HUMMER NA AKUMULATOR,BIAŁY,KOŁA EVA,OTW.DRZWI,USB (6999451117)
- Przesyłka kurierska 15,00 zł
- Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
- lokalizacja: Częstochowa, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- marka: Aston Martin
- waga (z opakowaniem): 30 [kg]
- wiek dziecka: 2 lata +
Lokalizacja: Częstochowa, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy30 1020 1664 0000 3802 0427 7224
Faktura
WARUNKI GWARANCJI: Okres gwarancji trwa 12 miesięcy i liczy się od daty zakupu, potwierdzonej na karcie gwarancyjnej lub dokumencie zakupu. Gwarancja obejmuje wady produktów wynikające z przyczyn tkwiących w produkcie i ujawnione w trakcie użytkowania. Produkt należy użytkować zgodnie z załączoną instrukcją Gwarancji nie podlegają: - części i podzespoły, ulegające naturalnemu zużyciu w czasie eksploatacji takiej jak: opony, połączenia gwintowo-śrubowe, obluzowanie układu jezdnego- na piastach i osiach kół (powstałe w szczególności w wyniku gromadzenia się w układzie jezdnym drobin kurzu, piachu itp. powodujące naturalne zużycie tych elementów); Uszkodzenia mechaniczne, pęknięcia powstałe z winy użytkownika, względnie powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, i niezgodnego z instrukcją obsługi dołączona do pojazdu - samowolne przeróbki, naprawy i zmiany w układzie elektrycznym pojazdu, - uszkodzenia powstałe w wyniku eksploatacji lub konserwacji niezgodnej z instrukcją w szczególności niewłaściwego składania/rozkładania i montażu produktów lub ich części składowych (kół, pasów, klamer, zapięć, obić tapicerskich itp.); - uszkodzenia mechaniczne lub termiczne powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem i zasadami opisanymi w instrukcji obsługi. - w przypadku pojazdów dla dzieci wyłamania kół zębatych znajdujących się wewnątrz układów napędowych powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania - jazdy w przód, a następnie bez zatrzymania pojazdu jazdy w przeciwnym kierunku Do obowiązku użytkownika należy sprawdzenie produktu i jego prawidłowy montaż przed rozpoczęciem eksploatacji. Czynności te (łącznie z okresową konserwacją ) nie wchodzą w zakres napraw i obsługi gwarancyjnej. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności w przypadku nie zastosowania się użytkownika do zaleceń w zakresie prawidłowego montażu i eksploatacji produktu. Samowolne dokonywanie napraw we własnym zakresie powodują utratę gwarancji. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta prowadzącego działalność zarobkową (wypożyczalnie pojazdów dla dzieci lub podobne działania zarobkowe) zostaje wyłączona. Wszelkie reklamacje z tytułu wad wyrobu należy składać w formie pisemnej najlepiej w miejscu nabycia towaru – u dystrybutora czy sprzedawcy. Reklamowany produkt powinien być czysty. Wady i uszkodzenia ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do serwisu. W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych, okres naprawy może ulec przedłużeniu o termin sprowadzenia niezbędnych części, Gwarant poinformuje Reklamującego o szczegółach takiego terminu. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej gwarancji zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego w zakresie sprzedaży na rzecz konsumentów przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku, o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, oraz o zmianie kodeksu Cywilnego (DZ.U.02.141.1176 dot. zakupu przed 24 grudnia 2014 r.) Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej Ochrona gwarancyjna obejmuje swym zasięgiem terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Reklamacje można złożyć w formie: - elektronicznej pod adresem: sklep@happymonkey.pl - pisemnej na adres:FHU NOWA ul.Kingi 11 42-226 Częstochowa Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, login allegro - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - kopia lub oryginał paragonu - dokładnie opisane wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację - w przypadku uszkodzenia w transporcie wymagany jest spisany protokół szkody Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail Adres do reklamacji FHU NOWA ul.Kingi 11 42-228 Częstochowa.Uwaga, przed wysłaniem towaru reklamowanego konieczny jest kontakt z Nami w celu podania adresu serwisu do wysyłki konkretnego produktu.Nie wszystkie produkty serwisowane są w siedzibie firmy.
KARTA GWARANCYJNA
WARUNKI GWARANCJI:
1. Okres gwarancji trwa 12 miesięcy i liczy się od daty zakupu, potwierdzonej na karcie
gwarancyjnej lub dokumencie zakupu.
2. Gwarancja obejmuje wady produktów wynikające z przyczyn tkwiących w produkcie i
ujawnione w trakcie użytkowania.
