Herbata Green Tox Boost Energy Moc Energia DETOX (6541886519)

zakończona
33,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 5,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • marka: Inna marka
  • waga (z opakowaniem): 0.15 [kg]
  • kraj pochodzenia: Inny
  • granulacja: herbata sypka
  • forma: liściasta

HERBATA BIO – ORGANIC
“Boost & Energy – Moc i Energia”

100g


Idealna mieszanka na dobry początek dnia. Herbata zielona Gunpowder, Matcha i zielona Mate, czarna China Black Pi Lo Chun Longku i biała Mao Feng, z dodatkiem guarany, doda energii, siły i zachęci do działania. Detox w filiżance herbaty.

Składniki: zielona herbata Gunpowder*, zielona herbata Matcha*, trawa cytrynowa*,

Mate zielona*, naturalne aromaty,biała herbata Mao Feng*, skórka cytrynowa*,malwa*,

herbata China Black Pi Lo Chun Longkou*, skrzyp*, mniszek*, spirulina*, guarana*

* z kontrolowanych upraw ekologicznych – Certyfikat: DE-ÖKO-039

Najlepiej spożyć przed: data na opakowaniu

Przechowywać w suchym miejscu!

Producent: Alveus GmbH, NIEMCY

w naszym sklepie są również dostępne herbaty ALVEUS:

ALVEUS herbata “Funky Flower –Szalone Kwiaty” - 100g

ALVEUS herbata “Boost & Energy – Moc i Energia” Green Tox - 100g

ALVEUS herbata “Relaxed Day -Spokojny Dzień” - 100g

ALVEUS herbata “Nice Dreams -Miłych Snów” - 100g

ALVEUS herbata “Winter Euphoria –Zimowa Euforia” - 100g

ALVEUS herbata “Winter Love –Zimowa Miłość” - 100g

ALVEUS herbata “Morning Light – Poranek” - 100g

ALVEUS herbata “Summer Miracle – Letni Cud” - 100g

ALVEUS herbata “Marrakesh Nights – Noce Marrakeszu” - 100g

ALVEUS herbata “Amour Provence” - 100g

ALVEUS herbata “Lady Star Deluxe” - 100g

ALVEUS herbata “Women’s Power – Siła Kobiet” - 100g

ALVEUS herbata “Heartbeat – Bicie Serca” - 100g

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Handlowy w Warszawie SA 33 1030 0019 0109 8530 0045 9309
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 501130041
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. 2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór dostarcza Sprzedawca, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na Adres korespondencyjny Sprzedawcy przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. 4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. 5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku gdy ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, wówczas ponoszony przez Konsumenta koszt zwrotu rzeczy jest równy kosztowi dostawy tej rzeczy do Konsumenta. 10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; f) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; g) w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;i) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;j) zawartej w drodze aukcji publicznej; k) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Drogi Kliencie, Zmieniłeś zdanie i chcesz wszystkie lub część produktów zwrócić. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki - skorzystaj z formularza zwrotu. Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś. Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres: KATMAJ Maciej Janowski Os. Piastowskie 120/98 61-166 Poznań Dostępne dokumenty: formularz zwrotu: http://janowski.eu/sklep/img/cms/FormOdstapUmowy.pdf

reklamacje

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2. W przypadku stwierdzenia wady, Zamawiający może skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację lub skorzystać z gwarancji zgodnie z umową gwarancyjną. 3. Reklamacja powinna być złożona na piśmie na Adres korespondencyjny Sprzedawcy i powinna zawierać co najmniej oznaczenie Zamawiającego, w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją oraz opis wady będącej podstawą złożenia reklamacji. 4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie jednak nie później niż w terminie do 14 dni od jej otrzymania i o rezultacie rozpatrzenia reklamacji zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji. 5. Zamawiający, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na Adres korespondencyjny Sprzedawcy. Dostępne dokumenty: formularz reklamacji (link: http://janowski.eu/sklep/img/cms/FormRekla.pdf) Drogi Kliencie, Na początku wybierz, która z opisanych sytuacji jest zgodna z Twoją sytuacją i pobierz odpowiedni formularz. I. Zakupione towary: a. dotarły do Ciebie uszkodzone; b. dotarły do Ciebie inne, niż zamówiono; c. dotarły do Ciebie i są niezgodne z umową. Pobierz formularz reklamacji, następnie wypełnij go i odeślij do nas. Spakuj towary i dołącz do paczki formularz. Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres: KATMAJ Maciej Janowski Os. Piastowskie 120/98 61-166 Poznań Dostępne dokumenty: formularz reklamacji: http://janowski.eu/sklep/img/cms/FormRekla.pdf

pozostałe informacje

zapraszamy również na stronę bio-herbaty.pl