Intimissimi SOFT wiązany taśmy koronka opaska M/L (6541755701)

zakończona
44,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 5,80 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • List polecony priorytetowy 8,20 zł
Zakupy powyżej 350 zł
  • lokalizacja: Oława
  • czas wysyłki: do 2 dni
Kontakt

Email:

vestis_sklep@hotmail.com

shop@vestis-sklep.co­m.pl

* * *

ADRES DO KORESPONDENCJI Vestis Katarzyna Mydłowska Magazyn Godzikowice 13, 55-200 Oława

Regulamin

PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM AUKCJI ZAMIESZCZONYM W ZAKŁADCE:

"INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO"

UDZIAŁ W AUKCJI OZNACZA AKCEPTACJĘ TREŚCI TAM ZAWARTYCH

POZOSTAŁE AUKCJE/NA SKRÓTY:
ODZIEŻ / BIELIZNA DAMSKA
Konto bankowe

84 1160 2202 0000 0002 0922 1696

Cennik wysyłek od:
  • PACZKA W RUCHu 5,80 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,50
  • Pocztex Kurier48 12,99
  • Przesyłka kurierska DHL 15,49
  • Pocztex Kurier48 pobranie 16,99
  • pozostałe formy nadań: do wglądu zakładce "Dostawa i płatność"* * ceny wysyłek mogą ulec zmianie w trakcie trwania aukcji

Intimissimi Tezenis Calzedonia
lider włoskiego rynku bielizny i odzieży basic
znany z jakości produktów

i komfortu ich użytkowania

oraz niepowtarzalnego włoskiego designu

*

rozmiar: z metki : M/L - będzie paskować na 75C 80B 85B 80C

kolor: czarny na beżowym tle

cen. reg. 19,90 euro

- model: Intimissimi, Soft sexy Lace, miękki, opaska, wiązany,

- biustonosz niezwykle sexy, wyrafinowany, - niegrzeczny - ale z klasą ;)

- stanik ma miękkie miseczki, bez usztywnień - jednak aby stanik ładnie się układał - pod paszkami i przy dekolcie wszyto pionowe modelujące fiszbiny

- wierzchnia warstwa na miseczkach stanika koronkowa, od spodu podszyta beżową elastyczną siateczką,

- boki ze zniewalającej koronki, wiązanie z satynowych szarf


(mierz

M/L

*
76% poliamid
14% poliester

10% elastan


produkt nowy
oryginalny

z

kompletem metek

wszytych



100 % oryginalny

ZAPRASZAMY!!

ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE!!

Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!

Prawa autorskie do zdjęć oraz opisy aukcji należą do firmy VESTIS

- kopiowanie całości lub jakiejkolwiek jej części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich

i własności intelektualnej- DZ. U. 94 nr 24 poz.83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

Wszystkie próby kradzieży naszych zdjęć - będą zgłaszane do Serwisu Allegro.


  • O nas

  • Regulamin

  • Komentarze

  • Nasze aukcje
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Vestis_sklep za co najmniej 350 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 84 1160 2202 0000 0002 0922 1696
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 15,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 8,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Pocztex Kurier48 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
PACZKA W RUCHu 5,80 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Paczkomaty 24/7 9,29 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Paczkomaty 24/7 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

1. Sklep internetowy funkcjonujący pod nazwą Vestis_sklep, działający na portalu aukcyjnym Allegro, prowadzony przez firmę Vestis Katarzyna Mydłowska z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Grota-Roweckiego 100, 52-232Wrocław, NIP: 912 176 91 93 REGON: 021814858 (dalej również jako \"Sprzedający\"), prowadzi sprzedaż detaliczną towarów, za pośrednictwem sieci Internet. Produkty nadawane są z magazynu firmy, znajdującego się pod adresem: Vestis Katarzyna Mydłowska Godzikowice 13 55-200 Oława z dopiskiem - MAGAZYN

kontakt

  • 000000000
    nieczynne- prosimy o kontakt mailowy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Vestis Katarzyna Mydłowska
Godzikowice 13 [Magazyn]
55-200 Oława
Polska
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: vestis_sklep@hotmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część). Zaleca się należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Prosimy, o nadawanie przesyłek w opakowaniach (karton ) w których my produkty nadaliśmy. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenia wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Kupujący ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie odsyłanego produktu, tak - alby nie uległ on zniszczeniu w transporcie. Informujemy, że przesyłki otwieramy w obecności Listonosza/Kuriera i w razie uszkodzeń, sporządzamy protokół uszkodzenia towaru. W razie zmniejszenia wartości zwróconej rzeczy lub dostarczenia jej w stanie niekompletnym Vestis przysługuje prawo do dochodzenia od Kupującego odszkodowania, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa. PROSIMY O STOSOWANE ZABEZPIECZENIE ODSYŁANEGO TOWARU - WSZYSTKIE PRZESYŁKI OTWIERAMY W OBECNOŚCI LISTONOSZA/KURIERA I W RAZIE JAKICHKOLWIEK UCHYBIEŃ SPORZĄDZAMY PROTOKÓŁ ZNISZCZENIA TOWARU! ponieważ mamy już dość tłumaczenia Klientom - OCZYWISTYCH RZECZY - przypominamy: 1) w razie uszkodzeń powstałych w wyniku złego zabezpieczenie towaru (prosimy nie wrzucać szczególnie biustonoszy do kopert - jak przysłowiowych "ścierek" - ponieważ się gniotą, odkształcają, wyginają fiszbiny itd.- już pomijamy kwestię, że takie "spakowanie" towaru to całkowity brak kultury osobistej) - i w razie uszkodzeń - będziemy dochodzić odszkodowania za zniszczenie towaru 2) w razie odesłanie biustonosza, czy jakiegokolwiek innego produktu uszkodzonego - noszącego ślady użytkowania - w tym ślady ZAPACHOWE lub POBRUDZENIE - (niestety - Panie mierzą biustonosze a co gorsze majtki - na spocone ciało, wyperfumowane - czy też pokryte gęstym ciemnym pudrem albo samoopalaczem - i niestety - zdarza się także, że majtki zakładane są - nie na własną bieliznę, tylko bezpośrednio na ciało.... :? fuj ) - będziemy dochodzić odszkodowania za zniszczenie towaru - ponieważ ze względów higienicznych produkty takie nie nadają się do odsprzedaży - nie mielibyśmy odwagi sprzedać kolejnemu Klientowi takiego przedmiotu, 3) i na koniec oczywista rzecz - odsyłacie Państwo WŁASNĄ rzecz, złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy - nie przenosi automatycznie prawa własności na nas !! - więc zadbajcie o swoją rzecz - ponieważ do chwil przyjęcia zwrotu - jest to PAŃSTWA produkt!! Przesyłkę należy nadać na adres : [uwaga!! wyłącznie ten adres służy do nadawania "Zwrotów", przesyłki nadawane na adres siedziby głównej, nie będą odbierane, zw e względu na fakt, że obsługa Klientów odbywa się wyłącznie z Magazynu firmy] Vestis Katarzyna Ośmakiewicz-Mydłowska Godzikowice 13 55-200 Oława z dopiskiem - MAGAZYN Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: 1) FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY __________________________________________________________ OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), niniejszym oświadczam i informuję, że odstępuję od umowy sprzedaży produktów wskazanych poniżej. DATA ODESŁANIA/NADANIA TOWARU: ............................................................ IMIĘ I NAZWISKO (nick allegro): ___________________________________________________________ ADRES: ____________________________________________________________ TELEFON: ____________________________________________________________ EMAIL: ____________________________________________________________ INFORMACJE O PRODUKCIE DO ZWROTU tytuł aukcji ___________________________________________________________ NR AUKCJI ___________________________________________________________ CENA: __________________________________________________________ DATA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY, nr przesyłki oraz data otrzymania produktu : __________________________________________________________ DANE RACHUNKU BANKOWEGO: Informacje o rachunku bankowym, na który ma zostać przelana wartość zwracanego produktu. NR RACHUNKU: _______________________________________________________ IMIĘ I NAZWISKO: ________________________________________________________ ADRES: ________________________________________________________ UWAGI: ________________________________________________________ Oświadczam, iż zgodnie z art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta wyrażam zgodę na zwrot kosztów produktu na rachunek wskazany powyżej. Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z informacjami zamieszczonymi w zakładce "Informacje od sprzedającego" i mam świadomość - że ponoszę odpowiedzialność za stan i formę odsyłanego towaru. Klient może wskazać na inną formę zwrotu kosztów produktu oraz kosztów dostarczenia produktu. Zwracany produkt wraz z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu należy odesłać na adres: j/w Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru, w kwocie najniższego możliwego kosztu nadania dostępnego w zakładce "Koszt dostawy". Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem vestis_sklep@hotmail.com., lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Vestis Katarzyna Ośmaiewicz-Mydłowska Godzikowice 13 55-200 Oława z dopiskiem - MAGAZYN Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. *via UOKiK Jak złożyć reklamację towaru zamówionego przez internet? Przede wszystkim konsument musi wybrać podstawę złożenia reklamacji – gwarancję (o ile została udzielona) albo rękojmię. Reklamację wadliwego towaru konsumpcyjnego można złożyć do gwaranta (producenta, importera lub sprzedawcy), przy czym należy pamiętać, że ustala on dobrowolnie swe zobowiązania i czas ich trwania. Wolno mu zatem np. ograniczyć możliwość złożenia reklamacji w przypadku wybranych wad towaru lub określonych części składowych, a także ustalić dowolnie okres ochrony gwarancyjnej, np. na rok. Jeżeli natomiast konsument jako podstawę dochodzenia swych roszczeń wybrał rękojmię, to reklamację składa wówczas do sprzedawcy. Odpowiedzialność sprzedawcy za wadliwą rzecz trwa 2 lata od jej wydania i jest obowiązkowa, co oznacza, że nie można jej z góry ograniczyć ani wyłączyć. Po wyborze podmiotu, któremu będzie składana reklamacja (gwarant lub sprzedawca) należy dokładnie opisać zauważoną wadę i sprecyzować żądanie zgodnie z możliwymi wyborami przewidzianymi dla danej procedury (gwarancji lub rękojmi). Takie zawiadomienie najlepiej złożyć na piśmie, za pokwitowaniem lub wysyłając listem poleconym (w przypadku gwarancji należy to uczynić zgodnie z jej postanowieniami). Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania rzeczy kupującemu. Trzeba mieć na uwadze, że konsument ma obowiązek powiadomić sprzedawcę o wadzie i określić swoje żądanie w ramach rękojmi w ciągu roku od jej zauważenia (niemniej najlepiej zgłosić ją zaraz po wykryciu). W przeciwnym razie roszczenie reklamacyjne przedawnia się. Nie skraca to przy tym w żaden sposób okresu odpowiedzialności przedsiębiorcy – przedawnienie nie może skończyć się przed jego upływem. Do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu, co nie oznacza, że musimy pokazać sprzedawcy paragon lub fakturę. Wystarczy przedstawić jakikolwiek dowód zawarcia transakcji, np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą.

pozostałe informacje

PŁATNOŚĆ 1. Po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji Kupujący zobowiązany jest do uiszczenia płatności na rzecz Sprzedającego. 2. W Vestis_sklep istnieje możliwość płatności w następujący sposób: 1) Przelew na konto bankowe Sprzedającego - przelewając pieniądze bezpośrednio na indywidualny, dedykowany konkretnemu zamówieniu, numer rachunku bankowego: Millennium 84 1160 2202 0000 0002 0922 1696. Kupujący nie ponosi dodatkowych kosztów za korzystanie z tej formy płatności. Realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego; 2) Płatność za pobraniem – dokonując zapłaty w momencie dostarczenia towaru przez kuriera lub dostarczyciela PP/InPost. Kupujący nie jest obciążany dodatkowymi kosztami za korzystanie z tej formy płatności. Realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po potwierdzeniu przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji; 3) Płatność poprzez kanały dostarczane za pośrednictwem serwisu Allegro - PAyU. Realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego, czyli po przekazaniu należności Sprzedającemu przez pośrednika płatności jakim jest PAyU. DOSTAWA 1. Zamówione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Czas realizacji zamówienia obejmuje każdorazowo czas potrzebny na wysyłkę zamówionego towaru powiększony o czas na jego dostawę. 3. Czas wysyłki towarów jest oznaczony na stronach towarów oferowanych przez Vestis_sklep. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby wysyłka towaru nastąpiła w czasie podanym w karcie produktu Vestis_sklep. W przypadku niemożliwości wysyłki towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany pracownika Vestis_sklep. 4. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich czas dostawy wynosi zwykle 1-2 dni robocze, dla InPost czy Poczty Polskiej zalezy od rodzaju wybranej usługi transportowej. 5. Dostawa towaru realizowana jest przesyłką we współpracy z wybraną przez Sprzedającego firmą kurierską, przez InPost lub Pocztę Polską. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany firmy kurierskiej, także po złożeniu zamówienia przez Kupującego. 6. W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej/InPost lub Poczcie Polskiej Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie informacji elektronicznej na konto email podane w ustawieniach konta Allegro. Kupujący ma możliwość śledzenia stanu swojego zamówienia poprzez stronę internetową przewoźnika po uzyskaniu od Sprzedawcy nr przesyłki. 7. Kupujący nie może odebrać towaru osobiście, ponieważ Sprzedawca prowadzi sprzedaż wyłącznie za pośrednictwem internetu. Kupujący może opłacić zamówiony towar wybierając opcję\"za pobraniem". 8. Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący. 9. Zaleca się, aby Kupujący ocenił stan towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera/doręczyciela i w jego obecności. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia towaru zaleca się w obecności Kuriera/dostarczyciela sporządzić protokół reklamacyjny(druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier/doręczyciel), zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi/doręczycielowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden towar, należy zwrócić je wszystkie. Koszt zwrotu reklamowanego towaru ponosi w tym przypadku Sprzedający. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie Vestis zostanie wymieniony na nowy, a nowa przesyłka zostanie wysłana na koszt Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować z godnie z procedurą reklamacyjną opisaną w zakłądce \"Reklamacje i zwroty\". 10. Koszt dostawy towarów jest uzależniony od łącznej objętości i wagi zamawianych towarów i jest podany do wglądu dla Klienta przez zawarciem uowy. 11. W momencie przyjęcia towaru staje się on własnością Kupującego. Tabele rozmiarowe.