id_1091 GAŁKOWNICA ŁYŻKA DO LODÓW LODY ICE TORT (6482949450)

zakończona
12,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 11,99 zł
  • lokalizacja: Trzcińsk
  • czas wysyłki: 24 godziny



Przedmiotem tej aukcji jest:

GAŁKOWNICA DO LODÓW

średnica gałki 5 cm

Normal

0lse

PL

X-NONE

X-NONE

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE


Idealna na lato !


Z A P R A S Z A M Y

na pozostałe nasze aukcje na których znajdziesz również wafle do lodów, posypki dop lodów , a ponadto dużo więcej !



Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE

Zakupy z kilku aukcji zawsze wysyłamy jedną przesyłką , której koszt uzależniony będzie od ilości całego zakupu, jego gabarytu i wagi całkowitej - przy większych zakupach konsultuj koszt wysyłki lub wyboeraj jedną z opcji paczki


Towar wysyłamy zawsze POCZTĄ-POLSKĄ lub KURIEREM


Towar wysyłamy w każde miejsce na świecie po ustaleniu kwoty wysyłki wcześniej

Dekoracje wysyłane są zawsze w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie podczas transportu (o czym świadczą opinie kupujących) zatem nie przyjmujemy ewentualnych reklamacji za dekoracje uszkodzone podczas rozpakowywania przesyłki. Po stronie kupującego leży zadbanie o to, aby przesyłkę rozpakowywał osobiście jako osobaświadoma jej zawartości jak i mająca na uwadze zachowanie szczególnej ostrożności.


Klient ma prawo poprosić o wycenę i wysyłkę paczką pocztową na warunkach szczególnych z klauzulą

UWAGA SZKŁO !


Wysyłka wychodzi najpóźniej w ciągu 48h od chwili otrzymania wpłaty, ale w 90% wychodzi na drugi dzień po otrzymaniu wpłaty, jest to uzależnione od tego czy dekoracja danego zamówienia jest do wykonania czy jest na stanie od ręki.


Nigdy nie wysyłamy za pobraniem


Na wpłatę za zakupiony towar czekamy max.7 dni od daty jego zakupu, po upływie tego czesu wnioskujemy do allegro o zwrot prowizji za jego zakup i niewywiązanie się z transakcji


Zawsze w tytule przelewu zwykłego (nie dotyczy payu) klient musi podać swój nick allegro, ewentulanie nazwisko osoby na którą założone jest konto allegro z którego był zakup, brak tych danych i ewentualne dochodzenie osoby wpłacającej może stanowczo wydłużyć czas realizacji wysyłki


W przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją zamówienia kontaktujemy się z klientem celem omówienia szczegółów, w razie konieczności zwracamy pieniążki wraz z informacją i powodzie niemożliwości realizacji danego zamówienia lub jego części


Niezwłocznie po zakupie klient zobowiązany jest do podania wytycznych kolorystycznych i wszystkich innych w sytuacji kiedy w danej aukcji był wybór rodzaju dekoracji lub jej koloru, w przypadku nie podania wytycznych i opłaceniu wysyłki wysłany zostanie towar losowy.

Na życzenie klienta wystawiamy rachunek uproszczony

Klient dokonujący zakupu u nas jednocześnie akceptuje wszystkie warunki regulaminu zawarte w aukcji.

ZAPRASZAMY - SWEET_YARCO

Normal

0

false

21

false

false

false

PL

X-NONE

X-NONE

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 84 1090 1098 0000 0001 0480 8018
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
dodatkowe informacje
NA ŻYCZENIE FAKTURA VAT !!!!!!!!!!!!!
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje (lub chęć odstąpienia od umowy) dotyczące zawartej umowy pod adresem sweetyarco@interia.pl, lub dekoracje@sweet-yarco.pl a także w formie pisemnej poleconej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. W przypadku chęci reklamowania towaru w zakresie uszkodzenia w transporcie, kupujący winien jest wraz z reklamacją i jej opisem przesłać skan protokołu szkody wypisany przez przewoźnika z ujęciem zakładki USZKODZENIE PODCZAS TRANSPORTU z jednoczesnym uszkodzeniem opakowania (tylko ta forma gwarantuje pozytywne rozpatrzenie w tej kwestii. Brak protokołu szkody i odebranie (pokwitowanie) przesyłki dostawcy jest równoznaczne z przyjęciem towaru bez uwag czyli zgodnego z zakupem i nieuszkodzonego. Wszelkie zgłoszenia uszkodzenia bez posiadanego protokołu szkody nie będą rozpatrywane z uwagi na fakt iż mogło do nich dojść z winy kupującego już po pewnym czasie od odebrania przesyłki, zgodnie z zasadą : "Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się".

pozostałe informacje

W przypadku zamówień sporej ilości (kilkaset złotych) zastrzegamy sobie prawo do wydłużonego czasu realizacji z uwagi na fakt czasochłonnego i długotrwałego procesu pakowania delikatnych produktów.