Hyundai Santa Fe super stan zarejestrowany 100% oryginał
- Stan
- Używany
- Rok produkcji
- 2013
- Przebieg
- 254128 km
- Pojemność silnika
- 1995 cm³
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Pochodzenie
- import
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościHyundai Santa Fe to średniej wielkości crossover SUV klasyfikowany w segmencie I, produkowany od 2000 r. I generacja auta była jednocześnie pierwszym modelem Hyundaia w tej klasie aut. Samochód okazał się sukcesem rynkowym, a szczególnym powodzeniem cieszył się dość nieoczekiwanie w Stanach Zjednoczonych.
Santa Fe I generacji produkowany był z napędem na obydwie osie, odznaczał się też masywną, zaokrągloną sylwetką z wysoko umieszczonymi reflektorami o agresywnym kształcie. W 2003 r. auto przeszło facelifting, w wyniku którego zmieniona została atrapa chłodnicy, zainstalowano nowe, dwukolorowe klosze lamp tylnych, zmodyfikowano układ reflektorów, a także odcień nakładek na zderzaki, progi oraz nadkola.
W porównaniu do swojego poprzednika Santa Fe drugiej generacji przeszedł głęboką metamorfozę. Wymiary pojazdu zostały zwiększone, a sylwetka nadwozia stała się bardziej zwarta. Pas przedni zyskał nową, dużą atrapę chłodnicy z logo producenta i eliptyczne reflektory – kształt ten przybrały również tylne lampy.
Samochód został dopracowany pod względem komfortu jazdy, a w jego wnętrzu wygospodarowano miejsce na trzeci rząd foteli, czyniąc z niego auto 7-osobowe. Podniesiono również standard wykończenia kabiny – szczególnie deski rozdzielczej, na której znajdują się wykończenia aluminiowe bądź imitujące drewno. W 2009 r. samochód przeszedł modernizację, a w 2012 r. zastąpiła go kolejna generacja modelu.
Trzecia odsłona Hyundaia Santa Fe to nowa koncepcja stylistyczna, zgodna z trendem designerskim marki, nazwanym Storm Edge. Nadwozie jest zdecydowanie bardziej agresywne w swoim wyrazie – efekt ten uzyskano dzięki licznym przetłoczeniom, wędrującej ku górze linii okien, reflektorom o ostrych kształtach i trapezoidalnym wlocie powietrza z przodu.
Santa Fe w trzeciej odsłonie został zbudowany na nowej płycie podłogowej, dzięki czemu zyskał większe wymiary zewnętrzne oraz stał się bardziej przestronny wewnątrz. W 2015 r. samochód przeszedł facelifting, zyskując nowy kształt świateł do jazdy dziennej oraz przeciwmgłowych. Lekko zmodyfikowano również tył. Auto otrzymało także nowy system multimedialny.
Czwarta generacja Santa Fe to kolejny etap ewolucji – przedni pas samochodu zmieniono niemal całkowicie, projektując sporej wielkości sześciokątny wlot powietrza z dużym logo producenta w centrum, wprowadzono również dwupoziomowe reflektory z taśmami LED do jazdy dziennej oraz umieszczonymi pod nimi światłami pozycyjnymi i mijania.
Nadwozie auta odznacza się bardziej masywną bryłą przednią, a także zdecydowanie wyżej prowadzoną linią dachu – dzięki temu ostatniemu zabiegowi więcej miejsca pojawiło się nad głowami pasażerów wewnątrz kabiny.
Połowa roku 2020 to kolejna zmiana designu – na zewnątrz znowu skupiono się na pasie przednim, lecz obszerne zmiany dotyczą również wnętrza auta, a nawet platformy podłogowej i silników z klasycznym hybrydowym Smartstream oraz typu plug-in.
Hyundai Santa FE II generacji doczekał się wielu rodzajów silnika. Jest to auto charakteryzujące się dużym zbiornikiem paliwa, mogącym pomieścić nawet 75 litrów. Dostępny jest również z kilkoma typami skrzyni biegów. Największą popularnością w tej generacji cieszą się okazy Hyundaia Santa FE z automatyczną skrzynią biegów. Pod względem komfortu jazdy i niskiej awaryjności dorównują mu modele Hyundaia Santa Fe z manualną skrzynią biegów.
Hyundai Santa FE IV generacji występuje w wersji 5,6 oraz 7-osobowej. Pierwsza z nich posiada dodatkowy schowek pod bagażnikiem rekompensujący jego mniejszą pojemność. Tylna kanapa we wszystkich modelach ma praktyczny system składania i regulowane zagłówki. Większe wersje wyposażone są w przesuwany fotel ułatwiający wsiadanie. W Hyundaiu Santa FE IV generacji zainstalowana została automatyczna blokada otwierania tylnych drzwi. W aucie tym zamontować można także fotelik samochodowy na bazie Isofix. Wszystko to sprawia, że samochód ten uznać można za niezwykle komfortowy model auta rodzinnego.
Hyundai Santa FE I generacji, to samochód dostosowany pod montaż haka holowniczego. To zwinne auto o masie własnej 1705 kg i wadze dopuszczalnej 2240 kg z powodzeniem poradzi sobie w trakcie dynamicznej jazdy, gdy będzie zmuszone ciągnąć przyczepę kempingową, czy bagażową. Trzeba jednak pamiętać, że nie może ona ważyć więcej niż 2200 kg, co wynika bezpośrednio z panujących przepisów kodeksu ruchu drogowego.