HYUNDAI Nożyce spalinowe do cięcia żywopłotu HTHT2 (6912020360)

zakończona

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • zasilanie: spalinowe
  • waga (z opakowaniem): 6 [kg]
  • producent : inny producent

opis

Capitools jest firmą, od początku lat 90-ych związaną z francuską Grupą Dystrybucyjną, która skupia wiele firm i brand’ów handlowych, związanych ze sprzedażą elektronarzędzi i maszyn ogrodowych. Marki te rozprowadzane są na poziomie europejskim, zarówno w sieciach wielkopowierzchniowych, jak i wśród wyspecjalizowanych dystrybutorów. Ekipa ponad 40 osób, handlowców, inżynierów i techników oraz pracowników administracyjnych i magazynowych, związana jest z rozwojem Grupy na terenie całej Europy : w Belgii, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Rumunii, Bułgarii, w Północnej Afryce i w Rosji.
Z siedzibą w regionie paryskim, Capitools specjalizuje się w sprzedaży internetowej produktów przeznaczonych dla majsterkowiczów, dla domu i ogrodu. W ofercie Capitools znajdują się wysokiej jakości urządzenia : elektronarzędzia, generatory prądotwórcze, kompresory, maszyny ogrodowe, narzędzia i akcesoria dla majsterkowiczów... .
W naszym sklepie znajdziecie także Państwo doskonałej jakości, sprawdzone na rynku europejskim maszyny i urządzenia Hyundai, znanej i uznanej marki o światowym znaczeniu, jak również sprzęt i akcesoria innych marek w najlepszych cenach, na które zapewniamy naszym klientom wysokiej jakości autoryzowany serwis posprzedażowy SWAP-EUROPE, gwarancyjny i pogwarancyjny.

HYUNDAI Nożyce spalinowe do cięcia żywopłotu HTHT2



HYUNDAI Nożyce spalinowe do cięcia żywopłotu HTHT26

Hyundai, uznana marka o światowym znaczeniu

Charakterystyka techniczna :

Moc : 750 W

Silnik 2-suwowy

Pojemność silnika : 26 cm3

Proporcja mieszanki Paliwo / Olej : 30:1

Pojemność zbiornika paliwa : 600 ml

Zdolność cięcia : 28 cm

Długość ostrza : 56 cm

Podwójne ostrze

System przeciwwstrząsowy

Ruchomy uchwyt tylny obrotowy 180°

Waga : 5,8 kg

2 lata gwarancji, zabezpieczonej przez sieć serwisową SWAP-EUROPE.COM w Polsce

kod produktu : HTHT26



  • Długość [cm] 109
  • Wysokość [cm] 25
  • Głębokość [cm] 23


Kod produktu: HTHT26

EAN13: 3661602010858

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
19,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Dodatkowe informacje

UWAGA : WSZYSTKIE PRODUKTY SĄ WYSYŁANE Z NASZEGO MAGAZYNU W MOUSCRON, W BELGII. TOWAR JEST PRZYGOTOWYWANY W CIĄGU 48 GODZIN, CZAS DOSTAWY OK. 3 - 4 DNI.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Zwroty spowodowane wadliwością produktów: 
Procedura składania wniosków: od momentu otrzymania przesyłki klient ma 15 dni na zasygnalizowanie nam otrzymania wadliwego produktu. W momencie wypisywania wniosku o zwrot, nalezy jak najlepiej opisać problemy dotyczące produktu.
Wyjątki: 
1. Produkty nie wykazują wadliwości po sprawdzeniu w naszym serwisie.
2. Wadliwość wynikająca z nieprawidłowego używania produktu.
3. Uszkodzenia lub wady spowodowane przyczynami pochodzenia zewnętrznego.
4. Produkty odesłane bez zgody na zwrot i nie spełniające warunków zwrotu opisanych w wiadomości mailowej z numerem potwierdzenia zwrotu.
Obsługa zwrotu produktu wadliwego w momencie rozpakowywania lub w przeciągu 10 dni: 
Nie należy odsyłać produktu nie kontaktując się wcześniej z nami. W takim przypadku nie ma możliwości dokonania zwrotu. Po odebraniu i akceptacji takiej przesyłki przez naszą obsługę, w zależności od rodzaju produktu, dostępności w magazynie i zgodnie z życzeniem klienta, proponujemy przesłanie produktu – zamiennika o takich samych właściwościach.
Obsługa zwrotu produktu wadliwego w przeciągu 10 dni od otrzymania: 
Koszt zwrotu produktu do serwisu posprzedażowego leży po stronie klienta, natomiast koszt odesłania naprawionego produktu lub produktu - zamiennika leży po naszej stronie. Po odebraniu i akceptacji takiej przesyłki przez naszą obsługę, w zależności od rodzaju produktu i diagnozy serwisu posprzedażowego, dostępności w magazynie i zgodnie z życzeniem klienta, proponujemy przesłanie produktu – zamiennika o takich samych właściwościach. Uwaga: Koszty wysyłki nie będą zwrócone, a jeżeli zaistnieje potrzeba, posiadamy usługę zwrotów (usterka odkryta przy odpakowywaniu lub w przeciągu 10 dni), a po tym terminie zastosowanie ma podział kosztów: koszt zwrotu leży po stronie klienta, a koszt odesłania po naszej stronie.

