Interfejs iCar2 SDPROG PL OPEL COMBO CORSA OMEGA (5267074451)

10 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
149,00 zł
z 989 sztuk
Dostawa
  • PACZKA W RUCHu darmowa
  • Paczkomaty 24/7 darmowa
  • Paczka pocztowa priorytetowa darmowa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • złącze: EOBD, OBD II

Opis

INTERFEJS ICAR 2 BLUETOOTH + SDPROG PL

Polskie oprogramowanie diagnostyczne do interfejsów OBDII i ELM327.

SDPROG to nowoczesne oprogramowanie, które łącząc się z komputerem pokładowym samochodu dostarcza najważniejsze informacje związane z jego pracą.

gwarancja 2 LATA

producent: SDPROG

Pamiętaj! Przed zakupem zapoznaj się z modułem jaki posiadasz w swoim telefonie lub tablecie.

Posiadamy w swojej ofercie icar -y na bluetooth 3.0, który występuje w urządzeniach produkowanych do 2016 roku.Ewenatualnie icar-y na bluetooth 4.0, który występuje obecnie we wszystkich urządzeniach.

Jeżeli masz problem z dopasowaniem, zadzwoń do nas.

Interfejs iCar 2 Bluetooth ELM327 + SDPROG PL

Interfejs diagnostyczny do gniazda OBD2, w wersji Bluetooth, w zestawie z polskim oprogramowaniem diagnostycznym SDPROG.

Urządzenie tworzy sieć WiFi o nazwie Vlink, z którą należy połączyć się za pomocą telefonu lub komputera.

Interfejs iCar 2 Bluetooth ELM327 jest obecnie jednym z najnowszych interfejsów diagnostycznych, a jego zaletą jest to że łączy się z większością silników aut osobowych na szynie CAN.

SDPROG to nowoczesne oprogramowanie, które łącząc się z komputerem pokładowym samochodu dostarcza najważniejsze informacje związane z jego pracą.

Narzędzie jest bardzo łatwe i intuicyjne w obsłudze. Jest to rozwiązanie dla tych, którzy chcą mieć pełną kontrolę nad swoim samochodem. Diagnostyka samochodowa może być naprawdę prosta.

Łatwe monitorowanie wybranych parametrów umożliwia opcja zegarów, z możliwością personalizacji. 

Aplikacja obsługuje samochody zgodne z systemem OBDII (nie mylić z OBD2). Z programem SDPROG współpracuje też praktycznie każdy skaner diagnostyczny dla ELM327.

Oprogramowanie w języku polskim.

Jakie są możliwości interfejsu iCar2?

 1. Odczyt i skasowanie błędów OBD-II - wszystkie protokoły

2. Odczyt kodów błędów oczekujących, kiedy lampka MIL jeszcze się nie pali

3. Odczyt kodów błędów zarejestrowanych, które spowodowały zapalenie lampki MIL

4. Odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych producenta

5. Odczyt parametrów online

6. Kasowanie lampki CHECK ENGINE

7. Podgląd zamrożonych ramek - FREEZE FRAMES

8. Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym - LIVE DATA

9. Sprawdzanie znaczenia kodów błędów

10. Pomiar parametrów takich jak czas od 0-100 km/h

11. Pomiar mocy silnika (KM)

 Ponadto:

• Nie wymaga baterii - zasilanie z wtyku OBD II

• Mały rozmiar i zwarta konstrukcja

• Stabilne bezprzewodowe połączenie

• Wbudowany auto-wyłącznik po 30 min bezczynności (nie rozładowuje akumulatora)

• Przycisk POWER wzbudza interfejs z trybu oszczędzania energii

 _____________________________________________________________________________

iCar 2 współpracuje z programami

 ScanToolnet PL: Interfejs pozwala na diagnostykę auta z poziomu obd, obsługuje również auta amerykańskie od 1996 rok do dziś, auta japońskie od 1996 rok do dziś, europejskie benzyna od 2001 rok do dziś oraz europejskie diesel od 2003/04 do dziś

OPELtestPL: Program pozwala diagnozować: silnik, ABS, IMMO, skrzynie biegów w Oplach od 1996 do 2004 oraz dodatkowo w dieslach Renault np. 1.9 dCi 2.2 dCi

