HERBATKA DLA ŻOŁĄDKOWCÓW BIO 50 g - DARY NATURY (7062284614)

12 dni do końca
cena kup teraz
6,43 zł
z 148 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • lokalizacja: ŻYWIEC, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

opis

HERBATKA DLA ŻOŁĄDKOWCÓW BIO 50 g - DARY NATURY

SKŁADNIKI róża owoc* 15%, ślaz ziele* 15%, owoc bzu*, głóg owoc*, tarnina owoc*, babka zwyczajna liść*, bukwica ziele*, przytulina ziele*, ślaz kwiat*, nagietek płatki* w różnych proporcjach (*certyfikownay skąłdnik ekologiczny).

OPIS Mieszanka powstała ze specjalnie wyselekcjonowanych, najwyższej jakości, ręcznie pakowanych składników.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA Jedną łyżeczkę zalać szklanką wrzątku i pozostawić pod przykryciem do zaparzenia na około 10-15 minut.

ZALECANE SPOŻYCIE Pić 1-2 razy dziennie.

ZALECANE WARUNKI PRZECHOWYWANIAPrzechowywać w suchym miejscu.

{"1":"","2":"","3":"","4":"","5":""}

  • Ilość w opakowaniu zbiorczym: 20

Producent : DARY NATURY - herbatki BIO

Kategoria:.....Delikatesy BIO/Herbaty/Ziołowe lub owocowe - mieszanki

Waga : 0.08

              Koszt wysyłki nie powinien przekraczać do 30 kg - 15 zł., jeżeli przy większym zamówieniu system wylicza błędnie koszty wysyłki prosimy o kontakt.

                                                                          Wysyłki realizujemy w poniedziałki, środy i piątki.

            Zamówienia zrobione do godz.20 w sobotę wysyłamy w poniedziałki, zamówienia zrobione do godz.14 we wtorek wysyłamy w środy i zamówienia zrobione do godz.14 w czwartek realizujemy w piątek.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: ŻYWIEC, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Progress
os. Mlodych 1
34-300 Żywiec
woj. śląskie

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

  

W przypadku towaru paczkowanego (niezależnie czy jest on oznakowany datą minimalnej trwałości lub terminem przydatności do spożycia, czy nie) - w terminie 3 dni od otwarcia opakowania.

Ale. Towary żywnościowe paczkowane, oznakowane datą minimalnej trwałości lub terminem przydatności do spożycia można reklamować wyłącznie przed upływem tej daty lub terminu.

w przypadku towaru sprzedawanego luzem, odmierzanego w miejscu zakupu oraz dostarczanego do miejsca zamieszkania kupującego - w terminie 3 dni od dnia sprzedaży lub otrzymania towaru.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Progress
os. Młodych 1
34-300 Żywiec
Dodatkowe informacje

  

Reklamacja i Rękojmia 

1. Każdemu Użytkownikowi będącemu Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, przysługuję prawo do reklamacji. 

2. Produkty oferowane w sklepie są nowe i są objęte 3 dniową odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 3 dni od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania. 

3. Formularz reklamacyjny jest do pobrania w zakładce "Vademecum klienta" na stronie sklepu internetowego sklepu. 

4. Reklamacje mogą być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: herzyk.rafal@gmail.com lub pisemnie na adres: Progress 34-300 Żywiec os. Młodych 1 lub osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 pod adresem: Progress 34-300 Żywiec os. Młodych 1. 

5. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 30 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.5, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta. 

6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji. 

7. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności: a. imię i nazwisko, b. numer zamówienia c. opis niezgodności towaru z umową, d. datę zakupu, e. adres e-mail do kontaktów, o ile Konsument go posiada. 

8. Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć wypełniony przez kuriera oryginał "Protokołu szkody", który potwierdza uszkodzenie, o ile Konsument znajduje się w jego posiadaniu. 

9. Podanie informacji, określonych w ust. 4 powyżej, będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 

10. Sprzedawca po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego potwierdzi na wskazany przez Konsumenta adres e-mail otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego, o ile adres taki otrzyma wcześniej od Konsumenta. 

11. Reklamowany towar należy dostarczyć pod adres przesłany przez obsługę sklepu. 

12. Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę reklamacyjną. Brak czytelnego oznaczenia przesyłki reklamacyjnej znacząco utrudnia identyfikację zgłoszenia reklamacyjnego i może opóźnić rozpatrzenie sprawy. 

13. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje pisemne stanowisko Sprzedawcy. 

14. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta, wynikających z niezgodności towaru z umową, przewidzianych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27.07.2002 r. (Dz. U. 02 R. 141 poz. 1176) oraz ustawy z dnia 23.03.1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz.U.64.16.93). 

15. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. Strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Jeżeli masz jakieś wątpliwości związane z zamówieniem, możesz się z nami skontaktować odpowiadając na tego maila lub dzwoniąc na numer 502 576 315 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Progress
Os. Młodych 1
34-300 Żywiec

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Prawo odstąpienia od umowy 

1. Informujemy, iż może Pani / Pan odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie lub przesyłając zwrotnie zakupiony ówcześnie w sklepie produkt na adres sklepu w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówionych rzeczy. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą a Pani / Pan jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie nie zmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu 

2. Zwrot należnej Kupującemu kwoty, zostanie dokonany przelewem bankowym, na wskazany przez Kupującego numer rachunku bankowego, nie później niż w terminie 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia odstąpienia od umowy. 3. Zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki. 

O sprzedającym
biomaja
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

77

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 502 576 315
  • 533 298 389
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma Progress Rafał Herzyk działa od roku 1996.  

Na allegro jesteśmy od 2016 roku.  

Oferta skierowana jest do klienta ceniącego wygodę i sprawną komunikację ze sprzedającym.Nasz zespół stanowią profesjonaliści, którzy na pierwszym miejscu stawiają zadowolenie i komfort kupującego, a ich celem jest satysfakcja z zakupów oraz pozytywna opinia klienta.  

Dane firmowe: Nazwa:Progress Rafał Herzyk Adres: 34-300 Zywiec os. Mlodych 1 NIP:553-001-54-08 REGON: 240348295  Dane kontaktowe: Telefon:502 576 315 E-mail: herzyk.rafal@gmail.com Dane do przelewu: Numer konta bankowego: Pekao SA: 04 1240 4881 1111 0010 6568 7038 

Pozostałe informacje

Niniejsza Polityka prywatności określa zasady ochrony danych osobowych Zamawiających, korzystających z Serwisu.Administratorem danych osobowych jest Progress Rafał Herzyk, wpisaną do rejestru Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 8573/2006, NIP 553-001-54-08, REGON 240348295 (dalej jako „Sprzedawca”). Zabezpieczenia oraz ochrona danych osobowych  

1.   Sprzedawca oświadcza, że przetwarza dane osobowe Zamawiających zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).  

2. Sprzedawca oświadcza, że dane osobowe są przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, spełniających wymagania polskiego prawa.  

Dane zbierane przez Serwis oraz pliki typu cookie  

1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu skorzystania z pełnej funkcjonalności Serwisu, tj. złożenia Zamówienia.  

2. Podczas rejestracji w Serwisie Zamawiający podaje w formularzu rejestracyjnym następujące informacje: imię, nazwisko, dokładny adres dostaw, numer telefonu, adres e-mail.  

Cel zbierania danych  

1. Wszelkie dane podane przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celu realizacji Zamówienia, w tym do zapewnienia kontaktu pomiędzy Zamawiającym a Sprzedawcą.  

2. Dane Zamawiającego mogą być wykorzystywane do przesyłania informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust.2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z dnia 9 września 2002 r. Nr 144 poz. 1204), w zależności od udzielenia przez Zamawiającego zgody podczas wypełniania formularza rejestracyjnego.  

3. Informacje handlowe mogą być przesyłane na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Zamawiający może w każdym czasie udzieloną zgodę cofnąć, w tym celu powinien skontaktować się z Infolinią.  

4. Dane podawane przez Klienta w trakcie Rejestracji są wykorzystywane do celów księgowych, do kontaktowania się z Klientem, do obsługi oraz do innych czynności związanych z zawarciem lub wykonywaniem umów sprzedaży. Dane te mogą ponadto służyć do weryfikacji, czy osoba rejestrująca spełnia wymagane przez Regulamin i przepisy prawne warunki.  

5. Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.  

Prawo do weryfikacji, modyfikacji i usunięcia danych osobowych  

1. Zamawiającemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania poprzez Serwis lub Infolinię.  

2. Zamawiającemu przysługuje prawo usunięcia Konta w Serwisie. Usunięcie Konta jest nieodwracalne i oznacza usunięcie wszelkich danych Zamawiającego.  

Kontakt W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących niniejszej Polityki prywatności prosimy kontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem Progress Rafał Herzyk, 34-300 Żywiec, os. Młodych 1, NIP 553-001-54-08, REGON 240348295, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej kontakt@naslonecznej.eu lub telefonu pod numerem +48 502 576 315