IPHONE 5S 16GB SILVER ZAFOLIOWANY, OD RĘKI, PL (6541688074)

zakończona
1 269,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: natychmiast
  • pamięć: 16GB
  • pamięć RAM (MB): 1.00
  • liczba rdzeni procesora: dwurdzeniowy
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowe
  • kolor: srebrny
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: iOS
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 8.00
  • wielkość wyświetlacza: 3,6-4 cale
  • dzwonki: polifoniczne, true-tone, MP3, dzwonki-video
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi, USB, LTE
  • transmisja danych: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, LTE
  • informacje dodatkowe: java, MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, przeglądarka WWW, e-mail, ekran dotykowy, dyktafon, kamera video-rozmowy, GPS
Wpłata na konto
77 1090 2590 0000 0001
3170 7442
Płatności PayU

Pobranie

Płat­ność przy odbiorze osobistym
Przesyłka kurierska: 9
Przesyłka pobraniowa: 25
Wszystkie przesyłki wysylamy firmą kurierską GLS.
Wszystkie przedmioty zakupione do godziny 15-tej wysyłamy tego samego dnia a dostarczane są na dzień kolejny. (Dni robocze)
Do każdego zakupionego przedmiotu otrzymujecie Państwo paragon fiskalny lub fakturę vat marże.
Kupując na naszych aukcjach akceptujesz regulamin aukcji zawarty w "informacje od sprzedającego"
Zawarty w zakładce "Informacje od sprzedającego"
Na auckji oferujemy
IPHONE 5S 16GB SILVER
TELEFON NOWY, ORYGINALNY, FABRYCZNY KOMPLET.
NIE POSIADA BLOKADY SIMLOCK I JEST Z POLSKIM MENU.
DYSTRYBUCJA POLSKA.
GWARANCJA PRODUCENTA 12-MIESIĘCZNA.
ZESTAW ZAWIERA:
*IPHONE 5S 16GB SREBRNY
*ŁADOWARKA
*KABEL USB
*ZESTAW SŁUCHAWKOWY
*BATERIA WBUDOWANA
*IGŁA
*SKRÓCONA INSTRUKCJA OBSŁUGI
*PUDEŁKO ZAFOLIOWANE
Pozostałe aukcje
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 77 1090 2590 0000 0001 3170 7442
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Odbiory osobiste odbywają się pod adresem: Ostrowskiego 30 pok 141 od poniedziałku do piątku miedzy 10:00 a 16:00

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Bob-Frog Sp. z o.o.
Ostrowskiego 30 pok.141
53-238 Wrocław
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Wszystkie gwarancje producenta firm: Samsung, LG, Sony, Huawei są realizowane tylko i wyłącznie za naszym pośrednictwem. Gwarancja na produkty firmy Apple jest rezlizowana w każdym autoryzowanym punkcie serwisowym iSpot oraz Cortland. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Warunki gwarancji serwisowej 1. Udziela się gwarancji na prawidłowe działanie telefonu na okres:24 MIESIĄCE, gwarancja jest udzielana na terenie Rzeczpospolitej Polski . 2. Data, od której obowiązuje gwarancja, jest data wystawienia dowodu zakupu. Okres gwarancyjny określony jest w opisie każdego produktu. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie.. 3. Gwarancyja jest ważna, tylko przy okazaniu dowodu zakupu. 4. W celu dokonania naprawy gwarancyjnej należy dostarczyć produkt do punktu sprzedaży. Po wykonaniu naprawy produkt zostanie wysłany reklamującemu na koszt gwaranta. 5. Reklamujący powinien dostarczyć telefon odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu. 6. Reklamujący odpowiada za zaginięcie telefonu w czasie dostarczenia, gwarant zobowiązuje się dostarczyć naprawiony telefon do reklamującego i odpowiada za zaginięcie telefonu w czasie transportu. 7. W okresie gwarancyjnym uszkodzony sprzęt zostanie bezpłatnie naprawiony, lub wymieniony przez gwaranta na taki sam, wolny od wad 8.W przypadku gdy naprawa, bądź wymiana urządzenia na nowe jest niemożliwa, reklamującemu przysługuje prawo do zwrotu zapłaconej kwoty, lub wyboru innego sprzętu o podobnych walorach i specyfikacji. Ewentualna różnica pieniężna zostanie uregulowana przez gwaranta, bądź przez reklamującego, w zależności od kosztu wybranego przez reklamującego przedmiotu. 9. Niniejsza gwarancja obejmuje usterki sprzętu wynikłe w trakcie poprawnej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego. 10.Gwarancja nie obejmuje wad wynikłych na skutek: - Samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw, zmiany oprogramowania lub zmian mechanicznych np. obudowy - Uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych lub celowego uszkodzenia sprzętu. - Przechowywania i konserwacji telefonu oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika. - Obniżanie się jakości produktu spowodowane naturalnym procesem zużycia np. ścieranie się zewnętrznej lub tylnej powłoki produktu, zarysowanie itp. - Uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

pozostałe informacje

BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".