Incotex Mercury 116F Kasa Fiskalna Dojazd (6483184598)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
649,00 zł
z 30 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
Zakupy powyżej 700 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
  • producent: inny

Witaj w sklepie internetowym YAGO24 na Allegro!

Sprzedajemy nowe artykuły marki Incotex!

Kasa Fiskalna + Fiskalizacja + Programowanie
Incotex Mercury 116F Biała

Gwarancja: 2 lata


Sprzedaż prowadzona jest przez firmę YAGO24.

Zawsze otrzymujesz paragon lub na życzenie fakturę VAT

Możliwość obejrzenia towaru i osobistego odbioru w sklepie w Warszawie

Dostawa kurierem K-EX

Tel. 22 826 07 14, 608 765 890

allegro1@yago24.pl

Adres sklepu:
YAGO24
ul. Piaskowa 3
01-067 Warszawa

Pon.- pt. 10:00 - 18:00, sob. 10:00 - 15:00

ul. Piaskowa 3 - niedaleko Arkadii i Ronda Zgrupowania Radosław (dawne Rondo Babka).

Zobacz, jak do nas trafić na stronie O mnie

Uwaga! Przed przyjazdem po odbiór lub na obejrzenie towaru koniecznie przedtem skontaktuj się z nami!
W sklepie przyjmujemy płatność gotówką lub przelewem, nie akceptujemy kart płatniczych.

Wejdź na stronę O mnie , aby poznać zasady transakcji oraz dowiedzieć się, jak szybko sfinalizować transakcję. Dokonanie zakupu na tej aukcji jest równoznaczne z akceptacją zasad zawartych na stronie "O mnie".


Incotex Mercury 116F Biała : Kasa fiskalna

Cena sprzedaży kasy fiskalnej obejmuje:

  • Sprzedaż kasy fiskalnej
  • Fiskalizację kasy
  • Szkolenie z obsługi kasy (w przypadku sprzedaży wysyłkowej służymy pomocą telefoniczną)
  • Zaprogramowanie kasy (na życzenie przy fiskalizacji możemy wprowadzić do kasy sprzedawane produkty lub usługi)
  • Pomoc w zgłoszeniu kasy do Urzędu Skarbowego i uzyskaniu zwrotu
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Gwarantujemy wykonanie wszystkich powyższych usług, jeśli dokonasz zakupu kasy w naszej firmie!

Uwaga! Urządzenia fiskalne wysyłamy jedynie po przedpłacie (nie wysyłamy za pobraniem)!

Mercury 116F to mała, przenośna kasa przeznaczona dla przedsiębiorstw prowadzących wszelką działalność handlową i usługową, a w szczególności w zakresie handlu obwoźnego, obnośnego oraz na bazary, ze względu na możliwość pracy w temperaturze od -10C. Kasa posiada wbudowany bardzo wydajny akumulator litowo-jonowy, zapewniający długi czas pracy bez konieczności ładowania. Zastosowany w urządzeniu system sieciowo-bateryjnego zasilania pozwala na pracę kasy z zasilacza sieciowego, nawet w przypadku pełnego rozładowania akumulatora. Kasa posiada funkcję "szybkiej" sprzedaży - poprzez naciśnięcie jednego klawisza, dzięki temu jest to idealne rozwiązanie do sprzedaży biletów lub na parkingi.

Najważniesze zalety:

  • Niewielkie rozmiary i waga kasy
  • Bardzo duży i czytelny wyświetlacz operatora
  • Zakres temperatur pracy od -10°C do +40°C
  • Wodoodporna klawiatura
  • 4 klawisze szybkiej sprzedaży towarów
  • Bardzo wydajny akumulator litowo-jonowy
  • Obsługa waluty EURO
  • Szybka sprzedaż „jednoklawiszowa” (np. parkingi, bilety)
  • Prosta obsługa i programowanie

Specyfikacja:

