ICON Qcon EX - 8 KANAŁOWY KONTROLER DAW USB MIDI (6541360007)

zakończona
1 832,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Siedlce
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

ICON Qcon EX - kontroler DAW

Kontroler rozszerzeniowy dla QCon PRO, pozwala na wygodne dodanie kontroli nad kolejnymi 8 kanałami.

System QCon może zostać w ten sposób rozbudowany do 32 kanałaów (1x QCon PRO + 3x QCon EX).

  • 8 zmotoryzowanych i czułych na dotyk faderów,
  • mierniki poziomu na kanałach (12 segmentowe),
  • 8 dwu-funkcyjnych enkoderów (obrót + klik),
  • 11 segmentowe pierścienie wskazujące stan enkodera,
  • duży podświetlany wyśiwetlacz LCD wskazujący nazwy, parametry itp,
  • podświetlane przyciski dedykowane funkcjom REC-enabled, Solo, Mute, Select i Monitor,
  • gniazda dla kontrolerów nożnych A i B,
  • automatycznie wykrywany w trybie zgodności w Win XP (32bit), Vista (32bit), 7 i 8 oraz Mac OS X (IntelMac)
  • połączenie USB 2.0 High Speed,
  • zgodny z protokołem Mackie Control dla Cubase, Nuendo, Samplitude, Logic Pro i Ableton Live,
  • zgodny z Mackie HUI dla ProTools,
  • tryb MIDI dla zdefiniowanej przez użytkownika konfiguracji,
  • solidna obudowa (metal + aluminium).

KURIER:

Informacje dodatkowe:

Wszystkie dane techniczne pochodzą ze stron producenta.
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń.

Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić zawartość i stan sprzętu !

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o natychmiastowy kontakt !

Przy ewentualnym uszkodzeniu sprzętu w transporcie należy spisać protokół szkody przed odjazdem kuriera !


Adres firmy

F.H.U. "MIDI" Michał Brewczyński

Nowe Iganie, ul. Dębowa 25

08-103 Siedlce

NIP: 821 000 21 27

REGON: 005171166

Adres sklepu

MIDI Salon Muzyczny

ul. Piłsudskiego 41, 08-110 Siedlce

Tel: 25 631 06 96
Kom: 694 814 235

Email: allegro@midi.pl

Konto bankowe
24 1500 1663 1216 6008 0169 0000

Godziny otwarcia

Poniedziałek-Piątek - 10:00 - 18:00

Soboty -10:00 - 14:00

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u midi_pl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • KREDYT BANK S.A. 24 1500 1663 1216 6008 0169 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Szanowni Państwo!Nasza firma istnieje od 1990r. Zajmujemy się sprzedażą instrumentów, aparatury nagłośnieniowej, oświetlenia estradowego, sprzętu dla DJ-ów.Ponadto świadczymy usługi w zakresie instalacji nagłośnieniowych i oświetleniowych w dyskotekach, obiektach handlowych, salach konferencyjnych.W serwisie Allegro działamy od 2004r. Od tego czasu zrealizowaliśmy już tysiące transakcji przysparzając Klientom wiele satysfakcji i zadowolenia.W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. tel. 25 631 06 96 tel/fax. 25 632 31 17 kom. 694 814 235 e-mail: midi@midi.pl

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MIDI Centrum Muzyczne
ul. Piłsudskiego 41
08-110 Siedlce
Polska
 
Zmieniłeś zdanie i chcesz oddać zakupy do sklepu? W midi.pl nie ryzykujesz!Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Będziemy wdzięczni, jeśli zwrócisz go w oryginalnym opakowaniu producenta. JAK DOKONAĆ ZWROTU PRODUKTÓW? W celu dokonania zwrotu wypełnij Formularz Zwrotu Towaru. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki mamy zwrócić zapłatę. Paczkę należy odesłać na własny koszt. ZWROT PIENIĘDZYW ciągu trzech dni roboczych dokonamy sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione wymagania, zostanie wystawiona elektroniczna faktura korygująca. Po jej akceptacji, w ciągu 7 dni roboczych, dokonamy zwrotu zapłaty na wskazane konto. WARUNKI ZWROTUZwrot produktu zakupionego w sklepie internetowym jest uregulowany ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827)art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp. oraz produkty szybko psujące np. artykuły spożywcze. Wszelkie zgłoszenia i pytania prosimy kierować na adres reklamacje@midi.pl

reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)7.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.7.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru".7.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:7.3.1. pisemnie na adres: ul. Piłsudskiego 41, 08-110 Siedlce;7.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@midi.pl;7.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.7.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.7.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Piłsudskiego 41, 08-110 Siedlce. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.7.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.