Procedura zwrotu produktów
Przed zwróceniem produktu należy o tym poinformować Dział Obsługi Klienta CAPITOOLS drogą mailową na adres contact@capitools.com.

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

BUILDER Capitools
Zone de la Martinoire SA H. Vanderbiest 2 avenue Urbino
7700 Mouscron
Dodatkowe informacje

 

Zwroty spowodowane wadliwością produktów: 
Procedura składania wniosków: od momentu otrzymania przesyłki klient ma 15 dni na zasygnalizowanie nam otrzymania wadliwego produktu. W momencie wypisywania wniosku o zwrot, nalezy jak najlepiej opisać problemy dotyczące produktu.
Wyjątki: 
1. Produkty nie wykazują wadliwości po sprawdzeniu w naszym serwisie.
2. Wadliwość wynikająca z nieprawidłowego używania produktu.
3. Uszkodzenia lub wady spowodowane przyczynami pochodzenia zewnętrznego.
4. Produkty odesłane bez zgody na zwrot i nie spełniające warunków zwrotu opisanych w wiadomości mailowej z numerem potwierdzenia zwrotu.
Obsługa zwrotu produktu wadliwego w momencie rozpakowywania lub w przeciągu 10 dni: 
Nie należy odsyłać produktu nie kontaktując się wcześniej z nami. W takim przypadku nie ma możliwości dokonania zwrotu. Po odebraniu i akceptacji takiej przesyłki przez naszą obsługę, w zależności od rodzaju produktu, dostępności w magazynie i zgodnie z życzeniem klienta, proponujemy przesłanie produktu – zamiennika o takich samych właściwościach.
Obsługa zwrotu produktu wadliwego w przeciągu 10 dni od otrzymania: 
Koszt zwrotu produktu do serwisu posprzedażowego leży po stronie klienta, natomiast koszt odesłania naprawionego produktu lub produktu - zamiennika leży po naszej stronie. Po odebraniu i akceptacji takiej przesyłki przez naszą obsługę, w zależności od rodzaju produktu i diagnozy serwisu posprzedażowego, dostępności w magazynie i zgodnie z życzeniem klienta, proponujemy przesłanie produktu – zamiennika o takich samych właściwościach. Uwaga: Koszty wysyłki nie będą zwrócone, a jeżeli zaistnieje potrzeba, posiadamy usługę zwrotów (usterka odkryta przy odpakowywaniu lub w przeciągu 10 dni), a po tym terminie zastosowanie ma podział kosztów: koszt zwrotu leży po stronie klienta, a koszt odesłania po naszej stronie.

Procedura zwrotu produktów
Przed zwróceniem produktu należy o tym poinformować Dział Obsługi Klienta CAPITOOLS drogą mailową na adres contact@capitools.com

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

BUILDER Capitools
Zone de la Martinoire SA H. Vanderbiest 2 avenue Urbino
7700 Mouscron

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Zwroty na podstawie „szkody”
Informacje ogólne: są to przesyłki, które nie zostały dostarczone do klienta ze względu na szkodę: otwarta przesyłka, ślady obicia, puste przesyłki, itp.
Obsługa tego typu przesyłki: po odebraniu i akceptacji takiej przesyłki przez naszą obsługę, w zależności od rodzaju produktu, dostępności w magazynie i zgodnie z życzeniem klienta, proponujemy ponowne przesłanie pierwotnie zamówionego produktu lub produkt – zamiennik o takich samych właściwościach.

Prawo do zwrotu

Procedura i ogólne warunki zwrotu
Abyśmy byli w stanie poprawnie rozpatrzyć wniosek, niezbędne jest podanie numeru zamówienia i pełne dane kontaktowe. Radzimy wykonanie zwrotu paczką pocztową poleconą. W przeciwnym razie, jeżeli przesyłka wysłana przez klienta jako zwrot do naszej obsługi nie dotrze do nas, klient nie będzie w stanie zidentyfikować jej i odszukać w systemie pocztowym. Należy pamiętać, że wszelkie przesyłki nie wysyłane przez naszą obsługę są poza naszą odpowiedzialnością. Jedynie nadawca przesyłki może zidentyfikować i odszukać przesyłkę w systemie pocztowym. 
Uwaga: Odbierając przesyłkę nasza obsługa skontroluje zgodność zwróconego produktu i powody zwrotu. Jeżeli zwracany produkt nie będzie zgodny, nie zostanie on przyjęty przez naszą obsługę i zostanie on odesłany do klienta na koszt klienta. Jeżeli zwrot zostanie dokonany ze złego powodu, produkt nie zostanie przyjęty i zostanie odesłany do klienta na koszt klienta. Kwalifikację powodu zwrotu można zmienić. W takim przypadku klient zostanie o tym poinformowany drogą mailową, a rozpatrzenie zwrotu odbędzie się na podstawie nowego powodu.

Zwroty spowodowane błędami
Warunki zwrotu: Klient ma 7 dni na zasygnalizowanie nam, że otrzymany produkt nie jest produktem zamówionym: błędny numer zamówienia lub dane, problem z rozmiarem, z kolorem, z właściwościami produktu, zupełnie inny produkt, itp. Produkt należy zwrócić w dobrym stanie i w oryginalnym opakowaniu, nawet jeżeli zostało ono otwarte, wraz z kompletnym wyposażeniem (akcesoria, itp.). Abyśmy byli w stanie poprawnie rozpatrzyć wniosek, niezbędne jest podanie numeru zamówienia i pełne dane kontaktowe.
Jeżeli okazałoby się, że błąd nastąpił po naszej stronie, zobowiązujemy się do poniesienia kosztów przesyłki, natomiast jeżeli bez naszej zgody klient zwróci do nas produkt na swój koszt, nie będziemy mogli zwrócić kosztów przesyłki.
Obsługa tego typu przesyłki: po odebraniu i akceptacji takiej przesyłki przez naszą obsługę, w zależności od rodzaju produktu, dostępności w magazynie i zgodnie z życzeniem klienta, proponujemy ponowne przesłanie pierwotnie zamówionego produktu lub produkt – zamiennik o takich samych właściwościach.
Uwaga: Zwroty za pośrednictwem punktów typu przekazicielskiego nie będą akceptowane. Uznawane będą jedynie paczki pocztowe.

Zwroty spowodowane wycofaniem
Warunki zwrotu: Firma CAPITOOLS uprawnia klienta do 14 dni kalendarzowych przewidzianych w art. L. 121-20 kodeksu konsumenta na zwrot produktu, który nie spełnia jego oczekiwań, bez poniesienia kary, z wyjątkiem kosztów zwrotu do naszego magazynu: BUILDER Capitools Zone de la Martinoire SA H. Vanderbiest 2 avenue Urbino 7700 Mouscrou Belgique.
Termin ten rozpocznie bieg z dniem doręczenia przesyłki. Klient będzie więc mieć 14 dni na zasygnalizowanie nam swojej woli wycofania się z transakcji zakupu, aby nasza obsługa przyznała mu odpowiedni numer zgody na zwrot. UWAGA: Żadna rezygnacja nie zostanie przyjęta jeżeli produkt nie zostanie zwrócony w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży. Produkt należy zwrócić wraz ze wszystkimi akcesoriami. W przeciwnym razie produkt zostanie zwrócony klientowi na koszt klienta.
Obsługa tego typu przesyłki: po odebraniu i akceptacji takiej przesyłki przez naszą obsługę, w zależności od rodzaju produktu, dostępności w magazynie i zgodnie z życzeniem klienta, proponujemy ponowne przesłanie pierwotnie zamówionego produktu lub produkt – zamiennik o takich samych właściwościach. W przeciwnym razie firma CAPITOOLS zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy w przeciągu 30 dni, poprzez uznanie, przelew lub czek, zgodnie ze sposobem płatności pierwotnie wybranym przez klienta, z pominięciem kosztów wysyłki, jedynie za produkt lub produkty.

