HIT Wózek EZZO Euro-Cart PRZESYŁKA I ZWROT GRATIS (6910572995)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
389,00 zł
z 500 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Wielogłowy, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 8.0 [kg]
  • złożony z: tylko spacerówka
  • typu "parasolka": tak
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • waga wózka (kg): 7.9
  • stelaż: aluminiowy
  • koła, rodzaj: piankowe
  • dodatkowe informacje: amortyzatory, zdejmowana tapicerka, rozkładane siedzisko, regulowany podnóżek
  • dodatkowe akcesoria: folia przeciwdeszczowa, osłona na nóżki
Wózek spacerowy Euro-Cart EZZO

Firma Handlowo-Usługowa "DANEX"

Daniel Porębski

Dąbrowa 156

33-311 Wielogłowy

tel. 506 148 247, 502 157 607

e-mail: fhu.danex@gmail.com

NIP 734-321-90-61

REGON 360728168

PRZED ZAKUPEM ODWIEDŹ STRONĘ " O NAS "

KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ REGULAMIN

Wpłaty prosimy dokonywać za pośrednictwem Allegro lub przelewem tradycyjnym. Możliwa również płatność przy odbiorze towaru.

Nr rachunku bankowego

83 1050 1722 1000 0023 1564 5305

Przedmioty zakupione na naszych aukcjach wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub DPD.

NOWA KOLEKCJA
2017
Na tej aukcji nie pobieramy ŻADNEJ opłaty za dostarczenie paczki. Również wysyłka zwrotna jest BEZPŁATNA

CHARAKTERYSTYKA

- wózek spacerowy składany w systemie parasolka, przeznaczony dla dzieci w wieku 6 do 36 miesięcy

- stalowy stelaż

- 3-stopniowa regulacja oparcia obsługiwana jedną ręką

- 2-stopniowa regulacja podnóżka

- NOWOŚĆ budka przeciwsłoneczna z dodatkową sekcją i daszkiem

- barierka bezpieczeństwa

- możliwość złożenia wózka razem z barierką i budką

- pokrowiec na nóżki

- pojemny koszyk na zakupy

- hamulec łączony

- automatyczna blokada złożonego wózka (ułatwia przenoszenie)

- okienko w budce

- odpinana kieszonka w tylnej części budki

- element odblaskowe zwiększające bezpieczeństwo

- amortyzacja wszystkich kół

- KOLOR DO WYBORU

- gwarancja 12 miesięcy



DANE TECHNICZNE

Rozłożonego wózka: 60 x 49 x 105 cm
Złożonego z kołami: 102 x 29 x 34 cm
Szerokość siedziska: 35 cm
Wysokość oparcia: 46 cm
Głębokość siedziska: 21 cm
Długość podnóżka: 19 cm
Średnia kół: 15 cm
Waga: 7,9 kg

pokrowiec na nóżki

2-stopniowa regulacja podnóżka

3-stopniowa regulacja oparcia obsługiwana jedną ręką

NOWOŚĆ budka przeciwsłoneczna z dodatkową sekcją i daszkiem




barierka bezpieczeństwa

odpinana kieszeń w tylnej części budki

koszyk na zakupy

stalowy stelaż

koła piankowe

automatyczna blokada złożonego wózka (ułatwia przenoszenie)

możliwość złożenia wózka razem z barierką i budką


GRATIS!!
FOLIA PRZECIWDESZCZOWA

KUPUJĄC NA TEJ AUKCJI OTRZYMUJESZ:

WÓZEK SPACEROWY EZZO
(kolor do wyboru)

ORYGINALNĄ OSŁONKĘ NA NÓŻKI

UNIWERSALNĄ FOLIĘ PRZECIWDESZCZOWĄ

GWARANCJĘ DOOR-TO-DOOR

DARMOWĄ PRZESYŁKĘ KURIERSKĄ

BEZPŁATNĄ WYSYŁKĘ ZWROTNĄ



DOSTĘPNE KOLORY:

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 83 1050 1722 1000 0023 1564 5305
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Firma Handlowo-Usługowa "DANEX" Daniel Porębski
Dąbrowa 156
33-311 Wielogłowy
NIP: 734-321-90-61
DANE SPRZEDAJĄCEGO Firma Handlowo-Usługowa „DANEX” Daniel Porębski NIP: 7343219061, REGON: 360728168 Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. Rachunek bankowy Sprzedającego: Bank: ING Bank Śląski S.A. Numer rachunku: 83 1050 1722 1000 0023 1564 5305. Przy dokonywaniu płatności przelewem na rachunek bankowy w tytule przelewu należy podać nazwę Konta Kupującego na Allegro oraz numer Transakcji. Regulamin zakupów znajduje się na stronie sklepu internetowego sprzedającego.

kontakt

  • 502 157 607
    Kontakt w godzinach 8 - 20 przez 7 dni w tygodniu

reklamacje

REKLAMACJA TOWARU Pod pojęciem konsumenta należy rozumieć: osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (podstawa prawna: art. 22 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j.: Dz. U. z 2014 poz. 121) Podstawowe przesłanki odpowiedzialności sprzedawcy: Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli: nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenianie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzórnie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczeniazostała Klientowi wydana w stanie niezupełnym. Jeżeli Klientem jest konsument, na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza Produkt do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na sprzedanym Produkcie swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. Sprzedany Produkt ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jego zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy. Wada prawna Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa Zwolnienie Sprzedawcy od odpowiedzialności Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. Gdy przedmiotem Umowy Sprzedaży są Produkty oznaczone tylko co do gatunku albo Produkty mające powstać w przyszłości, Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy. Przepisu tego nie stosuje się, gdy Klientem jest konsument. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem Klienta będącego konsumentem za to, że sprzedany Produkt nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, o których mowa powyżej, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Klienta o zawarciu Umowy Sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem Umowy Sprzedaży. Uprawnienia konsumenta: Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień: 1) Grupa: obniżenie ceny /zwrot pieniędzy. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Jeżeli spośród sprzedanych Produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Produktów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Produktów wadliwych. 2) Grupa: naprawa/wymiana Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Terminy reklamacyjne: 1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta. 2 lata odpowiedzialności Sprzedawcy Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne. Opis reklamacji: Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności-wadyżądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży orazdanych kontaktowych składającego reklamację. Dostarczenie reklamowanego produktu: W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży-rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient może zostać poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres Dąbrowa 156, 33-311 Wielogłowy. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności-wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Termin odpowiedzi sprzedawcy na złożoną reklamację: Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. Termin realizacji żądania reklamacyjnego konsumenta przed sprzedającego: Sprzedawca jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Sprzedawca ma na ich zwrot 7 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia ceny. Warunki reklamacji zakupów Allegro dostępne również na stronie sklepu internetowego sprzedającego.