Insignia Cdti A20DTH silnik 6 MIESIĘCY GWARANCJI (6483811147)

1 osoba kupiła 1 sztukę
9 dni do końca
cena kup teraz
4 800,00 zł
z 99 sztuk
dodaj do koszyka
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 150,00 zł
  • lokalizacja: SZCZEKOCINY
  • stan: używany
  • producent części: opel (oryginalne OEM)
  • waga (z opakowaniem): 80.00 [kg]
Nasza firma specjalizuje się w remontach silników „trudnych”. Przez lata naprawiliśmy kilka tysięcy silników czterech różnych producentów. Przed wdrożeniem technologii regeneracji danego modelu silnika rozbieramy fabrycznie nowy sinik i mierzymy wszystkie jego wymiary. To pozwala nam w procesie regeneracji na zachowanie jego prawidłowych parametrów.
Od lat pracujemy na śrubach i kompletnych zestawach uszczelek jednego producenta, dzięki czemu mamy gwarancję jakości użytych części. Panewki dorabiamy na zamówienie w Polskiej firmie, z materiału wytrzymalszego od panewek fabrycznych. Nie oszczędzamy na jakości części, bo nam się to zwyczajnie nie opłaca.

Oferujemy kompletnie zregenerowany silnik A20DTH występujący w Oplu Astra i Oplu Insignia.

Silnik konstrukcji Fiata jest bezawaryjny – pod warunkiem, że masz Saaba, Isuzu albo Fiata :)

W Oplu niestety już tak kolorowo nie jest, o czym zapewne już wiesz skoro jesteś na mojej aukcji. Możesz kupić używany silnik, ale licz się z tym, że szanse, że będzie sprawny są 50/50. Sprzedający o ile odda Ci pieniądze za silnik, to już za montaż i demontaż z wysyłkami, już niekoniecznie. Możesz też remontować silnik na własną rękę. Albo się uda, albo będzie chodził jak Ursus na nafcie. Skoro stać Cię na brykę za 30000zł, to nie oszczędzaj kilka stówek na silniku!
Pozorne oszczędności, nie zawsze się opłacają....

Przez lata mamy doskonały kalejdoskop branży motoryzacyjnej w Polsce. Niektóre silniki A20DTH które przyjmujemy do naprawy, są dla nas prawdziwymi eksponatami inżynieryjnego samogwałtu ludzi którzy wcześniej je naprawiali. Fachowo naprawiony silnik, bardzo łatwo rozpoznać. Po prostu nie jest oblepiony dookoła silikonem o grubości dużego palca u nogi.

Każdy silnik przechodzi u nas taką samą drogę.

Silnik jest rozbierany i myty. Stopy bloku są utwardzane na krawędziach stycznych a następnie blok jest osiowany. Następnie obrabiane są pozostałe płaszczyzny robocze.
Panewki które stosujemy, są wytrzymalsze niż fabryczne. Przeszlifowany wał, jest montowany do bloku. Nowe pierścienie tłokowe, są mierzone do tulei w której będą pracować...
...a następnie zakładane na tłok Po montażu tłoków, dokonywany jest pomiar GMP tłoka. Staramy się aby różnica pomiędzy GMP tłoków, wynosiła max. 0,1mm. Kto wie ile wynosi grubość ludzkiego włosa? Pompa oleju jest rozbierana i sprawdzana.
Zakładamy nowy uszczelniacz.... ...a następnie montujemy do bloku używając nowej uszczelki Pompa dostaje nową uszczelkę smoka olejowego.
Z drugiej strony silnika, montujemy uszczelniacz wału. Właściwie dobrana uszczelka, gwarantuje prawidłowy rozruch i kulturę pracy silnika. Głowica jest sprawdzana na szczelnośc płaszcza wodnego a następnie kompletnie zregenerowana. Nie kultywujemy tradycji z lat 80 – tych, docierając gniazda pastą. Robi to obrabiarka numeryczna o wartości kawalerki w Warszawie.
Nowe śruby głowicy, gwarantują właściwe połączenie głowicy z blokiem. Pozostaje tylko montaż pokrywy zaworów.... ….. i uszczelniacza wałka rozrządu.

Płacisz dokładnie za taką robotę i tak naprawiony silnik. Zastanów się teraz czy jest sens kupować trochę tańszy używany silnik z deklarowanym przebiegiem 100000km? czy tak wyremontowany motor?

Jeśli chcesz mieć spokój i pewność, napisz do nas offchemia@gmail.com lub zadzwoń. 608648611.

Silnik należy odpowiednio przygotować do wysyłki. Misi składać się z kompletnej miski olejowej wraz ze wszystkimi śrubami, kompletnego bloku z wałem, korbowodami i tłokami. Głowica musi posiadać popychacze z dźwigienkami oraz pokrywę wraz z kompletem śrub. W silniku może brakować panewek, uszczelek i śrub głowicy. Należy zlać olej i płyn chłodniczy, odkręcić cały osprzęt, włącznie z rozrządem, kołami i szpilkami kolektorów oraz wtrysków. Nie demontujemy niczego z miski olejowej! Następnie silnik wkładamy do wora na śmieci i kładziemy na palecie. Dobrze, aby podłożyć pod silnik jakąś szmatę lub tekturę, co uchroni nas od mycia skrzyni ładunkowej naszemu kurierowi. W silniku zawsze zostaje trochę oleju, który często się rozlewa. Potem, trzeba już tylko oczekiwać na kuriera, którego my wysyłamy.

UWAGA! ŚRUBA WAŁU KORBOWEGO MA LEWY GWINT!

Gwarancji udzielamy na okres sześciu miesięcy, bez limitu kilometrów. W przypadku usterki, kryjemy koszty ponownego demontażu i montażu silnika oraz przesyłek w obie strony. W przypadku kiedy roszczenia gwarancyjne w naszej ocenie są niezasadne, poprosimy Cię o zlecenie oględzin silnika w obecność wybranego przez Ciebie Rzeczoznawcy. Unikamy konfliktów z klientami, dlatego silnik rozpakujemy przy Twoim Rzeczoznawcy i rozpoczniemy jego rozbieranie. Jeżeli wina leży po naszej stronie, pokryjemy również koszty Twojego Rzeczoznawcy. Jesteśmy ubezpieczeni, więc sprawę załatwiamy do końca, bez zbędnej zwłoki i przepychanek.

Silnik otrzymasz z kompletem uszczelek. Dajemy je po to, aby zagwarantować prawidłową pracę silnika. Proszę nie używać silikonów do montażu osprzętu. Proszę wierzyć na słowo, że bez silikonu, da się zamontować osprzęt i samochód będzie jeździł.

Przed montażem silnika proszę wyczyścić cały układ olejowy. Opiłki i śmieci które znajdziesz w filtrze przy pierwszej wymianie oleju, nie pochodzą z silnika, a świadczą o źle wyczyszczonym układzie olejowym.
Jeżeli ich nie ma - mechanik spisał się na medal!

Nie zakładaj byle jakiego filtra oleju. Nie katuj silnika po odpaleniu. Silnik jest na dotarciu. Jak sobie dotrzesz, tak będziesz jeździł. Olej i filtr zmień po 1000 kilometrów a potem co 10000km a nie 40000 km jak zaleca producent.

Za silnik zapłacisz przy odbiorze. Na twoje życzenie, możemy owinąć go bezbarwnym streczem, abyś widział za co płacisz.

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 150,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua