HP DESIGNJET 1050 BK ( Hp 80 ) (6999458048)

zakończona
139,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Toruń, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Kontakt


F.U-H "KAIN"
Centrum Regeneracji
Tonerów i Atramentów
Bukowa 25a
87-100 Toruń

E-mail:handlowiec@kain.pl

Telefon: 56 650-97-29
Telefon kom.: 512-307-469

www.kain.pl

Wysyłka


Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów za wysyłkę płacisz tylko raz !!!
Towar wysyłamy maksymalnie 24h po zaksięgowaniu wpłaty, lub wybraniu wysyłki za pobraniem.

Płatność

  • PayU
  • Idea Bank
    42 1950 0001 2006 4494 6122 0002
  • Kurier GLS

Witamy na naszej aukcji!

HP DESIGNJET 1050 BK ( Hp 80 )


Producent: KAIN
Marka: KAIN

Tusz marki "KAIN" do drukarek wielkoformatowych, ploterów

HEWLETT PACKARD:

DJ 1050C,

1050C plus,

1055CM,

1055CM plus.

BLACK

O POJEMNOŚCI 350ml

NOWA CENA!!!

!!! TYLKO TERAZ !!!

139,90 zł brutto/szt.

Udzielamy gwarancji na 12 miesięcy
Wystawiamy faktury VAT!

Galeria zdjęć

Zobacz nasze pozostałe aukcje!
Nasze aukcje

Dostawa i płatność
od 13,00 zł

Lokalizacja: Toruń, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1 dzień roboczy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

Szanowny Kliencie:

Firma F.U-H "KAIN" zapewnia, że:

1.     W okresie gwarancji sprzedający gwarantuje prawidłową pracę produktu, przy zachowaniu warunków jego przechowywania i eksploatacji (brak naruszenia plomby, naklejki, metki z data produkcji i wagą).
2.     Sprzedający nie udziela gwarancji na uszkodzenia elektroniczne produktów zregenerowanych.
3.     Należy używać produktu zgodnie z jego przeznaczeniem.
4.     Gwarancja jakości i wydajności udziela się do momentu wyczerpania środka barwiącego (atramentu, tonera, taśmy).
5.     W przypadku wad produktu, uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie drukarki, sprzedający gwarantuje: 

  • wymianę wadliwego produktu na nowy, wolny od wad, lub zwrot kosztów zakupu
  • naprawa urządzenia jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii jest zastosowanie produktu marki KAIN (ubezpieczenie PZU)

6.     Procedura reklamacyjna rozpoczyna się w chwili dostarczenia wadliwego produktu do punktu jego sprzedaży 

  • dostarczenie wydruku wskazującego wadliwą pracę reklamowanego produktu jest niezbędna do rozpatrzenia reklamacji -
  • reklamowany produkt musi posiadać w sobie środek barwiący w ilości co najmniej 50% (atrament , toner ). Sprzedający dołoży należytej staranności, aby rozpatrzenie zasadności reklamacji, a tym samym wymiana produktu na nowy, wolny od wad, bądź zwrot kosztów jego nabycia, odbyło się w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 14 dni.
  • materiały eksploatacyjne należy dostarczyć kompletny w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem (karton, formy styropianowe, elastyczne wypełnienie).

7.     Towar nie podlega zwrotowi lub reklamacji w przypadku uszkodzeń mechanicznych, przy czym wymogiem firmy jest aby reklamację polegającą na zgłoszenie rozsypanego tonera wewnątrz opakowania tekturowego Klient zgłosił nie później niż w dniu otrzymania przesyłki.
8.     Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych produktu, chyba że nabywca wykaże, że uszkodzenie nastąpiło przed zakupem.
9.     W przypadku reklamacji produktu marki KAIN, który spowodował uszkodzenie drukarki, należy poinformować o tym fakcie punkt sprzedaży, w celu uzgodnienia ze sprzedającym terminu odbioru uszkodzonej drukarki od klienta lub terminu dostarczenia urządzenia do naszej siedziby. Posiadamy własny serwis drukarek i wszelkie opinie uszkodzeń drukarki wykonujemy sami. Nie pokrywamy kosztów wykonania ekspertyz lub napraw wykonanych przez inne firmy zewnętrzne (w przypadku kserokopiarek, serwis oraz wykonanie ekspertyzy jest zlecane firmie zewnętrznej - wskazanej przez naszą firmę) Jeśli klient posiada opinię punktu serwisowego, w której stwierdza się, że uszkodzenie drukarki nastąpiło bezpośrednio w wyniku wadliwej pracy produktu marki KAIN, proszony jest o udostępnienie tej opinii sprzedającemu. Czas rozpatrzenia reklamacji uszkodzonej drukarki z uwagi na konieczność współpracy z niezależnym serwisem może przekroczyć 14 dni.
10.   Sprzedający zapewnia zwrot kosztów naprawy drukarki, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii jest zastosowanie produktu marki KAIN.
11.   Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowość usług gwarancyjnych, jeżeli ich przebieg zostanie zakłócony nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze wyższego rzędu. Jeżeli nieterminowość usług gwarancyjnych nastąpi w normalnych okolicznościach, reklamacje będą rozpatrywane na korzyść klienta.
12. Ograniczona gwarancja na moduły drukujące marki „KAIN” w drukarkach Oki®, Brother®, Samsung®, Ricoh®, Lexmark® - Ta ograniczona gwarancja obejmuje moduły drukujące marki ‘KAIN” do drukarek Oki®, Brother®, Samsung®, Ricoh®, Lexmark® oraz tonerów wymienionych przez klienta i dotyczy tylko produktów marki KAIN lub tonerów oryginalnych sprzedawanych przez lub wypożyczanych od firmy F. U-H. „KAIN”, autoryzowanych sprzedawców i dystrybutorów.


Zakres gwarancji obejmuje jakość i ilość wydruków zgodną z parametrami tonerów O.E.M. (Oryginal Equipment Manufacturer) przy międzynarodowym standardzie zaczernienia 5% arkusza A4, równocześnie firma KAIN oświadcza, że kasety z tonerem do drukarek laserowych oraz głowice atramentowe zakupione w naszej firmie są w pełni kompatybilne z produktami zalecanymi przez producentów drukarek.

Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku stwierdzenia przez firmę „KAIN” - naruszenie plomb lub nalepek gwarancyjnych, a także usunięcia lub zatarcia numerów seryjnych oraz wszelkich prób napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych podejmowanych przez nieuprawnione osoby lub firmy.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

F.U-H "KAIN"
ul. Bukowa 25a
87-100 Toruń
Dodatkowe informacje

 
Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

Warunki gwarancji na produkty marki "KAIN" 

REKLAMACJA
Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

 

 

REKLAMACJE

  1. Gwarancją nie są objęte jakiekolwiek wady, które wystąpiły ze względu na niewłaściwe posługiwanie się towarem; usterki powstałe w wyniku ingerencji w produkt, wykonywanych przez inny podmiot niż firmę KAIN w okresie gwarancji; jakiekolwiek wady wynikające z nieprawidłowego przechowywania, niewłaściwej konserwacji itp.
  2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady ukryte, powinien odesłać go na adres sklepu wraz z dokumentem zakupu, wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym (dostępnym do pobrania na stronie sklepu) oraz wydrukami, wskazującymi na zgłaszaną usterkę.
  3. Ograniczona gwarancja na moduły drukujące marki „KAIN” w drukarkach Oki®, Brother®, Samsung®, Ricoh®, Lexmark®Ta ograniczona gwarancja obejmuje moduły drukujące marki ‘KAIN” do drukarek Oki®, Brother®, Samsung®, Ricoh®, Lexmark® oraz tonerów wymienionych przez klienta i dotyczy tylko produktów marki KAIN lub tonerów oryginalnych  sprzedawanych przez lub wypożyczanych od firmy F. U-H. „KAIN”,  autoryzowanych sprzedawców i dystrybutorów. 
  4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  6. W wyniku zaginięcia przesyłki podczas transportu czas rozpatrywania reklamacji ulega wydłużeniu, spowodowane jest to złożeniem stosownych dokumentów
  7. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.
  8. Przesyłka zwrotna jest odsyłana do klienta na koszt sprzedającego.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.U-H "KAIN"
ul. Bukowa 25a
87-100 Toruń

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.

POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU
W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

O sprzedającym
Gosia_Pok
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

10

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 56 650 97 29
  • 56 650 97 43
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Świadczymy usługi z zakresu: 

profesjonalnej regeneracji zasobników do drukarek atramentowych, 

laserowych, igłowych oraz kopiarek   

pogwarancyjnego serwisu drukarek   

sprzedaży artykułów papierniczych i biurowych  

drukowania, skanowania, kopiowania w kolorze do formatu A3 


Działamy w zgodzie z ekologią, ponieważ podstawą naszej produkcji jest proces recyklingu,  w trakcie którego wykorzystujemy zużyte kartridże.   Rozwiązujemy także problem utylizacji zgodnie z Ustawą o Odpadach z 27.04.2001 (Dz. U. Nr 62, poz. 628).   Różnica w cenie pomiędzy naszymi produktami a tzw. “nowymi zamiennikami” wynika z faktu, że komponenty,  z których korzystamy do regeneracji tonerów nie łamią patentów, ponieważ pochodzą od renomowanych dostawców.  Dzięki temu jesteśmy pewni, że nasze produkty poza wysoką jakością i wydajnością wydruków są przede wszystkim zgodne z prawem.  

Pozostałe informacje

Działamy w zgodzie z ekologią, ponieważ podstawą naszej produkcji jest proces recyklingu,  w trakcie którego wykorzystujemy zużyte kartridże.   Rozwiązujemy także problem utylizacji zgodnie z Ustawą o Odpadach z 27.04.2001 (Dz. U. Nr 62, poz. 628).   Różnica w cenie pomiędzy naszymi produktami a tzw. “nowymi zamiennikami” wynika z faktu, że komponenty,  z których korzystamy do regeneracji tonerów nie łamią patentów, ponieważ pochodzą od renomowanych dostawców.  Dzięki temu jesteśmy pewni, że nasze produkty poza wysoką jakością i wydajnością wydruków są przede wszystkim zgodne z prawem.