HOLLAS Podłoże do storczyków orchidea 5 litrów (6908403466)

zakończona
8,55 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
  • Pocztex Kurier48 10,50 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

PRZEDMIOTEM OFERTY JEST:

HOLLAS/STERLUX PODŁOŻE DO STORCZYKÓW, ORCHIDEI
5litrów

ODWIEDŹ NASZE POZOSTAŁE OFERTY!



Podstawowe parametry oferowanego przedmiotu:

- Surowce produkcyjne: torf wysoki - cegiełkowy, kora sosnowa, kokos, nawóz NPK;
- pH: 5,0-6,7;
- zasolenie: nie więcej niż 1,5g NaCl/dm3;
- objętość netto: 5litrów;
- nawóz wieloskładnikowy NPK (14-16-18): 0,4kg/m3;
- przeznaczenie: wszystkie gatunki i odmiany storczyków;
- producent: HOLLAS Sp. z o.o.;
- kraj pochodzenia: POLSKA.


Opis oferowanego przedmiotu:

Oferowanym przedmiotem jest HOLLAS - specjalistyczne podłoże do uprawy storczyków (orchidei). Objętość opakowania 5litrów. Podłoże przeznaczone jest do uprawy storczyków zarówno naziemnych jak i gatunków epifitycznych, porastających pnie i konary drzew. Oferowany substrat to gotowy do użytku, przepuszczalny i szybko przesychający produkt. Dzięki specjalnie dobranym składnikom produkt ten charakteryzuje się znacznie zwiększoną pojemnością powietrzną i bardzo dużą przewiewnością.
Substrat powstał na bazie najwyższej jakości torfu wysokiego - torfu cegiełkowego, kory sosnowej, kokosu oraz innych komponentów. Skład podłoża gwarantuje trwałość jego struktury przez okres kilku lat.

Producentem podłoża jest firma HOLLAS Sp. z o.o. Działalność firmy obejmuje eksploatację torfowisk oaz produkcję wyrobów torfowych z przeznaczeniem na rynek krajowy jak i eksport. Pod względem eksploatowanej powierzchni i ilości wytwarzanych wyrobów torfowych firma HOLLAS jest jednym z największych producentów w Polsce.


Elementy będące przedmiotem oferty:

- HOLLAS STERLUX - podłoże do storczyków - 1 opakowanie = 5litrów.



INNE PODŁOŻA ZNAJDZIESZ TUTAJ

***** PODŁOŻE jest nowe, oryginalnie zapakowane *****

POLECAMY RÓWNIEŻ:
PRZYRZĄDY POMIAROWE
DONICZKI

ODWIEDŹ NASZE POZOSTAŁE OFERTY!


Kontakt:



TEL.: +48 607 05 65 57 (pon. - pią. w godzinach 10-17)



E-MAIL: lub FORMULARZ KONTAKTOWY



Zgodnie z (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U. 94 Nr 43 poz. 170) „Kopiowanie i rozpowszechnianie całości lub fragmentów tekstu do celów zarobkowych bez zezwolenia autora jest Z A B R O N I O N E i stanowi naruszenie praw autorskich.”
Materiały umieszczone w naszych ofertach w postaci zdjęć, opisów, kodu HTML, itp. są własnością firmy 100PLAMEK i wykorzystanie ich bez naszej zgody jest zabronione!
Wszystkie opublikowane znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm.

podlozamarina
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,05 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48 10,50 zł
kolejna sztuka: 0,05 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,05 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
PROWADZIMY TYLKO SPRZEDAŻ WYSYŁKOWĄ!

Dokonując zakupów z naszych ofert, akceptujesz "Regulamin" umieszczony na stronie "O mnie".

Kupując kilka przedmiotów, za przesyłkę płacisz tylko raz!!!

Numer konta otrzymujesz we wiadomości potwierdzającej zakup.

Wystawiamy faktury VAT.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

100PLAMEK Agnieszka Koryczan
ul. Białe Wzgórze 4
30-203 Kraków
NIP: 677-206-96-38
REGON: 120438396
Firma prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową. Nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionego towaru.

kontakt

  • +48 607 05 65 57
    Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00

pozostałe informacje

ZWROTY TOWARÓW. 1. Klient będący Konsumentem, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odebrania przesyłki. 2. W celu odstąpienia od Umowy, Konsument wypełnia Formularz Odstąpienia od Umowy, który znajduje się pod adresem wskazanym w punkcie 7. Wypełniony formularz Konsument przesyła w formie elektronicznej na adres e-mail lub w formie papierowej na adres poczty tradycyjnej wskazany do składania reklamacji. Konsument może złożyć również oświadczenie odstąpienia od Umowy w innej formie niż ww. 3. Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do odsyłanego Towaru prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon fiskalny). Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i wysłać na niżej podany adres, a na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT": 100PLAMEK Agnieszka Koryczan, skrytka pocztowa 111 (ul. Senatorska 26), 30-951 Kraków 45. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy, koszt odesłania Towaru, ponosi Konsument. 5. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar (cena towaru oraz koszt dostawy do Konsumenta do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie) niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwracanej rzeczy lub potwierdzenia jej odesłania (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Sklep dokona zwrotu należności w sposób określony przez Konsumenta w Formularzu Odstąpienia od Umowy. 6. Konsument jest odpowiedzialny wobec Sklepu za zmniejszenie wartości Towaru w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sklep ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. 7. Formularz Odstąpienia od Umowy: - FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY W FORMACIE .PDF http://www.100plamek.pl/images/formularze/odstapienie_mc.pdf - FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY W FORMACIE .DOC http://www.100plamek.pl/images/formularze/odstapienie_mc.doc

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
100Plamek Agnieszka Koryczan
skrytka pocztowa 111 (ul. Senatorska 26)
30-951 Kraków 45
PL
Dodatkowe informacje

1. Klient będący Konsumentem, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.

2. W celu odstąpienia od Umowy, Konsument wypełnia Formularz Odstąpienia od Umowy, który znajduje się pod adresem wskazanym w punkcie 7. Wypełniony formularz Konsument przesyła w formie elektronicznej na adres e-mail lub w formie papierowej na adres poczty tradycyjnej wskazany do składania reklamacji. Konsument może złożyć również oświadczenie odstąpienia od Umowy w innej formie niż ww.

3. Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do odsyłanego Towaru prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon fiskalny). Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i wysłać na niżej podany adres, a na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT": 100PLAMEK Agnieszka Koryczan, skrytka pocztowa 111 (ul. Senatorska 26), 30-951 Kraków 45.

4. W przypadku odstąpienia od Umowy, koszt odesłania Towaru, ponosi Konsument.

5. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar (cena towaru oraz koszt dostawy do Konsumenta do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie) niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwracanej rzeczy lub potwierdzenia jej odesłania (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Sklep dokona zwrotu należności w sposób określony przez Konsumenta w Formularzu Odstąpienia od Umowy.

6. Konsument jest odpowiedzialny wobec Sklepu za zmniejszenie wartości Towaru w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sklep ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

7. Formularz Odstąpienia od Umowy:

 - FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY W FORMACIE .PDF http://www.100plamek.pl/images/formularze/odstapienie_mc.pdf

- FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY W FORMACIE .DOC http://www.100plamek.pl/images/formularze/odstapienie_mc.doc

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
100Plamek Agnieszka Koryczan
skrytka pocztowa 111 (ul. Senatorska 26)
30-951 Kraków 45
PL
Dodatkowe informacje

1. Jeżeli kupiony towar ma wadę, Klient może złożyć reklamację z tytułu rękojmi, w której określi swoje żądania. Klient w ramach reklamacji może żądać jednego z czterech działań:

- naprawa towaru,

- wymiana towaru na nowy,

- obniżenie ceny towaru,

- odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna.

2. W celu złożenia reklamacji z tytułu rękojmi, Klient wypełnia Formularz Reklamacyjny, który znajduje się pod adresem wskazanym w punkcie 9. Wypełniony formularz Klient przesyła w formie elektronicznej na adres e-mail lub w formie papierowej na adres poczty tradycyjnej wskazany do składania reklamacji. Jeżeli podane w Formularzu Reklamacyjnym dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sklep zwraca się do Klienta o uzupełnienie ich we wskazanym zakresie.

3. Uprawnienie z tytułu rękojmi przysługuje: - Klientowi będącym Konsumentem w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania Towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklep w ciągu 1 (jednego) roku od zauważenia wady (niemniej najlepiej wadę zgłosić zaraz po zauważeniu), - Klientowi nie będącym Konsumentem w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania Towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklep natychmiast po zauważeniu wady.

4. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty otrzymania Formularza Reklamacyjnego, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Odpowiedź na reklamację będzie wysłana na podany przez Klienta adres e-mail lub adres poczty tradycyjnej.

5. W przypadku konieczności odesłania przez Klienta, reklamowanego Towaru (w celu naprawy, wymiany na nowy lub odstąpienia od Umowy) należy wysłać go rejestrowaną przesyłką pocztową ekonomiczną na adres: 100PLAMEK Agnieszka Koryczan skrytka pocztowa 111 (ul. Senatorska 26) 30-951 Kraków 45. Do odsyłanego Towaru należy dołączyć dowód zakupu (najlepiej paragon) oraz Formularz Reklamacyjny. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "REKLAMACJA".

6. Jeżeli reklamowany Towar ma być naprawiony lub wymieniony na nowy Sklep, najpóźniej w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym Towarem, dostarczy Klientowi Towar wolny od wad. Dokona również zwrotu kosztów przesyłki poniesionych przez Klienta (do wartości rodzaju przesyłki określonej w punkcie „5” niniejszego rozdziału).

7. Jeżeli w ramach rękojmi, Klient żąda obniżenia ceny reklamowanego Towaru, Sklep, natychmiast, ale nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, dokona zwrotu różnicy w cenie Towaru na rachunek bankowy podany przez Klienta w Formularzu Reklamacyjnym.

8. Jeżeli w ramach rękojmi, Klient żąda odstąpienia od Umowy, Sklep po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, natychmiast, ale nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym Towarem, dokona zwrotu kosztów poniesionych przez Klienta na rachunek bankowy podany w Formularzu Reklamacyjnym.

9. Formularz Reklamacyjny:

- FORMULARZ REKLAMACYJNY W FORMACIE .PDF http://www.100plamek.pl/images/formularze/reklamacja.pdf

- FORMULARZ REKLAMACYJNY W FORMACIE .DOC http://www.100plamek.pl/images/formularze/reklamacja.doc