HIT Pralka Samsung WF70F5E0W2W ECO BUBBLE A+++ 7kg (6482282781)

zakończona
1 149,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Złotów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • głębokość (cm): 55.00
  • klasa energetyczna: A+++
  • liczba obrotów (obr/min): 1200
  • ładowność bębna (kg): 7.00
  • marka: Samsung
  • sposób ładowania: od frontu

Bezpieczne
zakupy

Ponad 25 tyś.
produktów

Infolinia 7 dni
w tygodniu

Pralka SAMSUNG WF70F5E0W2W Eco Bubble

  • Szerokość [cm] 60
  • Głębokość [cm] 55
  • Wysokość [cm] 85
  • Klasa energetyczna A+++
  • Maksymalna prędkość wirowania [obr/min] 1200
  • Index 785860

Pełna specyfikacja produktu

Opis produktu


Teraz możesz prać w zimnej wodzie tak skutecznie, jak w ciepłej – dzięki technologii Eco Bubble™ zastosowanej w pralkach Samsung. Ta rewolucyjna technologia oszczędza energię podczas każdego cyklu prania. Pierz na zimno. Oszczędzaj energię.

Jak działa technologia Eco Bubble™?

Rewolucyjna technologia Samsung Eco Bubble™ przed rozpoczęciem cyklu tworzy pianę z detergentu, powietrza i wody, produkując bąbelki czyszczące, które wnikają do tkaniny szybciej niż detergent o wysokim stężeniu. Dzięki temu możesz prać ubrania w zimnej wodzie z tą samą skutecznością co w ciepłej, zmniejszając pobór energii.

Elegancja dla twojego domu

Elementy wykończenia Crystal Gloss™ sprawiają, że pralka staje się ozdobą każdego wnętrza. Zamiast sztampowych prostokątnych kształtów, przednia część pralki jest nieco zaokrąglona, co czyni jej wygląd bardziej atrakcyjnym. Elegancka, przezroczysta obwódka drzwi wykonana jest zgodnie z technologią Samsung Touch of Color™. Szeroki ekran z płaskimi przyciskami reagującymi nawet na delikatny dotyk doskonale pasuje do atrakcyjnych kształtów pralki. * Specyfikacje mogą różnić się w zależności od modelu.

Smart Check rozpozna i rozwiąże problem za ciebie

Wyobraź sobie, że w przypadku problemu z pralką nie musisz dzwonić po mechanika, ponieważ urządzenie potrafi samodzielnie znaleźć rozwiązanie. Nowa pralka Samsung wyposażona jest w innowacyjny system Smart Check. System Smart Check wykrywa i przeprowadza diagnostykę błędów na wczesnym etapie oraz proponuje łatwe rozwiązania – wystarczy użyć smartfona z funkcją skanowania LED. Nie trzeba nawet wertować instrukcji obsługi – problem można rozwiązać, zanim urośnie do poważnych rozmiarów.

Usuń plamy, nie dodając sobie pracy

Istnieje wiele sposobów na pobrudzenie sobie ubrań. Natomiast jest tylko jeden zupełnie wyjątkowy sposób ich czyszczenia. Funkcja Stain Away wykorzystuje technologię Eco Bubble™, aby dogłębnie, delikatnie i skutecznie usuwać zabrudzenia z ubrań. Dzięki niej możesz pozbyć się najczęściej pojawiających się plam – z wina, przecieru pomidorowego, krwi, czekolady i trawy – a także tych rzadziej spotykanych.

Pamięć ostatniego cyklu

Jeśli często pierzesz, korzystając z tego samego cyklu i ustawień pralki, nie musisz za każdym razem programować urządzenia. Funkcja pamięci ostatniego cyklu zapamiętuje ustawienia poprzedniego prania – nawet jeśli pralka została wyłączona. Wystarczy nacisnąć włącznik, aby rozpocząć pranie. Ty z kolei już możesz liczyć zaoszczędzony w ten sposób czas.

Technologia Diamond Drum

Proste kształty bębna Diamond Drum zapewniają skuteczność i delikatność prania. Wnętrze bębna posiada wyprofilowane otwory przypominające kształtem diamenty, które chronią tkaniny przed uszkodzeniem. W ten sposób możesz skutecznie prać tkaniny, nie uszkadzając ich.

Szybkie pranie

Napięty program dnia nie przeszkodzi ci w zrobieniu prania – masz przecież program Quick Time Wash.

Specyfikacja techniczna

Wymiary

Szerokość [cm] 60
Głębokość [cm] 55
Wysokość [cm] 85

Klasy

Klasa prania A
Klasa wirowania B
Klasa energetyczna A+++

Wirowanie

Regulacja prędkości wirowania Skokowa
Maksymalna prędkość wirowania [obr/min] 1200

Techniczne

Poziom hałasu (pranie) [dB] 62
Pozycjonowanie bębna do otwarcia Nie dotyczy
Sposób załadunku Od przodu
Rodzaj pralki Pralka wolnostojąca
Bezpieczeństwo użytkowania Zabezpieczenie przed dziećmi,Blokada przedwczesnego otwarcia drzwi,Blokada panelu sterowania
Pojemność znamionowa [kg] 7
Poziom hałasu (wirowanie) [dB] 76

Wyposażenie

Wyposażenie Karta gwarancyjna,Instrukc­ja obsługi w języku polskim,Wąż dopływowy,Wąż odpływowy

Funkcje

Miękkie otwieranie drzwi Nie dotyczy
Programator (sterowanie) Elektroniczne
Wyświetlacz elektroniczny LED
Funkcje dodatkowe Grzałka ceramiczna,Fuzzy Logic,Eco Bubble,Last Memory,Diamond Drum
Opóźnienie startu pracy Tak
Odświeżanie parowe Nie

Parametry

Regulacja temperatury Tak
Gwarancja 24 miesiące
Kolor Biały
Wilgotność resztkowa [%] 56

Programy

Dobór wody do wielkości załadunku Automatyczny
Programy prania Program prania syntetyków,Pranie ręczne,Program do bawełny,Pranie wełny,Program szybki - 15 min.
Czas prania w programie bawełna 40 st [min.] 171
Czas prania w programie bawełna 60 st [min.] 239

Zużycie

Roczne zużycie energii [kWh] 173
Roczne zużycie wody [l] 9400
Zużycie energii [kWh] 0.94
Zużycie wody [l/cykl] 48

Dlaczego warto kupować u nas ?

Ponad 25 tyś.
produktów

Oferujemy 25000 modeli produktów najpopularniejszych producentów w atrakcyjnych cenach, do każdego zakupionego u nas sprzętu otrzymasz fakturę Vat.

Szybka
dostawa

W Avans__pl od lat nieustannie budujemy nowe standardy w rozwiązaniach logistycznych. Dysponujemy ponad 25 000 m2 powierzchni magazynowej, za pośrednictwem wielu firm kurierskich zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy w niespełna
24 godziny.

Sprzęty z polskiej
dystrybucji

Na naszych aukcjach znajdziesz tylko i wyłącznie nowe, oryginalnie zapakowane produkty, pochodzące z polskiej linii dystrybucji.

Gwarancja
2 lata

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą z legalnego kanału dystrybucji i posiadają polską gwarancję producenta. Jako ceniony sprzedawca zapewniamy kompleksową obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną.

14 dni na
zwrot produktu

Kupując u nas zyskujesz
14-dniową gwarancję zwrotu towaru. Jeśli sprzęt nie spełni Twoich oczekiwań, nasz sklep zwróci Ci pełną wartość produktu.

Dostawa

Szybko, pewnie i tylko z najlepszymi

Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg - waga gabarytowa.
(nie dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania).
Zapytaj o wspólne koszty wysyłki, jeśli kupisz 2 lub więcej sprzętów: aukcje_allegro@avans­.pl

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

poniedziałek - piątek: 9:00 - 18:00 sobota: 9:00 - 14:00
niedziela: 10:00 - 18:00

801 080 247
22 122 33 00
aukcje_allegro@avans­.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Właścicielem konta avans__pl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 062 500 zł, NIP Nr 767-10-04-218 Regon 570217011

kontakt

  • 801 080 247
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8.00-20.00 sobota,niedziela 10.00-18.00
  • 22 122 33 00
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8.00-20.00 sobota,niedziela 10.00-18.00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”)
ul. Niciarniana 54
92-320 Łódź
Polska
 
Odstąpienie od umowy Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: reklamacje@avans.pl Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa. Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”), ul. Niciarniana 54, 92-320 Łódź. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

Rękojmia Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) Żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.electro.pl/reklamacjezglos.html Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania wiadomości elektronicznej. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@electro.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. Gwarancja Każdy zakupiony w avans__pl towar jest fabrycznie nowy. Towary sprzedawane przez avans__pl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji prezentowana jest na aukcji.

pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/