Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

HP Folio 9470m i5-3427U 4GB 120SSD Klasa A- Win10 (6999816067)

cena kup teraz
980,70 zł
z 7 sztuk
Kup na raty 0%
kup na raty
20 x 49,04 zł

tylko teraz Raty 0% od PayU

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

Parametry

  • Stan:
    Używany
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Waga (z opakowaniem):
    3 [kg]
  • Typ dysku twardego:
    SSD
  • Wielkość pamięci RAM:
    4 GB
  • Wielkość matrycy :
    14" - 14.9"
  • Rozdzielczość (piksele):
    1366 x 768
  • Powłoka matrycy:
    matowa
  • Ekran dotykowy:
    nie
  • Seria procesora:
    Intel Core i5
  • Liczba rdzeni procesora:
    2
  • Rodzaj karty graficznej:
    Grafika zintegrowana
  • Komunikacja:
    LAN 10/100/1000 Mbps
  • Multimedia:
    głośniki
  • Gwarancja:
    Sprzedawcy
  • Kolor:
    Odcienie szarego
  • Typ:
    standardowy
  • System operacyjny:
    Windows 10 Home
  • Złącza:
    USB 2.0
  • Pojemność dysku (GB):
    128

Opis

HP Folio 9470m i5-3427U 4GB 120GB SSD Klasa A- Windows 10 Home

Numer magazynowy: 47703

Laptopy poleasingowe, w 100% sprawne technicznie.

Wizualnie klasy A-, pożółkłe obudowy, rysy na obudowach.

W zestawie zasilacz + naklejki spolszczające na klawiaturę.

12 miesięcy gwarancji.

  • Procesor: Intel i5-3427U
  • Taktowanie procesora: 1800MHz
  • Liczba rdzeni procesora: 2
  • Pamięć RAM: 4GB DDR3
  • Dysk: 120GB SSD
  • Napęd: Brak
  • Porty USB 2.0 :Brak
  • Porty USB 3.0: 3
  • Złącza graficzne: DisplayPort, VGA
  • Dodatkowe złącza: LAN, Czytnik kart SD, Audio
  • Rozdzielczość natywna: 1366x768
  • Przekątna ekranu: 14"
  • Czas pracy na baterii: minimum 1h
  • Karta graficzna: Intel zintegrowana
  • Układ klawiatury: QWERTY PL - Po zastosowaniu naklejek spolszczających
  • System operacyjny: Windows 10 Home PL
  • Stan techniczny: Klasa A-
  • Gwarancja: 12 miesięcy

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1500,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Warunki oferty: wg stanu na 1 marca 2018r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. lub mBank S.A. lub Kreditech Polska sp. z o.o. pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Ofertą objęte są wybrane produkty na zasadach dostępnych na: https://na.allegro.pl/raty w okresie 04.06.2018 - 30.06.2018. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Dostawa i płatność
od 19,00 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Warszawa
Gocławska 9
03-810 Warszawa
woj. mazowieckie
email: warszawa@amso.pl
tel.: 22 810-32-04

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Kraków
Czarnowiejska 84
30-054 Kraków
woj. małopolskie
email: sklep@amso.pl
tel.: 124455454

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Katowice
Żwirki i Wigury 26
40-063 Katowice
woj. śląskie
email: katowice@amso.pl
tel.: 32 781-30-79

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Łódź
plac Niepodległości 4
93-029 Łódź
woj. łódzkie
email: lodz@amso.pl
tel.: 42 646-85-18

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Rzeszów
Lewakowskiego 4
35-125 Rzeszów
woj. podkarpackie
email: rzeszow@amso.pl
tel.: 178549238

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Lublin
1 Maja 15
20-410 Lublin
woj. lubelskie
email: lublin@amso.pl
tel.: 81 307-69-00

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

OGÓLNE STANDARDOWE WARUNKI SKORZYSTANIA Z GWARANCJI SPRZEDAWCY W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA USZKODZENIA / AWARII ZAKUPIONEGO PRZEDMIOTU


