Interaktywny Pchaczyk CHODZIK Pianinko Telefonik (6542153008)

zakończona
119,80 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
Zakupy powyżej 400 zł
  • lokalizacja: Andrychów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj: pchacz
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]

Interaktywny CHODZIK

Pchaczyk 2w1

Pianinko, telefon, melodie

Chodzik to świetny pomysł na wsparcie maluszka podczas wyjątkowego okresu stawiania pierwszych kroczków...

Pierwszy krok dziecka to w rodzinie wielkie wydarzenie.

Oczywiście wiąże się to z wieloma upadkami i powstaniami. Rodzic zawsze wówczas biega schylony nad maleństwem, aby asekurować pierwszy krok dziecka. Jednak nie zawsze mamy możliwość w każdym momencie nadążyć za ciekawskim maleństwem. Dlatego świetnym rozwiązaniem będzie dla rodziców i ich maleństwa wspomagacz pierwszych kroków dla dziecka. Ten interaktywny pchaczyk dla maluszków, pomoże dziecku samodzielnie postawić pierwsze kroki. Pchacz wyposażony jest w muzyczny, interaktywny panel znajdujący się z przodu.

Panel można odpiąć od pchacza, dzięki czemu stanie się odrębną zabawką.

Zabawka posiada:
- wygodną rączkę do prowadzenia
- przycisk włączenia i regulacji głośności (2 poziomy)
- przyciski z odgłosami zwierząt i melodyjkami
- pianinko z literkami i owocami
- słuchawkę telefoniczną


Chodzik to świetny pomysł na wsparcie maluszka podczas tego wyjątkowego okresu.

Nowa, kolorowa, wielofunkcyjna, wesoła, zabawka sprawnościowa. Dzięki panelowi interaktywnemu dziecko pozna nazwy zwierząt i owoców w języku angielskim. Wesołe melodyjki umilą czas na długie spacery. Chodzik wykonany bardzo starannie i dokładnie, zapewni maleństwu bezpieczne stawianie pierwszych kroków.


Wymiar pchaczyka
- wysokość: 46cm
- szerokość: 33cm
- długość: 35cm

Zasilanie : 2 x 1.5V [AA] - brak w zestawie

rozmiar opakowania: 52cm x 35cm x 15cm

waga: ~ 2.00 kg

WYBRANE AUKCJE

Wszystkie paczki wysyłamy kurierem GLS lub na życzenie Pocztą Polską. Paczki wysyłamy codziennie (dni robocze) po otrzymaniu wpłaty na nasze konto lub informacji o wyborze opcji zapłaty przy odbiorze przesyłki.

Należy pamiętać, że wybór opcji zapłaty przy odbiorze paczki (za pobraniem), powoduje wzrost kosztu wysyłki o dodatkowy koszt usługi pobrania. (szczegóły w sekcji:"DOSTAWA i PŁATNOŚĆ".

Nie doliczamy dodatkowych opłat przy wysyłce większej ilości paczek.Kupując kilka przedmiotów na różnych aukcjach, należy doliczyć jednorazowy koszt wysyłki, ten który dotyczy paczki najdroższej.

W dniu wysłania paczki otrzymasz od nas emaila z numerem nadawczym dzięki któremu możesz na bieżąco sprawdzać gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

Sprawdź swoją przesyłkę:

Jeśli znasz już numer nadawczy paczki, tu możesz sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

tracking GLS >>>

tracking Poczty >>>

tracking InPost >>>

Więcej informacji znajdziesz na stronie "o_mnie"

Po zakupie na aukcji prosimy o wybór sposobu zapłaty, najlepiej poprzez wypełnienie Formularza Opcji Dostawy. Przyjmujemy wpłaty na nasze konta bankowe (podane poniżej) oraz wpłaty poprzez szybkie płatności elektroniczne PayU. Jeżeli wpłata pojawi się na naszym koncie bankowym przed godz. 13-tą, paczka zostanie wysłana z naszego magazynu jeszcze w tym samym dniu (nie dotyczy dni świątecznych i dni wolnych od pracy).

