HAMAK- PONCZO- NAMIOT ____3w1 _____RIPSTOP wz93 v3 (6482046665)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
99,98 zł
z 30 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: magazyn
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
WIELOFUNKCYJNY HAMAK TRAPERSKI
można użytkować jako:
- klasyczny hamak
- ponczo - zapinane na zamek
- plandekę- podłogę w lub przy namiocie
- awaryjny namiot - z wykorzystaniem kijków trekingowych lub innych
- można łączyć ze sobą 2 sztuki w większy namiot lub plandekę
Posiada:
zamek
6 uchwytów do odciągów
2 tunele do przeciągnięcia linki
4 tunele do zamocowania wsporników
2 x 3 metry linki 5 mm
wersja 3-dodano:
kieszeń siatkowa pełniąca funkcję pokrowca
dwa ściągacze narożników
WYMIARY 140x215cm
SERIA EXTRA LIGHT WAGA 350 g
MATERIAŁ:
WZMOCNIONY, WODOSZCZELNY ORTALION 210T,
RIPSTOP (kratka 3x3 mm)
POWLECZENIE POLIURETAN/ULY
WODOSZCZELNOŚĆ 1000 mm
FABRYCZNIE NOWY
KAMUFLAŻ LEŚNY WZ93 PANTERA

KUPUJESZ W LEGALNEJ FIRMIE, WYSTAWIAMY FAKTURY VAT, PRZYJMUJEMY ZWROTY.

KONTAKT NA STRONIE „O MNIE” - KLIKNIJ TUTAJ

INNE PRZEDMIOTY SPRZEDAJĄCEGO - KLIKNIJ TUTAJ

AKTUALNIE NAJPOPULARNIEJSZE OFERTY:

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u FRIEDLANDER_PL za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 47102050950000510201592484
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10000
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10000
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
FOREIGN CUSTOMERS: PAYMENT BY PAYU, PAYPAL OR BANK TRANSFER
NO WESTERN UNION, SHIPPING BY POST
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 500800107
    od poniedziałku do piątku od 10.00 do 15 tej

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ZWROT (odstąpienie od umowy) Każdy przedmiot można zwrócić bez podania przyczyny w terminach określonych w treści każdej aukcji (zakładka Dostawa i płatność). Zwracany przedmiot zakupiony jako nowy powinien być nieużywany, poza sprawdzeniem, przymierzeniem itp.. Zwracany przedmiot zakupiony jako używany powinien być w stanie niezmienionym. Zwracany przedmiot należy przesłać na adres sprzedawcy wraz z krótkim pismem (wg wzoru do pobrania poniżej) zawierającym dane użytkownika oraz dane do przelewu zwrotnego. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Pismo z wszystkimi danymi jest niezbędne do skojarzenia przesyłki z Kupującym. Zwrot za przedmiot następuje standardowo przelewem na konto. Lub w innej formie zaproponowanej przez Kupującego Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Procedura zwrotu trwa do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki wraz z pismem. Kwota zwrotu może być pomniejszona o wartość zniżek i rabatów uzyskanych przy zakupie (tj. wysyłka gratis, rabat 10 %) jeżeli wartość zwracanego przedmiotu obniża próg uprawniający do zniżek. Pismo zwrot: http://demobil.center/FRIED/zwrot.doc WYMIANA Należy dokonać zwrotu wg procedury opisanej powyżej. Zwrot za przedmiot zostanie przelany na konto. Nowy przedmiot należy zakupić i opłacić niezależnie na dedykowanej aukcji.

