IWOSTIN Capillin kr. naczynka/noc d.waż.31.07.2017 (6908276691)

zakończona
8,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,50 zł
  • Przesyłka kurierska 10,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 13,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

Iwostin Capillin
wzmacniający krem na naczynka na noc

Data ważności: 2017.07.31

Wysyłamy codziennie!!! Za kuriera płacisz tylko raz!!!

Odbiór osobisty Kraków:

Kijowska 64 (wcześniejsza wpłata)

Trynitarska 4 (wcześniejsza wpłata)

Odbiór osobisty Myślenice:

Żwirki i Wigury 14 (wcześniejsza wpłata)

Dla skóry naczynkowej, zaczerwienionej i wrażliwej.
- widocznie redukuje objawy skóry naczynkowej
- odbudowuje barierę lipidową
- formuła skoncentrowana

Intensywna pielęgnacja skóry z rozszerzonymi naczynkami, zaczerwienionej i wrażliwej.

Sposób uzycia: Nakładać odpowiednią ilość kremu na oczyszczoną skórę twarzy. Stosować na noc.


Informacja o wysyłce i odbiorze:

Kurier: płacisz tylko raz (zakup na dowolnej ilości aukcji bez dopłaty)

Poczta: jednoczesny zakup na dwóch lub większej ilości aukcji, dopłata 1zł za każdy przedmiot (sztukę) + najwyższy koszt dostawy (dotyczy tylko poczty).

Punkty odbioru osobistego:

  • Kraków: Apteka - Kijowska 64 (wcześniejsza wpłata + mail, że zamówienie oczekuje na odbiór)
  • Kraków: Apteka - Trynitarska 4 (wcześniejsza wpłata na konto + informacja mailowa o wyborze miejsca odbioru + mail, że zamówienie oczekuje na odbiór)
  • Myślenice: Apteka - Żwirki i Wigury 14 (wcześniejsza wpłata na konto + informacja mailowa o wyborze miejsca odbioru + mail, że zamówienie oczekuje na odbiór)
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 02 1240 5051 1111 0010 3203 7031
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 10,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 6,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wysyłamy od poniedziałku do piątku
Kurier – księgowanie do 12:00
Poczta – księgowanie do 13:00

Punkty odbioru osobistego wraz z godzinami otwarcia
dostępne na stronie o mnie.

Odbiór osobisty możliwy po otrzymaniu maila dotyczącego gotowości zamówienia do odbioru.

Pamiętaj, że za kuriera płacisz tylko raz.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Esculap Dyl spj
Żwirki i Wigury 14
32-400 Myślenice
NIP: 6811401598
REGON: 351184092
KRS: 0000082697

kontakt

  • 124441055
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Esculap Dyl spj Oliwna.pl
Kijowska 64
30-079 Kraków
PL
Dodatkowe informacje

Czas na zwrot: 14 dni

Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.
 Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:  pisemnie: ul. Esculap Dyl spj Oliwna.pl Kijowska 64 30-079 Kraków; mailowo: allegro@oliwna.pl;  
 Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz dostępny jest poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
 Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:  dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.  
 Zwrot wzajemnych świadczeń:  Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Esculap Dyl spj Oliwna.pl Kijowska 64 30-079 Kraków. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  
 Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:  Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.  
 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:  świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy;     w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;   w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;   w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;   w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;   w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;   dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;   dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
Esculap Dyl spj Oliwna.pl
Kijowska 64
30-079 Kraków
PL
Dodatkowe informacje

 Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.   Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).   Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład:     pisemnie na adres: ul. Esculap Dyl spj Oliwna.pl Kijowska 64 30-079 Kraków;  w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@oliwna.pl;  W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Esculap Dyl spj Oliwna.pl Kijowska 64 30-079 Kraków. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców  Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.