Zachęcamy do zgłoszenia ewentualnych uwag dotyczących prawidłowego funkcjonowania sprzętu wpierw droga mailową: serwis@amso.pl lub sklep@amso.pl . W odpowiedzi przesłana zostanie procedura (o ile będzie to możliwe - inna / prostsza niż standardowa, wskazana poniżej)


Standardowa procedura reklamowania asortymentu w oparciu o Gwarancję Sprzedawcy:

Celem zdiagnozowania i usunięcia usterki przedmiot proszę wysłać na nasz krakowski adres:

AMSO S.C.

ul. Czarnowiejska 84

30-054 Kraków

tel.: 12 445 54 54


Proszę dodatkowo o dodanie elektronicznego zgłoszenia reklamacji:

https://serwisant-online.pl/ca/7t6o9c/login

(przy pierwszym zgłoszeniu wymagana będzie rejestracja nowego użytkownika w systemie)


Do przesyłki proszę dołączyć wygenerowany po dodaniu naprawy druk - z numerem RMA / Potwierdzeniem przyjęcia na serwis. Jeśli nie będzie to stanowić dla Państwa kłopotu, proszę umieścić ten sam numer RMA na przesyłce w widocznym miejscu.

Po dodaniu w ten sposób reklamacji w systemie elektronicznym, na bieżąco można będzie śledzić postęp w naprawie serwisowej. Jednocześnie podczas kontaktu z działem serwisowym, proszę o powołanie się na nadany numer RMA.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

AMSO S.C. - SERWIS REKLAMACYJNY
ul. Czarnowiejska 84
30-054 Kraków
Dodatkowe informacje

Zachęcamy do zgłoszenia uwag dotyczących funkcjonowania zakuiponego sprzętu droga mailową: serwis@amso.pl lub sklep@amso.pl


STANDARDOWA PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego:

AMSO S.C. 

ul. Czarnowiejska 84 

30-054 Kraków

tel.: 12 445 54 54


-Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej 

-Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego

-Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. 


WAŻNE

-Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest przez serwisanta drogą elektroniczną, w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia. Zaleca się, aby numer RMA nadany przez nasz serwis umieścić w widocznym dla przyjmującego przesyłkę miejscu (na zewnątrz paczki, najlepiej w pobliżu listu przewozowego) i być zabezpieczony przed ewentualnym zniszczeniem w trakcie transportu. 

-Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. 

-Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). 

-Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (tylko jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania. 


Celem zautomatyzowania procesu nadania numeru RMA przedmiot proszę wysłać na nasz krakowski adres:

AMSO S.C.

ul. Czarnowiejska 84

30-054 Kraków

tel.: 12 445 54 54


Proszę dodatkowo o dodanie elektronicznego zgłoszenia reklamacji:

https://serwisant-online.pl/ca/7t6o9c/login

(przy pierwszym zgłoszeniu wymagana będzie rejestracja nowego użytkownika w systemie)


Do przesyłki proszę dołączyć wygenerowany po dodaniu naprawy druk - z numerem RMA / Potwierdzeniem przyjęcia na serwis. Jeśli nie będzie to stanowić dla Państwa kłopotu, proszę umieścić ten sam numer RMA na przesyłce w widocznym miejscu.

Po dodaniu w ten sposób reklamacji w systemie elektronicznym, na bieżąco można będzie śledzić postęp w naprawie serwisowej. Jednocześnie podczas kontaktu z działem serwisowym, proszę o powołanie się na nadany numer RMA.


W przypadku jakichkolwiek uwag / pytań lub sugestii, zachęcamy do kontaktu drogą mailową: serwis@amso.pl

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AMSO S.C.
ul. Czarnowiejska 84
30-054 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zwroty przyjmowane są obligatoryjnie dla Transakcji Konsumenckich - w przypadku gdy Transakcja miała charakter inny niż Konsumencki (zakup dokonywany przez Firmę, z FV na Firmę) przed realizacją wysyłki prosimy o kontakt, np. drogą mailową: sklep@amso.pl. 