MultiEcuScan PL: Wersja darmowa programu + ELM327 pozwala zdiagnozować: silnik, AirBag oraz wykasować inspekcję serwisową w ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA. Wersja płatna ma dużo większe możliwości

MaxiEcu v2 PL: Interfejs diagnozuje samochody marki: PEUGEOT, CITROEN, OPEL, MERCEDES, RENAULT, NISSAN i FORD. Interfejs diagnozuje: silnik, ABS, AirBag, licznik, skrzynię biegów

SDPROG PL: Interfejs umożliwia odczyt przyczyny świecenia się kontrolki Check Engine/MIL, uzyskanie dodatkowych instrukcji naprawy, kasowanie kodów usterek. Program pozwala w pełni wykorzystać możliwości, które daje interfejs iCar.

Do obsługi interfejsu wystarczy urządzenie z obsługą łączności bluetooth.

Bogata baza wskazówek technicznych, które pomogą użytkownikowi sprawniej znaleźć usterkę i ją usunąć:

  • Możliwe przyczyny pojawienia się usterki
  • Przyczyny pojawienia się kodu błędu
  • Możliwe objawy
  • Zasada działania podzespołu

Program obsługuje wszystkie marki i modele samochodów do 2014 roku, niezależnie od kraju, w jakim zostały wyprodukowane.

Jest to możliwe, dzięki temu, iż system OBDII został zamontowany w samochodach wraz z pojawianiem się norm EURO, które wymuszają na producentach samochodów stosowania jednolitego systemu diagnostycznego.

Podaje informacje przydatne przy zakupie samochodu, jak np.:

  • Przejechany dystans od momentu uaktywnienia kontrolki MIL
  • Czas od momentu usunięcia kodów usterek
  • Czas od momentu uaktywnienia się kontrolki MIL

W celu lepszego poznania procesów zachodzących w silniku, aplikacja ma możliwość monitorowania pracy poszczególnych czujników w samochodzie:

  • Temperatury silnika, zasysanego powietrza i otoczenia
  • Obroty silnika
  • Pozycji pedału przyśpieszenia
  • Napięcia w instalacji elektrycznej
  • Ciśnienia doładowania turbosprężarki
  • Wiele innych

Błędy generyczne: błędy, które definiuje się dla każdego producenta tak samo.

Błędy specyficzne dla danego producenta: są to błędy, których definicja jest ściśle związana z danym producentem samochodów, dla każdej marki dany numer błędu będzie posiadał inną definicję.

Kody zapisane: są to kody, które zostały potwierdzone. Informują, że usterka aktualnie występuje i wywołuje zaświecenie się kontrolki MIL/Check Engine.

Kody oczekujące: są to kody, które wystąpiły sporadycznie i nie zostały ponownie zarejestrowane, nie powodują zaświecenia się kontrolki MIL/Check Engine.

Kody stałe: są to kody, które zostały skasowane, ale sterownik silnika nie potwierdził, że dana usterka już nie występuje.

Kupując SDPROG w naszym sklepie, nabywasz wersje na platformy Windows, Android oraz iOS.

Z programu możesz korzystać na komputerze, telefonie, tablecie oraz smartwatchu.

Otrzymujesz dożywotnią licencję oraz bezpłatne aktualizacje.

Kod licencyjny może być przypisany równocześnie do jednego telefonu, tabletu oraz komputera.

Dopasuj interfejs do swojego urządzenia

Wybierz interfejs, aby dowiedzieć się więcej.

Parametry techniczne

Kupując ten produkt otrzymujesz oryginalny program SDPROG na płycie CD.

 Oprogramowanie: SDPROG

Język: Polski

Systemy: Windows 7,8,8.1, 32 i 64 bity, Android 4.0 lub nowszy, iOS w wersji 7.0 lub nowszy

Gwarancja: 2 lata

W zestawie znajduje się:

  • Interfejs iCar 2 Bluetooth
  • Oprogramowanie SDPROG 
  • Instrukcja obsługi
  • Sterowniki
  • Dostęp do aktualizacji
  • Kod aktywacyjny (PLXXX-XXX-XXX dedykowany na polski rynek zapewniający darmowe polskie aktualizacje i pomoc techniczną) 

Przypominamy, iż programy komputerowe nie podlegają odstąpieniu od umowy, jeśli zostały odpieczętowane lub wykorzystano kod licencyjny. 

Lista obsługiwanych samochodów 

 Aplikacja obsługuje wszystkie samochody zgodne z systemem OBDII (proszę nie mylić ze złączem OBD2). Orientacyjne daty wprowadzania systemu OBDII na świecie: USA i Azja: od 1996 roku, Europa i pozostałe: od 2000 roku samochody z silnikiem benzynowym, od 2004 roku samochody z silnikiem diesla.

 Europejskie osobowe, terenowe i dostawcze

 Alfa Romeo:147, 156, 159, 166, GT, GTV, Brera, Crosswagon, Spider, Sportwagon

Audi: A2, A3, S3, A4, S4, A6, S6, A8, S8, allroad, Cabriolet, Coupe, Q7, Quattro, RS2, RS4, RS6, TT, V8

BMW: seria 1 116, 118, 120, 130, seria 3 316, 318, 320, 323, 325, 328, 330, 335, seria 5 518, 520, 523, 524, 525, 528, 530, 535, 540, 545, 550, seria 6 630, 635, 645, 650, seria 7 725, 728, 730, 732, 735, 740, 745, 750, 760, seria 8 840, 850, MPower M3, M5, M6, Z4 M, X-seria X3, X5, Z-seria Z3, Z4, Z8

Citroen: Berlingo, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C8, CX, Evasion, Jumpy, SAXO, Xantia, Xsara, Xsara Picasso

Dacia: Logan, Pick up

Fiat: Albea, Barchetta, Brava, Bravo, Coupe, Croma, Dino, Doblo, Ducato, Grande Punto, Idea, Marea, Marengo, Multipla, Palio Weekend, Palio, Panda, Punto, Scudo, Sedici, Siena, Stilo, Ulysse

Ford: Aerostar, Bronco, Cougar, Courier, Crown, Ecoline, Escape, Escort, Excursion, Expedition, Explorer, Express, F150, F250, F350, Fairlane, Falcon, Fiesta, Focus,Focus C-Max, Fusion, GT, Galaxy, Granada, Ka, Maverick, Stretka, Ka, Maverick, Mondeo, Mustang, Probe, Puma, Ranger, S-max, Thunderbird, Tourneo, Taurus, Transit

Jaguar: Daimler, E-type, S-type, X-type, XJR, XJS, XJ, XJ6, XJ8, XJ12, XJ40, XJR, XJS, XJSC, XK, XKR

Lancia: Gamma, Kappa, Lybra, Musa, Phedra, Thema, Thesis, Ypsilon, Zeta

Land Rover: Defender, Discovery, Freelander, Range Rover, Range Rover Sport

Mercedes Benz: A-klasa, B-klasa, C-klasa, CE-klasa, CL-klasa, CLK-klasa, CLS-klasa, E-klasa, G-klasa, GL-klasa, ML-klasa, R-Klasa, S-klasa, SL-klasa, SLK-klasa, SLR, Sprinter, V-klasa V200, V220, V230, V280, Vaneo, Vario, Viano, Vito

Mini: Cooper, Cooper S, ONE

Opel: Agila, Antara, Arena, Astra, Calibra, Campo, Cavalier, Combo, Corsa, Frontera, GT, Merita, Monterey, Movano, Nova, Omega, Signum, Sintra, Speedster, Tigra, Vivaro, Vectra, Zafira

Peugeot: 106, 107, 206, 207, 306, 307, 406, 407, 605, 607, 806, 807, 1007, Boxer, Expert, J5, Partner

Porsche: 911, Boxster, Carrera GT, Cayenne, Cayman

Renault: (Tylko nowe modele po 2002 roku) Avantime, Clio, Coupe, Espace, Express, Fuego, Grand Espace, Grand Scenic, Kangoo, Laguna, Mascott, Master, Megane, Modus, Safrane, Scenic, Spider, Trafic, Twingo, Vel Satis

Rover: 75, 600, 618, 620, 623, 800, 820, 825, 827

Saab: 9-3, 9-5, 9-7X

Seat: Alhambra, Altea, Arosa, Cordoba, Ibiza, Inca, Leon, Terra, Toledo

Skoda: Fabia, Felicia, Octavia, Roomster, Superb

Smart: Crossblade, ForFour, ForTwo, Roadster

Volvo: 850, C70, Polar, S40, S60, S70, S80, S90, V40, V50, V70, V90, XC 70, XC 90

Volkswagen: Bora, Buggy, Caddy, Corrado, Eos, Fox, Golf, Iltis, Jetta, Karmann Ghia, Kafer, LT, Lupo, New Beetle, Passat, Phaeton, Polo, Sharan, T3, T4, T5, Caravelle, Multivan, Shuttle, Taro, Touareg, Touran, Vento

Amerykańskie osobowe, terenowe i dostawcze

Buick: Century, Elektra, Le Sabie, Park Avenue, Regal, Riviera, Roadmaster, Skylark

Cadillac: Allante, BLS, CTS, Deville, Eldorado, Escalade, Fleetwood, SRX, STS, Seville, XLR

Chevrolet: 2500, Alero, Astro, Avalanche, Aveo, Beretta, Blazer, C1500, Camaro, Caprice, Captiva, Cavalier, Chevelle, Chevy Van, Citation, Colorado, Corsica, El Camino, Epica, Evanda, G, Impala, K30, K1500, Kalos, Lacetti, Lumina, Malibu, Matiz, Nubira, Rezzo, S-10, SSR, Silverado, Suburban, Tahoe, Trailblazer, Trans Sport, Venture

Chrysler: 300M, 300C, Crosssfire, Daytona, ES, GS, GTS, Grand Voyager, Le Baron, Neon, New Yorker, PT Cruiser, Pacifica, Saratoga, Sebring, Stratus, Valiant, Viper, Vision, Voyager

Corvette: C3, C4, C5, C6

Dodge: Caliber, Charger, Dakota, Durango, Grand Caravan, Hornet, Magnum, Neon, RAM, Stealth, Viper

GMC: Envoy, Safari, Savana, Sierra, Sonoma, Syclone, Typhoon, Vandura, Yukon

Hummer: H1, H2, H3

Jeep: Cherokee, CJ, Comanche, Commander, Grand Cherokee, Renegade, Wagoneer, Liberty, Wrangler

Lincoln: Aviator, Continental, LS, Mark VIII, Navigator, Town Car

Oldsmobile: Bravada, Custom Cruiser, Cutlass, Delta 88, Silhouette, Supreme, Toronado

Pontiac: 6000, Bonneville, Fiero, Firebird, G6, GTO, Grand-Am, Grand-Prix, Montana, Solstice, Sunbird, Sunfire, Targa, Trans Am, Trans Sport, Vibe

Japońskie i Azjatyckie osobowe, terenowe i dostawcze

Acura: MDX, NSX, RL, RSX, TL, TSX

Daewoo: Estero, Evanda, Kalos, Komando, Lacetti, Lanos, Leganza, Matiz, Musso, Nexia, Nubira, Tacuma, Tico

Daihatsu: Applause, Charade, Charmant, Copen, Cuore, Feroza / Sportrak, Freeclimber, Gran Move, Hijet, Move, Rocky / Fourtrak, Sirion, Terios, YRV

Honda: Accord, Aerodeck, City, Civic, Concerto, CR-V, CRX, Element, FR-V, HR-V, Integra, Jazz, Legend, NSX, Odyssey, Prelude, S2000

Hyundai: Accent, Atos, Atos Prime, Coupe, Elantra, Galloper, Getz, Matrix, Pony, Excel, S-Coupe, Santa Fe, Santamo, Sonata, Terracan, Trajet, Tucson, XG 30, XG 350

Infiniti: FX, G35, Q45, QX56

Isuzu: Campo, Gemini, Midi, Pick up, Troper

Kia: Besta, Carens, Carnival, Cerato, Clarus, Opirus, Picanto,Shuma, Sorento, Sportage

Lexus: GS300, GS430, GS450, GS470, IS200, IS220, IS250, IS300, LS400, LS430, LS460, LX470, RX300, RX330, RX400, SC400, SC430

Mazda: 2, 3, 5, 6, 121, 323, 323F626, 929, MPV, MX-3, MX-5, MX-6, Millenia, RX-6, RX-7, RX-8, Xedos

Mitsubishi: 3000GT, Carisma, Colt, Eclipse, Galant, Galloper, L200, L300, L400, Lancer, Pajero, Pajero Pini, Space Runner, Space Star, Space Wagon, Starion

Nissan: 200SX, 240SX, 280SX, 300SX, 350Z, Almera, Almera Tino, Laurel, Maxima, Micra, Murano, Navara, Note, Pathfinder, Patrol, Primera, Terrano, Urvan, Vanette, X-Trial

SsangYong: Family, Korando, Kyron, Musso, Rexton, Rodius

Subaru: Forester, Impreza, Justy, Legacy, Libero, OUTBACK, SVX

Suzuki: Alto, Baleno, Cappuccino, Carry, Grand Vitara, Ignis, Jimny, LJ, Liana, SJ, SX4, Super-Carry, Swift, Vitara, Wagon R+, X-90

Toyota: 4-Runner, Avalon, Avensis, Aygo, Camry, Carina, Celica, Corolla, Cressida, Crown, Dyna, FJ, Hiace, Hilux, Land Cruiser, Lite-Ace, MR 2, Paseo, Picnic, Previa, Prius, RAV 4, Sequoia, Sienna, Starlet, Supra, Tacoma, Tercel, Tundra, Yaris

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Punkty odbioru

Sklep stacjonarny Modlińska 237
ul. Modlińska 237 (róg Anecinska 23)
03-106 Warszawa
woj. mazowieckie
email: bok@motoautko.pl
tel.: 22 811 16 20

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 19:00
  • sobota 10:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Sklep stacjonarny Grochowska
ul. Grochowska 172
04-357 Warszawa
woj. mazowieckie
email: bok@motoautko.pl
tel.: 22 812 50 69

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 19:00
  • sobota 10:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Tose International
ul. Goździków 29/31
04-231 Warszawa
Dodatkowe informacje

Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego będącego osobą fizyczną, który nabywa Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar bez wad, z zastrzeżeniem wad, o których Sprzedający poinformował Kupującego przed zawarciem umowy sprzedaży. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład: - pisemnie na adres: ul. Goździków 29/31 04-231 Warszawa (wraz z odesłaniem towaru) - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@motoautko.pl; LINK (formularz do pobrania) http://www.motoautko.pl/data/include/cms/regulaminy/Reklamacje.pdf Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedającego na adres ul. Goździków 29/31 04-231 Warszawa. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności, rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego należy wypełnić i przesłać drogą telefoniczną, listownie lub poprzez e-mail formularz reklamacyjny dostępny do pobrania na stronie:

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

TOSE International
ul. Goździków 29/31
04-231 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku \"O prawach konsumenta\" Kupujący w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (my jednak wydłużamy ten okres dla naszych Klientów do 30 dni) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Ważne jest, aby towar nie nosił śladów użytkowania. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający ma prawo do zmniejszenia wysokości zwrotu o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: ul. Goździków 29/31 04-231 Warszawa (wraz z odesłaniem towaru) - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@motoautko.pl ; LINK (Formularz do pobrania): http://www.motoautko.pl/data/include/cms/regulaminy/Odstpienie_od_umowy.pdf Poniższy formularz prosimy przysłać na adres: zamowienia@motoautko.pl Zwrotom nie podlegają produkty miarowe - wykonane pod konkretnego Klienta, np. pokrowce miarowe, dywaniki miarowe. ZWROT PIENIĘDZY W przypadku odstąpienia od umowy pieniądze są zwracane w kwocie równej: - wielkości poniesionej ceny produktu - kosztowi wysłania przedmiotu w wysokości najtańszego oferowanego sposobu dostawy przedmiotu (od sklepu do Klienta) Konsument ponosi bezpośrednie koszty odesłania produktu do Sprzedawcy. W przypadku obniżenia ceny towaru pieniądze są zwracane w ustalonej wielkości na podane przez Kupującego konto bankowe. Kwota może być niższa, jeśli Kupujący użytkował produkt w sposób niewłaściwy oraz niezgodnie z przeznaczeniem. Sprzedawca zwraca pieniądze w formie przelewu bankowego. Przelew za prawidłowo zrealizowany zwrot towaru (wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi i dokumentami) będzie zrealizowany na wskazane konto do 14 dni od dnia otrzymania od Kupującego wniosku odstąpienia od umowy. PACZKI ODESŁANE ZA POBRANIEM LUB NA KOSZT ADRESATA NIE ZOSTANĄ ODEBRANE! Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (produkty miarowe - Dywaniki miarowe, Pokrowce miarowe) 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę 11) zawartej w drodze aukcji publicznej 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
sklep_motoautko
99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