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014. poz 827) Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna/sprzedaży w terminie 14 dni. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Więcej znajdziesz w naszym regulaminie (zakładka "Informacje od sprzedającego")

Numery kont do wpłat:
(mBank - BRE Bank)
79 1140 2004 0000 3902 4795 2131
(Bank PeKaO S.A.)
49 1240 4197 1111 0010 5171 5046
+48 33 870 21 39
fajneprezenty@minimo­24.eu
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u FajnePrezenty za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 79 1140 2004 0000 3902 4795 2131
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

SPRZEDAŻ WYSYŁKOWĄ PROWADZI FIRMA : Iwona Polak F.H.U. "MiniMo" Żwirki i Wigury 2 34-120 Targanice NIP: 551-142-04-67 REGON: 120223649 Nasza działalność gospodarcza jest wpisana do: Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki. Konto bankowe: mBank: 79 1140 2004 0000 3902 4795 2131

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MinMo F.H.U.
Krakowska 79
34-120 Andrychów
 
ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Zwracany produkt powinieneś odesłać wraz z otrzymanym dowodem zakupu (faktura lub paragon fiskalny) bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.

reklamacje

REKLAMACJE I ZWROTY GWARANCJA Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres. REKLAMACJA Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy wraz z otrzymanym dowodem zakupu (faktura lub paragon fiskalny) , aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W związku z powyższym, nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas zwrotnie w opcji "ZA POBRANIEM" . W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków. ZAŁĄCZNIK 1 POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY (art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas „MiniMo” F.H.U. ul.Krakowska 79, 34-120 Andrychów , e-mail: fajneprezenty@minimo24.eu , tel. 33 8702139 ) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. ZAŁĄCZNIK 2 W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli to zrobisz, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności. Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji, wypełniając Formularz zwrotu towaru. Możesz skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, który znajdziesz poniżej. Przesyłkę nadaj na adres: „MiniMo” F.H.U. ul.Krakowska 79, 34-120 Andrychów Pamiętaj aby do przesyłki zwrotnej dołączyć otrzymany dowód zakupu (faktura lub paragon fiskalny) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY do pobrania tutaj: http://www.minimo24.eu/pdf/odstapienie_od_umowy.pdf (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) „MiniMo” F.H.U. ul.Krakowska 79, 34-120 Andrychów ; sklep@minimo24.eu Ja ............................................................ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ..........................................................., numer oferty/kod produktu ...................................................... Data zawarcia umowy to ........................., data odbioru ......................... Imię i nazwisko ................................................................. Adres ............................................................................... Data ................................................................................

