HENDI WARNIK DO WODY I NAPOJÓW 10 L 209882 (6541557892)

zakończona
363,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • lokalizacja: Lubin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]
tel. 76 744 91 46 sklep@gastrro.pl

Hendi Warnik do wody 10 l

  • pojedyncze ścianki wykonane ze stali nierdzewnej
  • czas gotowania ± 50 min
  • maksymalna temperatura od 94 do 99°C
  • ochrona przed włączeniem na sucho
  • nie jest przeznaczony do podgrzewania gorącej czekolady
Warunki zakupu
Dostawa Wysyłka firmą kurierską
Zwroty 14 dni - dla konsumentów
Gwarancja 12 miesięcy
Dostępność Towar dostępny w magazynie

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Działamy na terenie
całej Polski.

Nieważne skąd jesteś. Wysyłamy towar w każde miejsce w Polsce.

Doradzamy, montujemy,
serwisuje­my.

Zajmujemy się nie tylko sprzedażą, zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Skontaktuj się z nami!

tel. 76 44 91 46
email: sklep@gastrro.pl

SEKA Gastro s.c.
ul. Odrodzenia 37, 59-300 Lubin

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 06 1050 1748 1000 0092 0459 4197
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
WARUNKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY §1 Użyte pojęcia/definicje Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument oraz Przedsiębiorca, która posiada zdolność do czynności prawnych, która korzysta lub zamierza korzystać z usług firmy Seka Group Sp. z o.o.. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorca – osoba fizyczna/prawna dokonująca zakupu lub zamierzająca dokonać zakupu do celów związanych z wykonywaną działalnością gospodarczą. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Zwracany towar musi zostać wysłany na adres podany przez pracownika Seka Group Sp. z o.o.. Zgodnie z ustawą, zwracany towar musi być w stanie niezmienionym. Zwrotowi nie podlegają: - meble nierdzewne produkowane w celu realizacji konkretnego zamówienia (nie dotyczy to mebli typowych, magazynowanych, które nie wymagają realizacji "pod zamówienie"). - inne urządzenia/sprzęty, które wymagają niestandardowego procesu zamówienia – nietypowy, niemagazynowany sprzęt, sprowadzany dla Klienta. §2 Warunki odstąpienia od umowy W obu przypadkach (Konsument i Przedsiębiorca) zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży. Z odsyłanym towarem Klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał w formie „gratisu”, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu oraz otrzymany/e dokument/y WZ. Owe dobra również muszą być w stanie niezmienionym. W przypadku spełnienia wymaganych postanowień, umowę sprzedaży uważa się za niebyłą, a Klientowi zwracana jest kwota równa wartości zakupionego sprzętu oraz koszty dostawy sprzętu - w przypadku gdy je poniósł (zwrot kosztów dostawy dotyczy jedynie Konsumentów). Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi kupujący. Procedura dla Konsumenta: Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Zwracany towar musi zostać wysłany na adres podany przez pracownika Seka Group Sp. z o.o.. Zgodnie z ustawą, zwracany towar musi być w stanie niezmienionym. Zwrotowi nie podlegają: - meble nierdzewne produkowane w celu realizacji konkretnego zamówienia (nie dotyczy to mebli typowych, magazynowanych, które nie wymagają realizacji „pod zamówienie”), - inne urządzenia/sprzęty, które wymagają niestandardowego procesu zamówienia – nietypowy, niemagazynowany sprzęt, sprowadzany dla Klienta. Procedura dla Przedsiębiorcy: Firma Seka Group Sp. z o.o. może odmówić przyjęcia zwrotu towaru zakupionego przez Przedsiębiorcę. Zwroty towarów/usług zakupionych przez Przedsiębiorcę ustalane są indywidualnie i nie obejmuje ich Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów. W takich przypadkach możliwe jest naliczenie opłaty manipulacyjnej związanej ze zwrotem towaru – przeważnie w wysokości 10% wartości zwracanego towaru. §3 Procedura zwrotu - w terminie do 14 dni od otrzymania towaru/usługi Klient powinien wysłać w pełni wypełniony formularz zwrotu towaru (do pobrania na głównej stronie produktu) na adres sklep@gastrro.pl. - pracownik firmy Seka Group Sp. z o.o. w e-mailu zwrotnym ustosunkowuje się do zgłoszenia, podając adres do odesłania sprzętu. - klient powinien odesłać towar w sposób bezpieczny (towar musi dotrzeć do magazynu nienaruszony). - po weryfikacji towaru przez dział zwrotów, Klient otrzyma zwrot pieniędzy na wskazane konto bankowe.

reklamacje

REKLAMACJE §1 Użyte pojęcia/definicje Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument oraz Przedsiębiorca, która posiada zdolność do czynności prawnych, która korzysta lub zamierza korzystać z usług firmy Seka Group Sp. z o.o.. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorca – osoba fizyczna/prawna dokonująca zakupu lub zamierzająca dokonać zakupu do celów związanych z wykonywaną działalnością gospodarczą. §2 Procedura reklamacji Jeżeli zakupiony produkt zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Seka Group Sp. z o.o.. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. Na ustosunkowanie się do reklamacji firma Seka Group Sp. z o.o. ma 14 dni roboczych od jej wpłynięcia. Klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego – formularz dostępny na głównej stronie produktu. Jeżeli formularz nie zostanie wypełniony i przesłany do firmy Seka Group Sp. z o.o., to reklamacje nie będą rozpatrywane oraz paczki z reklamowanym sprzętem nie będą przyjmowane do serwisu - wrócą do klienta, który będzie musiał zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony. Sprzęt sprzedawany w Seka Group Sp. z o.o. objęty jest 12 miesięczną gwarancją (w niektórych przypadkach 24 miesiące). Podstawowym dokumentem wiążącym obie strony transakcji jest faktura lub paragon. Reklamacje rozpatrywane są w dni robocze, w godzinach pracy firmy Seka Group Sp. z o.o.. Sprzęt reklamowany powinien być bezpiecznie zapakowany (może być zastosowane opakowanie zastępcze, gwarantujące bezpieczny transport). Sprzęt powinien być kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu. Do zgłoszenia musi być dołączony dokładny opis usterki. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania (z tytułu gwarancji lub niezgodność towaru z umową), a także podać adres, pod którym znajduje się reklamowany sprzęt. Do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego wymagane jest podanie numeru zamówienia lub dokumentu zakupu. Może być również konieczna weryfikacja poprzez okazanie oryginału lub kserokopii/skanu dokumentu zakupu oraz oryginału karty gwarancyjnej (jeżeli takowa została wydana). Sposób wysłania sprzętu do naprawy gwarancyjnej: - towar jest odbierany od Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. Klient może również wysłać sprzęt, który uległ awarii na własny koszt za pośrednictwem dowolnej firmy spedycyjnej, - po naprawie sprzęt zostanie odesłany do Klienta. Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryje usterki, serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.

pozostałe informacje

REGULAMIN §1 Użyte pojęcia/definicje Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument oraz Przedsiębiorca, która posiada zdolność do czynności prawnych, która korzysta lub zamierza korzystać z usług firmy Seka Group Sp. z o.o.. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorca – osoba fizyczna/prawna dokonująca zakupu lub zamierzająca dokonać zakupu do celów związanych z wykonywaną działalnością gospodarczą. §2 Ochrona danych osobowych Dane osobowe klientów sklepu firmy Seka Group Sp. z o.o., są przetwarzane przez Seka Group Sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie przy ulicy Odrodzenia 37. Powierzone dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu: - realizacji umowy, - przekazywania informacji o charakterze marketingowym (tylko jeśli klient wyrazi na to zgodę). Firma Seka Group Sp. z o.o. nie udostępnia danych osobowych klientów innym podmiotom dla celów marketingowych. Powierzone nam dane osobowe są bezpiecznie przechowywane zgodnie z obowiązującym prawem. §3 Zakres działalności Firmy Seka Group Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż profesjonalnego sprzętu gastronomicznego. Oferta obejmuje wszystkie niezbędne akcesoria i urządzenia. Dodatkowo firma świadczy usługi z zakresu projektowania technologicznego. §4 Opisy i zdjęcia produktów Wszelkie informacje o towarach, katalogi, ulotki oraz inne materiały reklamowe kierowane przez Seka Group Sp. z o.o. do potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Zdjęcia produktów są poglądowe i czasem mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu. Nie zmienia to jednak nigdy ich właściwości. §5 Ceny Wszystkie ceny podawane przez firmę Seka Group Sp. z o.o. są wyrażone w złotych polskich (PLN). Treść niniejszego regulaminu jest własnością intelektualną jego twórcy i podlega ochronie. Jego kopiowanie i wykorzystywanie bez zgody firmy Seka Group Sp. z o.o. jest zabronione. §6 Dostawa Towar zamówiony w firmie Seka Group Sp. z o.o. jest dostarczany za pośrednictwem firm kurierskich. Koszt wysyłek określa cennik dostaw. Na czas otrzymania przesyłki składa się: - czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, dokumentacji oraz spakowanie paczki),- czas dostawy, zależny od sposobu płatności. Większość produktów oferowanych przez firmę Seka Group Sp. z o.o. dostarczana jest w ciągu 1-2 dni roboczych od przekazania zamówienia do realizacji (nie dotyczy to mebli nierdzewnych oraz urządzeń wielkogabarytowych lub nietypowego sprzętu – czas dostawy w tych przypadkach może być nieco dłuższy). Większość produktów wysyłana jest bezpośrednio z magazynów dostawców/producentów sprzętu. Przy odbiorze przesyłki klient powinien przy kurierze dokonać oględzin towaru i w razie konieczności bezwzględnie spisać protokół szkody (w przypadku uszkodzeń towaru) – następnie taki protokół przesłać w formie skanu lub faksem do firmy Seka Group Sp. z o.o.. Firma Seka Group Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe w czasie transportu. §7 Sposoby płatności Klient może dokonać płatności na trzy sposoby: - przed wydaniem towaru Klientowi: przelew na rachunek bankowy Seka Group Sp. z o.o., - w momencie odbioru towaru: gotówką (zamówienia do 5 000 zł brutto), - przelewem po otrzymaniu towaru (jednostki budżetowe oraz stali klienci). §8 Dokumenty sprzedaży Firma Seka Group Sp. z o.o. wystawia Klientowi fakturę VAT po wydaniu towaru. Faktury są wysyłane na adres e-mail podany w zamówieniu. Dokonując zakupu w Seka Group Sp. z o.o., Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej - przepisy rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 r. w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 r. poz. 1485). Na życzenie Klienta Firma Seka Group Sp. z o.o. może przesłać fakturę w formie papierowej na adres podany przez Klienta. W niektórych sytuacjach firma Seka Group Sp. z o.o. wystawia inne dokumenty sprzedaży dozwolone przepisami prawa. §9 Postanowienia końcowe Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Niniejszy Regulamin obowiązuje przez czas nieoznaczony. Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Treść niniejszego regulaminu jest własnością intelektualną jego twórcy i podlega ochronie. Jego kopiowanie i wykorzystywanie bez zgody firmy Seka Group Sp. z o.o. jest zabronione.