HUNA AMETYST BEŻ CAPPUCCINO ZIMOWY 42 XL WYPRZEDAŻ (6912074104)

10 monet
do wyczerpania przedmiotów
Dostawa
  • Pocztex Kurier48 darmowa
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy darmowa
Zakupy od 150 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 42 (XL)
  • kolor: odcienie brązu i beżu
  • marka: Inna marka
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • kaptur: bez kaptura
  • waga (z opakowaniem): 2 [kg]
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski

opis

TEL. 533 660 060 SKLEP@SEAHORSESTORE.­PL MOJE AUKCJE O MNIE KOMENTARZE


Rewelacyjny płaszcz znanej polskiej marki HUNA

Polska produkcja - kupując u nas wspierasz rynek i dajesz pracę !

MODEL

AMETYST

TYP

PŁASZCZ JESIENNY / ZIMOWY OCIEPLANY

KOLOR

BEŻ CAPPUCCINO, ŚREDNI BEŻOWY
GUZIKI MOGĄ BYĆ INNE, NIŻ NA ZDJĘCIU

MATERIAŁ

30% WISKOZA, 68% POLIESTER, 2% ELASTAN (PODSZEWKA 100% POLIESTER)

Szalowy, szeroki kołnierz

Fason taliowany, zwężany ku dołowi; zapinany na trzy guziki

Płaszczyk na podszewce, ocieplany

Kieszenie wpuszczone, rękawy proste

Płaszcz włącznie z rękawami ocieplony jest ociepliną poliestrową silikonowaną,

która przy mniejszej grubości zachowuje bardzo dobra izolację termiczną
(nie ocieplamy płaszczy zniekształcającą krój watoliną!)

TABELA WYMIARÓW PŁASZCZA

Rozmiar Biust Pas Biodra

Rękaw

Ramiona

Długość

całkowita

36

38

47

49

41

43

49

51

61

62

38

39

90

90

40 51 45 53 62 39 90
42 53 47

55

63 40 90

44

46

48

50

52

55

57

59

63

64

49

51

53

55

60

57

59

61

63

70

63

64

64

65

67

41

42

43

44

45

90

91

92

92

98

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QmIQ4Y3kcm7qDxkgxf06­sM/bMEs55ZGa5D7+6NiM­E1uCOtRMsKgrIX8fjOnm­Og2g2[/DANE_EU]
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u SeahorseStore za co najmniej 150,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

SEAHORSE
PERLA 10A
41-300 DĄBROWA GÓRNICZA
woj. śląskie
email: ALLEGRO@SEAHORSESTORE.PL
tel.: 533660060

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 15:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

SEAHORSE / BUDYNEK HUNA
UL. PERLA 10A
41-300 DĄBROWA GÓRNICZA
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. 


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. 

Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład: 

- pisemnie na adres: ul. Perla 10A, 41-300 Dąbrowa Górnicza; 

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@seahorsestore.pl; 


W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Perla 10A, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. 


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców - Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. - Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z: 

- stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej 

- postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej 

- bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 

- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; 

- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php 

- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

SEAHORSE / BUDYNEK HUNA
PERLA 10A
41-300 DĄBROWA GÓRNICZA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Czas na zwrot: 14 dni UWAGA! Uprzejmie prosimy zwroty / wymiany odsyłać w kartonie. Odesłanie zwiniętego płaszcza w papierowej torbie, reklamówce itp. powoduje znaczne odgniecenia i w takim przypadku kwota zwrotu zostanie pomniejszona o odszkodowanie za pomniejszenie wartości towaru (DZ. U. 2014 poz 827 z póź, zm). 


Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 

- pisemnie: ul. Perla 10A, 41-300 Dąbrowa Górnicza; 

- mailowo: allegro@seahorsestore.pl; 


Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Polecamy skorzystanie z naszego formularza dołączonego do każdego zakupu. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) 

– od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach 

– od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony 

– od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; 

- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 


Zwrot wzajemnych świadczeń: 

- Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument zwróca Towar na adres: ul. Perla 10A, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 

- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

- Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). 

Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 

- Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

O sprzedającym
SeahorseStore
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

1216

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 533 660 060
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ADRES MAGAZYNU (WYŁĄCZNY adres do korespondencji, zwrotów, reklamacji oraz osobistego odbioru):

SEAHORSE / BUDYNEK HUNA

PERLA 10A

41-300 DĄBROWA GÓRNICZA

~

DANE DO PRZELEWU:

SEAHORSE Anna Piotrowiak-Wołosiuk

PERLA 10A 

41-300 DĄBROWA GÓRNICZA

ING 42 1050 1272 1000 0092 4950 2924

~

ODBIÓR OSOBISTY PO PRZEDPŁACIE MOŻLIWY WYŁĄCZNIE PO UPRZEDNIM UMÓWIENIU TERMINU.

BRAK MOŻLIWOŚCI ZAPŁATY GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE OSOBISTYM!

Pozostałe informacje

Z UWAGI NA INDYWIDUALNE USTAWIENIA MONITORÓW, KOLORYSTYKA NA ZDJĘCIACH MOŻE ODBIEGAĆ OD KOLORÓW W RZECZYWISTOŚCI.

~

ODPOWIEDZIALNOŚĆ KONSUMENTA ZA UŻYCIE PRODUKTU - Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).

Zerwanie zabezpieczającej plomby, metki, rozprucie kieszeni oznacza przekroczenie granic zapoznania z towarem.W przypadku zwrotu taki płaszcz zostanie uznany za używany i zgodnie z obowiązującym prawem będziemy zmuszeni do pomniejszenia kwoty zwrotu.

~

WYSYŁKA

Korzystamy z usług Poczty Polskiej - paczki nadajemy kurierem Pocztexu Kurier48. Ta usługa łączy szybką dostawę (1-2 dni) z wygodą (paczkę można również odebrać na poczcie w razie nieobecności podczas wizyty kuriera) i bezpieczeństwem (paczki są ubezpieczone).

Zakupy wysyłamy w ciągu 24h od otrzymania zapłaty lub złożenia zamówienia (w przypadku wysyłki za pobraniem) w dni powszednie, wg cennika podanego w opisie aukcji;

Odbiór osobisty po przedpłacie możliwy jest WYŁĄCZNIE po uprzednim umówieniu terminu.

Brak możliwości zapłaty gotówką przy odbiorze osobistym!

Realizujemy jedynie zamówienia na terenie Polski.

~

LICYTACJA

W przypadku licytacji zastrzegamy możliwość wcześniejszego zamknięcia aukcji i tym samym odwołania złożonych ofert.

Prosimy o rozważną licytację - nie odwołujemy ofert w aukcjach trwających i zakończonych kupnem.

~

KOMENTARZ

Po pozytywnym zakończeniu transakcji prosimy o wystawienie komentarza - jest to dla nas sygnał, że towar dotarł i jesteś z niego zadowolony.

Dziękujemy za pozytywne opinie :)

~

OCIEPLENIE PŁASZCZY

Wszystkie płaszcze zimowe producent HUNA ociepla ociepliną poliestrową silikonowaną, która przy mniejszej grubości zachowuje bardzo dobra izolację termiczną (nie używamy zniekształcającej krój watoliny!)