HYUNDAI ACCENT II 00- LAMPA PRAWA TYŁ TYLNA (6483046329)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
84,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 22,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 27,00 zł
  • lokalizacja: Głogoczów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • strona zabudowy: prawe
  • producent części: hyundai (oryginalne OEM)

Podstawowe informacje

Witamy na naszej aukcji mamy do zaoferowania używany produkt pochodzący z demontażu pojazdu
Nazwa oferowanego przedmiotu
Nazwa produktu:
LAMPA PRAWA TYŁ TYLNA

Marka/Model:
HYUNDAI ACCENT II

Rok produkcji:
2000r.-

Uwagi/Inne/Kody OE:
-
Zastosowanie do pojazdów
BRAK

Dlaczego my?


Jesteśmy sprawdzonym sprzedawcą, zaufało nam już tysiące klientów!
Jesteśmy firmą z wieloletnią tradycją, co gwarantuje że zakupy
części w naszym sklepie, są bezpieczne!
Do każdego zakupu dołączony jest paragon, lub na życzenie klienta faktura VAT.

W naszych magazynach znajdują się setki tysięcy produktów, dlatego
zapewniamy błyskawiczną wysyłkę!
Dzięki wprowadzonemu przez firmę kurierską DPD, z którą
posiadamy umowę o współpracy, systemowi monitoringu przesyłek mogą
Państwo śledzić status przesyłki do chwili doręczenia!
Praca odbywa się we wszystkie dni tygodnia poza niedzielami.
Telefony są czynne w godzinach od 8-17 w dni powszednie
oraz od 8-14 w soboty
Jeżeli telefony są zajęte, poza zasięgiem, lub występują błędy w
połączeniu prosimy o kontakt po przez allegro,

czytamy i odpowiadamy wszystkie e-maile!

UWAGA! Kupując na kilku naszych aukcjach - za przesyłkę płacisz tylko raz!

Posiadamy w ofercie tysiące oryginalnych części oraz zamienników do
takich wielu marek i modeli.


Tak że posiadamy w sprzedaży auto alarmy, zestawy słuchawkowe, radioodtwarzacze,

mp3, DVD, TV, CB radio, CD, nawigacja GPS, aktualna
mapa oraz filmy i gry o tematyce motoryzacyjnej.

KAŻDY KUPUJĄCY POWINIEN ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM GDYŻ TRANSAKCJA ZAKUPU OZNACZA JEGO AKCEPTACJĘ.REGULAMIN DOSTĘPNY JEST W ZAKŁADCE O MNIE

Przesyłki kurierskie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Wszystkie przesyłki pakujemy w taki sposób, aby bezpiecznie dotarły do odbiorcy bez możliwości ich uszkodzenia, mimo wszystko przesyłka może zostać uszkodzona podczas transportu. Zawsze sprawdzaj przesyłkę przy dostawcy, w razie jakich kol wiek uszkodzeń przesyłki spisz protokół. Protokół jest potrzebny do ewentualnej reklamacji.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BNP Paribas Bank Polska S.A. 03 1600 1462 0008 4784 9304 1001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 22,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 27,00 zł
kolejna sztuka: 27,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

reklamacje

- Jeżeli, towar który otrzymałeś jest inny niż zamawiany, jest wadliwy, lub uszkodzony, prosimy o kontakt. W przypadku konieczności złożenia reklamacji prosimy o dostarczenie lub wysłanie na nasz adres reklamowanego przedmiotu wraz z dowodem zakupu. Konsument składając reklamację może skorzystać z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej (w dziale informacje/formularze do pobrania). Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pozbawiany wad, a jeżeli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w tej samej cenie towary do wyboru. - Druk Reklamacyjny należy czytelnie wypełnić i wysłać razem z zakupionym towarem na adres naszej firmy. Nie odbieramy paczek za pobraniem! - Reklamacje przyjmujemy w terminie do 14 dni od daty doręczenia towaru do Klienta (nie dotyczy produktów nowych). - Jeżeli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podajemy informację na ten temat, oraz staramy się wadę uwidocznić na zdjęciach. Reklamacje z tytułu wad wyszczególnionych w opisie lub na zdjęciach nie będą uwzględniane. - W przypadku towarów fabrycznie nowych, na sprzedawany produkt udzielana jest gwarancja ustalona przez producenta. W każdym przypadku producent jest stroną rozpatrującą reklamację i od niego uzależniony jest czas jej rozpatrzenia. W okresie reklamacji nie dostarczamy produktów zastępczych oraz nie zwracamy kosztów przesyłek lub montażu. - Jeżeli Klient stwierdzi, że otrzymał produkt o innym numerze katalogowym niż zamawiany, czyli nastąpiła pomyłka w momencie wysyłki z magazynu lub też towar został źle zapakowany przez producenta – prosimy o pilny kontakt. Sposób oraz formę wysyłki należy ustalić z naszym konsultantem, tylko wtedy jesteśmy w stanie pokryć koszty wysyłki produktu do nas. Gdy otrzymamy towar od Klienta, niezwłocznie wysyłany jest do niego prawidłowy towar. W przypadku jego braku na stanie magazynowym Klient może zażądać zwrotu pieniędzy. - Odbieramy paczki z reklamacji tylko BEZ POBRANIA. "USTAWA O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW" (rozdz.2, art.16.1,podpunkt 10) - Odpowiedź na reklamację jest udzielana niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia przyjęcia reklamacji. W przypadku braku niezbędnych do rozpatrzenia dokumentów Klient informowany jest na piśmie o konieczności ich uzupełnienia oraz o dalszym przebiegu reklamacji. - W przypadku uwzględnienia reklamacji, nasz konsultant skontaktuje się w sprawie sposobu rozliczenia i zwrotu kosztów. - W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego postanowień Regulaminu, wpisania niepełnych lub nieprawdziwych danych, które mają umożliwiać wykonanie umowy sprzedaży jesteśmy uprawnieni do unieważnienia złożonego zamówienia. - "EURO-GROUP" s.c. Zbigniew Wilk, Bożena Hebda, Robert Wilk, zastrzega sobie prawo do wprowadzenia okresowych zmian w powyższym regulaminie. Klienci składający zamówienie w sklepie zobowiązani są do zapoznania się z aktualnym regulaminem.