-HIT- 100 sztuk koperty foliowe z klapką na CD/DVD (6482138669)

zakończona
5,24 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 4,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,69 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 14,99 zł
Zakupy powyżej 299 zł
  • lokalizacja: Kluczbork
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych

100 szt kopert foliowych na CD/DVD, z klapką. Foliowane po 100szt.

Aukcja KUP TERAZ, 1 przedmiot cenie 5,24 zł = 100 kopert foliowych z klapką

jeśli chcesz kupić więcej kopert wpisz większą ilość przedmiotów. 1 przedmiot na aukcji = 100 kopert. Koperty są foliowane po 100szt, koperty są z klapką i mają grubość ok. 75 mikronów.

Cena jest tak niska ponieważ kupujemy koperty bezpośrednio od producenta - pomijając pośredników.

CENA BRUTTO! WYSTAWIAM FAKTURY VAT LUB PARAGON - do wyboru.
Koszta dostawy również są uwzględnione na fakturze lub paragonie.

CZAS WYSYŁKI:

Paczki z kopertami są wysyłane w ciągu max. 24-48 godz. w dni robocze, licząc od zaksięgowania wpłaty jesli wybierzesz wysyłkę kurierską lub Inpost Paczkomat lub Polecony Ekonomiczny.

Przesyłki Polecone nadajemy po przez Inpost (dostawa zazwyczaj w ciągu 2 - 3 dni roboczych od nadania).




Dane kontaktowe:

FOTO PLASTYKA KOLOR
ul. Mickiewicza 21
46-200 Kluczbork
e-mail: fotoplastykakolor@wp­.pl


handel@drukarniacd.­pl

NIP: 751-101-32-43

TELEFONY:
Poniedziałek - Piątek, godz. 9.00 - 17.00:
tel. 77 418 65 59 - bezpośredni do firmy
kom. 691 791 737 - grafik


Na meile odpisujemy na ogół w ciągu kilku godzin. Wystarczy kontakt telefoniczny aby przyspieszyć odpowiedź.

Dodatkowe informacje:

Wszystkie ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT. Jeśli chcesz otrzymać f-vat to w ciągu 30min od zakupu wyślij dane do faktury oraz do wysyłki paczki na meil. Jeśli takich danych nie otrzymam w tym czasie to wystawiam paragon.

Przed licytacją zapoznaj się obowiązkowo ze stroną O MNIE (link na górze strony).
Zdjęcie na aukcji poglądowe, w rzeczywistości koperty mogą być nieco inaczej wykończone, mieć inny wygląd-nie jest to wada i nie podlega to zwrotowi czy też reklamacji. PRODUKT 100% NOWY, ORYGINALNIE ZAPAKOWANY.

WYSYŁKA:
Wg cennika z aukcji.

Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, treści aukcji zabronione.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u fotograf-sklep za co najmniej 299 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 4,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczkomaty 24/7 8,69 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 66
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Info o wysyłce w opisie aukcji. Proszę dokładnie zapoznać się z opisem aukcji. W razie pytań proszę o tel. 0 691 791 737. Od pon - pt w godz. 10.00 - 17.00.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Zajmujemy się produkcją płyt CD/DVD i opakowań/okładek drukowanych. Druk technikami: ink jet + UV, Offset, Sitodruk. Zapraszam do kontaktu celem otrzymania zestawu próbek naszej produkcji.

kontakt

  • 774186559
    zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00.

zwroty

czas na zwrot: 1 dzień

adres do zwrotu:
 
