Inteligentna żarówka TP-Link LB130 RGB + W (6861813773)

2 osoby kupiły 2 sztuki
cena kup teraz
249,00 zł
z 10 sztuk

kolor/wzór:

Stan:

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 gratis
  • Przesyłka kurierska 12,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
  • lokalizacja: Cała Polska, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
LB130
 
NET-SMH-TPL-003
Inteligentna żarówka TP-Link LB130 RGB + W


  • Zdalne zarządzanie – Kontroluj swoje światła z każdego miejsca za pomocą aplikacji Kasa na tablety i telefony (iOS, Android)
  • Zmienne światło – Ściemnij światło lub zmień jego kolor i temperaturę barwową (2500-9000K)
  • Kontrola głosem – Połącz z urządzeniem Amazon Echo i kontroluj żarówkę za pomocą głosu
  • Rytm dobowy - Automatycznie dostosowuje oświetlenie do pory dnia
  • Monitorowanie zużycia energii – Śledź wykorzystanie energii w czasie rzeczywistym
  • Oszczędzanie energii – Zmniejsz zużycie energii nawet o 80% bez ograniczania jasności i jakości w porównaniu ze zwykłą żarówką 60W
  • Nie wymaga dodatkowych urządzeń – Połącz żarówkę z domową siecią bezprzewodową

Zdalne zarządzanie

Połącz LB130 z domową siecią Wi-Fi i kontroluj je z każdego miejsca za pomocą smartfonu lub tabletu z aplikacją Kasa. Umożliwia ona dostosowanie jasności, ustalanie scen i harmonogramów oraz śledzenie zużycia energii.

Oszczędzanie energii

Zmniejsz zużycie energii nawet o 80% bez ograniczania jasności i jakości w porównaniu ze zwykłą żarówką 60W. Czas życia żarówki LB130 wynosi nawet do 22,8 lat.

Oświetlenie dostosowane do nastroju

Bezprzewodowe żarówki smart mogą być kontrolowane jako grupa. Zapisz swoje ulubione ustawienia jako sceny i zarządzaj nimi za pomocą aplikacji Kasa.

Obudź się o świcie słońca

Tryb dobowy automatycznie dostosowuje jasność i kolor światła do pory dnia. Zasypiaj w spokoju przy naturalnym świetle i obudź się wypoczęty.

Kompatybilna z Androidem, iOS oraz Amazon Alexa

Żarówkę LB130 można sparować z Amazon Echo, Dot, Tap i innymi urządzeniami obsługującymi kontrolę głosową. Darmowa aplikacja Kasa pozwoli ci kontrolować żarówki za pomocą urządzeń z systemami Android (4.1 lub nowszy) oraz iOS (iOS 8 lub nowszy).

stan
  • nowy
producent
  • TP-Link
barwa światła
  • ciepła biała
  • zimna biała
  • naturalna biała
kąt świecenia
  • 180 stopnie
strumień światła
  • 800 lm
gwint
  • E27 (duży gwint)
moc użytkowa
  • 11 W
ekwiwalent mocy tradycyjnej żarówki
  • 60 W
napięcie
  • 120 V
żywotność
  • 25000 godz.
kształt żarówki
  • bańka
długość żarówki
  • 171 mm
średnica żarówki
  • 79 mm
waga
  • 175 g
inne
  • 2500K-9000K & RGB
gwarancja
  • Gwarancja 24 miesięczna
Powyższe opracowanie graficzne stanowi wyłączną własność firmy Komputronik S.A. Zakazuje się powielania, fotokopiowania i rozpowszechniania lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywania materiałów na jakichkolwiek polach eksploatacji bez pisemnej zgody właściciela. W przypadku naruszenia ww. zakazu zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia wszelkich roszczeń przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Komputronik S.A.
ul. Wołczyńska 37
60-003 Poznań
NIP: 972-090-27-29
REGON: 634404229
KRS: 0000270885

kontakt

  • 61 66 88 500
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 22:00

reklamacje

Procedura reklamacji 1.Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

pozostałe informacje

Komputronik S.A. dokłada starań, by ewentualne spory, w tym reklamacyjne, zamykać w ciągu 30 dni. Jeżeli w tym terminie strony nie osiągną porozumienia, klient powinien założyć, że postępowanie zostało zakończone. Komputronik nie zgadza się na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich, przez podmiot uprawniony w rozumieniu art. 31 ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r. poz. 1823), zgodnie z rejestrem Prezesa UOKIK: https://uokik.gov.pl/download.php?id1480 W przypadku sporu konsumenckiego sugerujemy kontakt z najbliższym rzecznikiem praw konsumenckich, Państwowym Inspektoratem Inspekcji Handlowej lub sądem powszechnym.