HOKER BRĄZ MILANO ABS PODNOSZONY OBROTOWY 360 (6481998890)

3 osoby kupiły 8 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
74,95 zł
z 92 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
  • lokalizacja: BRAK ODBIORU OSOBISTEGO
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • materiał: chrom
  • szerokość mebla: 43.00 [cm]
  • wysokość mebla: 89.00 [cm]
  • głębokość mebla: 39.00 [cm]

KONTAKT
Telefon 1: 530-521-788
Telefon 2: 531-105-705
e-mail: nokiam31@gmail.com

FORMY DOSTAWY

Czas dostawy: 1-2 dni robocze

Firmy kurierskie dostarczają przesyłki w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00.

FORMY PŁATNOŚCI:

- przesyłka pobraniowa

- płatność poprzez PayU

- przelew bankowy:

Idea Bank S.A. 83 1950 0001 2006 0192 6734 0002

W tytule przelewu prosimy wpisać nick z Allegro.

NASZE PRODUKTY
(proszę kliknąć w obrazek)

REGULAMIN

Link do regulaminu:

KLIK

Dokonanie zakupu na aukcji jest równoznaczne z akceptacją warunków regulaminu.

Witamy serdecznie na naszej aukcji!

Przedmiotem aukcji są stołki (tzw. hokery) "Milano" marki Angel. Stołki są wygodne oraz znakomicie prezentują się w każdym wnętrzu. Hokery posiadają siłownik gazowy, co pozwala na regulację wysokości sterowaną za pomocą rączki znajdującej się pod siedziskiem, dzięki czemu każdy użytkownik może szybko i wygodnie dopasować wysokość do swoich indywidualnych potrzeb. W skład zestawu wchodzi również podnóżek oraz stabilna podstawa zabezpieczająca przed przewróceniem. Hokery posiadają również możliwość obrotu o 360°.

HOKERY "MILANO" NADAJĄ SIĘ ZNAKOMICIE DO:

• Kuchni

• Domowego barku

• Do różnych pomieszczeń

• Jako prezent urodzinowy, imieninowy, świąteczny

PARAMETRY TECHNICZNE


• Tworzywo siedziska: Tworzywo sztuczne ABS brązowy

• Podpórka pod nogi

• Chromowana podstawa

• Podnośnik gazowy

• Regulacja wysokości

• Bardzo prosty montaż

• Gumowe zabezpieczenie podstawy przed rysowaniem podłogi

• Obrotowe siedzisko wokół własnej osi o 360°


DANE SZCZEGÓŁOWE

• Faktura VAT na życzenie

• Wysyłka w ciągu 1-2 dni roboczych

• Możliwość zapłaty poprzez PayU

• Możliwość wysyłki za granicę (prosimy o kontakt przed zakupem)

• Do każdej paczki dołączony jest paragon lub faktura

ZABEZPIECZENIE PRZESYŁKI

Nasza firma dokłada wszelkich starań w zabezpieczeniu każdej przesyłki, a ponadto każdy produkt jest osobno sprawdzany przed wysłaniem. Gwarantujemy bezpieczną dostawę, na co wskazuje też ilość otrzymanych pozytywnych komentarzy.

Kolory przedstawione na aukcji należy traktować poglądowo i mogą odbiegać od

rzeczywistych ze względu

na różne ustawienia monitorów oraz obróbkę zdjęć.

Podnóżek służy do podpierania nóg i nie wolno na nim wstawać!

NASZE POZOSTAŁE AUKCJE

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 47 2030 0045 1110 0000 0397 8490
    • Idea Bank S.A. 83 1950 0001 2006 0192 6734 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 530-521-788
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
F.H.Angel
Prusa 4
80-209 Chwaszczyno
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia, termin wynosi 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający również ma 14 dni na zwrot środków kupującemu. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej na adres: F.H. Angel Mariola Szczepkowska, ul. Śląska 51/81, 81-304, Gdynia lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: nokiam31@gmail.com . Nabywca może w tym celu skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnionego na następującej stronie: http://angelgdynia.strefa.pl/FormularzOdstapieniaOdUmowy.pdf , lub skorzystać z wzoru poniżej: "Imię oraz nazwisko konsumenta: Adres konsumenta: Nazwa i adres przedsiębiorcy: F.H. Angel Mariola Szczepkowska, ul. Śląska 51/81, 81-304, Gdynia, nokiam31@gmail.com Adres do odesłania Towaru: F.H. Angel Mariola Szczepkowska, ul. Bolesława Prusa 4 80-209 Chwaszczyno Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Ja/My(*) ......................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: 1. 2. 3. 4. 5. Data odbioru Towaru (ów):............................ (data odbioru zamówienia od przewoźnika / z Punktu Odbioru) Proszę / prosimy (*) o zwrot środków na niżej podany numer rachunku bankowego: ...................................................... Data: Miejscowość: Podpis konsumenta: (*) - niepotrzebne skreślić" Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia wyśle do Nabywcy na trwałym nośniku potwierdzenie jego otrzymania. Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę będącego konsumentem nie jest możliwe w przypadkach, gdy zwrotowi podlegają świadczenia i towary, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić.

reklamacje

Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące działania Sprzedawcy oraz korzystania ze Sklepu. Reklamację można składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: nokiam31@gmail.com lub w formie pisemnej na adres: F.H. Angel Mariola Szczepkowska, ul. Śląska 51/81, 81-304, Gdynia Adres, pod który należy dokonać ewentualnego odesłania towaru po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu ze Sprzedawcą: F.H. Angel Mariola Szczepkowska, ul. Bolesława Prusa 4, 80-209, Chwaszczyno Reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, - zdjęcia reklamowanego przedmiotu, O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź za pomocą poczty tradycyjnej. Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. O ile nabyty towar objęty jest gwarancją np. producenta, importera, Sprzedawcy itp., której zakres potwierdza wydany wraz z towarem dokument gwarancyjny, niezależnie od innych przysługujących uprawnień reklamacyjnych, Nabywca może zgłosić reklamację, powołując się na zakres udzielonej gwarancji. Rękojmię wyłącza się w przypadku kontrahentów, którzy dokonując zakupu wybierają opcję faktury VAT.

pozostałe informacje

I. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU Użytkownik nie będący osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem osób upoważnionych do działania w jego imieniu. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych, aktualnych i pełnych danych w formularzach oraz postępować zgodnie z warunkami Regulaminu. Dane podawane przez Użytkownika nie mogą naruszać przepisów aktualnie obowiązującego prawa oraz dóbr osobistych i praw osób trzecich. Wykorzystywanie przez Użytkownika nazwy Sprzedawcy, logo Sklepu, Materiałów oraz innych niż Materiały składników Sklepu (w tym elementów graficznych Sklepu oraz układu i kompozycji Sklepu - tzw. layout) jest zabronione za wyjątkiem sytuacji wyraźnie wskazanych w Regulaminie lub gdy korzystanie ze wskazanych w niniejszym punkcie przedmiotów praw autorskich oraz przedmiotów własności przemysłowej jest możliwe na podstawie wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy lub uprawnionych podmiotów trzecich. II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE - ZAWARCIE UMOWY Użytkownik, przeglądając strony sklepu, w szczególności prezentujące towary, usługi i koszty wysyłki, ma możliwość zapoznania się z ich opisem, cechami, parametrami technicznymi, ceną oraz kosztem wysyłki oraz kosztami dodatkowymi. Sprzedawca zobowiązuje się do prezentowania na powyższych stronach jasnych i rzetelnych informacji umożliwiających Użytkownikowi zapoznanie się z jego ofertą. Przed złożeniem zamówienia Użytkownik umieszcza w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie towar lub usługę, które zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Użytkownikowi agregację wybranych towarów/usług przed ich zakupem, przeliczanie wartości towarów/usług zgromadzonych w koszyku oraz przeliczanie kosztów dostawy. Podczas wyboru towarów/usług Użytkownik może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych towarów/usług lub usuwanie ich z koszyka. Po ostatecznym wyborze towarów/usług przeznaczonych do zakupu Użytkownik zostaje skierowany do formularza internetowego służącego do składania zamówień w Sklepie. Formularz składania zamówienia może być złożony z formularzy składowych służących do określenia: adresu dostawy, sposobu dostawy, sposobu dokonania płatności za towar/usługę. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną przez Użytkownika Sprzedawcy. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca weryfikuje, czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, Sprzedawca poinformuje o tym Użytkownika. Po złożeniu prawidłowego zamówienia Sprzedawca przesyła niezwłocznie Użytkownikowi informację o przyjęciu zamówienia (przyjęcie oferty) na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji. Umowa na dany towar lub usługę zostaje zawarta z chwilą przesłania Użytkownikowi przez Sprzedawcę informacji o przyjęciu zamówienia. III. ZAPŁATA CENY Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w Sklepie towar/usługę, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7 dni od dnia dokonania zakupu, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze. Płatności za nabyte w Sklepie przez Nabywcę towary lub zamówione usługi (cena oraz koszty dostawy) dokonywane są za pomocą narzędzi płatniczych udostępnianych w Sklepie oraz na zasadach określonych przez Sprzedawcę. Dostępne formy płatności określone są na stronie "Dostawa i płatność". Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów. Koszty dostawy towaru/usługi do Użytkownika podane są odrębnie na stronie "Dostawa i płatność". Użytkownik dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy wybranego przez Użytkownika. IV. DOSTAWA Dostawa następuje na adres wskazany przez Nabywcę w terminie określonym w ofercie. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem towarów w Sklepie jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem towarów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest umówiony punkt odbioru osobistego. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar lub usługa nie są dostępne, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Nabywcę i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli jakakolwiek suma została już uiszczona.