Idena łańcuch świetlny LED, 200szt diod A1576 (6930873977)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
64,99 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • lokalizacja: Zbąszyń, Polska
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
tel.nieaktywny
rozprzedaze@gmail.co­m
PN - PT / 8 - 16
Galeria i Specyfikacja
Idena łańcuch świetlny LED, 200szt diod A1576

Klasa : A++ / NOWY

Kolor: BIAŁY

Cena : 64,99 zł

Cena Katalogowa : 80 zł

Opis przedmiotu:
  • Lekki łańcuch do wewnątrz i na zewnątrz
  • 200 ciepłych białych diod LED
  • długość całkowita: około 27,9 m (z czego około 8 m kabel)
  • z transformatorem
  • Wyposażony w funkcję zegara (8 godzin)

Dane kontaktowe
BRAK / ze względu na bardzo dużą ilość pytań prosimy o kontakt mailowy (brak wolnego etatu) / bardzo przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość, nie podajemy głuchego telefonu jak większość sprzedających na allegro PISZEMY JAK JEST
rozprzedaze@gmail.co­m / odpowiedź na wszystkie pytanie realizowane są w ciągu 72 godzin, w przypadku braku odpowiedzi w tym okresie uprzejmie prosimy o ponowienie meila
ul.Graniczna 5/7, 64-360 Zbąszyń
PN - PT / 8 - 16

Informacje o wysyłce

Przesyłki kurierskie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost Express, oraz UPS.

Wszystkie przesyłki pakujemy w taki sposób, aby bezpiecznie dotarły do odbiorcy bez możliwości ich uszkodzenia, mimo wszystko przesyłka może zostać uszkodzona podczas transportu. Zawsze sprawdzaj przesyłkę przy dostawcy, w razie jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki spisz protokół. Protokół jest potrzebny do ewentualnej reklamacji. Za uszkodzoną przesyłkę nie obwiniajmy sprzedającego, spiszmy protokół szkody. W razie spisywania protokołu szkody proszę o dokładne opisanie zabezpieczenia przesyłki, opisując dokładne jej zapakowanie od foli bąbelkowej, kartonów, profili tekturowych, wypełniaczy, foli stretch, taśm ostrzegawczych. Nie dajmy się zwieść kurierowi że nie ma czasu na spisywanie protokołu - ma i musi mieć. Spisanie protokołu pozwala uniknąć nam późniejszemu traceniu czasu, a także problemów związanych z uszkodzoną przesyłką

Ewentualne zwroty prosimy realizować w takiej samej formie, oraz taką samą firmą jaką zostałą dostarczona przesyłka. Jeśli produkt był zamawiany do Paczkomatu prosimy o zwrot Paczkomatem, jeśli był zamawiany firmą kurierską InPost Express prosimy o zwrot za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost Express. Do każdej dostarczonej przesyłki można pobrać etykietę zwrotu, jeśli mają Państwo z tym problem prosimy o informację na meila rozprzedaze@gmail.co­m, w miarę możliwości postaramy się Państwu pomóc. Proszę pamiętać że zwroty realizowane zgodnie z naszymi wskazówkami są bezpłatne* (*jeśli firma przewozowa deklaruje taką opcję)

  • Koszt wysyłki w przypadku przesyłek kurierskich standardowych 20zł
  • Koszt wysyłki w przypadku przesyłek wymagających specjalnego zabezpieczenia 30zł (przesyłki które narażone są na mocne uszkodzenia w koszt przesyłki wliczane są profile zabezpieczające)

Informacje o płatności

Po zaukupie na aukcji allegro oraz po wybraniu formy płatności (preferowana forma płatności to WPŁATA PAYU) "Przy wpłacie na konto" prosimy o wpłatę na poniższe konto bankowe.

W tytule wpłaty prosimy podać nick allegro oraz numer aukcji, pozwoli to nam szybciej zidentyfikować kupującego co, powinno znacznie przyśpieszyć wysyłkę towaru.

  • 79 1020 4144 0000 6802 0191 8630
  • DziadziaCompany Radosław Kwaśny, ul.Warszawska 9, 64-360 Zbąszyń

Po dokonaniu wpłaty na konto bankowe (tylko i wyłącznie w przypadku przelewu bankowego) prosimy o przesłanie na meila rozprzedaze@gmail.co­m informacje zawierającą : nick z allegro, nazwy produktów za które została dokonana wpłata, forma wysyłki, dane do wysyłki, w załączniku potwierdzenie przelewu.


