IMPREZOWE alkoholowe SZACHY gratis KARTY + WARCABY (6912233652)

12 dni do końca
cena kup teraz
69,00 zł
z 30 kompletów
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,50 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Potasze, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 3.5 [kg]

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W NASZEJ AUKCJI:

IMPREZOWE SZACHY

Zestaw do gry w szachy z kieliszkami zamiast pionków oraz z dodatkami.

Jeśli do tej pory uważałeś, że szachy są wyłącznie grą dla sztywniaków, to dzięki tej wersji z pewnością zmienisz o nich zdanie! Imprezowe Szachy Deluxe to coś zupełnie innego! Zabierz je ze sobą na imprezę, a od razu przekonasz się, że wraz z niezbędnym alkoholem gra stanie się hitem każdej domówki!

Nie znajdziesz tutaj nudnego króla, gońca ani wieży, ale zestaw kieliszków zawsze gotowych na to, aby swoją zawartością rozgrzać całe towarzystwo! Wystarczy bowiem tylko rozłożyć planszę i polać ulubiony trunek do kieliszków!

Ale to nie wszystko! Dzięki temu zestawowi możecie zagrać nie tylko w szachy, ale także w warcaby lub dowolną grę karcianą, ponieważ pudełko zawiera także pionki oraz talię kart! To alternatywa dla tych, którzy nie piją alkoholu lub w danej chwili nie mają na niego ochoty:)

IMPREZOWE SZACHY w pigułce:

  • w zestawie szklana plansza do gry i 32 kieliszki, a dodatkowo: pionki do gry w warcaby oraz talia kart
  • możliwa jest gra bez alkoholu
  • wymiar planszy: 35 x 35 cm
  • pojemność kieliszka: 25 ml
  • opakowanie prezentowe z uchwytem

Masa produktu: 2.92 kg

Wymiary opakowania: 39 x 39 x 7 cm

EAN: 5906660860419

TYLKO U NAS W OKAZYJNEJ CENIE: 69,- zł

OFERUJEMY NAJNIŻSZY KOSZT DOSTAWY - SPRAWDŹ!

ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW i na nasze pozostałe aukcje.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Solddier za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 80 1950 0001 2006 2270 1424 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Paczka pocztowa priorytetowa 15,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Paczkomaty 24/7 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 3
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List polecony ekonomiczny 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Niemcy 65,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Wielka Brytania 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Czechy 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Irlandia 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Rosja 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Słowacja 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Szwecja 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Holandia 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Litwa 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Białoruś 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Norwegia 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Ukraina 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Włochy 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Francja 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Belgia 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Dania 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Hiszpania 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Austria 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Smart-Trade.PL Piotr Łągiewka
ul. Oczarowa 20
62-005 Potasze
NIP: 779-154-59-51
REGON: 302729807

kontakt

  • +48 606 704 511
    Pon. - pt. w godz. 8:00 - 16:00. NIE ODBIERAMY, NIE CZYTAMY I NIE WYSYŁAMY SMS-ów i MMS-ów.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Smart-Trade.PL Piotr Łągiewka
ul. Oczarowa 20
62-005 Potasze
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (zgodnego ze wzorem forlularza odstąpienia od umowy zamieszczonym na końcu tego tekstu), a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Kupujący jest zobowiązany do zwrotu, wraz z towarem, oryginału paragonu z kasy fiskalnej, który został wystawiony do sprzedaży zwracanego towaru. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. UWAGA! Wszelkich płatności dokonujemy przelewem na rachunek bankowy. W przypadku zwrotu przedmiotu opłaconego poprzez PayU lub dostarczonego przez nas za pobraniem prosimy na formularzu odstąpienia do umowy lub w wiadomości e-mail koniecznie podać numer rachunku bankowego, na który mają zostać przelane środki za zwrócone produkty. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: SMART-TRADE.PL Piotr Łągiewka ul. Oczarowa 20 62-005 Potasze smarttradepl@gmail.com – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*): – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): – Imię i nazwisko konsumenta(-ów): – Adres konsumenta(-ów): – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data