Nie gwarantujemy przyjęcia zwrotu sprzętu zakupionego w transakcji innej niż Konsumencka - prosimy o kontakt celem zweryfikowania możliwości zwrócenia danego asortymentu. 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy, dla zwrotów przedmiotów z zamówień, do których wystawiony został paragon fiskalny lub Faktura VAT na osobę fizyczną) 



FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY i PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU ZAKUPIONEGO NA ODLEGŁOŚĆ 


Do przesyłki z uzupełnionym i podpisanym protokołem/formularzem zwrotu prosimy dołaczyć dowód zakupu - paragon fiskalny lub Fakturę imienną. W przypadku braku dowodu zakupu, w protokole/formularzu zwrotu prosimy oświadczyć, że przedmiot zwrotu został odesłany bez paragonu (paragon został zniszczony / zaginął - wedle stanu faktycznego).


Adresat: 

AMSO S.C. 

ul. Czarnowiejska 84 

30-054 Kraków, 

e-mail: sklep@amso.pl 

Ja, .................................................................. (Imię i Nazwisko Konsumenta) 

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: 

............................................................... 

............................................................... 

............................................................... 

Numer paragonu Fiskalnego: ..................... 

Data zawarcia umowy ................................. 

Imię i nazwisko nabywcy.............................. 

Adres Nabywcy ............................................. 

......................................................................... 

......................................................................... 

Wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki): ................................... 

Wartość całkowitego zamówienia (z kosztami wysyłki): ................ 

Zwracana kwota BRUTTO: ...................... w tym VAT: ...................... 

Nr rachunku bankowego dla potrzeb realizacji zwrotu: 

................................................................................ 

Nazwa Banku: ...................................................... 

Dane właściciela rachunku bankowego: .................................. 

........................................................................................................ 

........................................................................................................ 

Data i podpis Nabywcy: .................................... 

Data i podpis Sprzedawcy: ............................... 

OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).


Do przesyłki z uzupełnionym i podpisanym protokołem/formularzem zwrotu prosimy dołaczyć dowód zakupu - paragon fiskalny lub Fakturę imienną. W przypadku braku dowodu zakupu, w protokole/formularzu zwrotu prosimy oświadczyć, że przedmiot zwrotu został odesłany bez paragonu (paragon został zniszczony / zaginął - wedle stanu faktycznego).


Zwroty przyjmowane są obligatoryjnie dla Transakcji Konsumenckich - w przypadku gdy Transakcja miała charakter inny niż Konsumencki (zakup dokonywany przez Firmę, z FV na Firmę) przed realizacją wysyłki prosimy o kontakt, np. drogą mailową: sklep@amso.pl. 

Nie gwarantujemy przyjęcia zwrotu sprzętu zakupionego w transakcji innej niż Konsumencka - prosimy o kontakt celem zweryfikowania możliwości zwrócenia danego asortymentu. 

O sprzedającym
AMSO-komputery
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

8659

 

44

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

AMSO S.C.
ul.Czarnowiejska 84
30-054 Kraków
REGON: 120634341
NIP: 6772305518

Kontakt

  • 12 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
11:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma Amso Komputery istnieje na rynku od 2008 roku. Specjalizujemy się w sprzedaży poleasingowych laptopów, komputerów stacjonarnych, monitorów, serwerów oraz innych produktów sektora IT.  Dodatkowo posiadamy ogromny wybór części komputerowych, akcesoriów i urządzeń peryferyjnych.  W naszej ofercie posiadamy również urzadzenia nowe i pochodzące z programów odnowy producenta (renew/refurbished).


Zapraszamy do naszych oddziałów:

AMSO KRAKÓW

ul. Czarnowiejska 84 

30-054 Kraków

sklep@amso.pl 

tel. 12 445 54 54 


AMSO WARSZAWA 

ul. Gocławska 9 

03-810 Warszawa

warszawa@amso.pl 

tel. 22 810 32 04 


AMSO KATOWICE 

ul. Żwirki i Wigury 26 

40-063 Katowice

katowice@amso.pl 

tel. 32 781 30 79 


AMSO ŁÓDŹ 

plac Niepodległości 4 

93-029 Łódź

lodz@amso.pl 

tel. 42 646 85 18 


AMSO RZESZÓW 

ul. Lewakowskiego 4 

35-125 Rzeszów

rzeszow@amso.pl 

tel. 17 854 92 38 


AMSO LUBLIN 

ul. 1 Maja 15 

20-410 Lublin

lublin@amso.pl 

tel. 81 307 69 00 


Pozostałe informacje

Przesyłki reazlizujemy za pośrednictwem firm kurierskich DPD, GLS, InPost lub cięższe przedmioty (na paletach lub pół-paletach) kurierem DPD, RABEN.

Przesyłki mechanicznie uszkodzone prosimy otwierać przy kurierze i w razie uszkodzenia prosimy rzetelnie sporządzić protokół szkody (stan i sposób opakowania i wypełnienia zabezpieczającego).

W razie problemów z towarem, dostawą, reklamacją prosimy o kontakt mailowy co ułatwi i przyspieszy rozwiązanie problemu.

...:: Warunki aukcji

- Jeśli masz jakiekolwiek pytania na temat wystawionych na naszych aukcjach przedmiotów  skontaktuj się z nami.

- Zawsze staramy się dokładnie i rzetelnie opisywać stan i cechy oferowanych przedmiotów. Dołączone do opisu zdjęcia mają zwykle charakter poglądowy, w przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt. Prosimy wzięcie pod uwagę charakteru ofert sprzętu poleasingowego/używanego i związanego z tym faktem stanu wizualnego sprzętu.

- W przypadku sprzedaży produktu poprzez opcję LICYTACJA nie kończymy jej przed zakończeniem aukcji.

- Po zakupie oczekujemy 10dni na wpłatę bądź wybór płatności za pobraniem. Po tym czasie zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia.

- Jeśli masz jakieś zastrzeżenia prosimy przed wystawieniem komentarza o kontakt. Wszelkie ewentualne nieścisłości zawsze staramy się rozwiązać w maksymalnie przystępny dla Nabywcy sposób.

- Jeśli dokonujesz zakupu sprzętu z naszej oferty lub licytujesz w naszej aukcji jest to równoznaczne, że zgadzasz się na podane powyżej warunki oraz akceptujesz regulamin serwisu allegro.

...:: Płatność

- Po złożeniu oferty proszę potwierdzić zakup oraz wybrać sposób wysyłki i zapłaty (np. wypełniając i przesyłając formularz zamówienia)

- Istnieją trzy dostępne rodzaje form zapłaty za wylicytowany przedmiot:

  • przedpłata bezpośrednim przelewem na nasze konto, Dane do przelewu:

AMSO S.C.

ul. Czarnowiejska 84

30-054 Kraków

Alior Bank  46 2490 0005 0000 4500 8497 7758

w tytule przelewu proszę podać jedynie swój NICK z allegro oraz NUMER AUKCJI

  • wysyłka za pobraniem (płatność gotówką w momencie odbioru przesyłki)
  • płatność przy odbiorze osobistym w jednym z naszych oddziałów (możliwość odbioru po wcześniejszym kontakcie/uzgodnieniu terminu odbioru)

...:: Faktura VAT

- W celu otrzymania Faktury VAT proszę podać pełne dane do FV w formularzu zamówienia wypełnianym przez Nabywcę podczas składania zamówienia w systemie allegro

- Wszystkie ceny w naszych aukcjach są cenami brutto, zawierają już podatek VAT

...:: Wysyłka

- Domyślnie wykonywana jest na dane osobowe i adres podany w formularzu zamówienia wypełnianym przez Nabywcę podczas składania zamówienia w systemie allegro

- Wszystkie towary wysyłamy od poniedziałku do piątku

- Koszty wysyłki podawane są zawsze w opisie aukcji - jeśli ich nie akceptujesz, prosimy nie składać zamówienia

...:: Gwarancja

- Okres gwarancji na sprzęt określony jest na każdej aukcji

- Dla transakcji Konsumenckich istnieje możliwość zwrotu towaru bez podawania przyczyny. Zakupiony przez osoby fizyczne towar można zwrócić do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Uprzejmie prosimy o zgłoszenie tego faktu mailowo celem otrzymania informacji dotyczącej procedury zwrotu

- Zapewniamy bezpłatne usuwanie ewentualnych wad uniemożliwiających eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem

Wyświetlenia:718
Numer oferty:6999816067
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry