INTERCOOLER Grande Punto 1.3JTD 05-12 866452006 (6758071589)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
89,00 zł
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
Zakupy od 1 599 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Miejsce Piastowe, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

Kontakt

telefon kom:

663 992 500

telefon stacjonarny:

13 43 53 008

wew. 26
pracujemy w godzinach: pn-pt.

8:00-16:00

sob.

8:00-14:00

masz pytania napisz do nas: lostark6@gmail.com
Firma Handlowo Usługowa "Lo-Stark" Stanisław Lorenc ul. Dworska 23, 38-430 MIEJSCE PIASTOWE
Parametry techniczne i opis
Przedmiot aukcji:

INTERCOOLER

Zastosowanie:

Fiat Grande Punto VAN 3D 1.3JTD Multijet 75KM 05-12

Nr. fabryczny:

866452006

Dodatkowe informacje:

JAKOŚĆ A
SILNIK: 1.3JTD Multijet 55kW (75KM) 199A9000
VIN: ZFA19900000741790
VA­N 3D
KOLOR: BIAŁY
ROK PRODUKCJI: 2010
OKRES PRODUKCJI: 2005-2012

Oznaczenia jakości: A- bardzo dobra, gotowa do montażu B- dobra, wymaga drobnych poprawek C- nadająca się do montażu, ale wymaga poprawy
Kilka słów o nas:

Jesteśmy profesjonalną stacją demontażu pojazdów z uprawnieniami państwowymi, działamy od 1991 roku ciągle przystosowując się europejskich wymogów ekologicznych. Posiadamy sklep stacjonarny w siedzibie firmy, zapraszamy także do odbioru osobistego. Części, które sprzedajemy na naszych aukcjach, pochodzą z demontażu pojazdów używanych, jako stacja demontażu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, możemy zapewnić, że są wymontowane w sposób profesjonalny, są oryginalne, w pełni sprawne i funkcjonalne.
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u LO-STARK za co najmniej 1 599 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Punkty odbioru

FHU Lo-Stark
Dworska 23
38-430 Miejsce Piastowe
email: lostark6@gmail.com
tel.: 663992500

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 18:00
  • Sobota 08:00 - 14:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

FHU LO-STARK
Dworska 23
38-430 Miejsce Piastowe
Dodatkowe informacje

Przedmioty, które oferujemy są częściami używanymi, pochodzącymi z demontażu samochodów.

Jeśli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, o której wiemy, podajemy szczegółową informację na ten temat, oraz staramy się wadę uwidocznić na zdjęciu w opisie aukcji. Reklamacje dotyczące wad pokazanych w opisie przedmiotu, nie będą uwzględaniane.

Jeżeli zdarzy się wada ukryta, staramy się w pierwszej kolejności wymienić towar na pełnowartościowy, jeżeli takiej możliwości nie mamy, wtedy zwracamy kwotę transakcji na podane konto bankowe, po otrzymaniu i weryfikacji uszkodzonej części.

Reklamacje należy zgłaszać e-mailem na adres: lostark6@gmail.com 

Reklamacja będzie uwzględniona z dołączonym dowodem zakupu (paragon,fv).

Towar reklamowany należy przesłać na adres siedziby firmy, z opisem uszkodzenia, dowodem zakupu oraz danymi do kontaktu.

Zgodnie z Regulaminem: 

3.1 Reklamacje można składać listem lub wiadomością e-mail. 

3.2 W reklamacji zaleca się podanie danych kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację. 

3.3 Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady towarów. 

3.4 Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany towar na adres Sprzedawcy, na jego koszt. 

3.5 Jeżeli towar ma wadę, Klient może żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 

3.6 Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 

3.7 Jeżeli towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 

3.8 Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 

3.9 Obniżona cena (pkt 3.7), powinna pozostawać w takiej proporcji do cenywynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. 

3.10 Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. 

3.11 Sprzedawca informuje Klienta o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem środka komunikacji wykorzystanego przez Klienta lub w innej formie, zgodnie z wolą Klienta. 3.12 Rękojmia zostaje wyłączona w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami. 

3.13 Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FHU LO-STARK - Zwroty
Dworska 23
38-430 Miejsce Piastowe

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z Regulaminem: 

4.1 Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni od umowy,

w tym od umowy Sprzedaży. 

4.2 Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umowy Sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia są towary: 

4.2.1 ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia, 

4.2.2 dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało

otwarte po dostarczeniu, 

4.2.3 które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłączniepołączone z innymi rzeczami, 

4.2.4 będące nagraniami dźwiękowymi lub wizualnymi albo programami

komputerowymi dostarczanymi w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po

dostarczeniu. 

4.3 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument

wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru. 

4.4 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument

wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

4.5 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi

poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). 

4.6 Odstępując od umowy, Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się tu: http://docdro.id/IeiIiEd. 

4.7 Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument

odstąpił od umowy, ma on obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Niniejszy przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. 

4.8 Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów (z wyjątkiem

dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż

najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

4.9 Informujemy, że Konsumenci będą musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. 

4.10 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

4.11 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 

4.12 W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął

jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

O sprzedającym

LO-STARK
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

3852

 

23

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • +48 663 992 500
poniedziałek - piątek
sobota
08:00 - 16:00
08:00 - 14:00

Informacje o sprzedającym

Firma Handlowo-Usługowa „LO-STARK” Stanisław Lorenc, ul. Dworska 23, 38-430 Miejsce Piastowe. Sprzedawca jest przedsiębiorcą zarejestrowanym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod numerem NIP 684-000-22-11 oraz REGON 370008911.

Pozostałe informacje

Sprzedawca świadczy usługi zgodnie z regulaminem platformy Allegro, przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz niniejszym Regulaminem: 1⃣SPRZEDAŻ 1.1 Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu, przy użyciu funkcjonalności platformy Allegro. 1.2 Zawierając umowę Sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi towarów bez wad. 1.3 Wydanie towarów następuje w terminie podanym w karcie towaru. 1.4 Wydanie odbywa się za pośrednictwem przewoźnika, pod adres podany przez Klienta, następuje nie wcześniej niż po uiszczeniu zapłaty. 1.5 Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towarów przechodzi na Konsumenta z chwilą ich wydania Konsumentowi. 2⃣PŁATNOŚCI 2.1 Wartość płatności z tytułu Sprzedaży jest ustalana na podstawie cen opublikowanych w kartach towarów w chwili ich zamówienia lub na podstawie cen zaproponowanych przez Klienta w ramach licytacji. 2.2 Ceny są wyrażone w polskich złotych, w kwotach brutto, nie zawierają kosztów dostarczenia. 2.3 Koszty dostarczenia ponosi Klient. 2.4 Łączna cena zamówienia jest wiążąca dla stron i zawiera cenę towarów, podatek i koszty pochodne, w szczególności dostarczenia. 2.5 Dostępne metody płatności: 2.5.1 przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy, 2.5.2 system płatności PayU S.A w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, 2.5.3 gotówka przy odbiorze za pobraniem 2.5.4. system płatności mobilnych BLIK (Polski Standard Płatności Sp. z o.o., ul. Cypryjska 72, 02-761 Warszawa). 3⃣REKLAMACJE I GWARANCJE 3.1 Reklamacje można składać listem lub wiadomością e-mail. 3.2 W reklamacji zaleca się podanie danych kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację. 3.3 Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady towarów. 3.4 Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany towar na adres Sprzedawcy, na jego koszt. 3.5 Jeżeli towar ma wadę, Klient może żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 3.6 Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 3.7 Jeżeli towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 3.8 Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 3.9 Obniżona cena (pkt 3.7), powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. 3.10 Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. 3.11 Sprzedawca informuje Klienta o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem środka komunikacji wykorzystanego przez Klienta lub w innej formie, zgodnie z wolą Klienta. 3.12 Rękojmia zostaje wyłączona w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami. 3.13 Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 4⃣ODSTĄPIENIE 4.1 Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni od umowy, w tym od umowy Sprzedaży. 4.2 Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umowy Sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia są towary: 4.2.1 ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia, 4.2.2 dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 4.2.3 które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 4.2.4 będące nagraniami dźwiękowymi lub wizualnymi albo programami komputerowymi dostarczanymi w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 4.3 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru. 4.4 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 4.5 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). 4.6 Odstępując od umowy, Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się tu: http://docdro.id/IeiIiEd. 4.7 Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od umowy, ma on obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Niniejszy przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. 4.8 Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 4.9 Informujemy, że Konsumenci będą musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. 4.10 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 4.11 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 4.12 W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 5⃣POSTĘPOWANIE POZASĄDOWE 5.1 Konsument może skorzystać m. in. z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 5.1.1 wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego przy Inspekcji Handlowej, 5.1.2 wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, 5.1.3 pomoc powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, 5.1.4 skarga za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR: ec.europa.eu/consumers/odr/. 5.2 Informacje o procedurze i zasadach dostępu do pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych wymienionych podmiotów (pkt 5.1). 6⃣POSTANOWIENIA KOŃCOWE 6.1 Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. 6.2 Osobom, których dane zostały zebrane przez Sprzedawcę, przysługują w szczególności prawa dostępu do treści swoich danych, poprawiania ich oraz wniesienia pisemnego umotywowanego żądania zaprzestania ich przetwarzania, a także sprzeciwu wobec tego. 6.3 Regulamin nie ma na celu wyłączać ani ograniczać praw Konsumentów, wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego. W przypadku niezgodności Regulaminu z tymi przepisami znajdują one zastosowanie. 6.4 W przypadku, gdy postanowienia Regulaminu okażą się nieważne albo bezskuteczne, zamiast tych postanowień obowiązywać będzie norma odpowiadająca temu, co strony ustaliły albo temu, co by ustaliły, gdyby zawarły takie postanowienie w Regulaminie. 7⃣DEFINICJE 7.1 Klient- osoba fizyczna, pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych w przypadkach uregulowanych przepisami prawa powszechnie obowiązującego lub pod warunkiem posiadania zgody przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, na której rzecz przepisy prawa powszechnie obowiązującego przyznają zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę o świadczenie usługi. 7.2 Konsument- Klient, który jest osobą fizyczną i zawiera umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową. 7.3 Sklep- sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem platformy Allegro.pl. 7.4 Regulamin- niniejsze warunki umowne.