Intel Core 2 Duo E7500 2x 2,93 GHz 12M GW + Pasta (6730816313)

33 osoby kupiły 39 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9,99 zł
z 683 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,70 zł
  • List polecony priorytetowy 8,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent: Intel

opis


Witam serdecznie !
Na dzisiejszej aukcji zapraszamy do kupna procesora marki Intel:
Core 2 Duo E7500 2 x 2.96 GHz
Procesory są wnikliwie testowane przez Naszą firmę dzięki czemu jesteśmy pewni że są w pełni sprawne. Wizualnie oceniamy je na bardzo dobre+.
Procesory pochodzą z demontażu markowych komputerów.
Dokładna specyfikacja:
Numer procesora: E7500
Liczba rdzeni: 2
Bazowa częstotliwość procesora: 2.96 GHz
TDP: 65W
Pamięć podręczna L2: 3MB
Szybkość FSB: 1066 MHz
Obsługiwane gniazda: LGA775
Zestaw instrukcji: 64-bit
Litografia: 45 nm
W gratisie dorzucamy pastę termoprzewodzącą potrzebną przy montażu!
Na zakupiony sprzęt udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.
Zapraszamy na pozostałe aukcje.
Wystawiamy paragony fiskalne.
Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT.

Kupujący ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, bez podania konkretnej przyczyny.

W ZWIĄZKU ZE ZMIANAMI W PRAWACH KONSUMENTA PRZED ODSTĄPIENIEM OD UMOWY LUB ZWROTEM BEZ PODANIA PRZYCZYNY PROSZĘ DOKŁADNIE ZAPOZNAĆ Z NOWĄ USTAWĄ z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).


UWAGA!
Na większość towaru udzielamy gwarancji, wszystkie informacje na ten temat znajdą Państwo w opisach poszczególnych produktów.

Po dokonaniu zakupu prosimy o wybór formy wysyłki, wypełnienie danych potrzebnych do wystawienia (ewentualnej) faktury oraz powiadomienie w razie zmiany adresu wysyłki towaru.

Przed licytacją prosimy o zapoznanie się z regulaminem.

W razie problemów lub jakichkolwiek wątpliwości - prosimy o kontakt.



Nr konta: 02 1090 2590 0000 0001 2377 6423

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Novis-Tech za co najmniej 1 000 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
8,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
6,70 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
11,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
12,10 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
22,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Novis-Tech
Główna 10
61-005 Poznań
email: sklep@novistech.pl
tel.: 517922361

  • Poniedziałek - Piątek 08:30 - 16:30
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Do odbioru w 14 dni roboczych
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

OBSŁUGA GWARANCYJNA
W przypadku korzystania z gwarancji sprzedawcy towar należy dostarczyć do serwisu firmy w stanie kompletnym wraz z opisem dostrzeżonych wad lub usterek, oraz okoliczności ich powstania. Adres dostawy: Novis-Tech Jacek Potaszkiewicz Główna 10 61-005 Poznań Jako dokument gwarancyjny zawsze wystawiamy Paragon, fakturę marża lub na życzenie Fakturę VAT. Potwierdzeniem terminu przysługującej gwarancji może byc również sama data stickera gwarancyjnego. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia spowodowane:  
- niespełnieniem zaleceń co do warunków pracy urządzenia,
- niewłaściwą eksploatacją, przechowywaniem lub konserwacją,
- samowolnymi próbami dokonywania przeróbek i napraw,
- zdarzeniami losowymi np.: pożar, powódź, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania atmosferyczne,
- uszkodzenia mechaniczne i termiczne (w tym taśm na HDD, zaczepów, gałek, klawiszy itp.),
- naruszenia plomb lub nalepek gwarancyjnych.
Sprzedawca nie odpowiada za straty wywołane utratą danych na nośnikach magnetycznych. Gwarancja nie obejmuje problemów współpracy zakupionego urządzenia z urządzeniami innych dostawców. W przypadku problemów we współpracy sprzętu z oprogramowaniem prosimy o dołączenie karty rejestracyjnej z numerem licencji i adresu producenta programu. Niedozwolona jest jakakolwiek ingerencja wewnątrz urządzenia od strony programowej oraz sprzętowej - overclocking , zmiana firmowego oprogramowania unieważniają gwarancję.  

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Novis-Tech
Główna 10
61-005 Poznań
Dodatkowe informacje

Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby firmy pod adres: Novis-Tech Jacek Potaszkiewicz Główna 10 61-005 Poznań  

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@novistech.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego; - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji; - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego; - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

OBSŁUGA GWARANCYJNA 

W przypadku korzystania z gwarancji sprzedawcy towar należy dostarczyć do serwisu firmy w stanie kompletnym wraz z opisem dostrzeżonych wad lub usterek, oraz okoliczności ich powstania. Adres dostawy: Novis-Tech Jacek Potaszkiewicz Główna 10 61-005 Poznań Jako dokument gwarancyjny zawsze wystawiamy Paragon, fakturę marża lub na życzenie Fakturę VAT. Potwierdzeniem terminu przysługującej gwarancji może byc również sama data stickera gwarancyjnego. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia spowodowane:  

- niespełnieniem zaleceń co do warunków pracy urządzenia,

- niewłaściwą eksploatacją, przechowywaniem lub konserwacją,

- samowolnymi próbami dokonywania przeróbek i napraw,

- zdarzeniami losowymi np.: pożar, powódź, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania atmosferyczne,

- uszkodzenia mechaniczne i termiczne (w tym taśm na HDD, zaczepów, gałek, klawiszy itp.),

- naruszenia plomb lub nalepek gwarancyjnych.

Sprzedawca nie odpowiada za straty wywołane utratą danych na nośnikach magnetycznych. Gwarancja nie obejmuje problemów współpracy zakupionego urządzenia z urządzeniami innych dostawców. W przypadku problemów we współpracy sprzętu z oprogramowaniem prosimy o dołączenie karty rejestracyjnej z numerem licencji i adresu producenta programu. Niedozwolona jest jakakolwiek ingerencja wewnątrz urządzenia od strony programowej oraz sprzętowej - overclocking , zmiana firmowego oprogramowania unieważniają gwarancję.  

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Novis-Tech
Główna 10
61-005 Poznań

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KLIENTA - KONSUMENTA  

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8 poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.  

2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o Prawach Konsumenta (Dz. U. z 2014 roku, poz. 827).

3. Dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa-Sprzedaży) bieg terminu odstąpienia o umowy rozpoczyna się od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w danej aukcji). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Główna 10, 61-005 Poznań.

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

a) Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny na aukcji, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  

b) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.  

9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;  

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;  

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  

f) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.  

ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KLIENTA - PRZEDSIĘBIORCĘ  

1. Poniższe punkty Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.

2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

7. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona- zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR  

Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:  

a) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).  

b) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.  

c) Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).