HOME łóżko z wysokim zagłówkiem 140x200 (6910931879)

6 dni do końca
cena kup teraz
1 980,00 zł
z 100 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 150,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 150,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław, Polska

HOME tapicerowane łóżko z wysokim zagłówkiem

1980 zł

HOME tapicerowane łóżko z wysokim zagłówkiem wykonane w ekoskórze

Wykonanie

W standardzie łóżko wyposażone jest w stelaż sprężynujący na drewnianej ramie pod materac, który zwiększa komfort wypoczynku.
Łoże dostępne jest także w wersji z pojemnikiem na pościel, gdzie stelaż sprężynujący łoża wraz z materacem unosi się za pomocą pneumatycznych siłowników.

Łoże dostępne jest w wymiarach na materac 140x200, 160x200, 180x200, 200x200.

Cena główna dotyczy łoża ze stelażem sprężynującym pod materac, bez materaca i bez pojemnika na pościel.

Wybarwienie

Możliwość obicia w innych kolorach i gatunkach ekoskór i tkanin.

Materace

Do łoża tapicerowanego polecamy materace: bonellowe, kieszeniowe 7-strefowe, lateksowe, kokosowe i inne.


Mebel do samodzielnego montażu

  • Szerokość 177 cm
  • Długość 257 cm
  • Wysokość 102 cm
  • Powierzchnia Spania 140x200 cm
  • Pojemnik na pościel Opcjonalnie
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 21 1500 2152 1221 5000 3404 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 150,00 zł
kolejna sztuka: 150,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 150,00 zł
kolejna sztuka: 150,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

PL MARKET Sp. z o.o.
ul. Komuny Paryskiej 83/40
50-452 Wrocław
NIP: 899-270-78-75
REGON: 021418128
KRS: 0000373025
Sklep Stacjonarny I-MEBEL ul. Warszawska 50 Pisz 12-200 Obsługa Klienta telefon komórkowy 797 33 99 02

kontakt

  • +48 509 831 831
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (PL MARKET Sp. z o.o., Warszawska 50, 12-200 Pisz, i-mebel@i-mebel.pl, Telefon: 509 831 831, Faks: 71 72 42 356) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.Odbierzemy rzecz. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy: 250 PLN.Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Reklamacje dotyczące Towarów 1. I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego. 2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy, Warszawska 50, 12-200, Pisz, i-mebel@i-mebel.pl. I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy nie jest producentem Towarów, jednak wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy jako sprzedawcy. I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Producent może ponosić niezależną odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej wydanej przez producenta. Jeśli dokument gwarancyjny producenta przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną 1. I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. 2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. 3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy, Warszawska 50, 12-200, Pisz, i-mebel@i-mebel.pl 4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. 5. I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

pozostałe informacje

PLATFORMA ODR „Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr/" Szanowny Konsumencie możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę. Poniżej zamieszczamy łącze elektroniczne do platformy ODRec.europa.eu/consumers/odr Platforma ODR ma na celu ułatwienie niezależnego, bezstronnego, skutecznego, klarownego, szybszego i sprawiedliwie pozasądowego rozstrzygania przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.