  • Wymiary: 270x 140 x 70 mm (dł. x szer. x wys.)
  • Waga: 0.8 kg (bez opakowania)
  • Wyświetlacz operatora: LED 10 cyfrowy
  • Wyświetlacz klienta: LED 10 cyfrowy
  • Drukarka: termiczna jednostacyjna (7 wierszy/sek.)
  • Papier: termiczny 2x28 mm / 20 mb
  • Zasilanie: zasilacz DC 12V 2A , wbudowany akumulator Li-Ion 7,4V 1800mAh
  • Temperatura pracy: -10°C do +40°C
  • Klawiatura: 29 klawiszy, alfanumeryczna, dwupoziomowa, typ silikonowa, wodoodporna
  • Klawisze szybkiej sprzedaży: 4
  • Liczba PLU: 2000
  • Stawki VAT: 7
  • Raporty: dobowy, okresowy, miesięczny, rozliczeniowy, kasy, kasjera, towarów, opakowań
  • Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi: RS 232 - komputer, skaner, szuflada (zasilana napięciem 6V)
  • 50 opakowań zwrotnych
  • 4 kasjerów
  • 6 form płatności
  • Obsługa EURO
  • Sprzedaż jednoklawiszowa (np. bilety, opłata parkingowa)
  • Identyfikacja towarów po kodzie lub kodzie kreskowym
  • Rabaty / narzuty procentowe dla ostatniej pozycji i całego paragonu
  • Korekta pozycji na paragonie
  • Anulowanie paragonu

Gwarancja: 12 miesięcy

Wpłaty przyjmujemy na konta w bankach:

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Rajkas_pl za co najmniej 700 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
- Gdy kupujesz kilka przedmiotów z tej lub innych aukcji, za przesyłkę KURIERSKĄ płacisz raz.
- Gdy kupujesz na różnych aukcjach obowiązuje opłata za przedmiot, którego wysłanie jest droższe.
- Odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu się.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Adres siedziby naszej firmy: GRUPA PSK Piotr Jagodziński ul. L. Berensona 12D/20 03-287 Warszawa Adres punktu odbiorów osobistych, adres do składania reklamacji oraz do wysyłania zwrotów. RAJKAS.PL ul. Piaskowa 3 01-067 Warszawa kontakt@rajkas.pl 22 826 07 14, 608 765 890 Pon. - pt. 10:00 - 18:00, sob. 10:00 - 15:00

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
RAJKAS.PL
ul. Piaskowa 3
01-067 Warszawa
 
Prawo odstąpienia od umowy: 1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 2. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kontakt@rajkas.pl lub pocztą tradycyjną na adres Sprzedającego podany wyżej. 3. W odpowiedzi na Twojego maila prześlemy formularz zwrotu - poprosimy Cię o jego wypełnienie i odesłanie wraz ze zwracanym produktem. 4. Możesz też skorzystać z poniższego wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Do: RAJKAS.PL Ja [tutaj wpisz swoje imię i nazwisko] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [tutaj wpisz nazwy kupionych przedmiotów] Mój login Allegro to: [tutaj wpisz swoją nazwę użytkownika na allegro, jest to dla nas najważniejsza informacja, po loginie z łatwością zidentyfikujemy naszą transakcję] Data odbioru przedmiotów: [tutaj podaj datę, kiedy otrzymałeś zakupione przedmioty] Adres: [tutaj podaj swój adres] Adres e-mail: [tutaj podaj swój adres e-mail] Data: [data odstąpienia od umowy, czyli dzień kiedy wysyłasz do nas niniejsze pismo] Nr konta i bank: [tutaj podaj nr konta, na który mamy dokonać zwrot oraz nazwę banku] Dane właściciela konta: [tutaj podaj dane właściciela powyższego konta] Twój podpis. 5. Przesyłkę należy nadać na adres: RAJKAS.PL, ul. Piaskowa 3, 01-067 Warszawa. 6. Koszt zwrotu rzeczy W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 7. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@rajkas.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

1. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad RAJKAS.PL zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 2. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. Konsument może także złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.