1. Klient powinien zdawać sobie sprawę z ograniczeń jakie narzuca druk offsetowy oraz druk cyfrowy czy też ink jet + UV (cyfrowy dla płyt CD/DVD). Różnice kolorystyczne mogą wystąpić w stosunku do druku tej samej pracy na różnych maszynach i w różnym czasie. Różnice takie nie podlegają reklamacji. 2. Zgłoszenie reklamacji należy przesłać na piśmie. Należy dostarczyć całość reklamowanej pozycji zamówienia, na adres sprzedawcy. Koszt przesyłki w przypadku uznania reklamacji pokryje sprzedawca. Reklamacje nie pełne (bez całego zwróconego towaru widniejącego na paragonie/fakturze) będą rozpatrywane negatywnie i koszt transportu w obydwie strony będzie zobligowany pokryć kupujący. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji przesyłka do klienta zostanie odesłana w ciągu 5 dni roboczych po uprzednim pokryciu kosztów związanych z transportem kurierem. 3. Reklamacje dotyczące jakości druku w przypadku jeśli nie zostanie przesłane 100% reklamowanego nakładu a klient wcześniej nie zamówił np. 1 próbnego egzemplarza pokazującego naszą jakość produkcji, będą rozpatrywane negatywnie bez możliwości odwołania się od decyzji. 4. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych i innych nie zamówionych. 5.Płyt CD/DVD nagrywanych we własnym zakresie przez klienta nie przyjmujemy do reklamacji ze względu na jednorazowość nośnika i możliwe łatwe uszkodzenie przez niekompatybilny sprzęt lub nie umiejętną obsługę przez człowieka. Jedyną podstawą reklamacji zapisu danych na płytach CD / DVD które były u nas nagrywane są różnice danych płyty wzorcowej i wykonanych kopii. Oznacza to, że: w przypadku dostarczania plików do nagrania przez e-mail lub ftp, nie ma podstaw do uznania ew. reklamacji zawartości płyt (nie mamy wzoru do porównania zawartości kopii i oryginału). Niemożność odtworzenia płyt w urządzeniach niekompatybilnych z nośnikiem wykorzystanym do powielenia materiału nie jest podstawą zasadnej reklamacji. Nie ponosimy odpowiedzialności za niekompatybilność zamówionych płyt CD / DVD ze sprzętem komputerowym i audiowizualnym wykorzystywanym do ich odtwarzania / nagrywania. Brak możliwości wykorzystywania prawidłowo wyprodukowanych nośników danych prosimy reklamować u dostawców sprzętu. 4.Reklamacje są rozpatrywane w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od otrzymania reklamowanego nakładu. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji koszty dostarczenia oraz ponownego wysłania reklamowanego towaru poniesie Klient. 5.W przypadku uznania reklamacji sprzedawca usunie wadę w możliwie krótkim czasie lub wykona ponowny druk. Termin ponownego wykonania reklamowanego towaru jest taki sam jak podawany w opisie przedmiotu lub inny określony przez sprzedawcę w chwili rozpatrzenia reklamacji. 6. Kontakt ze strony drukarni odbędzie się drogą email na adres podany przez klienta. Zdjęcia w opisie przedmiotu: Zdjęcia zawarte w opisie przedstawiają przykłady wyprodukowanych w przeszłości produktów, i w związku z tym mogą się one różnić od zamówionych. Zakres odpowiedzialności: Odpowiedzialność za wady, braki sprzedawanych towarów i usług oraz niedotrzymane terminy realizacji ponosimy wyłącznie do ich oferowanej wartości. Prawo odstąpienia od umowy: W trakcie trwania umowy Klient nie ma możliwości odstąpić od niej. Nie mają tu zastosowania ogólne przepisy dot. prawa do odstąpienia od umowy. Jest to spowodowane specyfiką zamawianych w Drukarni towarów i usług, które są wykonywane na konkretne zamówienie i Drukarnia nie ma możliwości ich ewentualnej dalszej sprzedaży.

reklamacje

1. Klient powinien zdawać sobie sprawę z ograniczeń jakie narzuca druk offsetowy oraz druk cyfrowy czy też ink jet + UV (cyfrowy dla płyt CD/DVD). Różnice kolorystyczne mogą wystąpić w stosunku do druku tej samej pracy na różnych maszynach i w różnym czasie. Różnice takie nie podlegają reklamacji. Przesunięcia wydruku względem środka i boków płyty do 2mm zostawiające biały nie zawsze równy margines nie są wadą i nie podlegają reklamacji. 2. Zgłoszenie reklamacji należy przesłać na piśmie. Należy dostarczyć całość reklamowanej pozycji zamówienia, na adres sprzedawcy. Koszt przesyłki w przypadku uznania reklamacji pokryje sprzedawca. Reklamacje nie pełne (bez całego zwróconego towaru widniejącego na paragonie/fakturze) będą rozpatrywane negatywnie i koszt transportu w obydwie strony będzie zobligowany pokryć kupujący. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji przesyłka do klienta zostanie odesłana w ciągu 5 dni roboczych po uprzednim pokryciu kosztów związanych z transportem kurierem. 3. Reklamacje dotyczące jakości druku w przypadku jeśli nie zostanie przesłane 100% reklamowanego nakładu a klient wcześniej nie zamówił np. 1 próbnego egzemplarza pokazującego naszą jakość produkcji, będą rozpatrywane negatywnie bez możliwości odwołania się od decyzji. 4. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych i innych nie zamówionych. 5.Płyt CD/DVD nagrywanych we własnym zakresie przez klienta nie przyjmujemy do reklamacji ze względu na jednorazowość nośnika i możliwe łatwe uszkodzenie przez niekompatybilny sprzęt lub nie umiejętną obsługę przez człowieka. Jedyną podstawą reklamacji zapisu danych na płytach CD / DVD które były u nas nagrywane są różnice danych płyty wzorcowej i wykonanych kopii. Oznacza to, że: w przypadku dostarczania plików do nagrania przez e-mail lub ftp, nie ma podstaw do uznania ew. reklamacji zawartości płyt (nie mamy wzoru do porównania zawartości kopii i oryginału). Niemożność odtworzenia płyt w urządzeniach niekompatybilnych z nośnikiem wykorzystanym do powielenia materiału nie jest podstawą zasadnej reklamacji. Nie ponosimy odpowiedzialności za niekompatybilność zamówionych płyt CD / DVD ze sprzętem komputerowym i audiowizualnym wykorzystywanym do ich odtwarzania / nagrywania. Brak możliwości wykorzystywania prawidłowo wyprodukowanych nośników danych prosimy reklamować u dostawców sprzętu. 4.Reklamacje są rozpatrywane w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od otrzymania reklamowanego nakładu. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji koszty dostarczenia oraz ponownego wysłania reklamowanego towaru poniesie Klient. 5.W przypadku uznania reklamacji sprzedawca usunie wadę w możliwie krótkim czasie lub wykona ponowny druk. Termin ponownego wykonania reklamowanego towaru jest taki sam jak podawany w opisie przedmiotu lub inny określony przez sprzedawcę w chwili rozpatrzenia reklamacji. 6. Kontakt ze strony drukarni odbędzie się drogą email na adres podany przez klienta. Zdjęcia w opisie przedmiotu: Zdjęcia zawarte w opisie przedstawiają przykłady wyprodukowanych w przeszłości produktów, i w związku z tym mogą się one różnić od zamówionych. Zakres odpowiedzialności: Odpowiedzialność za wady, braki sprzedawanych towarów i usług oraz niedotrzymane terminy realizacji ponosimy wyłącznie do ich oferowanej wartości. Prawo odstąpienia od umowy: W trakcie trwania umowy Klient nie ma możliwości odstąpić od niej. Nie mają tu zastosowania ogólne przepisy dot. prawa do odstąpienia od umowy. Jest to spowodowane specyfiką zamawianych w Drukarni towarów i usług, które są wykonywane na konkretne zamówienie i Drukarnia nie ma możliwości ich ewentualnej dalszej sprzedaży.

pozostałe informacje

DOKONUJĄC WPŁATY ZA ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE KLIENT AKCEPTUJE W CAŁOŚCI TREŚĆ PRZEDSTAWIONĄ PONIŻEJ. W PRZYPADKU NIE AKCEPTACJI KTÓREGOKOLWIEK AKAPITU NIE NALEŻY DOKONYWAĆ WPŁATY I NALEŻY ZREZYGNOWAĆ Z ZAMÓWIENIA INFORMUJĄC O TYM HANDLOWCA DROGĄ E-MAIL. Podstawa prowadzenia działalności gospodarczej: Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Kluczbork. Dane rejestracyjne firmy: FOTO-PLASTYKA KOLOR tech. fot. Iwona Sahs, ul. Mickiewicza 21, 46-200 Kluczbork, NIP: 751-101-32-43, Regon: 530760516 . W internecie pod adresem: www.drukarniacd.pl oraz www.sklep.drukarniacd.pl Adres przedsiębiorstwa: FOTO-PLASTYKA KOLOR tech. fot. Iwona Sahs, ul. Mickiewicza 21, 46-200 Kluczbork. Tel stacjonarny: 77 418 65 59, Tel komórkowy: 691 791 737 , e-maile: fotoplastykakolor@wp.pl oraz handel@drukarniacd.pl oraz drukarniacd@jestsuper.pl Ceny: Wszystkie ceny podane w opisach sprzedawanych przedmiotów, usług są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Do każdej sprzedaży wystawiany jest paragon lub faktura VAT. O rodzaju ceny (czy netto czy brutto) informowany jest klient przy każdej wycenie. Jeśli podawane są ceny netto (zazwyczaj tylko w wycenach indywidualnych) to przy płatności jest doliczany do nich obowiązujący podatek VAT. Przy każdej wycenie klient jest informowany o tym czy wycena jest w wartościach NETTO czy BRUTTO. Proces zamawiania i realizacji zlecenia: 1. Klient składa zamówienie zgodnie z procedurami obowiązującymi w serwisie internetowym za pośrednictwem którego dokonuje zakupu. 2. Dokonuje przedpłaty i przesyła drogą e-mail poprawnie przygotowany plik do druku zgodny z wymaganiami w opisie kupionej usługi. 3. Złożone zamówienie może zostać anulowane przez drukarnię jeśli po zapoznaniu się z przesłanymi materiałami (plikami i próbkami) jego realizacja okaże się niemożliwa, lub pociągnie za sobą nadzwyczajne koszty lub też . 4. Prawidłowość złożonego zamówienia wraz z dostarczonymi materiałami potwierdza drogą e-mail pracownik drukarni. Informacja o poprawności i przyjęciu zamówienia do realizacji dokumentowana jest wysłaniem e-maila. W tym momencie dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Drukarnią, a Klientem. Plik trafia do produkcji i nie ma od tego momentu możliwości anulowania zleconej produkcji lub też zmiany pliku do druku czy danych do nagrania (jeśli została zamówiona usługa nagrania np. płyt CD/DVD). ZGODNOŚĆ KOLORÓW WYDRUKU Z WARTOŚCIAMI KOLORÓW Z PROJEKTU (dotyczy druku płyt i opakowań/okładek/arkuszy i innych materiałów): - DRUK OFFSETOWY CMYK, DRUK CYFROWY CMYK, DRUK INK JET + UV: Nie oferujemy możliwości dopasowania kolorów i zgodności kolorów opakowania/okładki do płyty ze względu na to, że druk odbywa się na różnych maszynach i na zupełnie różnych nośnikach co nie pozwala na dopasowanie kolorystyczne wydruków do siebie i różnice mogą być większe lub mniejsze – nie podlega to reklamacji i nie jest to wadą produktu. Druk w powyższych przypadkach zawsze staramy się zrealizować jak najbardziej dokładnie w miarę możliwości technicznych. Nie akceptujemy wzorców w postaci elektronicznej ani innych wykonanych poza naszą drukarnią. W przypadku druku offsetowego CMYK gwarantujemy zgodność kolorów na poziomie minimum 80% wartości kolorów znajdujących się w dostarczonym projekcie. Nie należy nigdy porównywać wydruku to tego co wyświetla monitor ze względu na możliwe duże różnice kolorystyki maszyny drukującej i monitora klienta. Różnice kolorystyki między projektem widocznym na monitorze a wydrukiem nie są podstawą do reklamacji, klient kupując akceptuje ten fakt. 6. Kupujący dokonując zakupu składa następujące oświadczenie ze względu na specyfikę realizowanych usług : Potwierdzam, że posiadam wszystkie prawa (autorskie, pokrewne) do powielania na płytach CD lub DVD materiału w ilości złożonego zamówienia. Oświadczam, że mam uprawnienia do materiału (w tym też pliku/plików do druku), który został wyprodukowany przeze mnie (naszą Firmę), bądź na który posiadam licencję od właściciela praw. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony trzeciej, dostarczę na żądanie firmy FOTO-PLASTYKA KOLOR wszystkie niezbędne informację dotyczące praw do ww. materiału. W przypadku poniesienia przez FOTO-PLASTYKA KOLOR jakichkolwiek strat spowodowanych wadą prawną materiału (koszty odszkodowania, procesu itp.) zobowiązuję się do ich całkowitego pokrycia. 7. Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia realizacji zlecenia w przypadku stwierdzenia nie jasności związanych z prawami autorskimi o których mowa w punkcie 6 niniejszej informacji dla konsumenta oraz w momencie gdy klient nie jest wstanie przesłać poprawnie przygotowanego projektu do druku lub gdy koszt druku ze względu na specyfikę projektu może znacznie zawyżyć koszt produkcji np. koniecznością zmiany techniki druku. 8. Prace drukowane są w postaci w jakiej zostały dostarczone przez klienta. Drukarnia nie ma obowiązku wprowadzania poprawek, modyfikacji itp., chyba że za wyraźną zgodą klienta. 9. Drukarnia zobowiązuje się do sprawdzenia poprawności pliku przed drukiem pod względem sprawdzenia jego formatu, wielkości, poprawności przestrzeni barwnej. Nie sprawdzamy plików pod kątem zawartości, literówek i innych błędów graficznych które popełni klient. 10. Drukarnia nie przechowuje plików i materiałów od klientów dłużej niż 7 dni od dnia wysyłki zlecenia do klienta. Dostarczone płyty matki po wykonaniu zlecenia są przekazywane do firmy która zajmuje się utylizacją płyt. 11. Drukarnia zobowiązuje się do realizacji zlecenia zgodnie z ustaleniami indywidualnymi z klientem jak najbardziej rzetelnie jak jest to możliwe. Gwarantujemy zgodność ilości zamówionych produktów, nie ma możliwości aby w przesyłce znalazło się mniej sztuk produktu niż zostało zamówione. Termin realizacji: 1. Terminy podawane są w dniach roboczych. Przez dzień roboczy rozumie się każdy dzień za wyjątkiem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 2. Termin realizacji podawany w treści sprzedawanej usługi lub podawany drogą email (ten podany drogą email jest terminem wiążącym) liczony jest od momentu poprawnego złożenia zamówienia, czyli od przyjęcia i potwierdzenia poprawności przygotowania plików do druku i dostarczenia przez klienta potwierdzenia przelewu. Termin realizacji podawany w opisie przedmiotu nie uwzględnia czasu dostawy przez kuriera. 3. W przypadkach gdy do zrealizowania zlecenia konieczne jest wykonanie prac przygotowawczych lub adaptacyjnych (np. opracowanie i akceptacja projektu, przygotowanie proof, przygotowanie plików lub innych prac niezbędnych do realizacji) obowiązującym terminem realizacji zamówienia pozostaje zawsze informacja przygotowana i przekazana przez pracownika drogą telefoniczną bądź e-mailową. 4. Drukarnia nie odpowiada za wady i opóźnienia w realizacji zleceń wynikające z niewłaściwego przygotowania pliku komputerowego przez Klienta (niezgodnego ze specyfikacją techniczną podaną w zaleceniach) lub innego powodu który uniemożliwia jego wykorzystanie do poprawnej realizacji zamówienia. 5. Termin realizacji zamówienia lub jednej z jego pozycji może być niedotrzymany ze strony drukarni w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. awaria, choroba, brak prądu). W takim przypadku Klient jest o tym fakcie informowany drogą telefoniczną lub e-mail, wtedy też ustalamy z klientem nowy termin dostawy lub w przypadku rezygnacji klienta z usługi zwracamy przedpłaconą kwotę w najkrótszym możliwym czasie. 6. Czas realizacji zlecenia nie obejmuje czasu dostawy przez kuriera lub innego wybranego przewoźnika.