HILDING ZORBA 140x200 materac kieszeniowy lateks (6541493299)

zakończona
899,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Prudnik/woj. opolskie/cała Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowe
  • rodzaj materaca: sprężynowe kieszonkowe
  • waga (z opakowaniem): 29.00 [kg]
  • rozmiar (cm): 140x200
  • producent: Hilding
  • twardość materaca: H2
  • wysokość materaca: 21.00 [cm]
  • informacje dodatkowe: zdejmowany pokrowiec

według zakładki "dostawa i płatność".

przy płatności z góry (przelew) = 0 zł
przy płatności za pobraniem = 0 zł

ZAPRASZAMY DO ODBIORU OSOBISTEGO z miejscowości PRUDNIK:
- 50 km do Opola
- ok. 100 km do Wrocławia
- ok. 40 km do Kędzierzyna-Koźla

Według ustaleń z klientem.


  • pn. - pt.: 10:00 do 16:00
  • sob.: 10:00 do 13:00.



lozka24@o2.pl

tel. 692 055 165



Chcielibyśmy Państwu przedstawić model z najnowszej kolekcji firmy HILDING - ZORBA.
Materac ZORBA to doskonałej jakości materac kieszeniowy o 7 strefach twardości, obłożony profilowaną warstwą lateksu i pianką wysokoelastyczną flexifoam.

Grupa Hilding Anders, z siedzibą w Malmö w Szwecji, jest wiodącym producentem materacy na świecie.

Najważniejsze cechy i zalety materaca:
  • materac renomowanej firmy HILDING: otrzymując materac mają Państwo pewność towaru najwyższej jakości, wykonanego według najnowocześniejszych światowych technologii i przetestowanego w najtrudniejszych warunkach,
  • 7-strefowy wkład ze sprężynami kieszeniowymi: specyfika działania sprężyn kieszonkowych polega na tym, że po naciśnięciu materaca w danym miejscu, pracują tylko te sprężyny, na których znajduje się ciężar. Każda sprężyna jest zapakowana w osobny woreczek, a tworząc materac, zgrupowane są w 7 stref, uginających się odpowiednio do poszczególnych stref osoby śpiącej. Stopy, kolana, biodra, miednica, plecy, ramiona i głowa wymagają odmiennego podparcia, aby optymalnie dopasować materac do kształtu ciała,
  • pianka lateksowa (3,5 cm pianki nad sprężynami z jednej strony): to niezwykle odporna na odkształcenia pianka, całkowicie antyalergiczna, zapewniająca materacowi doskonałą wentylację, higieniczność i żywotność,
  • pianka flexifoam (3 cm nad sprężynami z drugiej strony): bardzo sprężysta, wytrzymała pianka, nadająca materacowi po drugiej stronie nieco inne odczucie twardości,
  • pokrowiec Medicott: pokrowiec antyalergiczny ze specjalnie impregnowanej tkaniny, hamującej tworzenie i gromadzenie się niebezpiecznych pleśni. Medi-cover likwiduje pokarm roztoczy bez użycia substancji chemicznych szkodliwych dla środowiska. Utrzymuje swoje ochronne właściwości przez długi okres, bez zmniejszenia skuteczności. Możliwość prania w 60 st. C.,
  • wysokość: ok. 21 cm, dzięki czemu materac pięknie się prezentuje i wyraźnie wystaje ponad ramę łóżka.
  • dwustronność: materac można użytkować z obydwu stron. Obydwie strony są średniotwarde, ale jest to nieco inne odczucie twardości (jedna strona jest bardziej sprężysta, a druga charakteryzuje się mniejszą elastycznością).
Materac idealny dla: osób o dowolnej wadze poszukujących średniotwardego materaca, ceniących antyalergiczne właściwości lateksu i bardzo dużą odporność na odkształcenia. Dużym plusem jest przystępna cena w stosunku do bardzo dobrej jakości materaca.

Przy zakupie materaca polecamy również:

OCHRANIACZ NA MATERAC:

Do każdego materaca polecamy wygodny i bardzo praktyczny OCHRANIACZ wodoodporny 2w1 Hilding Molton. Ochraniacz to elastyczny pokrowiec na materac, wykonany z przyjemnego w dotyku materiału typu Molton (100% bawełna). Jest on wodoszczelny (jednostronnie laminowany), ale „oddycha”, co zapewnia bardzo dobry komfort i higienę dla materaca. Ochraniacz zabezpiecza materac przed zabrudzeniem, wchłania wilgoć, zatrzymuje rozlane płyny i pełni również funkcję prześcieradła. Przed osuwaniem się z materaca zabezpieczają go gumki wszyte w rogach i zakładane na narożniki materaca zasadniczego. Ochraniacz jest obszyty lamówką i dzięki temu wygląda jak prześcieradło. Można go prać w temp. 95° C. Cena: 149 zł.

PODUSZKI :
(wszystkie modele przedstawione się na innych naszych aukcjach)

W szczególności polecamy Państwu 3 rodzaje niezwykle komfortowych poduszek (są to poduszki marki HILDING - o właściwościach wybitnie ortopedycznych). Idealnie dopasowują się do szyi i głowy, zapewniając zdrowy i spokojny sen :

  • poduszka termoelastyczna HILDING VISCO PRIME - wymiary 70/39/12 cm. Podgłówek profilowany o ergonomicznym kształcie, z delikatnymi, masującymi wypustkami, zapewnia wysoki komfort snu, ulgę i właściwą pozycję dla kręgów szyjnych. Podgłówek w kremowym pokrowcu Medicott Velur, pralny w temp. 60 st. C. Cena: 219 zł.

  • poduszka termoelastyczna HILDING VISCO STANDARD - wymiary 72/42/13 cm. Poduszka z pianki termoelastycznej o klasycznym kształcie, nadaje się do użytkowania obustronnie, doskonała zarówno dla osób śpiących na plecach, jak i na boku. Poduszka ubrana w kremowy pokrowiec Medicott Velur, pralny w temp. 40 st. C. Cena: 219 zł.

  • poduszka lateksowa HILDING LATEX SUBLIME – wymiary 67/42/14 cm. Masująca, delikatnie profilowana poduszka lateksowa o tradycyjnym kształcie. Lateksowe wypustki zapewniają łagodny masaż kręgów szyjnych. Komfortowo podpiera głowę i kręgi szyjne podczas snu. Poduszka ubrana w biały pokrowiec Sensity, pralny w temp. 60 st. C. Cena: 219 zł.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
692 055 165

* poniedziałek - piątek w godzinach: 10:00 do 16:00
* sobota - w godzinach 10:00 do 13:00

Nasza firma oferuje: łóżka sosnowe, łóżka piętrowe, łóżka dla dzieci, tapczany sosnowe, łóżka do sypialni.

Zobacz moje pozostałe aukcje


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 97 1090 2226 0000 0001 1538 6799
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 692 055 165
    Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 10-16, w soboty: 10-13.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
§ 8 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w § 8 pkt. 8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w dowolnej formie na przykład: a. osobiście pod adresem: OazaSnu.pl Sylwia Chałupa, ul. Meblarska 2-3, 48-200 Prudnik b. pisemnie na adres: OazaSnu.pl Sylwia Chałupa, ul. Meblarska 2-3, 48-200 Prudnik c. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@oazasnu.pl 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 5. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: OazaSnu.pl Sylwia Chałupa, ul. Meblarska 2-3, 48-200 Prudnik 6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 7. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1). Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2). Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 3). W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 8. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

§ 6. REKLAMACJA PRODUKTU 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w dowolnej formie na przykład: a. osobiście pod adresem: ul. Meblarska 2-3 w Prudniku b. pisemnie na adres: OazaSnu.pl Sylwia Chałupa ul. Meblarska 2-3, 48-200 Prudnik c. telefonicznie, pod numerem telefonu: 692 055 165 d. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@oazasnu.pl e. w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie użytkownika sypialniasosnowa w zakładce "Pytanie do sprzedającego" 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; - żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz - danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych (słownie: czternaście dni kalendarzowych) od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6. W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres: OazaSnu.pl Sylwia Chałupa, ul. Meblarska 2-3, 48-200 Prudnik. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w § 6 pkt. 6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w § 6 pkt. 5 Regulaminu.

pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU OAZASNU.PL (UŻYTKOWNIKA SYPIALNIASOSNOWA) DOTYCZĄCY SPRZEDAŻY PRODUKTÓW NA PORTALU AUKCYJNYM ALLEGRO.PL § 1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE 1. Niniejszy Regulamin reguluje sprzedaż Produktów użytkownika sypialniasosnowa, dokonywanej w drodze Transakcji zawieranych za pośrednictwem portalu allegro.pl.