HUNA (134) AMETYST BEŻOWY ZIMOWY 2gat 48 4XL -60% (6477196165)

zakończona
170,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy
Zakupy powyżej 150 zł
  • lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
  • rozmiar: 48
  • kolor: odcienie brązu i beżu
  • kaptur: bez kaptura
  • marka: Inna marka
  • fason: płaszcz zimowy
  • długość: midi
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • dostawa z Polski: tak

TEL. 533 660 060 SKLEP@SEAHORSESTORE.­PL MOJE AUKCJE O MNIE KOMENTARZE


Rewelacyjny płaszcz znanej polskiej marki HUNA

Polska produkcja - kupując u nas wspierasz rynek i dajesz pracę !

MODEL

AMETYST - PRZEDPRODUKCJA

TYP

PŁASZCZ JESIENNY / ZIMOWY OCIEPLANY

KOLOR

BEŻOWY

MATERIAŁ

25% WEŁNA, 45% POLIESTER, 30% WISKOZA (PODSZEWKA 100% POLIESTER)

OKAZJA - PŁASZCZYK DRUGIEGO GATUNKU
CENA OBNIŻONA O 60%
(CENA REGULARNA 420 PLN)

Na lewym rękawie wada materiału (patrz zdjęcie)
Wada jest mało widoczna, nie wpływa na komfort noszenia i jakość płaszcza

Płaszczyk drugiego gatunku również możesz zwrócić !

Szalowy, szeroki kołnierz

Fason taliowany, zwężany ku dołowi; zapinany na dwa guziki

Płaszczyk na podszewce, ocieplany

Kieszenie wpuszczone, na rękawach wywijane mankiety

TABELA WYMIARÓW

Rozmiar Biust Pas Biodra

Rękaw

(z mankietem)

Ramiona

Długość

całkowita

38 47 41 50 67 37 88
40 49 43 52 67 38 89
42 51 45

54

67 39 90
44 53 47 56 68 42 91

46

48

56

59

49

53

58

62

68

68

44

45

92

93

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QmIQ4Y3kcm7qDxkgxf06­sM/bMEs55ZGa5D7+6NiM­E1uCOtRMsKgrIX8fjOnm­Og2g2[/DANE_EU]
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SeahorseStore za co najmniej 150 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 62 2490 0005 0000 4500 2633 6702
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

ADRES MAGAZYNU (WYŁĄCZNY adres do korespondencji, zwrotów, reklamacji oraz osobistego odbioru): Dąbrowa Górnicza, ul. Perla 10a (budynek HUNA) DANE DO PRZELEWU SEAHORSE Anna Piotrowiak-Wołosiuk Alior Bank 62 2490 0005 0000 4500 2633 6702 ODBIÓR OSOBISTY PO PRZEDPŁACIE MOŻLIWY WYŁĄCZNIE PO UPRZEDNIM UMÓWIENIU TERMINU. BRAK MOŻLIWOŚCI ZAPŁATY GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE!

kontakt

  • 533660060
    Pon-piątek w godz. 8-16, w godz. późniejszych oraz w weekendy prosimy o kontakt mailowy.
  • sklep@seahorsestore.pl
    Pon-pt w godz. 8-16, w godz. późniejszych oraz w weekendy możemy odpowiadać z opóźnieniem.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
SEAHORSE / BUDYNEK HUNA
PERLA 10A
41-300 DĄBROWA GÓRNICZA
 
Czas na zwrot: 14 dni UWAGA! Uprzejmie prosimy zwroty / wymiany odsyłać w kartonie. Odesłanie zwiniętego płaszcza w papierowej torbie, reklamówce itp. powoduje znaczne odgniecenia i w takim przypadku kwota zwrotu zostanie pomniejszona o odszkodowanie za pomniejszenie wartości towaru (DZ. U. 2014 poz 827 z póź, zm). Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie: ul. Perla 10A, 41-300 Dąbrowa Górnicza; - mailowo: sklep@seahorsestore.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Polecamy skorzystać z formularza dołączonego do każdego zakupu (różowy formularz). Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; - dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. Zwrot wzajemnych świadczeń: - Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument zwróca Towar na adres: ul. Perla 10A, 41-300 Dąbrowa Górnicza. - Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. - Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: - Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

reklamacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład: - pisemnie na adres: ul. Perla 10A, 41-300 Dąbrowa Górnicza; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@seahorsestore.pl; W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Perla 10A, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców - Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. - Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z: - stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej - postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej - bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: - http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; - http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz - http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

pozostałe informacje

ODPOWIEDZIALNOŚĆ KONSUMENTA ZA UŻYCIE PRODUKTU - Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). Zerwanie zabezpieczającej plomby, metki, rozprucie kieszeni oznacza przekroczenie granic zapoznania z towarem.W przypadku zwrotu taki płaszcz zostanie uznany za używany i zgodnie z obowiązującym prawem będziemy zmuszeni do pomniejszenia kwoty zwrotu. WYSYŁKA Korzystamy z usług Poczty Polskiej - paczki nadajemy kurierem Pocztexu Kurier48. Ta usługa łączy szybką dostawę (1-2 dni) z wygodą (paczkę można również odebrać na poczcie w razie nieobecności podczas wizyty kuriera) i bezpieczeństwem (paczki są ubezpieczone). Zakupy wysyłamy w ciągu 24h od otrzymania zapłaty lub złożenia zamówienia (w przypadku wysyłki za pobraniem) w dni powszednie, wg cennika podanego w opisie aukcji; Odbiór osobisty po przedpłacie możliwy jest WYŁĄCZNIE po uprzednim umówieniu terminu. Brak możliwości zapłaty gotówką przy odbiorze osobistym! Realizujemy również wysyłki zagraniczne, po wcześniejszym uzgodnieniu. LICYTACJA W przypadku licytacji zastrzegamy możliwość wcześniejszego zamknięcia aukcji i tym samym odwołania złożonych ofert. Prosimy o rozważną licytację - nie odwołujemy ofert w aukcjach trwających i zakończonych kupnem. KOMENTARZ Po pozytywnym zakończeniu transakcji prosimy o wystawienie komentarza - jest to dla nas sygnał, że towar dotarł i jesteś z niego zadowolony. Dziękujemy za pozytywne opinie :) OCIEPLENIE PŁASZCZY Wszystkie płaszcze zimowe producent HUNA ociepla ociepliną poliestrową silikonowaną, która przy mniejszej grubości zachowuje bardzo dobra izolację termiczną (nie używamy zniekształcającej krój watoliny!)