reklamacje

W razie stwierdzenia szkód powstałych w transporcie, prosimy o sporządzenie protokołu szkody z kurierem lub listonoszem doręczającym paczkę, co umożliwi ustalenie odpowiedzialności za uszkodzenia (podstawa prawna: art. 74 ust. 1 oraz art. 75 ust. 1 ustawy Prawo przewozowe, art. 548 § 3 Kodeksu cywilnego). Gwarancja producenta w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi lub niezgodności towaru z umową. Zgodnie z art. 558 par. 1 Strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeśli Kupującym nie jest Konsument. Roszczenia reklamacyjne nie przysługują w przypadku wystąpienia uszkodzeń mechanicznych produktu. W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi sprzedawcy należ ją zgłosić pisemnie na adres e-mail smarttradepl@gmail.com. W przypadku konieczności reklamowania produktu z tytułu gwarancji, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami drogą e-mailową, na adres smarttradepl@gmail.com, w celu ustalenia procedury reklamacyjnej. Do wiadomości e-mail dotyczącej zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji lub rękojmi należy załączyć protokół reklamacji zawierający: - nazwę produktu, oraz jego numer seryjny (jeżeli produkt go posiada); - datę zawarcia umowy (datę zakupu) stanowiącej podstawę reklamacji - opis zgłaszanej usterki (serwis weryfikuje produkty wyłącznie na podstawie zgłoszonej usterki) - dane kontaktowe oraz adres zwrotny do odesłania urządzenia, wraz z numerem telefonu - protokół szkody sporządzony z listonoszem lub kurierem (w przypadku reklamacji związanych z powstaniem szkód podczas transportu). Po weryfikacji zgłoszenia otrzymają Państwo dalsze informacje dotyczące procedury reklamacyjnej. Weryfikacja zgłoszenia nie powinna potrwać dłużej niż 7 dni roboczych. Zgłoszenie reklamacji wiąże się z koniecznością odesłania reklamowanego przedmiotu do siedziby sprzedawcy. Sprzedawca zwraca koszt odesłania reklamowanego przedmiotu: 1) jeżeli reklamacja zostanie uznana; 2) do wysokości najtańszej przesyłki przedstawionej do wyboru kupujących w ofercie, na której został zakupiony reklamowany przedmiot. Jeśli przesłane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji skontaktujemy się z Państwem w celu usunięcia braków. W przypadku braku uzupełnienia wymaganych informacji w ciągu 7 dni, zgłoszenie zostanie anulowane i pozostawione bez rozpatrzenia. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni, z wyłączeniem reklamacji z tytułu gwarancji producenta, gdzie termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. WAŻNE! NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM. WSZELKICH PŁATNOŚCI DOKONUJEMY PRZELEWEM NA KONTO BANKOWE. Osoby płacące poprzez PayU oraz kupujących, którzy wybrali przesyłkę za pobraniem prosimy o podanie w protokole reklamacji numeru konta bankowego do ewentualnego zwrotu środków.

pozostałe informacje

Wszystkie zamówienia są niezwłocznie przekazywane do działu logistyki, po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymaniu informacji o przesyłce za pobraniem. Podstawowy czas realizacji zamówień wynosi 24 godziny robocze, maksymalnie zaś 48 godzin roboczych. W wyjątkowych sytuacjach wysyłka zamówienia może być opóźniona maksymalnie do 5 dni roboczych. Kupujący jest wówczas informowany o zaistniałej sytuacji i ma możliwość rezygnacji z zakupu lub dalszego oczekiwania na realizację zamówienia, nie dłużej jednak niż przez 30 dni (art. 543(1) par. 1 Kodeksu Cywilnego). W okresie wzmożonego ruchu zakupowego (święta Bożego Narodzenia, Wielkanocy, Walentynki, Helloween, Dzień Mamy itp.) przesyłki nadawane są w ciągu 5 - 10 dni roboczych od opłacenia zamówienia.