HONDA ACCORD 2010 LUSTERKO (6922435203)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
349,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: LUBLIN, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: lewe
  • kolor: czarny
  • waga (z opakowaniem): 15 [kg]
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze
HONDA ACCORD 2010'!!!!
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST LUSTERKO
DO TEGO MODELU.
CENA ZA SZT.WERSJA ANGIELSKA
INFORMACJE: 501-385-709
lub 533-339-555
Biorąc udział w naszych aukcjach akceptujesz regulamin zawarty na stronie „o sklepie”
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 63 1050 1461 1000 0023 2352 9905
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Firma Simcar
Kozubszczyzna 52
21-030 Motycz
NIP: 564-163-29-08
REGON: 060294489

reklamacje

1. Reklamacje uwzględniane są tylko i wyłącznie po okazaniu paragonu lub faktury dołączonej do przesyłki. 2. Zwroty i reklamacje towarów przyjmujemy jedynie na koszt klienta. Odbieramy paczki wyłącznie bez pobrania. 3. W przypadku uszkodzenia przesyłki prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera.