IMAGINEXT FISHER PRICE JASKINIA BATMANA (6950746931)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
55,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: @@@, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: batman
  • marka: Fisher Price
  • wiek dziecka: 4 lata +
  • materiał: plastik
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

                         Jaskinia Batmana 

                                  Imaginext 

                            firmy Fisher Price 

                  Jaskinia posiada efekty świetlne.

         Zestaw NIE zawiera  Batmana, 2 figurek i                                           Jokera .

PRZEDMIOT POWYSTAWOWY,NOWY,SPRAWNY,

                 DZIAŁAJĄCY.OPAKOWANIE                                            ZASTĘPCZE(karton)

                  CENA  MOCNO  OBNIŻONA

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u graffsklep za co najmniej 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

F.H.U.GRAFO

Wanda Wojtaszczyk-Dutka

e-mail:   poczta.grafo@gmail.com


pozostałe informacje

Dzień Dobry. Działalnością handlową zajmuję się od kilkunastu lat.Koncentrowałam się tylko na handlu stacjonarnym.Obecnie swoją działalność rozpoczęłam pod nazwą GRAFO jako działalność gospodarczą zajmującą się usługami i handlem internetowym. Przedmioty które wystawiam do sprzedaży ,to przedmioty zakupione od zaufanego i sprawdzonego pośrednika niemieckiego,zajmującego się skupem artykułów przemysłowych upadłych,likwidowanych firm,jak również towary z zakończonych linii produkcyjnych. Przedmioty przeze mnie zakupione są w większości nowe,sprawne,nie naruszone.Część przedmiotów posiada różne drobne uszkodzenia opakowań,czasem zabrudzenia przedmiotów,lub bez opakowań. Z tego też powodu cena przedmiotu jest niezwykle atrakcyjna. Każdy przedmiot jest przeze mnie sprawdzany i opisywany w ofercie.Przy brakach lub uszkodzeniach w przedmiotach wystawianych opisuję jakiego typu są to uszkodzenia ,a cena relatywnie obniżona. Przed zakupem zachęcam do kontaktu telefonicznego lub mailowego,aby nie było nieporozumień i niepotrzebnych wątpliwości.Każda okazyjna cena zakupu jakiegokolwiek towaru to jakiś powód. Moje okazje cenowe to powód opisany powyżej. cyt.towar powystawowy Towar powystawowy to taki, który stał na pólkach w przypadku sprzętu, czy manekinach w przypadku ubrań, taki, który na przykład był eksponowany na wystawie. Zazwyczaj takie sprzęty są pokazywane, jakie mają swoje możliwości, czyli na przykład w sklepie , aby klient, mógł zobaczyć parametry etc. a następnie taki produkt zostaje wycofany i oddany na magazyn jako produkt powystawowy. Zazwyczaj takie sprzęty mają ślady użytkowania, drobne ryski, odbite palce, uszkodzenia opakowań itp.. To zależy od rodzaju sprzętu.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
FHU GRAFO
ŁĄKOWA 5
83-200 ROKOCIN
PL
Dodatkowe informacje

  Gwarancja, Reklamacje i Zwroty  A.WARUNKI UDZIELONEJ GWARANCJI:

1.FHU Grafo ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne (materiałowe bądź produkcyjne) .

2. Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w czasie nie dłuższym niż 30 dni, licząc od daty dostarczenia reklamowanego urządzenia do siedziby spółki.
3. Reklamowane urządzenie winno być: dostarczone wraz z wyposażeniem standardowym, czyste, w odpowiednim opakowaniu.

B. ODMOWA PRZYJĘCIA REKLAMACJI:
FHU Grafo odmawia przyjęcia reklamacji tylko w przypadku:
● stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi,
● dostarczenia urządzenia brudnego, urządzenia bez osprzętu standardowego,
● stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu,
● wady formalnej związanej z dokumentami sprzedaży urządzenia jak: niewypełniony dokument gwarancyjny, brak dowodu zakupu.

C. GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBJĘTE WADY:
1. Części, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają naturalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji.
2. Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia i wyposażenia.
3. Uszkodzenia spowodowane wadliwą instalacją elektryczną Użytkownika, zalaniem podzespołów elektrycznych wodą.
4. Uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia.
5. Uszkodzenia powstałe wskutek stosowania innych chemicznych środków czyszczących niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, nie stosowania się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.
6. Uszkodzenia powstałe w szczególności w wyniku: zasilania urządzenia zanieczyszczoną wodą, niewłaściwym bądź zanieczyszczonym paliwem, pracy z wykorzystaniem nieoryginalnych lub niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.
7. Uszkodzenia związane z brakiem zalecanych czynności konserwacyjnych - patrz instrukcja obsługi.  Pozostałe ustalenia gwarancyjne:

1.        Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia dostarczonego produktu i jego zgodności z zamówieniem w obecności przewoźnika który dostarczył zamówiony towar. Może to nastąpić tylko po odebraniu paczki i zapłaty za towar (w przypadku płatności za pobraniem). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru ponad wady, które zostały ujawnione przez FHU Grafo w opisie produktów należy w obecności przewoźnika, który dostarczył zamówiony towar sporządzić protokół szkody zawierający: datę i godzinę doręczenia przesyłki oraz opis uszkodzenia.
Niezgodny z zamówieniem towar można wraz z fakturą sprzedaży zwrócić przewoźnikowi który dostarczył zamówiony towar. W takim wypadku koszt transportu ponosi firma FHU Grafo. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie firmy FHU Grafo zostanie wymieniony na produkt zgodny z zamówieniem, a przesyłka zostanie ponownie wysłana na koszt FHU Grafo, jeśli wymiana produktu na zgodny z zamówieniem będzie niemożliwa, sklep  zwróci Kupującemu równowartość wpłaconej przez Kupującego kwoty i może zaoferować inny produkt. W przypadku stwierdzenia niezgodności z zamówieniem towaru w czasie późniejszym należy postępować wg zasad opisanych w ustępach poniższych.

2.        Jeżeli po odbiorze od przewoźnika, który dostarczył zamówione towary Kupujący stwierdzi niezgodność towaru z zamówieniem a Kupujący nie wykrył tych niezgodności w obecności przewoźnika, który dostarczył zamówiony towar, Kupujący powinien zgłosić reklamację drogą mailową.

3.        Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt uszkodzony zostanie wymieniony na zgodny z zamówieniem, a jeżeli będzie to niemożliwe,FHU Grafo zwróci Kupującemu równowartość wpłaconej przez Kupującego kwoty i może zaoferować inny produkt.

4.        Klient zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty wydania produktu.

5.        W przypadku przyjecia i zatwierdzenia reklamacji klient otrzymuje zwrot kosztów wysłania reklamowanego produktu do siedziby sklepu na podane w karcie gwarancyjnej konto bankowe wedle taryfy Poczty Polskiej na zwykłą przesyłkę pocztową (nie więcej niż 19zł) i dotyczy tylko wysyłki na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.   6.        Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.  
  7.       Do zwracanego produktu należy pobrać, wydrukować i uzupełnić Formularz zwrotu towru.  Pozostałe  

1.        Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu w brzmieniu z dnia złożenia zamówienia oraz oznacza wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji handlowej w rozumieniu "Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną".

2.        Szczegółowe czynności związane z realizacja usług w sklepie internetowym, nie wymienione powyżej, są opisane w pozostałych częściach serwisu i stanowią integralna cześć regulaminu.  
  3.        W przypadku wyboru sposobu płatności za pobraniem zastrzegamy możliwość pobrania kwoty 26zł.  
4.        Do umowy sprzedaży produktów w sklepie internetowym stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.

5.        W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego.

  

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
FHU GRAFO
ŁĄKOWA 5
83-200 ROKOCIN
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacje można składać w formie pisemnej, listem tradycyjnym pod adres wskazany w Danych Kontaktowych Sprzedawcy. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu oraz dane identyfikacyjne Klienta. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W treści składanej reklamacji zaleca się podanie Danych Kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej. W przypadku gdy reklamacja dotyczy Produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Klient powinien Dostarczyć lub przesłać reklamowany Produkt na adres Sprzedawcy. Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady Produktów objętych Umową Sprzedaży oraz innych Usług Elektronicznych. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, Sprzedawca może odmówić wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Produktu sprzedanego. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena o której stanowi pkt 9 i 10 powyżej, powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej, złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

 Jeśli odstąpiłeś od umowy bez podania przyczyny lub Twoja reklamacja została uznana, sprzedający powinien zwrócić Tobie koszt zakupionego produktu.

A co z kosztami przesyłki?

W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru:
Jako konsument ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Cię o konieczności poniesienia tych kosztów.

W przypadku reklamacji:
Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony powinien pokryć sprzedający. Wysyłając przedmiot na własny koszt, masz prawo poprosić go o zwrot wszystkich pieniędzy.
 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 1 miesiąc

Dodatkowe informacje

  Gwarancja, Reklamacje i Zwroty  A.WARUNKI UDZIELONEJ GWARANCJI:

1.FHU Grafo ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne (materiałowe bądź produkcyjne) .

2. Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w czasie nie dłuższym niż 30 dni, licząc od daty dostarczenia reklamowanego urządzenia do siedziby spółki.
3. Reklamowane urządzenie winno być: dostarczone wraz z wyposażeniem standardowym, czyste, w odpowiednim opakowaniu.

B. ODMOWA PRZYJĘCIA REKLAMACJI:
FHU Grafo odmawia przyjęcia reklamacji tylko w przypadku:
● stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi,
● dostarczenia urządzenia brudnego, urządzenia bez osprzętu standardowego,
● stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu,
● wady formalnej związanej z dokumentami sprzedaży urządzenia jak: niewypełniony dokument gwarancyjny, brak dowodu zakupu.

C. GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBJĘTE WADY:
1. Części, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają naturalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji.
2. Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia i wyposażenia.
3. Uszkodzenia spowodowane wadliwą instalacją elektryczną Użytkownika, zalaniem podzespołów elektrycznych wodą.
4. Uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia.
5. Uszkodzenia powstałe wskutek stosowania innych chemicznych środków czyszczących niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, nie stosowania się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.
6. Uszkodzenia powstałe w szczególności w wyniku: zasilania urządzenia zanieczyszczoną wodą, niewłaściwym bądź zanieczyszczonym paliwem, pracy z wykorzystaniem nieoryginalnych lub niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.
7. Uszkodzenia związane z brakiem zalecanych czynności konserwacyjnych - patrz instrukcja obsługi.  Pozostałe ustalenia gwarancyjne:

1.        Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia dostarczonego produktu i jego zgodności z zamówieniem w obecności przewoźnika który dostarczył zamówiony towar. Może to nastąpić tylko po odebraniu paczki i zapłaty za towar (w przypadku płatności za pobraniem). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru ponad wady, które zostały ujawnione przez FHU Grafo w opisie produktów należy w obecności przewoźnika, który dostarczył zamówiony towar sporządzić protokół szkody zawierający: datę i godzinę doręczenia przesyłki oraz opis uszkodzenia.
Niezgodny z zamówieniem towar można wraz z fakturą sprzedaży zwrócić przewoźnikowi który dostarczył zamówiony towar. W takim wypadku koszt transportu ponosi firma FHU Grafo. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie firmy FHU Grafo zostanie wymieniony na produkt zgodny z zamówieniem, a przesyłka zostanie ponownie wysłana na koszt FHU Grafo, jeśli wymiana produktu na zgodny z zamówieniem będzie niemożliwa, sklep  zwróci Kupującemu równowartość wpłaconej przez Kupującego kwoty i może zaoferować inny produkt. W przypadku stwierdzenia niezgodności z zamówieniem towaru w czasie późniejszym należy postępować wg zasad opisanych w ustępach poniższych.

2.        Jeżeli po odbiorze od przewoźnika, który dostarczył zamówione towary Kupujący stwierdzi niezgodność towaru z zamówieniem a Kupujący nie wykrył tych niezgodności w obecności przewoźnika, który dostarczył zamówiony towar, Kupujący powinien zgłosić reklamację drogą mailową.

3.        Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt uszkodzony zostanie wymieniony na zgodny z zamówieniem, a jeżeli będzie to niemożliwe,FHU Grafo zwróci Kupującemu równowartość wpłaconej przez Kupującego kwoty i może zaoferować inny produkt.