HP Probook 6730b sprawny niekompletny faktura (6541252862)

zakończona
150,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • stan: używane
  • gwarancja: brak
  • procesor : intel Core 2 Duo
  • liczba rdzeni procesora: dwa
  • pamięć RAM (MB): 0
  • pojemność dysku (GB): 0.00
  • karta graficzna: inna grafika
  • wielkość matrycy : 15" - 15.9"
  • system operacyjny: brak systemu

Witam!

Mam na sprzedaż używanego laptopa marki HP Probook model 6730b.

Laptop włącza się wyświetla normalnie można wejść do BIOS dalej nie testowany, matryca cała.

Stan wizualny widoczny na zdjęciach.

Procesor - Intel C2D 2,26GHz

Ram - Brak

HDD i kieszonka - Brak, kieszonka jest

Bateria - Brak

Matryca - Cała

Zasilacz - Brak

Laptop sprzedaję jako uszkodzony, nietestowany, brak gwarancji, zwrotów jak i negatywnych komentarzy. Nie znam historii Laptopów.

Możliwość zakupu większej ilości uszkodzonych jak i sprawnych laptopów, w przypadku zainteresowania proszę o kontakt telefoniczny lub drogą mailową.

Wystawiam faktury zwolnione z podatku VAT.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Paczka pocztowa priorytetowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 537447910
    Jesteśmy do państwa dyspozycji po telefonem od 8:00 - 20:00
  • js_komputery@wp.pl
    Godziny pracy sklepu 9:00 - 17:00 w przypadku odbioru w innych godzinach proszę o telefon.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy.2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3 .Przedmioty sprzedawane jako uszkodzone lub nietestowane nie podlegają zwrotom. 4. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 5. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument JS komputery nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez JS Komputery. 6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 4) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

1. JS Komputery Joanna Skorybanda udziela gwarancji na poprawne działanie sprzętu na czas określony, indywidualny, zgodnie z terminem podanym na karcie gwarancyjnej.Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie przez serwis:JS Komputery ul. Kamienna 145 pokój nr 25, 50-545 Wrocław Tel 5374479102. 2. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np.: zainstalowanie sprzętu, konserwacja, instalacja oprogramowania itp. 3. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia takich elementów jak: zasilacze, baterie, czytnik lasera itp. 4. Niniejsza gwarancja obejmuje usterki sprzętu spowodowane Wadliwymi częściami i/lub defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego. 5. Uszkodzony sprzęt Reklamujący dostarczy do serwisu JS komputery osobiście, przesyłka pocztową lub przesyłka kurierską. Koszty związane z dostarczeniem uszkodzonego sprzętu ponosi Reklamujący. 6. Warunki przyjęcia sprzętu do naprawy: Obowiązki klienta: - dokładnie sprawdzić uszkodzony sprzęt i opisać rodzaj uszkodzenia, - dostarczony sprzęt musi posiadać czytelne i nieuszkodzone plomby gwarancyjne, kartę gwarancyjną lub jej kopię. 7. Gwarancja nie zostanie uwzględniona jeżeli w dokumencie gwarancyjnym wystąpią jakiekolwiek zamiany, wytarcia lub zamazania. 8. Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego sprzętu do Gwaranta, lecz w uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu jednak nie dłużej niż 30 dni. 9. JS Komputery nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych na jakimkolwiek nośniku w wyniku awarii sprzętu. 10. Gwarancja nie są objęte: - uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne lub celowe uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady. - uszkodzenia które wynikły na skutek niewłaściwego użytkowania, przechowywania lub transportu oraz konserwacji sprzętu. - uszkodzenia i wady wynikłe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, napraw, przeróbek, dostrojeń lub zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez Klienta lub Użytkownika. 11. Każdy reklamowany sprzęt serwis JS Komputery sprawdza pod względem poprawności działania. Jeżeli sprzęt jest sprawny JS Komputery może obciążyć reklamującego kosztami sprawdzenia w kwocie 30 zł za każdy testowany komputer, laptop oraz 10 zł za każdy inny testowany podzespół. Koszt wysyłki sprawnych podzespołów ponosi kupujący. 12. Do stwierdzenia i oceny wady sprzętu będącego przedmiotem reklamacji, uprawnieni są jedynie pracownicy serwisu JW Komputery. 13. Klientowi przysługuje wymiana sprzętu, lub zwrot poniesionych kosztów zakupu, gdy: punkt sprzedaży i napraw JS Komputery stwierdzi, że usuniecie usterki nie jest możliwe.

pozostałe informacje

Jako Firma staramy się dokładać wszelkich starań w celu uniknięcia nieprawidłowości w opisach aukcji, jak i w funkcjonowaniu oferowanego przez nas sprzętu. Jeżeli wynikną jakieś nieścisłości przed wystawieniem negatywnego komentarza proszę o kontakt w celu ustalenia szczegółów. Proszę zadawać również pytania odnośnie przedmiotów telefonicznie jak i mailowo.