JAGUAR XF ZDERZAK TYLNY TYŁ CZARNY SEDAN ŁADNY (6912092899)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
300,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 50,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 55,00 zł
  • lokalizacja: Łaz, Polska
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: tylne
Możliwa wysyłka kurierem Siódemka, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.
Regulamin aukcji znajduje się na stronie "O mnie"
Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.

Przed zakupem proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub e-mail w celu potwierdzenia czy sprzedawany przedmiot jest dostępny.

Jaguar XF zderzak tylny ładny czarny pod czujniki PDC.


Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje, na których oferujemy części do tego i innych pojazdów.

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­oiHlP12k/ahVy6O+wQrZ­mYrr9M2hfm+1T/0W5oQe­S4bsr+lGOM9agO5+BYIW­QJNBK24vETCrQ083YVrS­FNYyawA==[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Przesyłka kurierska 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • 790265665
    Telefon czynny od poniedziałku do piątku 8:00-17:00
  • 697777965
    Telefon czynny od poniedziałku do piątku 8:00-17:00
  • crg@onet.pl
    Odpowiadamy na e-maile od poniedziałku do piątku 8:00-17:00

reklamacje

1. Gwarancja rozruchowa wynosi 14 dni od daty zakupu. 2. Proponowany sprzęt jest używany i nie ma gwarancji producenta. 3. Jeżeli towar nie posiada odrębnej karty gwarancyjnej dokumentem gwarancyjnym jest dokument sprzedaży – paragon, faktura VAT-marża, faktura VAT. 4. Gwarancja rozruchowa obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. 5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko jeśli sporządzono protokół uszkodzenia przesyłki z firmą dostarczającą przesyłkę. 6. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, takich jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, przepięcia sieci elektrycznej, niewłaściwa instalacja lub obsługa, jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem instrukcji obsługi (nawet jeśli takowa nie była dostarczona z towarem). 7. Gwarancja nie ma też zastosowania w przypadku dokonania przez klienta nieautoryzowanych napraw. 8. Gwarancją nie są objęte części elektryczne, elektroniczne oraz elektromechaniczne. 9. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady produktu, zostaną one usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych. Czas naprawy nie obejmuje czasu przesyłek towaru. 10. Nie dochowanie warunków gwarancji, w szczególności próby samodzielnego demontażu lub naprawy oraz transportowanie towaru do serwisu w sposób umożliwiający jego uszkodzenie, powoduje unieważnienie gwarancji. 11. Jeśli reklamacja okaże się nieuzasadniona (np.: sprzęt jest sprawny) może zostać pobrana opłata za diagnostykę i ekspertyzę wg kosztów rzeczywistych. Ponadto klient zostanie obciążony kosztem transportu towaru zarówno do serwisu jak i z powrotem do klienta wg kosztów wysyłki. 12. Koszt transportu towaru do serwisu pokrywa klient. Koszt zwrotu naprawionego/wymienionego sprzętu pokrywa sprzedający. 13. W sytuacji, gdy niemożliwa okaże się naprawa sprzętu, ani jego wymiana, klientowi zostanie zwrócona cena towaru. W tym celu nastąpi korekta dokumentu sprzedaży. Jeśli korygowana będzie faktura, konieczne będzie odesłanie podpisanej przez klienta korekty. Należna klientowi kwota zostanie przesłana w ciągu 14 dni roboczych po otrzymaniu podpisanego dokumentu korekty. Kwota ta zostanie zwrócona bądź na podane przez klienta konto bankowe, bądź przekazem pocztowym. Jednakże w przypadku drugiej formy zwrotu pieniędzy, klient zostanie obciążony kosztami nadania przekazu pocztowego (o koszt tej usługi zostanie pomniejszona należna klientowi kwota pieniężna). 14. Towar zakupiony nie podlega zwrotowi. Wyjątki od tej reguły opisane są w części regulaminu.

pozostałe informacje

REGULAMIN 1. Przed zakupem proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub e-mail w celu potwierdzenia czy sprzedawany przedmiot jest dostępny. 2. Wszystkie ceny są wartościami brutto i zawierają podatek VAT. 3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych a zwłaszcza numeru telefonu. 4. Przyjęcie zamówienia do realizacji może wymagać potwierdzenia telefonicznego przez sprzedawcę. 5. Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez klienta postanowień niniejszego regulaminu, zastrzeżeń zawartych w dokumencie jak i warunków dostawy. 6. W przypadku braku towaru w magazynie, klient zostanie poinformowany o związanym z tym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia, w takim przypadku klient ma prawo do rezygnacji z zakupu (odstąpienia od umowy). 7. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia (odstąpienia od umowy), lub opóźnienia w jego realizacji z przyczyn od nas niezależnych. 8. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon fiskalny lub na życzenie faktura VAT. 9. Należności za zamówione towary regulowane są przy odbiorze przesyłki kurierskiej pobraniowej (gotówka) lub w formie przedpłaty przelewem. 10. Zamówienie zostaje skierowane do realizacji po weryfikacji odbiorcy lub w przypadku przedpłaty w momencie wpływu środków na konto. 11. Zamówione towary są wysyłane następnego dnia roboczego od momentu potwierdzenia zamówienia lub daty wpływu zapłaty na konto, a w wypadku przesyłek za pobraniem następnego dnia po udanej weryfikacji kupującego (kontakcie telefonicznym z naszej strony). 12. Chwilą wykonania zawartej w tej formie umowy sprzedaży przez sklep internetowy jest dzień odbioru przesyłki. 13. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. 14. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. 15. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na własny koszt na adres firmy. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu i do 14 dni zwrotu pieniędzy na konto klienta. 16. W przypadku gdy zakup kupującego związany był z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, zwroty nie są przyjmowane. 17. Klient obowiązany jest w każdym przypadku do wykonania aktów staranności związanych z odbiorem towarów, pod rygorem utraty wszelkich roszczeń. 18. Oferta jest ważna tylko na terenie Polski. Nie wysyłamy przedmiotów za granicę. 19. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego. 20. Kupienie przedmiotu poprzez opcję Kup teraz oznacza akceptacje pokrycia całkowitej kwoty za przedmiot i wysyłkę w wysokości jaka widnieje na stronie aukcji. 21. W przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy, klient proszony jest o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub e-mail w celu uzgodnienia dokładnego terminu odbioru. 22. W przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy, przyjmujemy płatność tylko gotówką. Nie ma możliwości płacenia kartą. Prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty. 23. W wyjątkowych okolicznościach, czas wysyłki może się wydłużyć do 2-3 dni. Klient zostanie poinformowany o zaistniałej okoliczności.