reklamacje

REKLAMACJA W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności przedmiotu z opisem proszę o niezwłoczne przesłanie precyzyjnej informacji drogą mailową. Multimedialna dokumentacja każdej przesyłki zazwyczaj wystarcza do niezwłocznego ustalenia trybu rozwiązania. Odpowiedź zostanie udzielona w ciągu 48 godzin. Reklamowany przedmiot należy przesłać na adres sprzedawcy wraz z pismem zawierającym dane użytkownika oraz dane do ewentualnego przelewu zwrotnego. Pismo z wszystkimi danymi jest niezbędne do skojarzenia przesyłki z Kupującym. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Procedura reklamacji trwa do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki wraz z pismem reklamacyjnym (wg. wzoru do pobrania poniżej). Reklamacja może być załatwiona poprzez dosłanie przedmiotu wolnego od wad lub zwrotu należności za transakcję. Jeżeli dosłanie przedmiotu wolnego od wad nie jest możliwe, należność zostanie zwrócona na konto. Decyzja o sposobie załatwienia reklamacji zostanie podjęta w ciągu 14 dni od zgłoszenia, jednocześnie zostanie zrealizowany wybrany sposób załatwienia reklamacji. Pismo reklamacja: http://demobil.center/FRIED/reklamacja.doc WYMIANA Należy dokonać zwrotu wg procedury opisanej powyżej. Zwrot za przedmiot zostanie przelany na konto. Nowy przedmiot należy zakupić i opłacić niezależnie na dedykowanej aukcji. DODATKOWE ( ZAKTUALIZOWANE ) INFORMACJE O WSZELKICH PROCEDURACH I ZASADACH ZNAJDZIESZ TUTAJ: https://pomoc.allegro.pl/kontakt

pozostałe informacje

PLANOWANE PRZERWY URLOPOWE I TECHNICZNE: 27 maja 2016 r. ZASADY ZAKUPÓW - zakupy zbiorcze, dokonane na kilku aukcjach wysyłamy jedną przesyłką kurierską, koszt przesyłki jest jeden, stały - 15 zł (przedpłata) lub 20 zł (pobranie). Przesyłki do krajów EU wg cennika http://sendit.pl/oferta , pozostałe kraje do ustalenia. - nie wysyłamy Pocztą Polską - przy zakupach powyżej 200 zł – wysyłka gratis na terenie Polski (DHL) - przy zakupach powyżej 500 zł – rabat 10 % oraz wysyłka gratis na terenie Polski (DHL) - po zakończeniu zakupów na wszystkich aukcjach należy wypełnić formularz opcji dostawy wskazując sposób płatności i dostawy, adres dostawy, dane do faktury VAT oraz ewentualne dodatkowe informacje dla sprzedającego. Inny sposób przekazania danych może być nieskuteczny. - odbiór osobisty tylko przy ilościach hurtowych, po wcześniejszym przygotowaniu zamówienia do odbioru ( towar znajduje się w kilku magazynach) RABATY – ZAKUPY HURTOWE Standardowe rabaty są określone w treści każdej aukcji. W przypadku planowania zakupów niestandardowych (znacznie większe ilościowo i wartościowo), proszę przesłać mailem precyzyjne zapytanie od dodatkowy rabat przed zakupem. ZAKUPY Z RABATEM (wysyłka gratis, rabat 10 %) mogą być prostsze przez wybranie płatności zwykłym przelewem lub za pobraniem. EWENTUALNE NADPŁATY są zwracane w ciągu 14 dni, po otrzymaniu mailem numeru konta do zwrotu. WYSYŁKA Przesyłki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku. Przesyłki wysyłane są firmą kurierską DHL. Powiadomienie z numerem przesyłki otrzymasz e-mailem bezpośrednio z DHL, po zarejestrowaniu przesyłki. Status przesyłki można śledzić na stronie internetowej www.dhl.com.pl Przesyłka jest widoczna w systemie wysyłkowym po jej zarejestrowaniu w magazynie firmy kurierskiej – zazwyczaj późnym wieczorem w dniu wysyłki. Dowód zakupu (paragon lub faktura) znajduje się w kopercie w przesyłce. KOMENTARZE I OCENA TRANSAKCJI Naszym celem jest obustronna satysfakcja z transakcji. Potwierdzeniem naszego podejścia jest ponad 200.000 pozytywnych komentarzy (słownie: dwieście tysięcy) Komentarz wystawiamy tylko po otrzymaniu pozytywnego komentarza od Kupującego. Zanim wystawisz komentarz inny niż pozytywny, wyślij maila z opisem problemu, być może coś wymaga aktywności z naszej strony. DODATKOWE ( ZAKTUALIZOWANE ) INFORMACJE O WSZELKICH PROCEDURACH I ZASADACH ZNAJDZIESZ TUTAJ: https://pomoc.allegro.pl/kontakt