Instalacja kpl klima Land rover freelander 2,0d 3D (5107393502)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
400,00 zł
dodaj do koszyka
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury

opis

Mam do zaoferowania

instalację kompletną z klimatyzacją do samochodu Land Rover Freelander 2,0 diesel 3-drzwiowy

Wszystkie Części na naszych aukcjach pochodzą z samochodów europejskich

Jeżeli nie jesteś pewny czy dana część pasuje do twojego auta skontaktuj się z nami pod numerem 602829160 lub pod adresem e-mail pphuartursuchocki@on­et.eu. Możliwość wysyłki zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej K-EX oraz cennikiem Poczty Polskiej. Koszt wysyłki jest uzależniony od gabarytu i wagi wysyłanego towaru.

Dostawa i płatność

Lokalizacja: Duszniki, Polska

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Punkty odbioru

PPHU ARTUR SUCHOCKI
Kolejowa 10a
64-550 Duszniki
woj. wielkopolskie
email: pphuartursuchocki@onet.eu
tel.: 602829160

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

PPHU ARTUR SUCHOCKI
KOLEJOWA 10A
64-550 DUSZNIKI
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJE:

  1. Umową zawartą na odległość pomiędzy kupującym, a sprzedającym jest używana część samochodowa i poświadczenie przez sprzedającego jej okresu sprawności/przydatności na 10 dni ( silniki, skrzynie biegów) albo 7 dni ( pozostałe części) od daty odbioru towaru.
  2. W przypadku gdy towar posiada wadę uniemożliwiającą użytkowanie, a kupujący składa reklamację, w pierwszej kolejności kupujący odsyła towar bez pobrania ( na własny koszt ) z załączonym dowodem zakupu i kartą reklamacyjną ( krótką informacją dotyczącą wady towaru i danymi kontaktowymi ) na adres powyżej.
    I. W pierwszej kolejności sprzedawca ma za zadanie usunąć wadę towaru.
    II. Jeżeli usunięcie wady przewyższa koszt towaru, sprzedający może wymienić ten towar na drugi wolny od wad.
    III. Dopiero jeżeli sprzedający nie jest w stanie usunąć wady bądź wymienić towaru, następuje zwrot pieniędzy.
  3. Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku, gdy zostanie wykonane po terminie 14 dni od daty odebrania towaru przez klienta.
  4. Konsument ( osoba fizyczna nie związana z prowadzeniem działalności gospodarczej ) ma 14 dni na wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i 14 dni na zwrot towaru od momentu wysłania oświadczenia.
  5. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę,jednak nie później niż w ciągu 14 dni,od dnia w którym odstąpił od umowy.
  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy.
  10. Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem.
  11. Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka) ponosi klient.

 

12.W przypadku reklamacji opon.

Niektóre opony mogą mięć dziurkę po gwoździu lub mieć lekko zadarty rant ochronny lecz żadna z   tych "usterek" w zupełności nie przeszkadza w jej prawidłowym użytkowaniu

Może się zdarzyć że na powierzchni bieżnika może być łatka. Nie uważam tego za wadę ani za powód do reklamacji lub komentarza negatywnego


Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PPHU ARTUR SUCHOCKI
KOLEJOWA 10 A
64-550 DUSZNIKI

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

O sprzedającym
Artek229-2008
98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

259

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje

email: pphuartursuchocki@onet.eu
telefon: 602829160
telefon: 661888846