INA ROZRZĄD FORD FOCUS MK1 MK2 1,8 TDDI/TDCI (6542347938)

zakończona
107,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy od 800 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: KRAKÓW
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • producent części: INA
  • waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]

NAJWIĘKSZY WYBÓR CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH

WSPARCIE PROFESJONALISTÓW

JESTEŚMY 10 LAT NA RYNKU

WYSYŁKA W 24h

W TYCH SAMYCH MODELACH POJAZDÓW MOGĄ WYSTĘPOWAĆ RÓŻNE CZĘŚCI. OBECNOŚĆ TWOJEGO POJAZDU NA LIŚCIE
NIE OZNACZA ŻE CZĘŚĆ BĘDZIE ODPOWIEDNIA. JEŚLI W 100% NIE JESTEŚ PEWNY WYBORU SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod:

Infolinia: 12 357 44 47

Sklep stacjonarny

ul. Bieńczycka 15 A Kraków

Nasza poczta elektroniczna

e-mail: info@proxicar.pl

TYLKO U NAS PRODUKTY W NAJNIŻSZYCH CENACH NA ALLEGRO

Informacje kontaktowe

PROXICAR AUTO CZĘŚCI

31-462 KRAKÓW, UL. BIEŃCZYCKA 15A

TEL: 123 574 447 TEL: 124 431 560

TEL: 728 946 237

info@proxicar.pl

Informacje o wysyłkach

ODBIÓR OSOBISTY 0 ZŁ ( PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU)

INPOST KURIER PRZEDPŁATA od 15 ZŁ

INPOST KURIER POBRANIE 20 ZŁ

PACZKOMATY PO PRZEDPŁACIE od 10 ZŁ

Formy płatności

PŁATNOŚCI MOŻNA DOKONAĆ PRZEZ PAYU

LUB

BEZPOŚREDNIO NA RACHUNEK W MBANKU

39 1140 2004 0000 3802 4688 0080

zestaw rozrządu FORD FOCUS I MK1 / FOCUS II MK2 - 1,8 TDDI / 1,8 TDCI

Parametry techniczne:

Zestaw składa się:

Pasek rozrządu

Rolka napinacza

530 0142 10

Montuj pewność z zestawami naprawczymi układu rozrządu INA.

INA jest wiodącym dostawcą technologii w skali globalnej od roku 1907.

Wszystkie zestawy naprawcze układu rozrządu INA zawierają markowe , najwyższej jakości paski, napinacze i rolki prowadzące INA spełniające specyfikacje części na pierwszy montaż (OE).

Zdjęcie poglądowe nie przedstawia sprzedawanego zestawu

Wykaz modeli do jakich pasują te części!

UWAGA !!! JEŚLI NIE JESTEŚ W 100% PEWNY WYBORU SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Marka, model, typ KW CCM KM Data produkcji
FORD

FORD C-MAX (DM2) 1.8 TDCi 85 KW 1753 CCM 115PS 2007/02-> ...
FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D 44 KW 1753 CCM 60PS 1995/08->2000/04
FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 DI 55 KW 1753 CCM 75PS 2000/04->2002/01
FORD FIESTA nadwozie pełne (J5_, J3_) 1.8 D 44 KW 1753 CCM 60PS 1996/02-> ...
FORD FIESTA nadwozie pełne (J5_, J3_) 1.8 DI 55 KW 1753 CCM 75PS 2000/09-> ...
FORD FIESTA nadwozie pełne (JV_) D 1.8 44 KW 1753 CCM 60PS 1998/05-> ...
FORD FIESTA nadwozie pełne (JV_) TD 1.8 55 KW 1753 CCM 75PS 2000/03-> ...
FORD FOCUS C-MAX 1.8 TDCi 85 KW 1753 CCM 115PS 2005/01->2007/03
FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 DI / TDDi 55 KW 1753 CCM 75PS 1999/08->2004/11
FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi 74 KW 1753 CCM 100PS 2002/08->2004/11
FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi 85 KW 1753 CCM 115PS 2001/03->2004/11
FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi 66 KW 1753 CCM 90PS 1998/10->2004/11
FORD FOCUS II (DA_) 1.8 TDCi 85 KW 1753 CCM 115PS 2005/01-> ...
FORD FOCUS II kombi (DA_) 1.8 TDCi 85 KW 1753 CCM 115PS 2004/11-> ...
FORD FOCUS II sedan (DA_) 1.8 TDCi 85 KW 1753 CCM 115PS 2005/04-> ...
FORD FOCUS kombi (DNW) 1.8 DI / TDDi 55 KW 1753 CCM 75PS 1999/08->2004/11
FORD FOCUS kombi (DNW) 1.8 TDCi 85 KW 1753 CCM 115PS 2001/03->2004/11
FORD FOCUS kombi (DNW) 1.8 TDCi 74 KW 1753 CCM 100PS 2002/08->2004/11
FORD FOCUS kombi (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi 66 KW 1753 CCM 90PS 1999/02->2004/11
FORD FOCUS sedan (DFW) 1.8 TDCi 85 KW 1753 CCM 115PS 2001/03->2004/11
FORD FOCUS sedan (DFW) 1.8 TDCi 74 KW 1753 CCM 100PS 2002/08->2004/11
FORD FOCUS sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi 66 KW 1753 CCM 90PS 1999/02->2004/11
FORD FOCUS sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi 55 KW 1753 CCM 75PS 2001/08->2005/03
FORD GALAXY (WA6) 1.8 TDCi 92 KW 1753 CCM 125PS 2006/05-> ...
FORD GALAXY (WA6) 1.8 TDCi 74 KW 1753 CCM 100PS 2006/05-> ...
FORD MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi 92 KW 1753 CCM 125PS 2007/06-> ...
FORD MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi 74 KW 1753 CCM 100PS 2007/03-> ...
FORD MONDEO IV sedan (BA7) 1.8 TDCi 92 KW 1753 CCM 125PS 2007/06-> ...
FORD MONDEO IV sedan (BA7) 1.8 TDCi 74 KW 1753 CCM 100PS 2007/03-> ...
FORD MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi 92 KW 1753 CCM 125PS 2007/06-> ...
FORD MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi 74 KW 1753 CCM 100PS 2007/03-> ...
FORD S-MAX (WA6) 1.8 TDCi 74 KW 1753 CCM 100PS 2007/01-> ...
FORD S-MAX (WA6) 1.8 TDCi 92 KW 1753 CCM 125PS 2006/05-> ...
FORD TOURNEO CONNECT 1.8 TDCi 81 KW 1753 CCM 110PS 2006/08-> ...
FORD TOURNEO CONNECT 1.8 TDCi 66 KW 1753 CCM 90PS 2002/06-> ...
FORD TOURNEO CONNECT 1.8 TDCi /TDDi /DI 55 KW 1753 CCM 75PS 2002/06-> ...
FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 Di 55 KW 1753 CCM 75PS 2002/06-> ...
FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 TDCi 66 KW 1753 CCM 90PS 2002/06-> ...
FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 1.8 TDCi 81 KW 1753 CCM 110PS 2006/08-> ...

