HIT! KARTA SIECIOWA DELL WIRELESS DW1520 FV23% GW (6541333076)

zakończona
22,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Słońsk
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: używany
Strona o mnie Moje komentarze Inne aukcje Zadaj pytanie Dodaj do ulubionych
e-mail: ac6@activcom.pl
Opis przedmiotu

KARTA SIECIOWA DELL WIRELESS DW1520



SPECYFIKACJA:

Producent : Broadcom

Model : BCM943224HMS

Interface : Mini PCI-Express

Prędkość transmisji : 300 Mbit/s

Protokoły : 802.11a /b /g /n

Kompatybilne z Dell:

Studio 1450
Studio 1457
Studio 1458
Studio 1555
Studio 1557
Studio 1558
Studio 1569
Studio 1745
Studio XPS 1340
Studio XPS 1640
Studio XPS 1645
Studio XPS 1647
VOSTRO 1310 1710 2510
Precision M2400, M4400
Lattitude E5400, E5500, E6300, E6400, E6500

Inspiron DeskTop 400(Zino HD)
Inspiron Mini 10 (1010)
Inspiron 11z (1110)
Inspiron 1320
Inspiron 1370
Inspiron 1440
Inspiron 1470
Inspiron 1570



Galeria przedmiotu


Zdjęcia poglądowe.

Inne aukcje

Zobacz nasze aukcje tr>

Kontakt
Wysyłka

POBRANIE: 25zł

PRZELEW: 16zł

Towar wysyłamy w dniu wpłynięcia całej kwoty na nasze konto (jeżeli wpływ nastąpi do godz.12.00). Gdy pieniądze zostaną zaksięgowane po godz.12 przesyłka wysyłana jest dnia następnego.

Zabezpieczenie przesyłki:
Sprzęt wysyłamy profesjonalnie zabezpieczony i zapakowany. Stosujemy wyłącznie nowe kartony z wytrzymałej tektury 5-warstwowej oraz profesjonalne systemy wypełnień. To wszystko abyś otrzymał produkt sprawny i nieuszkodzony mechanicznie podczas transportu. Przesyłka jest zawsze ubezpieczona.

Gwarancja:
Na zakupiony sprzęt udzielamy gwarancji.
W okresie gwarancji zapewniamy 100% operacyjną sprawność i pełną wiarygodność opisu.
Wszystkie produkty są kompleksowo testowane przed wysyłką.
Prowadzimy serwis pogwarancyjny. Szczegóły na stronie o mnie

Wysyłka ubezpieczonym
kurier­em

DOSTAWA

Płatności

Akceptujemy zarówno płatność z góry na konto bankowe jak również płatność przy odbiorze.


nr konta:

50 1020 5558 1111 1885 9600 0080


Dodano 2016-01-15 09:35
activcom

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50 1020 5558 1111 1885 9600 0080
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby firmy ACTIVCOM, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: ac6@activcom.pl Klient ma prawo zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany. Za Klienta uważa się osobę nieprowadzącą działalności gospodarczej, dlatego jeśli produkt/usługa została nabyta (w związku z prowadzeniem własnej działalności, nie przysługuje prawo opisane powyżej. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Do przesyłki należy dołączyć odpowiednio wypełniony formularz zwrotu oraz oryginał dokumentu zakupu (paragon) oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Zawracany towar należy odesłać na adres: ACTIVCOM Sienkiewicza 4 66-436 Słońsk tel 690 145 560 Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).

reklamacje

Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z opisem usterki do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego: ACTIVCOM Sienkiewicza 4 66-436 Słońsk tel 690 145 560 - Na rozpatrzenie reklamacji Sprzedający ma 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru wysłanego przez Klienta. - Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. - Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od otrzymania powiadomienia Ważne - Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. - Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). - Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.

pozostałe informacje

W przypadku chęci odbioru osobistego, uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia dostępności towaru w naszym punkcie. Odbiór osobisty odbywa się pod adresem: ACTIVCOM Sienkiewicza 4 66-436 Słońsk tel 690 145 560 Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 16:00.