HIT PROSTOWNICA BABYLISS ST387E DIAMOND JONIZACJA (6999452471)

8 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
146,00 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 gratis
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
  • lokalizacja: Złotów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Babyliss
  • kolor dominujący: srebrny/szary
  • typ: prostownica
  • bezpieczeństwo: automatyczny wyłącznik
  • temperatura maksymalna (°C): 235
  • komunikacja: lampka kontrolna
  • szerokość płytki (mm): 24
  • regulacja temperatury: tak
  • powłoka: ceramiczna
  • funkcje: szybkie nagrzewanie, jonizacja, prostowanie na mokro

opis

99% klientów
poleca Electropl

97% klientów
poleca Electropl

99.5% pozytywnych
opinii na Allegro

Prostownica BABYLISS ST387E


+ Dostawa do Paczkomatu GRATiS!

  • Powłoka płytek Ceramiczna ,Diamond Ceramic
  • Jonizacja tak
  • Temperatura maksymalna 235 stopni
  • Regulacja temperatury Tak
  • Kolor Czarno-szary
  • Index 786275
Pełna specyfikacja produktu

Opis produktu



PROSTOWNICE DIAMOND - TYLKO JEDNO POCIĄGNIĘCIE DZIELI CIĘ OD PROSTYCH WŁOSÓW



Blask i moc diamentu dla wyjątkowo gładkich włosów
Dla kobiet, które pragną gładkich, lśniących i zdrowych włosów, BaByliss wychodzi z propozycją linii prostownic, które wyróżnia innowacyjna technologia Diamond Ceramic. Gładka ceramiczna powłoka szlifowana diamentem, której płytki znakomicie przewodzą ciepło – umożliwia precyzyjne prostowanie włosów. Płytki nagrzewają się do 235 stopni i sprawiają, że już po pierwszym pociągnięciu włosy stają się gładkie i miękkie. To doskonałe rozwiązanie dla posiadaczek włosów po koloryzacji i kobiet, które używają produktów do stylizacji. Nowa linia prostownic to kolejny dowód na wieloletnie i całkowite zaangażowanie marki BaByliss w szukanie rozwiązań idealnych dla prostej i efektywnej stylizacji włosów.

Dlaczego prostownice Diamond Ceramic sprawiają, że włosy są gładkie i lśniące?
Technologia Diamond Ceramic

Powłoka płytek Diamond Ceramic to powłoka szlifowana diamentem, która charakteryzuje się wysoką zawartością ceramiki: 60%, czyli trzykrotnie więcej niż tradycyjne powłoki ceramiczne. Powłoka płytki jest o 22% gładsza i zapewnia skuteczniejszą ochronę włosów, jest także o 37% bardziej odporna i przystosowana do długotrwałego użytkowania. Doskonale nadaje się do włosów po koloryzacji i po użyciu produktów do stylizacji. Taka budowa płytek sprawia, że prostownice z serii Diamond nadają się również do profesjonalnego użytku. Płytki są perfekcyjnie gładkie i zapewniają równomierne przewodzenia ciepła.
. Optymalna wydajność

Zastosowana w prostownicach Technologia i-Temperature gwarantuje błyskawiczne nagrzewanie się płytek oraz utrzymanie stałej temperatury na całej powierzchni płytki. W rezultacie można uzyskać doskonale wyprostowane włosy już po pierwszym przeciągnięciu.
Zaokrąglony kształt

Zaokrąglony kształt prostownic sprawia, że oprócz prostowania, w razie potrzeby można nadawać włosom kształt naturalnych i miękkich loków, podkręcać końcówki do środka lub na zewnątrz czy tworzyć objętość u nasad.
Wysoka efektywność

Płytki nagrzewają się nawet do 235°C. Temperaturę można regulować i przystosowywać ją do kondycji włosów. Technologia i-Temperature gwarantuje nagrzanie się prostownicy w krótkim czasie oraz utrzymywanie stałej temperatury na całej powierzchni płytek podczas całej stylizacji włosów.
Do włosów suchych i wilgotnych

Prostownice z serii Diamond można używać na suchych lub wilgotnych włosach. Sprawia to, że stylizację można rozpocząć w dowolnym momencie – bez konieczności dokładnego wysuszenia włosów.
Automatyczne wyłączanie
PROSTOWNICA BABYLISS ST387E

Szerokość płytek (24 x 120 mm) sprawia, że prostownica jest odpowiednia dla posiadaczek włosów półdługich i krótkich włosów. Zastosowana w prostownicy funkcja jonizacji sprawia, że włosy są idealnie wystylizowane i nie elektryzują się.


HISTORIA MARKI BABYLISS



„Nie ma chyba większego wysiłku niż usiłować ładnie wyglądać od ósmej rano do północy” powiedziała kiedyś Brigitte Bardot. To właśnie ona, nazywana w latach 60-tych „Baby”, stała się inspiracją do stworzenia marki Babyliss. Końcówka „Liss” pochodzi od francuskiego przymiotnika „lisse” oznaczającego gładkość i prostotę. Wszystko zaczęło się w Paryżu w dzielnicy Montmartre, w której M. Lelièvre w swoim autorskim salonie stworzył pierwszą elektryczną lokówkę na punkcie której oszalał cały Paryż. Później wszystko potoczyło się bardzo szybko. Jego wspólnik i przyjaciel, N. Feldblum, postanowił wprowadzić ten rewolucyjny produkt na wszystkie paryskie pokazy mody – Chanel, Givenchy czy Diora - a później do regularnej sprzedaży. Wystarczyło kilka lat, aby Babyliss stał się synonimem pięknych zdrowych włosów, które można stylizować w fantazyjny sposób nie tylko z pomocą profesjonalistów.

Cudowne bestsellery
Wszystko zaczęło się od lokówki. Dziś marka mieszcząca się nadal pod Paryżem i niedawno świętująca swoje 50 urodziny, nieustannie wprowadza udoskonalenia i innowacje technologiczne, dzięki którym nasze włosy stają się jeszcze piękniejsze. Obecnie największym bestsellerem jest lokówka automatyczna – niezwykle prosta i intuicyjna w obsłudze. Oprócz tego w ofercie znajdziemy produkty do manicure, masażery, a nawet lustereczka, które zawsze mówią że to Ty jesteś najpiękniejsza na świecie.

Jak paryski dandys
Marka w latach 90. stała się również jedną z pierwszych, które postanowiły zająć się również pięknem mężczyzn. To dla nich wymyślono przecież trymery czy strzyżarki. Od tej pory mogli oni profesjonalnie zadbać o swój wygląd korzystając z rewolucyjnych technologii. W końcu dziedzictwo paryskiego męskiego stylu będzie kultowe już na zawsze.

Historia z happy endem
W roku 1995, marka BaByliss została włączona do Grupy Conair, również rodzinnego biznesu z tradycjami i historią. Ten historyczny krok był bodźcem do nowego tempa wzrostu i pozwolił grupie pozyskiwać od początku XXI wieku globalną pozycję lidera w dziedzinie urządzeń do stylizacji włosów. Najważniejsze dla marki jest ich francuskie dziedzictwo, kreatywność i innowacyjność, dzięki której Twoje włosy stają się piękniejsze dzień po dniu.

Specyfikacja techniczna

Techniczne

Typ produktu Prostownica
Liczba poziomów temperatury 6
Powłoka płytek Ceramiczna,Diamond Ceramic
Temperatura maksymalna 235 stopni
Wbudowany grzebień Nie
Wyświetlacz LCD Nie
Płytki wymienne Nie
Szerokość płytki [mm] 24
Zastosowane technologie I-Temperature,Wet & Dry

Parametry

Załączona dokumentacja Instrukcja obsługi w języku polskim,Karta gwarancyjna
Wyposażenie Termoodporna mata
Kolor Czarno-szary
Gwarancja 36 miesięcy

Funkcje

Blokada płytek ułatwiająca przechowywanie Tak
Funkcje dodatkowe Szybkie nagrzewanie,Lampka kontrolna,Obrotowy przewód
Możliwość stosowania na suchych lub wilgotnych włosach Tak
Automatyczny wyłącznik Tak
Regulacja temperatury Tak
Jonizacja tak

Dlaczego warto kupować u nas

Najkrótszy czas
dostawy

W ELECTROpl od lat nieustannie budujemy nowe standardy w rozwiązaniach logistycznych. Dysponujemy ponad 25 000 m2 powierzchni magazynowej, za pośrednictwem wielu firm kurierskich zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy w niespełna
24 godziny.

Najwięcej
pozytywnych opinii

Naszą pracę oceniły już dziesiątki tysięcy klientów, dzięki którym ELECTROpl stało się liderem pozytywnych opinii w Internecie.

Sprzęty z polskiej
dystrybucji

ELECTROpl oferuje 30000 modeli produktów
najpopularniejszych producentów w atrakcyjnych
cenach pochodzących tylko i wyłącznie z polskiej linii dystrybucji .

Najwyższa jakość
obsługi

. Zespół ELECTROpl liczy obecnie 93 pracowników z wieloletnim doświadczeniem w handlu artykułami RTV, AGD, FOTO, komputerami oraz multimediami. Nasi konsultanci posiadają szczegółową wiedzę na temat oferowanych przez nas produktów, dzięki czemu jesteśmy zawsze gotowi doradzić wybór najbardziej optymalnego zakupu.

Ponad milion
zadowolonych klientów

Już po pięciu latach działalności, zrealizowaliśmy milionowe zamówienie i tym samym staliśmy się jednym z największych sklepów internetowych w Polsce. To dzięki zaufaniu naszych Klientów udało nam się osiągnąć ten sukces. Dziękujemy!

Dostawa

Dostawa - szybko, pewnie i tylko z najlepszymi

Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg - waga gabarytowa. (nie dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania). Zapytaj o wspólne koszty wysyłki, jeśli kupisz 2 lub więcej sprzętów: allegro@electro.pl

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

poniedziałek - piątek: 8:00 - 20:00 sobota: 10:00 - 18:00
niedziela: 10:00 - 18:00

801 080 167
22 122 32 00
allegro@electro.pl

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
2,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
21,00 zł
kolejna sztuka:
2,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

TERG S.A.
Za Dworcem 1D
77-400 Złotów
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 12 Regulaminu, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.electro.pl/reklamacjezglos.html

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia żądania zawierającego reklamację.

7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@electro.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

8. Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, http://www.poznan.wiih.gov.pl. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”)
Niciarniana 54
92-320 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu. 

 Należy w tym celu odesłać produkt na adres:

TERG S.A.
Centrum Dystrybucji Łódź 2
Magazyn Reklamacji (brama „C”)
ul. Niciarniana 54
92-320 Łódź

Wzór formularzaodstąpienia od umowy znajdziesz pod adresem:

http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_ELECTRO.pdf

Taki dokument możesz nam również dostarczyć za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres mailowy: reklamacje@electro.pl lub skorzystać z formularza znajdującego się na stronie internetowej electro.pl pod adresem: https://www.electro.pl/withdraw.html
 

 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

 W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.

 Pamiętaj!
 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa.
 

Wyższe koszty odesłania dotyczą takich kategorii produktowych jak telewizory i kina domowe, lodówki i zamrażarki, pralki i suszarki, kuchnie, zmywarki, okapy, piekarniki, płyty, kuchenki mikrofalowe, ekspresy, klimatyzatory, rowery, motocykle, motorowery, skutery, foteliki samochodowe, wyposażenie siłowni, maszyny ogrodowe, narzędzia ogrodnicze, myjki wysokociśnieniowe, grille, maszyny budowlane, zlewozmywaki, architektura ogrodowa, meble ogrodowe, baseny.

Szczegółowe warunki zwrotów

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_ELECTRO.pdf.   Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: reklamacje@electro.pl

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: https://www.electro.pl/withdraw.html. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A. Centrum Dystrybucji Łódź 2, Magazyn Reklamacji (brama „C”), ul. Niciarniana 54, (92-320) Łódź.

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

13. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

14. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.