Kilka powodów, dla których warto kupować u nas

  • Konkurencyjne ceny

    Jesteśmy profesjonalną firmą dzięki temu możemy zaoferować wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach.

  • Najwyższa jakość

    Oferowany asortyment to gwarancja nowych części...

  • Bezpieczna wysyłka

    Wszystkie zamówione produkty są odpowiednio zabezpieczone, aby w całości dotarły na miejsce. Przesyłki są ubezpieczone na wypadek zaginięcia.

  • Elastyczność

    Jesteśmy otwarci na potrzeby klienta

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

[DANE_EU]bWxwV9wCKt3­KHbPXWYfTIZMwPEYR/tB­f5AK1a2+HtOp94/jSoVY­rG4WJ1+djlABQ6S7hoIl­H/NkPSs1k3DdAOChXiNd­qGX9kh/quY0XJEi5grVq­NxU1yjw==[/DANE_EU]
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u proxicar za co najmniej 800 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

AUTO CZĘŚCI PROXICAR SKLEP : 31-860 KRAKÓW UL. BIEŃCZYCKA 15A

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PROXIMO
Bieńczycka 15A
31-860 Kraków
Polska
 
Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy,prosimy o kontakt na info@proxicar.pl Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza wysyłamy na podany e-mail. W przypadku przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy od umowy na trwałym nośniku za pośrednictwem poczty elektronicznej. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy,wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na poniższy adres: PROXIMO Bogusława Stanuch, ul. Bieńczycka 15a, 31 – 860 Kraków, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Procedura rozpatrywania reklamacji 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556- 556 Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może: a)złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna, b)żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 3. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć w następujący sposób: w formie pisemnej na adres: PROXIMO Bogusława Stanuch, UL.BIEŃCZYCKA 15 A, 31-860 Kraków w formie elektronicznej na adres: info@proxicar.pl 4. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 6. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: PROXIMO Bogusława Stanuch, UL. BIEŃCZYCKA 15 A 31-860 KRAKÓW Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń: a)zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozstrzygnięcie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem. Mediacje są prowadzone na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, b) złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, c) skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, d)skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl 2. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie przypominamy, iż adres poczty elektronicznej firmy PROXIMO Bogusława Stanuch do kontaktu z Klientami to: info@proxicar.pl Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną 1. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, można zgłaszać za pośrednictwem poczty e-mail na adres: info@proxicar.pl a także w formie pisemnej na adres: PROXIMO Bogusława Stanuch, ul. Bieńczycka 15A , 31-860 Kraków 2. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej, opisu problemu będącego podstawą do złożenia reklamacji, sposobu dostarczenia odpowiedzi na reklamację (korespondencyjnie lub elektronicznie). Informacje, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowią ułatwienie przy rozpatrywaniu reklamacji przez Usługodawcę. 3. Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając stosowną odpowiedź zgodnie z wybranym przez Usługobiorcę sposobem.

pozostałe informacje

Zamówienia złożone do godziny 13.00 w większości przypadków realizowane są w tym samym dniu. Jeśli bardzo zależy ci na terminie dostawy koniecznie skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia. CENNIK PRZESYŁEK OBOWIĄZUJE TYLKO NA TERENIE POLSKI. WYSYŁKA ZA GRANICĘ USTALANA INDYWIDUALNIE