Huawei P9 Plus 8 rdzeni 64GB LTE 12MP LEICA FullHD (6541829918)

zakończona
2 899,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: CAŁA POLSKA
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pamięć: 64GB
  • pamięć RAM (MB): 3072.00
  • liczba rdzeni procesora: ośmiordzeniowy
  • dostawa z Polski: tak
  • rozdzielczość: 1080x1920
  • stan: nowy
  • kolor: czarny
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • dzwonki: MP3
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 12.00
  • transmisja danych: LTE
  • wielkość wyświetlacza: ponad 5 cali
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi, USB, LTE
  • informacje dodatkowe: MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, slot kart pamięci, przeglądarka WWW, e-mail, radio, ekran dotykowy, dyktafon, kamera video-rozmowy, GPS, moduł NFC
Masz pytanie?
Napisz do nas:


sklep@primakomp.pl


Zwykły przelew:

Numer konta:
41105011421000002363­895968

Dane do przelewu:

Primakomp Sp. z o.o.
ul. Głowackiego 4/14
30-085 Kraków

W tytule przelewu prosimy podać numer aukcji oraz swój login z allegro!
Raty:

Uwaga dotycząca zakupu w systemach ratalnych:

Koszt wysyłki przy zakupie ratalnym w wynosi 35 zł!
Po dokonaniu zakupu na Allegro prosimy o kontakt mailowy z działem handlowym w celu otrzymania wniosku kredytowego.
W Formularzu Opcji Dostawy wybierz opcję "inny sposób dostawy" oraz wpisz ręcznie kwotę 35 zł.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku, anulujemy Twój zakup.



Huawei P9 Plus


Model:
Huawei P9 Plus MOBHUA-10009-4
Procesor:
Kirin 955
4 rdzenie 2,5GHz + 4 rdzenie 1,8GHz
Pamięć RAM:
4096 MB
Pamięć: 64 GB
Ekran:
Pojemnościowy, multidotykowy,
AMOLED
rozdzielczość 1920 x 1080 px
przekątna 5.5"
Sieć:

WiFi (802.11 b/g/n/ac)
Bluetooth
2G
3G
4G

NFC

GPS: GPS, A-GPS, Glonass
Gwarancja 24 miesiące
Bateria: Li-ion 3400 mAh
Kamera:

12.0 Mpix tył (podwójny)

8.0 Mpix przód

System operacyjny:
Android 6.0 Marshmallow
Wymiary: 152,3 x 75,3 x 7 mm

Porty:

Wyjście słuchawkowe/głośniko­we

Czytnik kart pamięci

nano-SIM

USB 3.1 C

Dodatkowe informacje:

Wbudowana lampa błyskowa
Akceleromet­r, Czytnik linii papilarnych, Czujnik żyroskopowy, Czujnik światła, Czujnik zbliżeniowy
Nagrywanie filmów w jakości Full HD






Zapraszamy na pozostałe aukcje Primakomp:
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Primakomp Sp. z o.o.
Adres zostanie udostępniony po zgłoszeniu chęci zwrotu.
30-085 Kraków
Polska
 
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (poniższy formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: Primakomp Sp. z o.o., ul.Głowackiego 4/14, 30-085 Kraków, e-mail: internetowy@primakomp.pl Niniejszym oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy sprzedaży następujących rzeczy ........................................................ Imię i nazwisko .......................... Adres .......................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................ POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, bez podania przyczyny na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) Formularz o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby Primakomp.pl, lub drogą mailową na adres: internetowy@primakomp.pl. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: - w której przedmiotem oświadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem oświadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie oświadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

PRZEBIEG PROCESU REKLAMACJI 1. Zgłoszenie reklamacji w przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się ze Sprzedawcą. Aby przyspieszyć proces reklamacyjny zaleca się kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty e-mail. 2. Wysyłka reklamowanego sprzętu - reklamowany towar należy dostarczyć do serwisu Sprzedającego. Adres wysyłkowy zostanie udostępniony po zgłoszeniu reklamacji. 3. Rozpatrzenie reklamacji - po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową wraz z wynikiem ekspertyzy serwisowej. 4. Odbiór reklamowanego sprzętu - Reklamowany sprzęt należy odebrać od Sprzedającego w terminie 30 dni od otrzymania powiadomienia o zakończeniu procedur serwisowych. Odbiór następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej. W razie nieodebrania produktu oraz ówczesnym poinformowaniu po upływie kolejnych 14 dni, sprzedawca ma prawo naliczyć opłaty za bezumowne przechowywanie towaru w skali 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby sprzedającego, naliczanej za każdy miesiąc przechowywania.

pozostałe informacje

OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 § 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). REGULAMIN 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. 2. Reklamowany towar należy odesłać na adres wskazany przez Dział Wsparcia Technicznego Primakomp. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. 5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączając odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.