HTC M8S! NAJTANIEJ! (6541220885)

zakończona
559,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pamięć: 16GB
  • liczba rdzeni procesora: ośmiordzeniowy
  • dostawa z Polski: tak
  • rozdzielczość: 1080x1920
  • stan: używany
  • kolor: srebrny
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: brak
  • system operacyjny: android
  • wielkość wyświetlacza: 4,6 - 5 cali
Nowy Dwór Mazowiecki
Bohaterów Modlina 44 | tel. 22 772 29 50 | bohaterowmodlina44@l­oombard.pl

HTC M8S! NAJTANIEJ!

Witamy !!!



Dziś w sprzedaży

HTC M8S



W ZESTAWIE ZNAJDUJE SIĘ : :

- Sam telefon HTC M8S

DANE TECHNICZNE

Urządzenie jest sprawne technicznie. Posiada ślady użytkowania w postaci rys na wyświetlaczu oraz na tylnej obudowie. Na wyświetlaczu jest szkło hartowane, które jest w licznych rysach oraz jest pouszczerbiane.

Paczki wysyłamy firmą kurierską POCZTEX.
Za uszkodzenia fizyczne wynikające z zaniedbań firmy kurierskiej NIE odpowiadamy!!!
Jakiekolwiek uwagi związane ze stanem przesyłki prosimy zgłaszać do kuriera dostarczającego przesyłkę.
W tym celu prosimy sprawdzać paczki przy odbiorze w obecności kuriera.

Towar wysyłamy po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie firmowym, nie PayU !!

(24 godz. od zaksięgowania)

Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.

Nie wysyłamy za pobraniem.

Polecamy !!! Zapraszamy do zakupu !!!

- wystawiamy fakturę VAT marża,
- przesyłkę realizujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty,
- przy jednorazowym zakupie większej ilości przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz,
- możliwy odbiór osobisty,
- nie wysyłamy za pobraniem.

PŁATNOŚĆ

Nr konta bankowego:
76 1090 2398 0000 0001 3333 6548

lub:
- płatność przy odbiorze osobistym w punkcie sprzedaży
- nie wysyłamy za pobraniem

Nowy Dwór Mazowiecki

Bohaterów Modlina 44 | tel. 22 772 29 50 | bohaterowmodlina44@l­oombard.pl

WYSYŁKA

Przesyłkę wysyłamy
w ciągu 24h
w dni robocze od daty
zaksięgowania wpłaty
na naszym koncie.
Nie wysyłamy
ZA POBRANIEM!!!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 76 1090 2398 0000 0001 3333 6548
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Green Design S.C. Loombard
ul. Bohaterów Modlina 44
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Polska
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: alleloombard377@loombard.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy. Przesyłkę należy nadać na adres: GREEN DESIGN S.C. Loombard, ul. Bohaterów Modlina 44, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki. Sprzęt należy w takim wypadku zwrócić w nienaruszonym stanie. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. RĘKOJMIA 1 rok - termin liczony od momentu zauważenia wady, w którym należy zgłosić sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i określić swoje żądania. Zgodnie z art. 556 § 1 kc. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne także przy sprzedaży rzeczy używanej. Natomiast uprawnienia z tytułu wad fizycznych wygasają po upływie 1 roku licząc do dnia kiedy rzecz została kupującemu wydana. Upływ powyższych terminów nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli sprzedawca wadę podstępnie zataił (zob. Art. 568 kc.). Podstawą do skorzystania z owej rękojmi jest stwierdzenie, iż TOWAR JEST NIEZGODNY Z OPISEM. Zwrotów nie przyjmujemy w przypadku: - niesporządzenia PROTOKOŁU SZKODY - zniszczenia paczki podczas transportu - zerwanie lub naruszenia plomb gwarancyjnych, które oznaczają ingerencję w sprzęt.

reklamacje

Szanowni Państwo, informujemy, że na sprzęt zakupiony na naszych aukcjach udzielamy 24- godzinnej gwarancji testowej. Obowiązuje ona tylko w przypadku wykazania ukrytej wady technicznej.. W określonym czasie należy się z nami skontaktować w celu ustaleń szczegółów zwrotu towaru. Zakazujemy zrywania plomb z zakupionego sprzętu! W przypadku braku plomby gwarancyjnej reklamacje nie będą uwzględniane! Prosimy o rozważne zakupy. REKLAMACJE DOTYCZĄCE USŁUG POCZTY POLSKIEJ KTO WNOSI REKLAMACJĘ? 1- w przypadku, jeśli towar nie dotrze do Adresata - pracownik lombardu (z tytułu niewykonania lub nienależnego wykonania) 2. Adresat zgłasza reklamację w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki w każdej placówce Poczty Polskiej np: a) jeśli opakowanie nie było uszkodzone, sprawdzenie zawartości stanu przesyłki przy kurierze nie sprawdzone, a po otwarciu w domu okazało się że jest uszkodzona przesyłka -adresat składa reklamację w placówce pocztowej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki. Warto zrobić zdjęcia opakowania i przesyłki. Nie mniej jednak to na odbiorcy spoczywa wtedy ciężar udowodnienia, iż ubytki lub uszkodzenie przesyłki powstały w czasie między przyjęciem przesyłki przez Pocztę Polska SA w celu wykonania usługi, a jej doręczeniem. Adresat przesyłki ma prawo do sprawdzenia stanu przesyłki przy kurierze b) jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone odbiorca ma prawo żądać od kuriera sprawdzenia stanu zawartości przesyłki. Odbiorca sprawdza przy kurierze stan zawartości przesyłki tj.: stwierdza czy zawartość nie jest uszkodzona lub nie nastąpił jej ubytek. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, kurier razem z odbiorcą sporządza protokół. Wraz z protokołem adresat składa reklamację w placówce Poczty. CZAS ROZPATRYWANIA REKLAMACJI - 30 dni od dnia złożenia reklamacji.

pozostałe informacje

BEZWZGLĘDNY ZAKAZ ZRYWANIA PLOMB GWARANCYJNYCH !