18697

 

164

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Sebastian Doncer
TOSE International
Grochowska 172
04-357 Warszawa
REGON: 015602279
NIP: 952-186-46-24

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

PUNKTY ODBIORU OSOBISTEGO - SKLEPY STACJONARNE

PO DOKONANIU ZAKUPU NALEŻY TELEFONICZNIE SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z ODPOWIEDNIM PUNKTEM W CELU UZYSKANIA POTWIERDZENIA, ŻE TOWAR JEST GOTOWY DO WYDANIA.

W przeciwnym wypadku istnieje ryzyko, że klient będzie musiał na niego zaczekać.

1) ul. Grochowska 172

04-357 Warszawa

czynny:

pn-pt 9:00 - 19:00

sob. 10:00 - 14:00

tel.(infolinia): 22 122 02 11

2) róg Modlińskiej 237 i Anecińskiej 23

03-106 Warszawa

czynny:

pn-pt 9:00 - 19:00

sob. 10:00 - 14:00

tel.(infolinia) 22 122 02 11

ADRES DO KORESPONDENCJI, REKLAMACJI I ZWROTÓW

E-mail: zamowienia@motoautko.pl

ul. Goździków 29/31

04-231 Warszawa

Pozostałe informacje

Ceny na aukcjach podane są w złotych polskich i są to ceny brutto, zawierające podatek VAT. Cenę przedmiotu należy powiększyć o wskazany w aukcji koszt dostawy. W przypadku zakupu większej liczby przedmiotów - koszt dostawy ustalamy indywidualnie.

Paragon fiskalny jest wystawiany do każdego zamówienia. Możliwe jest również wystawienie faktury VAT. W takiej sytuacji po dokonaniu zakupu należy wypełnić formularz wprowadzając dane do faktury w odpowiednie pola specjalnie do tego celu określone.

Wiążąca dla obu stron jest cena znajdująca się na aukcji w momencie kliknięcia przez Kupującego pola \"Kup Teraz\".

Koszty wysyłki przedmiotów są zawsze podane na każdej aukcji w określonym przez  Allegro miejscu \"Dostawa i płatność\" (dotyczy to 1 sztuki lub 1 kompletu przedmiotów z danej aukcji). Na wielu aukcjach w polu \"Dodatkowe informacje o dostawie i płatności\" podany jest także koszt

wysyłki większej ilości towaru tego samego typu. Taka sama informacja dostępna jest po kliknięciu na \"Cennik dostawy\".

Przy zakupie większej liczby przedmiotów zazwyczaj mogą być one wysłane w jednej paczce. W takiej sytuacji należy jednak pamiętać, aby ustalić koszt wysyłki z nami poprzez e-mail. Uzależnione to będzie od całkowitej wagi paczki, jej kształtu oraz wielkości.

W celu sfinalizowania transakcji Kupujący zobowiązany jest uiścić opłatę w wysokości ceny zakupionego towaru oraz kosztu wybranego przez siebie sposobu dostawy.

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

Niniejszy punkt oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Kupujących nie będących

konsumentami.Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. W razie przesłania Towaru do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika Kupujący nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności

niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.

Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.

Bank: PKO BP

Numer rachunku: 89 1020 1127 0000 1202 0143 1576

Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Grochowska 172 04-357 Warszawa lub ul. Anecińska 23 03-106 Warszawa

– w dni robocze w godzinach od 09:00 do 19:00

- w soboty w godzinach od 10:00 do 14:00.

Wyświetlenia:435
Numer oferty:5267074451
Zgłoś naruszenie zasad

Pozostałe przedmioty od tego sprzedawcy

Do góry

Na czasie