REGULAMIN ORAZ KLASYFIKACJA PRODUKTÓW

REGULAMIN ORAZ KLASYFIKACJĘ PRODUKTÓW, ORAZ ICH OZNACZENIA ZNAJDĄ PAŃSTWO W ZAKŁADCE "INFORMACJĘ OD SPRZEDAJĄCEGO", KTÓRA ZNAJDUJE SIĘ NA GŁÓWNEJ KARCIE SKLEPU "ROZPRZEDAZE"

Drogi kliencie pamiętaj o tym że duża część produktów które znajdują się w naszej ofercie są produktami Outlet. Głowne pochodzie produktów to : likwidacja nadwyżek magazynowych, likwidacja końcówek magazynowych, produkty pochodzące z zajęć komorniczych, produkty fabrycznie nowe bezpośrednio od producenta, zwroty konsumenckie do 14 dni, produkty pochodzące z wystawy, produkty pochodzące z prezentacji w domach handlowych, itp..Każdy produkt posiada klasyfikację, oraz oznaczenie które znajduje się w opisie produktu. Dokładny opis klasyfikacji oraz oznaczenie produktów znajdą państwo w zakładce "Informacje od sprzedającego"

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Radosław Kwaśny
Warszawska 9
64-360 Zbąszyń
NIP: 788-194-94-97
REGON: 360798513

DziadziaCompany

Radosław Kwaśny

ul.Warszawska 9

64-360 Zbąszyń


adres do zwrotów :

DziadziaCompany

Radosław Kwaśny

ul. Graniczna 5/7 - budynek główny

64-360 Zbąszyń


kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Wszystkie nasze paczki nadajemy w ciągu 5-6 dni roboczych!

Nie zależnie od wybranej formy przesyłki.

Oczywiście staramy się i robimy wszystko by paczki wychodziły od nas jak najszybciej.


Klasyfikacja (grupy produktowe):

A++ - produkty nowe

A+ - produkty powystawowe, produkty któe był umieszczane na wystawach sklepowych, udostępniane dla potencjalnych kupujących - możliwe zabrudzenia, delikatne ryski

A - poprezentacyjne, produkty używane na prezentacjach, udostępniane dla potencjalnych kubujących celem wupróbowania produktu, możliwe zabrudzenia, rysy

B - produkty używane

A/B - produkty nowe z uszkodzeniem, zazwyczaj jest to uszkodzenie mechaniczne, które nie przeszkadza w użytkowania produktu, w przypadku mebli są to odbicie, zarysowania, ukruszone narożniki, produkty w tej grupie przeważnie doznały uszkodzenia podczas transportu

B/B - produkty używane z uszkodzeniem przeważnie mechanicznym które nie przeszkadza w funkcjonowaniu produktu

C - produkt uszkodzony


Produkty we wszystkich grupach mogą nie posiadać oryginalnego kartonu, wszystkiue produkty przechodzą przez serwis gdzie jest potwierdzana klasyfikacja produktu, jeśli któyś z produktó jest niezgodny z klasą opisaną prosimy o kontakt, w takich sytuacjach gwarantujemy bezpłątny odbiór produktu i jeśli posiadamy taki na stanie darmową wymianę. Wszystkie przez nas sprzedawane produkty są produktami outletowymi co pozwala nam na zaoferowanie produktó po jaknajlepszej cenie. 



zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: sprzedający


Adres do zwrotu:
DziadziaCompany Radosław Kwaśny
Graniczna 5/7 - budynek główny
64-360 Zbąszyń
PL
Dodatkowe informacje

W przypadku realizowania zwrotu konieczne jest pobranie etykiety zwrotnej, a także poinformowanie naszej firmy o chęci dokonania zwrotu produktu i powodzie dokonywania zwrotu(koszty przesyłki zwrotnej pokrywane są przez naszą firmę tylko i wyłącznie w przypadku produktów które zostały błędnie sklasyfikowane bądź posiadają wadę ukrytą). Po pobraniu etykiety zwrotnej pakujemy przesyłkę w taki sam sposób w jaki do nas ona trafiła, przyklejamy etykietę i przekazujemy ją do nadania. W przypadku paczkomatów realizacja zwrotu zgodnie z opisem widniejącym na stronie internetowej firmy InPost Paczkomaty.


Do paczki dokładamy również pismo odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
Radosław Kwaśny
Graniczna 5/7
64-360 Zbąszyń
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacje prosimy zgłaszać wstępnie drogą elektroniczną na adres e-mail rozprzedaze@gmail.com, prosimy o załączenie zdjęć oraz dokładnego opisu, lub w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie protokołu szkody spisanego z kurierem podczas odbioru przesyłki.