IPONE X-TREM CHAIN OFF ROAD 750ml smar łańcuchów (6541452692)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
55,00 zł
z 18 sztuk
Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 darmowa
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 11,00 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Kęty, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny

opis

Firma GREWEL - MOTO zajmuje się sprzedażą części
i akcesoriów do motocykli i dla motocyklistów.
Na tej aukcji oferuję
smar do łańcucha
X-TREM CHAIN OFF-ROAD
firmy IPONE

Pojemność: 750ml
Smar do łańcuchów motocyklowych oraz ATV pozostawiający białą, głęboko penetrującą, odporną na korozję i wodę powłokę.
Wzmocniona przyczepność pozwala na długotrwałą eksploatację łańcuchów napędowych wszystkich typów.

NA ŻYCZENIE KLIENTA WYSTAWIAM FV

-

KUPUJĄC NA KILKU MOICH AUKCJACH,

ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ

-

CENA ZA PRZESYŁKĘ ZBIOROWĄ

USTALANA JEST INDYWIDUALNIE

(Proszę o wcześniejszy kontakt w tej sprawie)

-

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt mailowy: sklep@grewel-moto.pl­
lub telefoniczny: 508 209 641

ZAPRASZAM NA INNE MOJE AUKCJE

Dostawa i płatność
od 8,00 zł

Lokalizacja: Kęty, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u GREWEL-MOTO za co najmniej 500,00 zł.

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

GREWEL-MOTO
M. Kolbe 8
32-650 Kęty
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJA:


  • Reklamacje  dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru, powstałych podczas   transportu, będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu  reklamacyjnego  spisanego w obecności firmy dostarczającej produkt.


  • Sprzedawca  odpowiada z tytułu rękojmi, za wady fizyczne lub prawne Towaru, które  istniały w chwili jego przejścia na Klienta lub wynikły z przyczyny  tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Rękojmia trwa przez  okres dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi.


  • Z  tytułu rękojmi Klient może zażądać od Sprzedawcy obniżenia ceny,  wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru lub odstąpienia od umowy.


  • Jeśli  Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o  odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca wymieni wadliwy Towar na  wolny od wad lub usunie usterkę. Ograniczenie to nie ma zastosowania,  jeśli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo  Sprzedawca nie miał możliwości wymiany Towaru na wolny od wad lub nie  zdołał usunąć wady.
     


  • Konsument  może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady zażądać  wymiany Towaru na wolny od wad, albo zamiast wymiany Towaru żądać  usunięcia usterki, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby  nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez  Sprzedawcę.
     


  • Klient nie może odstąpić od umowy, jeśli wada jest nieistotna.
     


  • Klient  ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi za pomocą formularza  reklamacjyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego  Regulaminu.


  • Klient  przesyła wadliwy Towar wraz z formularzem zgłoszenia reklamacyjnego  oraz z paragonem lub nr FV na adres korespondencyjny (pkt #VII).


  • Sprzedawca  zobowiązuje się  do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni  od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym Towarem.


  • Klient  ponosi koszt przesyłki wadliwego Towaru na adres Sprzedawcy. Sprzedawca  zwróci Koszt prtzesyłki Klientowi niezwłocznie po pozytywnym  rozpatrzeniu reklamacji.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

GREWEL-MOTO
M. Kolbe 8
32-650 Kęty

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
GREWEL-MOTO
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

200

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 508209641
  • 505078145
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep i serwis motocyklowy.

Diagnostyka komputerowa motocykli BMW.

Pozostałe informacje

GREWEL-MOTO jest firmą zlokalizowaną w Kętach.

Zajmujemy się sprzedażą części i akcesoriów do motocykli i dla motocyklistów.

Prowadzimy także usługi serwisowe.

Przykładamy dużą wagę do jakości oferowanych przez nas produktów i usług, tak aby Państwo byli z nich zadowoleni.

Prosimy, aby za każdym razem, gdy Państwo się z nami

kontaktują, podawali Swój nick  z allegro. Będzie nam łatwiej Państwa

zidentyfikować.

Po licytacji prosimy wypełnić formularz " Płacę z Allegro" lub potwierdzić zakup e-mailem, podając numer aukcji i nick.

Ceny sprzedawanych przedmiotów oraz koszty wysyłki zawierają 23% VAT. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.

Nie gwarantujemy, iż przedstawione na stronach

sprzedawanych przez nas przedmiotów dane techniczne oraz zdjęcia nie

zawierają błędów czy uchybień. Błędy te nie mogą być podstawą do

roszczeń, dlatego jakiekolwiek wątpliwości dotyczące towaru proszę

wyjaśnić przed zakupem.

1. ZAPŁATA ZA PRZESYŁKĘ:

Cena przesyłki podana w aukcji dotyczy tego konkretnego przedmiotu. Licytując kilka przedmiotów na naszych aukcjach, za przesyłkę płacą Państwo jeden raz.

Ponieważ wartość ta zależy od wagi paczki, dlatego po licytacji otrzymają Państwo e-mail z kwotą przesyłki. W przypadku, gdy wpłacą Państwo niższą kwotę, należy dopłacić różnicę. Do tego czasu wysyłka zostanie wstrzymana.

Ceny za przesyłkę są adekwatne do cen ustalonych przez Pocztę Polską oraz firmę kurierską powiększone o koszty związane z przygotowaniem przesyłki (opakowanie).

2. WYSYŁKA TOWARU:

Wysyłka towaru odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

Możliwy jest także odbiór osobisty (prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie).

Wysyłka towaru realizowana jest do 2. dni roboczych od zaksięgowania kwoty na koncie lub informacji o wysyłce za pobraniem.

Za pobraniem wysyłamy tylko do osób z pełną aktywacją konta lub z min. 5. pozytywnymi komentarzami.

Wszystkie przesyłki wysyłamy za potwierdzeniem.

W przypadku, gdy nie otrzymają Państwo przesyłki do 14. dni roboczych, prosimy o kontakt w celu rozwiązania problemu.

Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić jej stan - czy nie posiada jakichkolwiek uszkodzeń powstałych podczas transportu.

W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona należy spisać z dostawcą protokół reklamacyjny.

  

Jeżeli w ciągu 4. dni roboczych od wpłaty na konto (2. dni roboczych w przypadku "za pobraniem") nie otrzymają Państwo e-maila z potwierdzeniem wysłania paczki, oznacza to iż nie odnotowaliśmy takiego zdarzenia. W celu wyjaśnienia sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny.

UWAGA:

Należy pamiętać, iż przesyłki pocztowe - nawet priorytetowe - mogą trwać 2-7 dni roboczych. W skrajnych przypadkach poślizg może wynieść nawet 14 dni. Dopiero po tym czasie można zgłaszać reklamacje w urzędzie

pocztowym.

Na życzenie Klienta wysyłamy skan potwierdzający nadanie przesyłki.

Do każdej zakupionej rzeczy wystawiamy paragon.

Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.

ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW

ZAPRASZAMY NA NASZE AUKCJE