HASBRO MLP Księżniczka Twilight Sparkle B9625 (6950726798)

zakończona
25,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
  • Pocztex Kurier48 9,90 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy od 399 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Jastrzębie Zdrój, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: my Little Pony
  • marka: inna
  • płeć: dziewczynki
  • rodzaj: lalka
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • materiał: inny

opis

My Little Pony  - Kucyk Księżniczka Twilight Sparkle B9625

Standardowej wielkości kucyki (wys. 8 cm.) to ukochane bohaterki dziewczęcych zabaw i bajek. Każdy z kucyków znajdujących się w kolekcji dodatkowo ma w zestawie charakterystyczny dodatek - Rarity ma okulary.

My little Pony to kucyki ze świata marzeń, z czarodziejskiego świata fantazji. Uwielbiają się bawić, zawsze chętnie służą pomocą i potrafią słuchać jak nikt inny. To właśnie dlatego cieszą się coraz to większą sympatią dziewczynek na całym świecie.

Wymiary opakowania: 15 x 12,5 x 4 cm.

  • Zapoznaj się ze stroną "O nas"
  • Zakupione przedmioty wysyłamy w przeciągu 2-3 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub koncie PayU
  • W formularzu allegro prosimy dokonać wyboru formy dostawy
  • PROSIMY WPISAĆ WYBRANE KOLORY/WZORY ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW W FORMULARZU ALLEGRO (jeśli aukcja tego dotyczy)
  • Wpłacając należność na nasze konto bankowe w tytule prosimy podać wyłącznie swój Nick
  • Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym.
Dostawa i płatność
od 7,99 zł

Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Dwie-Zabki za co najmniej 399,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
7,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

DWIE ŻABKI
Opolska 1
44-330 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 16:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

DWIE ŻABKI
Opolska 1
44-335 Jastrzębie-Zdrój
Dodatkowe informacje

Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji oraz szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone na produktach oraz w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. 


W przypadku reklamacji produkt należy odesłać na własny koszt na adres naszego Sklepu bądź dostarczyć osobiście do Naszej siedziby: 


Dane adresowe:

DWIE ŻABKI

ul. Opolska 1 

44-335 Jastrzębie-Zdrój 


Warunki gwarancji

1. Sklep Dwie Żabki jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub e-mailowego. 

2. W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o: 

- podanie  numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt 

- danych adresowych 

- danych kontaktowych (telefon, e-mail) 

- opisanie usterki-uszkodzenia produktu 

3. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez nasz Sklep serwisowy mieszczący przy ul. Opolsiej 1 w Jastrzębiu-Zdroju. 

4. Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. 

5. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę FHU BEMTO Mateusz Brocki wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie "wadliwe" produkty są przez Nas wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego produktu. Jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa produktu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany trudno dostępnych elementów, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta. WAŻNE: W sytuacji gdy przesyłka reklamacyjna ma zostać odesłana na inny adres niż ten, który widnieje w zamówieniu z którego pochodzi reklamowany produkt prosimy konieczne o skontaktowanie sie z nami droga telefoniczną oraz o potwierdzenie e-mailem. Jeżeli takiej informacji nie otrzymamy, przesyłka zwrotna zostanie wysłana na stary adres. 

6. Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy: w przypadku urządzeń elektronicznych, gdy wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu,usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

7. W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Reklamowany produkt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego. 

8. Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. 

9. Klient jest zobowiązany do archiwizacji danych znajdujących się na reklamowanych nośnikach we własnym zakresie, firma FHU BEMTO Mateusz Brocki z siedzibą przy ulicy Opolskiej 1 w Jastrzębiu-Zdroju nie bierze odpowiedzialności za utratę danych, jak i nie gwarantuje ich odzyskania. 10. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 


W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji 

Tel.: 795-868-725 


Łączymy wyrazy szacunku, 

Zespół Sklepu DWIE ŻABKI

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DWIE ŻABKI
Opolska 1
44-335 Jastrzębie-Zdrój

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z obowiązującą ustawą masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. 


Dla wygody naszych Klientów umożliwiamy dwie metody zwrotu towaru: 

1. Bezpłatny zwrot w sklepie stacjonarnym – pamiętaj, aby zabrać ze sobą dokument zakupu (np. paragon lub fakturę VAT ), który otrzymałeś w przesyłce oraz towar w stanie niezmienionym (z metkami, nie noszący śladów użytkowania) chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu towarem. Należność za zwrócony towar otrzymasz w gotówce. 

2. Zwrot drogą wysyłkową 


Poniżej znajdziesz kilka istotnych wskazówek które pomogą ci w sprawnej realizacji zwrotu drogą wysyłkową: 

1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z przesyłką lub pobrać wzór formularza http://www.dwiezabki.pl/FORMULARZE/formularz_zwrotu.pdf Nie zapomnij wyraźnie wskazać numeru rachunku bankowego, na które dokonamy zwrotu kosztów zamówienia. 

2. Starannie zapakuj przesyłkę wraz z dokumentem zakupu (np. paragon lub faktura VAT ). Jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru. 3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew . 

4. Zwrotu płatności dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży. Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep). 


ZWRACANY TOWAR PROSIMY WYSYŁAĆ TYLKO NA ADRES: 


DWIE ŻABKI

ul. Opolska 1 

44-335 Jastrzębie-Zdrój 


Po zgłoszeniu chęci zwrotu zarejestrujemy go dla Ciebie w Naszym systemie i po otrzymaniu towaru oraz zweryfikowaniu jego stanu zlecimy zwrot należności przelewem tradycyjnym na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy w kraju. Zalecamy do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu co znacząco skróci cały proces realizacji zwrotu! 


PAMIĘTAJ ABY: Solidnie i bezpiecznie zapakować zwracany towar. Do przesyłki dołączyć oryginał dowodu zakupu. Do przesyłki dołączyć formularz zwrotu http://www.dwiezabki.pl/FORMULARZE/formularz_zwrotu.pdf 


BEZPIECZNA DOSTAWA !!! Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model. Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas. Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji. Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia. 


W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji

Tel.: 795-868-725 


Łączymy wyrazy szacunku, 

Zespół sklepu DWIE ŻABKI

O sprzedającym
Dwie-Zabki
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

7029

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 795868725
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą działającą w branży artykułów dziecięcych. Początki Naszej działalności sięgają 2007 roku. Zajmujemy się sprzedażą artykułów dziecięcych. Współpracujemy tylko z producentami i oficjalnymi dystrybutorami działającymi w Polsce. Dbamy o to by oferowane przez Nas towary charakteryzowały się NAJWYŻSZĄ JAKOŚCIĄ. Produkty znajdujące się w Naszej ofercie są zawsze ORYGINALNE i pochodzą z legalnych źródeł. Na wszystkie towary udzielamy pełnej gwarancji producenta. Zawsze dotrzymujemy obietnic danych naszym Klientom a zamówiony towar dostarczamy terminowo. Informujemy także o ewentualnych opóźnieniach w dostawie. Dziękujemy Naszym Klientom za okazane zaufanie i pozostajemy w przekonaniu, że oferując najwyższej jakości produkty i usługi możemy się spodziewać wysokiej oceny ze strony Klientów. Dziękujemy także za zamówienia i za danie nam możliwości ich realizacji. Mamy nadzieję, że Nasza oferta spotka się z Państwa zainteresowaniem. Życzymy miłych i udanych zakupów.

Pozostałe informacje

BARDZO PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM SKLEPU Regulamin dostępny na stronie O NAS link - allegro.pl/my_page.php?uid=22983053 Po dokonaniu zakupu przedmiotu poprzez wygranie licytacji lub skorzystanie z opcji Kup teraz czekamy 7 dni na informację od Kupującego na temat formy płatności oraz dostarczenia przedmiotu aukcji. Po upłynięciu tego terminu aukcję uznajemy za nieważną. Zwracamy się z prośbą do zespołu allegro o zwrot prowizji oraz wystawiamy negatywny komentarz Kupującemu. W przypadku braku informacji w formularzu allegro o kolorach lub wzorach zakupionych produktów - wysyłamy losowo dobrane produkty. Przy dokonywaniu wpłaty na konto bankowe proszę koniecznie podać NICK ALLEGRO w tytule przelewu.