HUAWEI P9 EVA-L09 TITANIUM GREY PL DYSTRYB GRATISY (6482977836)

zakończona
1 699,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pamięć: 32GB
  • liczba rdzeni procesora: ośmiordzeniowy
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowy
  • kolor: szary
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: producenta
  • komunikacja: USB
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 12.00
  • wielkość wyświetlacza: ponad 5 cali
  • dzwonki: polifoniczne, MP3
  • informacje dodatkowe: java, MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, slot kart pamięci, przeglądarka WWW, e-mail, ekran dotykowy, dyktafon, GPS

HUAWEI P9 EVA-L09

KOLOR TITANIUM GREY-TELEFON NOWY NIEUŻYWANY

BEZ SIMLOCKA Z POLSKIM MENU

GWARANCJA PRODUCENTA 24 MIESIĄCE od 09,09,2016

POLSKA DYSTRYBUCJA

CZYSTY NIE BRANDOWANY SOFT

ORYGINALNY DOWÓD ZAKUPU OD OPERATORA W ZESTAWIE

W ZESTAWIE:

- PUDEŁKO NUMERY IMEI ZGODNE Z TELEFONEM

- TELEFON

- ŁADOWARKA

- KABEL USB

- ZESTAW SŁUCHAWKOWY

- KLUCZYK DO WYCIAGANIA KARTY SIM

- KOMPLET INSTRUKCJI W JĘZYKU POLSKIM

Odbiór osobisty siedem dni w tygodniu!!!

Do telefonu dołączymy dowód zakupu - paragon lub faktura vat-marża

WYSYŁKA KURIEREM GLS

OD PONIEDZIAŁKU DO SOBOTY W GODZINACH 09:00 - 21:00

W NIEDZIELĘ W GODZINACH OD 10:00 - 20:00

KONTAKT: 533 25 45 45

ADRES:

C.H RENOMA

Poziom -1

STOISKO TELETORIUM

ul.ŚWIDNICKA 40

Wrocław

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 533 25 45 45
    INFOLINA CZYNA OD PONIEDZIAŁKU DO SOBOTY W GODZINACH 9:00 - 21:00 NIEDZIELA 10:00 - 20:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
STOISKO TELETORIUM D.H. RENOMA POZIOM -1
ŚWIDNICKA, 40
50-024 WROCŁAW
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Wszystkie gwarancje producenta są realizowane tylko i wyłącznie za naszym pośrednictwem. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Warunki gwarancji serwisowej 1. Udziela się gwarancji na prawidłowe działanie telefonu na okres:24 MIESIĄCE, gwarancja jest udzielana na terenie Rzeczpospolitej Polski . 2. Data, od której obowiązuje gwarancja, jest data wystawienia dowodu zakupu. Okres gwarancyjny określony jest w opisie każdego produktu. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie.. 3. Gwarancyja jest ważna, tylko przy okazaniu dowodu zakupu. 4. W celu dokonania naprawy gwarancyjnej należy dostarczyć produkt do punktu sprzedaży. Po wykonaniu naprawy produkt zostanie wysłany reklamującemu na koszt gwaranta. 5. Reklamujący powinien dostarczyć telefon odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu. 6. Reklamujący odpowiada za zaginięcie telefonu w czasie dostarczenia, gwarant zobowiązuje się dostarczyć naprawiony telefon do reklamującego i odpowiada za zaginięcie telefonu w czasie transportu. 7. W okresie gwarancyjnym uszkodzony sprzęt zostanie bezpłatnie naprawiony, lub wymieniony przez gwaranta na taki sam, wolny od wad 8.W przypadku gdy naprawa, bądź wymiana urządzenia na nowe jest niemożliwa, reklamującemu przysługuje prawo do zwrotu zapłaconej kwoty, lub wyboru innego sprzętu o podobnych walorach i specyfikacji. Ewentualna różnica pieniężna zostanie uregulowana przez gwaranta, bądź przez reklamującego, w zależności od kosztu wybranego przez reklamującego przedmiotu. 9. Niniejsza gwarancja obejmuje usterki sprzętu wynikłe w trakcie poprawnej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego. 10.Gwarancja nie obejmuje wad wynikłych na skutek: - Samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw, zmiany oprogramowania lub zmian mechanicznych np. obudowy - Uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych lub celowego uszkodzenia sprzętu. - Przechowywania i konserwacji telefonu oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika. - Obniżanie się jakości produktu spowodowane naturalnym procesem zużycia np. ścieranie się zewnętrznej lub tylnej powłoki produktu, zarysowanie itp. - Uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.