HERBATKA MELISA Z POMARAŃCZĄ NA STRES BEZSENNOŚĆ (6999641201)

3 osoby kupiły 5 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
6,35 zł
z 3 sztuk
Dostawa
  • List ekonomiczny 4,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,50 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
  • lokalizacja: Wąwolnica, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kraj pochodzenia: Inny
  • granulacja: herbata ekspresowa
  • forma: ekspresowa
  • waga (z opakowaniem): 0.1 [kg]

opis

ZAKUP JEST RÓWNOZNACZNY

Z AKCEPTACJĄ REGULAMINU

NA STRONIE

KONTAKT:

08-18 pon-piątek :

794-100-590

793-993-143

515-503-355

Płatność i Regulamin


W przypadku zakupu

produktów z jednej aukcji

obowiązuje cennik

na danej aukcji .

W przypadku zakupów z wielu

aukcji obowiązuje

koszt z koszyka.

Czym jest koszyk?

>>> kliknij <<<



- przesyłki pobraniowe

realizujemy tylko do osób,

które posiadają

minimum 10 pozytywnych komentarzy

-- czas wysyłki zamówienia

do 3 dni roboczych

od momentu wpłaty na konto


44 1140 2017 0000
4502 0973 7638

Za zakupione w naszej aptece

produkty wystawiamy paragon

lub fakturę VAT.

Jeśli wybierasz fakturę

- należy wpisać dane w formularzu

- zmiany adresu uwzględniamy tylko za pomocą formularza

Poczta dostarcza PRZESYŁKĘ

do placówki oddawczej najpóźniej

trzy dni po dniu nadania.

Informację o tym, że przesyłka

oczekuje już na poczcie,

Klienci otrzymują poprzez SMS.

Na jej odbiór z placówki jest 7 dni.

Sprawdź

czy w twojej miejscowości

znajdują się placówki odbiorcze

kliknij niżej

ŚLEDZENIE PRZESYŁEK
WYBIERZ OPERATORA kliknij
HERBAPOL

Herbatka fix

Melisa z pomarańczą


Opakowanie: 20 saszetek po 2 g

Przeznaczenie

Idealnie dobrana kompozycja ziół polecana dla osób narażonych na stres, cierpiących na bezsenność.

Właściwości

  • Dodatek skórki pomarańczy delikatnie ożywia słodkawy smak herbatki.

  • Całość tworzy wyjątkowy napój wyciszający ciało i umysł.

  • W starożytnej Grecji napar z melisy nazywany był eliksirem życia,
    dziś jest on niezastąpiony w stanach niepokoju, bezsenności.

Sposób użycia

1 saszetkę herbatki zaparzać wrzątkiem pod przykryciem przez 5-10 min.
Zaleca się sporządzanie naparu do 2 razy dziennie.

Skład

Liść melisy 65,0 %, skórka z pomarańczy 35,0 %.

Producent

Krakowski Zakłady Zielarskie "Herbapol" w Krakowie SA,

ul. Chałupnicka 14, Kraków

Długie terminy ważności!

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 4,50 zł

Lokalizacja: Wąwolnica, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
5 dni roboczych
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
4,50 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
5 dni roboczych
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
5,50 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
5 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,20 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Paczka48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

APTEKA W WĄWOLNICY
Rynek 26
24-160 Wąwolnica
woj. lubelskie
email: aptekawrynku@gmail.com
tel.: 515503355

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

Nie dotyczy akcesoriów, tylko samego kompresora. Akcesoria z uwagi na swój higieniczny charakter podlegaja okresowej wymianie we własnym zakresie.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

AMMA A.MARZEC Sp. Jaw.
Rynek 26
24-160 Wąwolnica
Dodatkowe informacje

WSZYSTKIE REKLAMACJE NALEŻY SKŁADAĆ PISEMNIE NA ADRES : aptekawrynku@gmail.com Prosimy nie odsyłać produktów bez wcześniejszego kontaktu i uzgodnieniu warunków reklamacji, gdyż nie wszystkie produkty można zwrócić na podstawie odstąpienia od umowy.


  

Jako sprzedający mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Reklamowany lub zwracany produkt należy po wcześniejszym uzgodnieniu odsyłać na adres apteki:
AMMA A.MARZEC Sp. Jaw, ul Rynek 26, 24-160 Wąwolnica.


Jeśli odstąpiłeś od umowy bez podania przyczyny lub Twoja reklamacja została uznana, ponosimy  koszt zakupionego produktu.


Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi kupujący. Kupującemu  w przypadku reklamacji należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli kupujący wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.


Udostępniamy Państwu bezpłatne E-zwroty i prosimy by właśnie w ten sposób był dokonywany zwrot zakupionego towaru. Zwrot należy poprzedzić informacją na maila aptekawrynku@gmail.com o chęci skorzystania z tej formy. Następnie należy wystąpić o formularz, który po zatwierdzeniu, umożliwia wydrukowanie etykiety. Dostępny jest on pod linkiem https://ezwroty.poczta-polska.pl/. W polu „Wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić towar”

prosimy wpisać :Aptekawrynku Aptekidladzieci Wąwolnica


Nieodebranie przesyłki pobraniowej lub pocztowej nie jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy i wówczas kupujący ponosi koszty wysyłki i koszty zwrotu. W przypadku chęci sfinalizowania takiej transakcji kupujący ponosi koszty ponownej wysyłki.


W sytuacji, gdy otrzymany towar posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 2 lat od dostarczenia go, kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy – chyba, że sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub wadę usunie (ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wcześniej wymieniany lub naprawiany). Wadę należy zgłosić sprzedającemu w ciągu 1 roku od ujawnienia się jej.   Sprzedający może zwrócić pieniądze lub zakupiony produkt.


Nie można zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeżeli została ona ujawniona w opisie transakcji. Dlatego też nie można zwrócić produktu z krótką datą ważności (poniżej trzech miesięcy) jeżeli informacja o dacie znajdowała się w opisie aukcji.


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu.

W przypadku prawidłowo złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli dotyczy to umowy:

1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AMMA A.Marzec Spółka Jawna
Rynek 26
24-160 Wąwolnica

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

UWAGA NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH ZWROTÓW WCZEŚNIEJ NIE UZGODNIONYCH . Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Kupujący, jeżeli prawo nie stanowi inaczej, może zwrócić zakupiony towar . Powołując się na Art.38. Ustawy o prawach konsumenta informujemy, że w odniesieniu do specyfiki naszej sprzedaży internetowej, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi między innymi w odniesieniu do umów: 1) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. Konsument nie ma możliwości odstąpienia w wypadku gdy sprzedawana mu rzecz ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia. Przykładem takich produktów są produkty z krótką datą, o której kupujący został poinformowany na aukcjach, a po odesłaniu produkt już jest przeterminowany lub posiada termin uniemożliwiający jego dalszą odsprzedaż. Produkty spożywcze wymagające określonych warunków do przechowywania, takie na przykład jak naturalne oleje, również nie mogą być przedmiotem zwrotu. 2) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Zapieczętowany, nie znaczy zaplombowany, co niektórzy mylą. W kategorii tych produktów mieszczą się na przykład artykuły higieniczne jak wkładki laktacyjne, pasy poporodowe i inna bielizna ciążowa, ale również zapieczętowane (w opakowaniu tekturowym) kosmetyki, leki i sprzęt medyczny taki jak termometry elektroniczne. Dlatego prosimy o rozważne zakupy tych produktów i nie wystawianie negatywnych komentarzy po odmowie zwrotu. Sprzedający może skorzystać ponadto z prawa do pomniejszenia kwoty zwrotu o stosowną część proporcjonalną do stopnia zużycia. Prosimy o zwrócenie uwagi na odsyłanie produktu w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, gdyż w innym przypadku znacząco obniżamy wartość produktu Prosimy także o dowód zakupu i kartę gwarancyjną. W przypadku zakupu w opcji 'Kup teraz' zwrotowi podlegają tylko koszty towaru. Produkty lecznicze i wyroby medyczne: wydane z apteki co do zasady nie podlegają zwrotowi/reklamacji. Możliwy jest on wyłącznie w przypadku wady jakościowej produktu lub jego niewłaściwego wydania. Zasada ta odpowiada regulacji art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., nr 45, poz. 271 - t.j.). W celu dokonania ewentualnego zwrotu/reklamacji zamówionych produktów leczniczych lub wyrobów medycznych należy skontaktować się telefonicznie z daną apteką i ustalić warunki zwrotu.Pozostałe produkty: (np. środki kosmetyczne, higieniczne, pielęgnacyjne) w żadnym przypadku nie podlegają zwrotowi. Sprzedaż Internetowego Systemu Zamawiania Leków) nie podlega regulacji przepisów ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) w zakresie możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość w rozumieniu tychże przepisów. W przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem (np. opóźnienia w realizacji zamówienia, wydanie niewłaściwej ilości/dawki, dostarczenie produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydanie produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął), Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji. Prosimy wtedy o kontakt z Apteką. Należności zwracamy do 14 dni od momentu otrzymania towaru, na wskazane przez kupującego konto. W przypadku zwrotu gdy wina leży po stronie sprzedawcy udostępniamy bezpłatna formę wysyłki Szybki i wygodny zwrot w kilku prostych krokach przez internetowy formularz Największa sieć punktów, gdzie przyjmowane będą paczki do nadania – ponad 7000 placówek na terenie całego kraju SMS-owe potwierdzenie doręczenia przesyłki do sprzedawcy. Jeśli jednak nie chcą Państwo skorzystać z bezpłatnej przesyłki zwrotnej, prosimy o F-VAT na poniesione koszty wysyłki wystawioną na dane : AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26 REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613 oraz wysyłaną wraz z przesyłką. Tylko tak wystawiony dokument sprzedaży upoważnia nas do zwrotu należności w świetle obowiązujących przepisów podatkowych. Zgodnie z koncesją apteka prowadzi sprzedaż detaliczną produktów leczniczych, wyrobów medycznych i innych artykułów. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży większych ilości oferowanych towarów firmom oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Dziękujemy Pozdrawiamy i Zapraszamy Ponownie

O sprzedającym
aptekawrynku
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

32623

 

21

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 794100590
  • 793993143
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

DANE APTEKI W RYNKU: AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26 REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613, KRS:325396 Nr konta 44 1140 2017 0000 4502 0973 7638 Tel. 08-18 pon-piątek : 794100590, 515-503-355 Tel.Koszty wysyłki 793-993-143 24 h po 16 proszę sms EMAIL : aptekawrynku@gmail.com

Pozostałe informacje

Pracujemy w godzinach:

poniedziałek-piątek 8.00 - 18.30, sobota 8.00 - 14.00

( Uwaga !!! nie wysyłamy przesyłek w Sobotę z uwagi na fakt że firmy

kurierskie nie odbierają w ten dzień .Nie realizujemy odbiorów osobistych,

wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem. Poczty Polskiej ,firmy

Kurierskiej,Inpost-u). Nie wysyłamy za granicę.

Posiadamy zezwolenie na prowadzenie Apteki ogólnodostępnej.

GWARANTUJEMY, ŻE:  

  

1. Zakupiony towar jest oryginalny i zawsze pochodzi z legalnego źródła!

2. Cechuje go wysoka jakość.  

3. Posiada bezpieczną datę ważności lub informację w przypadku krótkiego terminu.

4. Produkty lecznicze przechowywane są w odpowiednich warunkach.  

5. Paczki są starannie zapakowane i zabezpieczone przed  uszkodzeniem w

czasie transportu,  

Zgodnie  z koncesją apteka prowadzi sprzedaż detaliczną produktów

leczniczych, wyrobów medycznych i innych artykułów. Zastrzegamy sobie

prawo do odmowy  sprzedaży większych ilości oferowanych towarów firmom

oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

REGULAMIN

I. Zakupy w sklepie internetowym oznacza akceptację regulaminu!

Prosimy o podanie aktualnego numeru tel. kom.

Nie podanie telefonu kom. może utrudnić odbiór przesyłki.

III. PŁATNOŚCI

Każdy zakup dokumentowany jest paragonem lub na życzenie fakturą VAT.

W przypadku wyboru opcji faktury prosimy o dane wypełnione w formularzu.

Płatności dokonujemy poprzez PAYU lub bezpośredni przelew na nasze konto:

Nr konta w Mbanku 44 1140 2017 0000 4502 0973 7638

IV. WYSYŁKA,ORAZ KOSZT :

W przypadku  wyboru F-VAT,koloru rozmiaru etc. prosimy o wpisanie danych w formularzu .

CZAS WYSYŁKI

Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem.

W praktyce w większości przypadków udaje nam  się realizować zamówienia już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , dni ustawowo wolnych od pracy.

ODBIÓR OSOBISTY.

Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej , firmy Kurierskiej oraz Inpost-u.

INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI  

a) SPOSÓB

PAKOWANIA LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE najczęściej pakowane są w

koperty bąbelkowe , co wiąże się z możliwością uszkodzenia (zniszczenie

opakowania itp.)  

REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA W PRZYPADKU USZKODZENIA

LUB UBYTKU.

Zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką. Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane.  

Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!!  

b) W przypadku wysyłki na inny adres, prosimy o skorzystanie z formularza

c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne,  nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego, następnie skontaktować z nami.

Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie.  

d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko, ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego i związane  z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp. ZAWSZE rekompensujemy straty kupującego.

ODBIERZ PRZESYŁKĘ W DOWOLNYM MOMENCIE

ZACHĘCAMY DO WYSYŁKI E-PRZESYŁKĄ,PACZKĄ LUB KURIEREM. E-PRZESYŁKA

TO FORMA WYSYŁKI PACZKĄ GDZIE ODBIORCA DECYDUJE O MIEJSCU JEJ ODBIORU

PRZED WYBOREM E-PRZESYŁKI NALEŻY ZLOKALIZOWAĆ PLACÓWKĘ POCZTY

WYDAJĄCĄ TAKĄ PRZESYŁKĘ.

W TYM CELU  W FORMULARZU OPCJI DOSTAWY PODAJ NAM PEŁNY ADRES Z NUMEREM PLACÓWKI WYDAJĄCEJ PRZESYŁKĘ.

ZALETY:

SZYBSZA OD LISTU EKONOMICZNEGO  

DO 4 DNI NIE LICZĄC DNI WOLNYCH I DNIA NADANIA

ZABEZPIECZONA JAK PACZKA

BEZ AWIZA W SKRZYNCE, POWIADOMIENIE SMS O NADEJŚCIU

TAŃSZA OD LISTU PRIORYTETOWEGO

Z MOŻLIWOŚCIĄ ŚLEDZENIA PRZESYŁKI

  

W CELU ŚLEDZENIA PRZESYŁKI

WYSTARCZY NUMER NADAWCZY WPISANY:

NUMERY NADAWCZE PACZEK WYDAJEMY NA ŻYCZENIE NA BIEŻĄCO

NUMERY NADAWCZE LISTÓW WYDAJEMY NA ŻYCZENIE PO 10 DNIACH OD NADANIA

NIE RYZYKUJ PRZESYŁKI LISTEM TO JUŻ DZIŚ NIE OPŁACALNE

E-PRZESYŁKĄ OSZCZĘDZAMY TWÓJ CENNY CZAS !!!

Firma kurierska DPD do odbiorców paczek wysyła powiadomienia SMS o aktualnym statusie przesyłki.

Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami  ze strony Firmy Kurierskiej. Generalnie przesyłki dostarczane są dnia następnego po wysyłce .

W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe, terminy te mogą się przedłużyć. Informacje o czasie dostawy znajdziesz na stronach przewoźników:

(Poczta Polska, UPS, DHL, DPD, GLS, Siódemka, K-EX itp).


e) NIE REALIZUJEMY WYSYŁEK ZAGRANICZNYCH


V. CZAS WYSYŁKI

Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem. W praktyce w większości przypadków udaje nam  się realizować zamówienia już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , dni ustawowo wolnych od pracy.

VI. ODBIÓR OSOBISTY.

Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem  Poczty Polskiej , firmy Kurierskiej oraz Inpost-u .

VII. INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI

a) SPOSÓB PAKOWANIA

LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe ,  co wiąże się z możliwością uszkodzenia (zniszczenie opakowania itp.)

REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA.

Zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką.

Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane.  

Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!!

b) W przypadku wysyłki na inny adres,  prosimy o skorzystanie z formularza

c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami

ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne, nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego, następnie skontaktować z nami.

Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni -składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie.

d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko, ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego  i związane z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp.

ZAWSZE rekompensujemy  straty kupującego.

VIII. ZWROTY I WARUNKI REKLAMACJI  

Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół.

Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika.

W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ/POCZTY  obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy.

Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń

należy zgłosić szkodę niejawną  w terminie nie przekraczającym 7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej https://www.dpd.com/pl/kontakt/

oraz za pośrednictwem formularza pod adresem :

https://www.dpd.com.pl/Moje-DPD/Formularz-reklamacji

Brak powyższych dokumentów utrudnia działania reklamacyjne z naszej strony.

W przypadku przesyłek pocztowych jeśli w momencie odbioru nie zgłoszą Państwo uszkodzenia lub ubytku zawartości istnieje możliwość złożenia reklamacji .

W najbliższym oddziale pocztowym znajdują się druki reklamacyjne które należny wypełnić podpisać i złożyć w w/w oddziale ,ewentualnie można je pobrać ze strony :

Druk reklamacji dla usług krajowych

https://ereklamacje.poczta-polska.pl

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.