Zwroty spowodowane wadliwością produktów: 
Procedura składania wniosków: od momentu otrzymania przesyłki klient ma 15 dni na zasygnalizowanie nam otrzymania wadliwego produktu. W momencie wypisywania wniosku o zwrot, nalezy jak najlepiej opisać problemy dotyczące produktu.
Wyjątki: 
1. Produkty nie wykazują wadliwości po sprawdzeniu w naszym serwisie.
2. Wadliwość wynikająca z nieprawidłowego używania produktu.
3. Uszkodzenia lub wady spowodowane przyczynami pochodzenia zewnętrznego.
4. Produkty odesłane bez zgody na zwrot i nie spełniające warunków zwrotu opisanych w wiadomości mailowej z numerem potwierdzenia zwrotu.
Obsługa zwrotu produktu wadliwego w momencie rozpakowywania lub w przeciągu 10 dni: 
Nie należy odsyłać produktu nie kontaktując się wcześniej z nami. W takim przypadku nie ma możliwości dokonania zwrotu. Po odebraniu i akceptacji takiej przesyłki przez naszą obsługę, w zależności od rodzaju produktu, dostępności w magazynie i zgodnie z życzeniem klienta, proponujemy przesłanie produktu – zamiennika o takich samych właściwościach.
Obsługa zwrotu produktu wadliwego w przeciągu 10 dni od otrzymania: 
Koszt zwrotu produktu do serwisu posprzedażowego leży po stronie klienta, natomiast koszt odesłania naprawionego produktu lub produktu - zamiennika leży po naszej stronie. Po odebraniu i akceptacji takiej przesyłki przez naszą obsługę, w zależności od rodzaju produktu i diagnozy serwisu posprzedażowego, dostępności w magazynie i zgodnie z życzeniem klienta, proponujemy przesłanie produktu – zamiennika o takich samych właściwościach. Uwaga: Koszty wysyłki nie będą zwrócone, a jeżeli zaistnieje potrzeba, posiadamy usługę zwrotów (usterka odkryta przy odpakowywaniu lub w przeciągu 10 dni), a po tym terminie zastosowanie ma podział kosztów: koszt zwrotu leży po stronie klienta, a koszt odesłania po naszej stronie.

Procedura zwrotu produktów
Przed zwróceniem produktu należy o tym poinformować Dział Obsługi Klienta CAPITOOLS drogą mailową na adres contact@capitools.com.

O sprzedającym

builder777
95,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

20

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Kontakt

  • +48603482743
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00

Informacje o sprzedającym

Capitools jest firmą, od początku lat 90-ych związaną z francuską Grupą Dystrybucyjną, która skupia wiele firm i brand’ów handlowych, związanych ze sprzedażą elektronarzędzi i maszyn ogrodowych. Marki te rozprowadzane są na poziomie europejskim, zarówno w sieciach wielkopowierzchniowych, jak i wśród wyspecjalizowanych dystrybutorów. Ekipa ponad 40 osób, handlowców, inżynierów i techników oraz pracowników administracyjnych i magazynowych, związana jest z rozwojem Grupy na terenie całej Europy : w Belgii, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Rumunii, Bułgarii, w Północnej Afryce i w Rosji. Z siedzibą w regionie paryskim, Capitools specjalizuje się w sprzedaży internetowej produktów przeznaczonych dla majsterkowiczów, dla domu i ogrodu. W ofercie Capitools znajdują się wysokiej jakości urządzenia : elektronarzędzia, generatory prądotwórcze, kompresory, maszyny ogrodowe, narzędzia i akcesoria dla majsterkowiczów... . W naszym sklepie znajdziecie także Państwo doskonałej jakości, sprawdzone na rynku europejskim maszyny i urządzenia Hyundai, znanej i uznanej marki o światowym znaczeniu, jak również sprzęt i akcesoria innych marek w najlepszych cenach, na które zapewniamy naszym klientom wysokiej jakości autoryzowany serwis posprzedażowy SWAP-EUROPE, gwarancyjny i pogwarancyjny.

Pozostałe informacje

Sprzedaż jest prowadzona przez :

Capitools

32 cours de la Garonne

77700 Serris

FRANCJA

UWAGA 1 : TOWAR JEST WYSYŁANY Z MAGAZYNU MOUSCRON W BELGII, TOWAR JEST PRZYGOTOWYWANY W CIĄGU 48 GODZIN, CZAS DOSTAWY : OK. 3 - 4 DNI.

UWAGA 2 : SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY JEST REALIZOWANY PRZEZ FIRMĘ "JACKONET" TEL.: +48 221 230 230 LUB +48 25 740 55 01

PŁATNOŚCI:

1). PayU

2). Bezpośredni przelew na rachunek bankowy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym:

CIC IBERBANCO PERPIGNAN

16 BD GEORGES CLEMENCEAU

66000 PERPIGNAN

Tél : 04-68-08-68-90

SWIFT: CMCIFRPP

Nr konta: FR76 4119 9110 1300 0284 1650 193