3. Produkt należy użytkować zgodnie z załączoną instrukcją
4. Gwarancji nie podlegają:
- części i podzespoły, ulegające naturalnemu zużyciu w czasie eksploatacji takiej jak: opony,
połączenia gwintowo-śrubowe, obluzowanie układu jezdnego- na piastach i osiach kół
(powstałe w szczególności w wyniku gromadzenia się w układzie jezdnym drobin kurzu,
piachu itp. powodujące naturalne zużycie tych elementów); Uszkodzenia mechaniczne,
pęknięcia powstałe z winy użytkownika, względnie powstałe w wyniku niewłaściwego
użytkowania, i niezgodnego z instrukcją obsługi dołączona do pojazdu
- samowolne przeróbki, naprawy i zmiany w układzie elektrycznym pojazdu,
- uszkodzenia powstałe w wyniku eksploatacji lub konserwacji niezgodnej z instrukcją w
szczególności niewłaściwego składania/rozkładania i montażu produktów lub ich części
składowych (kół, pasów, klamer, zapięć, obić tapicerskich itp.);
- uszkodzenia mechaniczne lub termiczne powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z
przeznaczeniem i zasadami opisanymi w instrukcji obsługi.
- w przypadku pojazdów dla dzieci wyłamania kół zębatych znajdujących się wewnątrz
układów napędowych powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania - jazdy w przód, a
następnie bez zatrzymania pojazdu jazdy w przeciwnym kierunku
5. Do obowiązku użytkownika należy sprawdzenie produktu i jego prawidłowy
montaż przed rozpoczęciem eksploatacji. Czynności te (łącznie z okresową konserwacją )
nie wchodzą w zakres napraw i obsługi gwarancyjnej. Gwarant nie ponosi
odpowiedzialności w przypadku nie zastosowania się użytkownika do zaleceń w
zakresie prawidłowego montażu i eksploatacji produktu.
6. Samowolne dokonywanie napraw we własnym zakresie powodują utratę gwarancji.
7. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za
Produkt wobec Klienta prowadzącego działalność zarobkową (wypożyczalnie pojazdów dla
dzieci lub podobne działania zarobkowe) zostaje wyłączona.
8. Wszelkie reklamacje z tytułu wad wyrobu należy składać w formie pisemnej najlepiej w
miejscu nabycia towaru – u dystrybutora czy sprzedawcy. Reklamowany produkt powinien
być czysty.
9. Wady i uszkodzenia ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie 14
dni roboczych od daty dostarczenia produktu do serwisu. W przypadku
konieczności sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych, okres naprawy może ulec
przedłużeniu o termin sprowadzenia niezbędnych części, Gwarant poinformuje
Reklamującego o szczegółach takiego terminu.
10. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
11. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej gwarancji zastosowanie mieć będą
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Dane sprzedawcy FHU NOWA Krystyna Ławniczek ul.Bór 9/2 42-228 Częstochowa NIP: 573-125-39-07 kontakt 888616161 od poniedziałku do niedzieli 10-20 sklep@happymonkey.pl zwroty czas na odstąpienie od umowy: 14 dni adres do zwrotu: Krystyna Ławniczek,ul.Kingi 11 42-226 Częstochowa W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności biorąc pod uwagę najtańszą możliwą w aukcji przesyłkę. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) FHU NOWA ul.Bór 9/2 42-228 Częstochowa Ja ............................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: ............................................................ numer oferty ................................ Data zawarcia umowy ................................................... Data odbioru towaru ........................................ . Imię i nazwisko....................................................................................... Login Allegro.......................................................................................... Adres ..................................................................................................... Data....................................................................................................... Nr. konta bankowego............................................................................. W przypadku odstąpienia Sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszt przesyłki Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu takiemu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W przypadku zwrotów towaru niezbędny jest dowód sprzedaży - paragon. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Klient powinien zabezpieczyć odsyłany towar w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko jego uszkodzenia w transporcie. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu artykułu którego przedmiotem jest towar w zapieczętowanym opakowaniu, a po jego odpieczętowaniu może zagrażać zdrowiu ze względów higienicznych. Pozostałe informacje Przesyłki nadawane są codziennie (poniedziałek - piątek) Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że otrzymają przesyłkę bardzo szybko. FORMY DOSTAWY: Przesyłki kurierskie - ubezpieczone, rejestrowane Listy zwykłe ekonomiczne - nie ubezpieczone, nie rejestrowane. (wysyłka na odpowiedzialność kupującego - nie przyjmujemy reklamacji w przypadku uszkodzenia w transporcie lub w przypadku zaginięcia paczki) Listy polecone - nie ubezpieczone, rejestrowane(wysyłka na odpowiedzialność kupującego - nie przyjmujemy reklamacji w przypadku uszkodzenia w transporcie) Allegro polecony InPost - nie ubezpieczone, rejestrowane(wysyłka na odpowiedzialność kupującego - nie przyjmujemy reklamacji w przypadku uszkodzenia w transporcie) Odbiór w punkcie Allegro paczkomaty InPost - nie ubezpieczone, rejestrowaneto odbiór przesyłki w wyznaczonym przez kupującego paczkomacie(wysyłka na odpowiedzialność kupującego - nie przyjmujemy reklamacji w przypadku uszkodzenia w transporcie bez spisanego protokołu szkody) Paczki pocztowe - Paczka pocztowa ekonomiczna, Paczka48, Pocztex48 - ubezpieczone, rejestrowane Odbiór w punkcie - odbiór osobisty na poczcie - awizo wysłane SMS ubezpieczone, rejestrowane(odbiór przesyłki w wyznaczonym przez kupującego urzędzie pocztowym lub na stacji Orlen) Odbiór osobisty - możliwy tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym DANE DO PRZELEWU Bank PKOBP 30 1020 1664 0000 3802 0427 7224 Dane: FHU NOWA ul.Bór 9/2 42-228 Częstochowa KWOTA - cena towaru + cena wybranej wysyłki TYTUŁEM - NICK z allegro, rodzaj wybranej wysyłki ZASADY ZAKUPÓW - UWAGA!!! Koniecznie wypełnij formularz opcji dostawy, brak wypełnienia formularza skutkuje znacznym opóźnieniem realizacji zamówienia. - Jeżeli adres do wysyłki jest inny niż podany na allegro proszę o uwzględnienie w formularzu opcji dostawy. - Aby uniknąć pomyłek i sprawnie zrealizować zamówienie kontaktując się z nami drogą mailową prosimy o używanie nicku z allegro. - W tytule przelewu prosimy podać swój nick z allegro i numer aukcji. - Do ceny towaru należy doliczyć koszt transportu podany w aukcji. - W przypadku odbioru osobistego prosimy o kontakt. - Zakupione towary przed wysyłką są sprawdzane (tzw. rozruch testowy – sprawdzający poprawność działania). - Jeżeli towar z różnych względów nie odpowiada Państwu proszę o kontakt, na pewno wyjaśnimy sprawę. - Termin realizacji liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie lub od momentu, gdy kupujący wybierze formę płatności "za pobraniem". - Towar wysyłamy w ciągu 24h. Zastrzegamy sobie prawo do wysyłki w ciągu 3 dni roboczych w przypadku nieprzewidzianych wydarzeń losowych (sporadyczne przypadki). - Zakupiony towar wysyłany jest w dni robocze od poniedziałku do piątku. KOMENTARZE Będzie nam miło, jeżeli po zakończeniu transakcji otrzymamy komentarz – oznacza to, że towar dotarł na miejsce i spełnił Twoje oczekiwania My również odwzajemnimy się komentarzem, który na pewno zostanie wystawiony! PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY !!! NIE ANULUJEMY ZAWARTYCH TRANSAKCJI !!! W PRZYPADKU BRAKU ZAZNACZENIA W FORMULARZU OPCJI DOSTAWY KOLORU TOWARU JAKI CHCEMY OTRZYMAĆ (o ile jest taka możliwość) TOWAR WYSYŁANY JEST LOSOWO
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- skl**@************** (pokaż)
- 888****** (pokaż)
Pozostałe informacje
Ważne.Przed zakupem prosimy o kontakt telefoniczny o ile wchodzi w grę do wyboru kilka kolorów wybranego artykułu ,ewentualnie przy zakupie w uwagach prosimy podać barwę zakupionego przedmiotu .Jeżeli nie zostanie podany kolor artykułu zastrzegamy sobie wysłanie losowego wyboru przedmiotu.
Ubezpieczenie paczki przed uszkodzeniem ,zaginięciem jest dodatkową płatną opcją wybieraną przez kupującego ,standardowo paczka wysyłana jest bez ubezpieczenia . Artykuły o większej wartości zalecamy ubezpieczyć.
Część artykułów wysyłamy z magazynów zewnętrznych i w tym wypadku nie gwarantujemy otrzymania towaru w terminie 48h .Wystepują również opóźnienia związane z natężeniem ruchu w firmach kurierskich za działanie których nie możemy odpowiadać.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu