Hoker barowy Brad,Vintage skóra czarna eko (6908287045)

3 dni do końca
cena kup teraz
600,00 zł
z 2 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
+48 796 353 184 biuro@wawameble.pl

Hoker barowy Brad,Vintage skóra czarna eko

600,00 zł

Opis

Hoker barowy Brad w stylu Vintage.

Tapicerowany,pokryty czarną skórą ekologiczną,stelaż metalowy.

Wymiary:

Szerokość:45 cm

Głębokość: 45 cm

Wysokość: 90 cm

Dane techniczne

Kontakt

Dział sprzedaży:

+48 796 353 184
biuro@wawameble.pl

Godziny otwarcia:

pon-piątek: 9-17

Dostawa

Dostawa:

Przesyłki do 30 kg kurier DPD,
No Limit.
Przesyłki pow. 30 kg
do uzgodnienia.
Wnoszenie i montaż uzgadniane indywidualnie.

Wysyłka:

Towary dostępne w magazynie wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych.
Towary na zamówienie wysyłamy w ciągu 31 dni roboczych.

Płatności

Dostępne formy płatności:

  • - PayU
  • - przelew bankowy
  • - za pobraniem - do 30 kg

Dane do przelewu:

Idea Bank
Nr konta:
88 1950 0001 2006 0280 2925 0002

Produkty

Posiadamy
w ofercie:

  • - Bufety / Komody
  • - Kredensy / Komody Wysokie
  • - Szafki RTV
  • - Stoliki Kawowe
  • - Regały
  • - Stoły do Jadalni
  • - Stoliki Pomocnicze / Okolicznościowe
  • - Szafki Nocne
  • - Konsole / Kolumny

Dodatkowe atuty:

  • - Faktury VAT
  • - Gwarancja na wszystkie produkty
+48 796 353 184 biuro@wawameble.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 88 1950 0001 2006 0280 2925 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

pozostałe informacje

Jesteśmy importerem i dystrybutorem mebli do mieszkań i biur. Zajmujemy się projektowaniem i wyposażaniem wnętrz. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce holenderskiej marki Klotz oraz przedstawicielem niemieckiej marki Sit. Współpracujemy ze sklepami i projektantami. Zapraszamy do zakupów w naszym sklepie.Zespół Wawameble Adres:GN Consulting (Rolastrans) ul.3 Maja 805-800 Pruszków NIP 772-104-06-48Regon:590328114 Dane Kontaktowe: tel.796 353 184biuro@wawameble.pl REGULAMIN SKLEPU 1. Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę GN Consulting, zwanym dalej Sprzedającym. 2. Dokonanie zakupu produktu przez Kupującego na aukcji prowadzonej przez Sprzedającego oznacza, że Kupujący zapoznał się z treścią Regulaminu i go zaakceptował. 3. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości należy skontaktować się ze Sprzedającym przed dokonaniem zakupu. WARUNKI OGÓLNE WARUNKI OGÓLNE 1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem portalu internetowego Allegro. 3. Średni czas realizacji Zamówienia (od złożenia zamówienia do wysłania towaru do Kupującego) wynosi:7 dni roboczych dla towarów w magazynie,31 dni roboczych dla towarów na zamówienie. PŁATNOŚCI 1. Ceny podane w Sklepie internetowym wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 2. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu, który dostarczany jest wraz z listem przewozowym. 3. Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania zamówienia. 4.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany cen produktów. 5.Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, o których mowa w powyższym punkcie, realizowane będą na zasadach obowiązujących w momencie ich składania. Niniejszy zapis nie dotyczy produktów objętych jakąkolwiek formą promocji lub wyprzedaży, jeżeli doszło do wyczerpania zasobów takich produktów. 6. Kupujący może korzystać z następujących form płatności: płatność z góry za pośrednictwem PayU lub przelewem bankowym na rachunek Sprzedającego wskazany na aukcji przedmiotu, bądź płatność przy odbiorze. 7. Dokonując płatności z góry Kupujący w tytule przelewu powinien wpisać swój Nick z Allegro oraz numer aukcji. DOSTAWA 1. Wyboru formy dostawy dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia. 2. Koszty wysyłki są zgodne z aktualnymi cennikami i zależą od wagi oraz rozmiarów przesyłki.Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki podczas składania zamówienia. 3. Koszty dostawy ponosi Kupujący chyba ,że w ofercie jest inaczej. 4. Termin nadania wysyłki określony na aukcji jest terminem przewidywanym, nie jest on wiążący. 5. Kupujący powinien sprawdzić stan i zawartość przesyłki przy dostawcy. REKLAMACJE 1.Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki przy dostawie . W razie stwierdzenia, że przesyłka jest uszkodzona lub jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem prosimy Kupujących o zgłoszenie tego faktu do dostawcy i spisanie z nim "Protokół reklamacji". 2. W przypadku otrzymania przez Kupującego produktów wadliwych Sprzedający zapewnia ich wymianę na produkty wolne od wad na własny koszt.Wymiana dotyczy produktów posiadających wady fabryczne.Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni.W przypadku produktów na zamówienie -w terminie 14 dni zostanie przedstawiona propozycja załatwienia reklamacji. 3. Adres na który należy odesłać zwracany produkt: GN Consulting (magazyn Rolastrans) ul.3 Maja 8 05-800 Pruszków 4. Zwrot wartości towaru nastąpi przelewem na rachunek bankowy, w związku z tym Kupujący powinien podać pełną nazwę, adres i numer rachunku bankowego. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Kupującemu, będącemu Konsumentem w rozumieniu ustawy przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni, od dnia otrzymania towaru.Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Następnie towar należy odesłać w ciągu kolejnych 14 dni. 2.Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu Kupującemu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, na konto bankowe wskazane przez Kupującego. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący. 3. Sprzedający zwróci Kupującemu cenę produktu niezwłocznie po otrzymaniu od niego produktu, nie później jednak niż w terminie 14 dni, przelewem bankowym na rachunek bankowy na wskazany przez Kupującego numer rachunku bankowego . Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący. 4.Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu oraz nie może posiadać żadnych uszkodzeń mechanicznych. 5.Towary bez opakowania lub uszkodzone nie podlegają zwrotowi. 6 .W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego. 7.Regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2016