pozostałe informacje

RABATY i PROMOCJE: Kupon rabatowy 10zł na kolejne zakupy w naszym sklepie internetowym. Aby skorzystać z rabatu wystarczy wpisać kod, który wyślemy Państwu po dokonaniu zakupu na tej aukcji. Pole do wpisania kodu i wykorzystania rabatu pojawi się podczas finalizacji kolejnej transakcji w naszym sklepie internetowym po przekroczeniu 100zł wartości zamówienia (nie wliczając kosztów transportu). REGULAMIN 1. Postanowienia ogólne. 1.1.Konto FajnePrezenty (zwane dalej Sklepem) stanowi własność Polak Iwona (zwanego dalej Sprzedającym) prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Polak Iwona „MiniMo” F.H.U. ul.Żwirki i Wigury 2 ;34-120 Targanice ; NIP:5511420467 wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadzonej przez ministra do spraw gospodarki (www.firma.gov.pl), wpisana do działalności gospodarczej NR.EWID. 8128 z dn.28-06-2006 ; organ wydający zaświadczenie Burmistrz Miasta Andrychów z którą klienci mogą się kontaktować pod adresem mailowym sklep@minimo24.eu lub tel. 33 870 21 39. 1.2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, a w szczególności prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta, zasady składania zamówień oraz zawierania i rozwiązywania umów kupna-sprzedaży dotyczących produktów oferowanych przez Sprzedawcę, a także zasady wykonywania tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego i ochrony danych osobowych. Niniejszy Regulamin określa również zasady świadczenia usług drogą elektroniczną, które są świadczone jedynie w zakresie mającym umożliwić Klientom dokonywanie zakupów za pośrednictwem Sklepu. 1.3. Klienci mogą w każdym czasie uzyskać nieodpłatny dostęp do niniejszego Regulaminu w zakładce "Informacje dla sprzedającego", w tym również pobrać i zarchiwizować treść Regulaminu, lub też sporządzić jego wydruk. Regulamin jest ponadto udostępniany Klientom w toku procedury składania zamówienia, a także doręczany Klientom w załączeniu do wiadomości e-mail potwierdzającej zawarcie umowy, o której mowa w punkcie 3.4. Regulaminu. 1.4. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu, za wyjątkiem punktów 5 i 6 Regulaminu, które skierowane są wyłącznie do Klientów będących konsumentami, a także za wyjątkiem tych zapisów Regulaminu, które wyraźnie odnoszą się do konsumentów. 1.5. Klienci mogą porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą poczty elektronicznej, a także telefonicznie, faksem oraz drogą pisemną (dane kontaktowe jak w punkcie 1.1 Regulaminu), przy czym zamówienia Klienci składają przy użyciu formularza zamówienia, zgodnie z procedurą przewidzianą przez portal Allegro. 2. Ceny i płatność. 2.1. Ceny produktów prezentowanych na stronach Sklepu są cenami brutto (tj. zawierają wszystkie składniki takie jak cła i podatki, w tym podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN). 2.2. Podane ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się umową sprzedaży. Koszt dostawy zależny jest od wybranego przy składaniu zamówieniu sposobu dostawy. Łączny koszt zamówienia, obejmujący cenę produktu oraz koszt dostawy, widoczny jest przy podsumowaniu dokonywanego zamówienia. 2.3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena z chwili złożenia zamówienia przez Klienta. 2.4. Płatność za zamówiony towar może nastąpić w następujący sposób: a) przelewem - forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę w terminie 7 dni. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym „MiniMo” F.H.U. zamówienie jest przekazywane do realizacji. b) płatność przy odbiorze - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu. c) Przelewem online – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A. – krajowej instytucji płatniczej, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. Opcja zapłaty przelewem online jest dostępna w wybranych kategoriach produktowych. d) odbiór osobisty (preferujemy zapłatę wyłącznie gotówką podczas odbioru zabawki). 2.5. Na wszystkie towary zamówione w Sklepie wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT. 3. Dostawa. 3.1. Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej (zob. punkt 2.2. Regulaminu) lub Klient samodzielnie zorganizuje transport lub też dokona odbioru osobistego. 3.2. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, według wyboru Klienta dokonanego przy składaniu zamówienia. Zamówione towary dostarczane są – w zależności od wyboru Klienta – bezpośrednio na adres Klienta wskazany w formularzu zamówienia lub do punktu odbioru osobistego „MiniMo” F.H.U. ul.Krakowska 79, 34-120 Andrychów tel. 33 870 21 39. 3.3. Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem Sklepu są realizowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 3.4. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta, chyba że w opisie produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. 3.5. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien, w miarę możliwości, sprawdzić w obecności dostawcy stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki podczas przewozu wskazana jest, w miarę możliwości, odmowa odbioru przesyłki przez Klienta bądź spisanie w obecności dostawcy protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody, co znacznie ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne. 4. Procedura rozpatrywania reklamacji. 4.1. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.). 4.2. Reklamacje składa się na adres siedziby Sklepu, o którym mowa w punkcie 1.1 Regulaminu. W celu ułatwienia Państwu zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie : www.minimo24.eu/pdf/zgloszenie_reklamacyjne.doc Reklamacje prosimy przesłać na adres: „MiniMo” F.H.U. ul.Krakowska 79 34-120 Andrychów Wraz z dołączonym i podpisanym formularzem reklamacyjnym. Reklamacje można składać również pisemnie bezpośrednio w siedzibie firmy. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Klienta, informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, a w razie wątpliwości również jakiegoś rodzaju potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. Powyższa treść reklamacji ma formę zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę. 4.3. Jeśli do rozpoznania reklamacji konieczne okaże się zapoznanie się przez Sprzedawcę ze sprzedaną rzeczą, Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana Klientowi. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza lub w formie pisemnej na adres: „MiniMo” F.H.U. ul.Krakowska 79, 34-120 Andrychów 4.4. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. 4.5. Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak również nie świadczy usług posprzedażowych. Formularz zwrotu-reklamacji wymiany znajduje się na stronie „O mnie”