HP ProBook 6560b 15'' 4/250GB KAM DVDRW RS232 Win7 (6482244381)

zakończona
777,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • stan: używany
  • waga (z opakowaniem): 2.70 [kg]
  • gwarancja: sprzedawcy
  • rodzaj dysku: HDD
  • outlet/odnowiony: tak
  • procesor : intel Core i5
  • liczba rdzeni procesora: dwa
  • taktowanie procesora (MHz) (maksymalne): 3200
  • pamięć RAM (MB): 4096
  • pojemność dysku (GB): 250.00
  • karta graficzna: grafika zintegrowana
  • wielkość matrycy : 15" - 15.9"
  • rozdzielczość matrycy : 1366 x 768
  • rodzaj matrycy: matryca matowa
  • system operacyjny: windows 7, windows 10
  • dodatkowe informacje: czytnik kart pamięci, kamera, matryca LED, obsługa standardu 802.11n, displayPort

NA TEJ AUKCJI OFERUJEMY:

LAPTOP HP ProBook 6560b

DUŻY WYGODNY LAPTOP Z MATRYCA 15"

I KLAWIATURA NUMERYCZNĄ


Procesor Intel® Core™ i5-2520M Processor
(3M Cache, up to 3.20 GHz)
Taktowanie Liczba rdzeni 2
Liczba wątków 4
Bazowa częstotliwość procesora 2.5 GHz
Maks. częstotliwość turbo 3.2 GHz
Pamięć operacyjna

4GB DDR3

(istnieje możliwość rozbudowy)

Dysk twardy

250GB SATA

(istnieje możliwość rozbudowy)

Napęd optyczny DVD-RW
Karta graficzna Intel® HD Graphics 3000
Karta dźwiękowa Tak
Karta sieciowa LAN Zintegrowana karta sieci Ethernet 10/100/1000
Zasilacz ZASILACZ W ZESTAWIE
System operacyjny

Windows 7 Professional COA

Gwarancja

6 MIESIĘCY GWARANCJI

12 MIESIĘCY GWARANCJI +123 ZŁ

WiFi

WBUDOWANA KARTA WiFi

złącze GSM

BLUETOOTH

Złącza 1 ExpressCard/54, 4 USB 2.0, 1 FireWire, 1 VGA/D-Sub, 1 DisplayPort, LSI HDA Modem modem, 1 blokada Kensingtona, 1 port szeregowy, 1 eSATA, 1 złącze stacji dokującej, gniazda audio: wejście mikrofonowe, wyjście słuchawkowe, czytnik kart: SD/MMC, 1 SmartCard, 1 czytnik linii papilarnych
Klawiatura

QWERTY (EU)

spolszczona

Matryca

15.6 cali 16:9, 1600x900 pikseli,

refleksująca: nie

Kamerka

TAK

2.0 Megapixel HD-Web, 720p

Stan

sprzęt używany, dobrym stanie !!!

Oryginalny system

Windows 7 Professional


W komplecie:

  • Certyfikat autentyczności systemu Windows 7 coa
    Ma prawo do wszystkich aktualizacji i ulepszeń oferowanych dla systemu Windows 7


  • Wygodnie i bez dodatkowych kosztów

    Paczki wysyłamy firma kurierska - dostawa w 24h

    Paczki są bardzo solidnie zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie wysyłki.
    Dla lepszej ochrony matrycy osłaniamy ją arkuszem kartonu i to owijamy folią.
    Całość pakujemy do kilku warstwowego kartonu,
    wnętrze wypełnione jest specjalnymi wypełniaczami dla możliwie największego zabezpieczenia.
    20zł przedpłata lub 25zł - pobranie
    telefon:
    517612001

    allegro@fajnykompute­r.pl
    osoba do kontaktu:
    Marcin

    wysyłka gratis
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
      • Bank Zachodni WBK S.A. 30 1090 2398 0000 0001 2317 8178
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska 20,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 3
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 3
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

    dane sprzedawcy

    Handlujemy poleasingowym sprzętem komputerowym. W naszej ofercie znajdziecie Państwo laptopy, komputery stacjonarne oraz monitory.

    kontakt

    • 517612001
      poniedziałek - czwartek 9 -17 piątek 9 - 15

    zwroty

    czas na zwrot: 14 dni

    adres do zwrotu:
     
    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    reklamacje

    Zgłoszenie urządzenia do naprawy: Aby zgłosić urządzenie do naprawy należy skorzystać z elektronicznego systemu obsługi serwisu znajdującego się pod adresem Serwis. W przypadku nieprawidłowego działania systemu lub problemów z jego obsługą prosimy o zgłoszenie za pomocą poczty elektronicznej pod adresem serwis@cebitgroup.pl Aby skorzystać z elektronicznego systemu obsługi serwisu należy posiadać w nim konto użytkownika i zalogować się na nie. Jeśli klient posiada konto w naszym sklepie internetowym, do systemu serwisu można zalogować się przy użyciu danych logowania (login użytkownika i hasło) ze sklepu internetowego. Jeśli klient nie posiada konta w sklepie internetowym należy założyć konto w sklepie internetowym lub w systemie obsługi serwisu przy użyciu opcji "Rejestracja". Nowe konto należy aktywować w sposób opisany w e-mailu wysłanym z systemu na adres e-mail wskazany przez użytkownika. Po aktywacji konta można się zalogować i korzystać z systemu. Aby założyć nową sprawę (zgłosić urządzenie do naprawy) należy wybrać opcję "Dodaj zgłoszenie". W formularzu dodawania nowego zgłoszenia należy prawidłowo wypełnić wszystkie pola. W polu "Dokument zakupu" należy wybrać opcję "Zlecenie zewnętrzne" W polu towar podać rodzaj zgłaszanego urządzenia, np. Dell E6420. W polu tytuł zgłoszenia podać skrócony opis problemu, np. nie działa klawiatura, przegrzewa się. W opisie zgłoszenia należy podać szczegółowo opis problemu, w jakich okolicznościach on wystąpił oraz inne informacje, które mogą być pomocne w diagnozowaniu i usuwaniu usterek. Po wybraniu opcji "Zapisz" zgłoszenie zostanie przesłane i użytkownik nie będzie miał już możliwości poprawy ani zmiany wprowadzonych informacji. Po rozpatrzeniu zgłoszenia pracownik serwisu zmieni status zgłoszenia w elektronicznym systemie obsługi serwisu oraz poinformuje za jego pomocą klienta o dalszym postępowaniu. Wysyłka urządzeń do serwisu: Jeśli konieczna będzie wysyłka urządzenia do serwisu (po konsultacji z serwisem) prosimy o zabezpieczenie przesyłanego urządzenia przed uszkodzeniami mogącymi powstać podczas transportu. Przesyłki proszę kierować na nasz adres, to jest: CebITGroup EP sp. z o.o. sp.j. ul. Kominiarska 42B 51-180 Wrocław Koszty transportu urządzenia ponosi klient zgłaszający urządzenie do naprawy. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Do przesyłki proszę dołączyć pisemnie dane kontaktowe oraz numer sprawy wygenerowany przez system lub podany przez pracownika serwisu.