HONDA Odyssey Koła Opony zimowe 215/65 R16 FULDA (6483589104)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
890,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 50,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: używany
  • liczba felg w ofercie: 4 szt.
  • średnica felgi: 16"
  • szerokość opony: 215 mm
  • profil opony: 65
  • rozstaw śrub: 5x114.3
  • rodzaj opon: zimowe
  • producent felg: honda (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: honda
  • waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]
Honda Odyssey z 2001 roku na części. Przebieg samochodu 125000 mil.

Witam.

Do sprzedania części z samochodu widocznego na zdjęciach powyżej. Brak elementów niewidocznych na foto, czyli nie ma zderzaka przedniego, lampy, błotnika, maska jest delikatnie uszkodzona na rogu.

Cała reszta samochodu jest dostępna, sprawna, oprócz skrzyni biegów.

Zapraszam do telefonicznego uzgadniania dostępności elementów - 791550111

Możliwy odbiór osobisty w Krakowie lub wysyłka po przedpłacie, ceny wysyłek do uzgodnienia.

Ta aukcja dotyczy 4 oryginalnych FELG ALUMINIOWYCH z założonymi oponami zimowymi FULDA KRISTALL CONTROL HP. Produkcja opon 26 tydzień 2011 roku, kupione jako nowe i przez 5 zim używane tylko na tym samochodzie.

Nigdy nie naprawiane, spokojnie na najbliższe 3 sezony, jeśli nie więcej.

Felgi natomiast w stanie jak na foto, raczej do odnowienia, chociaż ja na nich jeździłem :)

Proste, wyważone, założyć i jechać. Opony dość ciche.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 75 2490 0005 0000 4000 3360 8318
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

1. Sklep rozpatruje reklamacje przekazane w formie elektronicznej na adres : gotik76@gmail.com. 2. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe klienta, oznaczenie aukcji, opis problemu. Dołączenie do reklamacji kopii faktury/paragonu dokumentującej sprzedaż, szczegółowego opisu przyczyn reklamacji i dokumentacji fotograficznej potwierdzającej okoliczności opisane w reklamacji, jak również oznaczenie przesyłki/maila określeniem Reklamacja, pozwala przyśpieszyć czas rozpatrywania reklamacji przez Sklep. 3. Jeżeli zgłoszenie ma braki lub nieścisłości uniemożliwiające nadanie mu dalszego biegu Sklep zwróci się do klienta o ich uzupełnienie lub wyjaśnienie. 4. Sklep rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia. Odpowiedź udzielana jest w takiej samej formie w jakiej została zgłoszona reklamacja, chyba że co innego wynikało z jej treści. 5. Sklep nie przyjmuje kierowanych do niego przesyłek pocztowych odesłanych za pobraniem, jeśli taki sposób dostawy nie został uprzednio uzgodniony i zaakceptowany przez Sklep. 6. Odpowiedź na reklamację, o ile Klient nie zastrzegł sobie wyłącznie kontaktu w formie pisemnej, udzielana jest w formie elektronicznej na podany do kontaktu adres poczty e-mail Klienta.

pozostałe informacje

Kontakt telefoniczny w godzinach 9-15 w dni robocze. Kontakt mailowy całą dobę. Możliwe odbiory osobiste, ceny takie same jak na allegro. Wysyłka w dniu zakupu w 90% przypadków, jeśli zakup dokonany do godziny 14.